Hier zie je hoe de meningen over de Eet-Lokaal verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Leuke locatie, lekker eten en gezellige ontvangst.

2. Zeer hartelijk ontvangen voor een high tea. Het mooie weer, de prachtige ambiance en locatie zorgde voor een perfect plaatje. De gastheer en bediening waren zeer attent, hartelijk en duidelijk bezig het ons naar de zin te maken. De high tea was heerlijk, met lokale gerechten en producten, hartstikke vers en mooi in balans. Echte aanrader!!

3. Stefan Turk

We waren lunchen met 3 volwassenen en één kind. Het was erg warm, dus werd er extra aandacht geschonken aan het kind i.v.m. de hitte. Het eten was erg lekker. Heerlijk bio en afkomstig uit de naaste omgeving. Zeer klantvriendelijk in het oudste stukje van Zevenaar. Zeker aan te raden en ik ga zeker nog eens terug!

4. Roy

Erg gastgericht team dat zorgt voor heerlijke gerechten van hoogwaardige gerechten. Vooral de vegetarische proeverij als voorgerecht is een aanrader.

5. Familie Smits

We hebben ontzettend lekker gegeten. Verrassende smaken, verse producten uit eigen streek en een gezellige sfeer. We hebben een rondleiding gehad door het prachtige pand van de eigenaar die er met veel passie en liefde over praat. Een aanrader! We komen zeker een keer terug!

6. Ontzettend lekker gegeten in een ontspannen sfeer, prachtig pand en heel gezellige tuin.

7. Vera van Breukelen

Prima. Mooie locatie. Bediening zeer vriendelijk.

8. Marleen

Heerlijk op het gezellige terras gezeten. We hebben het verrassingsmenu met 5 gangen gekozen. Hele originele en lekkere gerechten. Goede uitleg over wat er op het bord lag en een hele persoonlijke benadering. Super!

9. Toon van Diepen

Het is een sfeervol, ruim ingericht restaurant, we zaten boven met ramen die uitnodigen even naar de groene omgeving buiten te kijken. Mooie schilderstukken aan de muur.
    Eten was prima en goed gepresenteerd. De bediening was heel betrokken en deskundig.

10. mevr.Smoldes

Met muziek onder de moerbeiboom eten, het was een fijne middag.

11. Alles straalt hier passie uit, dat zie je en dat proef je.

12. Heerlijk gegeten. We hebben gekozen voor het 5-gangen verrassingsmenu, met wat eigen wensen (geen vlees e.d.) voor enkelen onder ons. Werd prima rekening mee gehouden. Mooie variatie aan gerechten, porties prima zodat we ook nog een gaatje over hadden voor het lekkere dessert.

13. Peet Huys

We zijn heel vriendelijk ontvangen, hebben heerlijk gegeten, waarbij de ‘lokale’ versheid van producten, met name groenten, opviel.
    Leuke menu’s in een prettige ambiance, als we ooit weer in de buurt zijn, gaan we terug!

14. Saskia Nijzingh

Lekker eten, hele goede sfeer en top service.

15. Ria van Oosten en Willem van Dijk

Een leuke ontvangst in een imponerende omgeving. Gezellig getafeld buiten in de besloten binnentuin. Er werd op ons gerekend en de parasol stond al uit. Heerlijk voorafje, goed vlees, ruime keus. Verse groenten, zelfs meiknollen. Passende wijn, verrassend dessert. Het eetlokaal in Zevenaar kunnen wij aanbevelen. Persoonlijke aandacht voor onze wensen.

16. Susan van Asten

We kwamen met een groep lunchen. Van tevoren hadden we de bestelling al door gegeven. Alles was prima verzorgd, heel gezellig zitten en het eten heerlijk voor een heel schappelijke prijs. Top!

17. Patricia

Zoals altijd geweldig. Superkwaliteit eten uit de regio, en de sfeer is geweldig, en het pand fantastisch. Kies niet van de kaart, maar laat je verrassen door Hertzog, Linda, Pablo, en hun geweldige team.

18. Vriendinnen

Zuid Afrikaans Braaifeest. Heerlijk vlees en vis gegeten. Goede en aardig kok, vriendelijk personeel. Gezellige sfeervolle binnentuin.

19. Het eten was heerlijk! Ik had het plankje met vele kleine gerechtjes in kleine schaaltjes (op aanraden van Joyce). Ik heb zitten smullen van al die verschillende smaken, vormen en kleuren! Ook mijn kennis uit Oosterbeek vond het lekker.
    De sfeer was heel fijn in dat prachtige huis.
    Nu kwam ik al jaaaren op Sevenaer met mijn pleegmoeder de schilderes Nora Stroink (1897 - 1978), destijds een bekende (professionele) schilderes. Ik heb haar verhaal en werk in boeken en website getoond. (www.norastroink.com)
    Zij was bevriend met de jonkheer (Huub van Nispen van Sevenaer) en de freule Noortje (Sloet tot Everlo) en Joyce. Altijd steunde zij Huub (ook financieel, door leningen) en als Noortje Sloet in Zeist was gingen we in Figi soms koffie drinken met z'n drieën.
    Ik heb menig keer op Sevenaer gelogeerd met Kerstmis en een keer met Pasen. Dus ik houd van de sfeer.
    De service was zo leuk en aardig. Echt heel fijn en geinteresseerd. Kon niet beter.
    En ik vond het geheel per plankje een goede prijs hebben!

20. Monique

Een heerlijke high thee gehad. Van streekproducten en alles vers gemaakt. Vriendelijke bediening. Het weer zat mee we zaten buiten in de prachtige binnen tuin. Kortom een heerlijke middag gehad. Zeker een aanrader .

21. jos Cenens

Op 2 juni 2019 lekker gegeten bij Eet-Lokaal.

22. Ton Terlouw

Bijzondere locatie als buurman van de beroemde stadsboerderij met omsloten tuin/terras. Een huis met krakende versleten trappen en aantrekkelijke kunst aan de muur.

Liefde voor gastvrijheid, smaakbeleving, en echte passie laten je elke keer weer genieten. Deze maal een aards genoegen met een combinatie van wortel en stengel groentes met pastrami en langzaam gegaard rundvlees van Zevenaars Biologisch landgoed. Elk ingrediënt maakte het aardse genot sterker.

Uiteraard de voorgerechten plank met kleine proevementjes waarvan het moeilijk kiezen welke smaakcombi het lekkers is.

Geweldige kazen en zoetigheid na en dat alles vergezeld van een zeer goed passende wijn selectie, waaronder een geweldige Barolo en een frisse biologische verdejo/sauvignon blanc.

De Zuid-Afrikaanse roots van de chef-kok geven dit feest een down to earth beleving, die puur is.

We moeten meer excuses vinden voor deze traiteur.

23. Marcel Kruys

Heerlijk eten in een gezellige ambiance.

24. Peter Vink

Met vriendengroep (6 personen) heerlijk gegeten, verrassend menu en bovenal zeer klantvriendelijk personeel, dat tijd had, relaxed sfeer ondanks dat er veel gasten waren.
    Het heerlijke avondje is zeer goed gevallen en opgeslagen in ons geheugen....

25. Sfeervol restaurant met eerlijke producten

26. S. van Gennep

Met z’n vieren heerlijk gegeten! Kwaliteit van de producten en natuurlijk hoe het is klaargemaakt is, is voortreffelijk. Alles even mals, goed op smaak en de smaken passen bij elkaar. Verder proef je het seizoen; dus met asperges dit keer!

27. Ingrid

De eerste keer voor ons, maar zeker niet de laatste keer. Wat hebben we hier lekker en gezellig getafeld.

28. Iris Komen

Het enthousiasme en de service van de eigenaren en personeel is zeer aangenaam, het pand heel sfeervol ingericht en het eten een fijne verrassing. Een aanrader, dit restaurant.

29. MDijkshoorn

Voor de (paas)brunch bevelen wij zeker Eet-lokaal Zevenaar aan. Op een prachtige zonnige dag met schaduwplekken in de binnentuin van het historische pand/eetgelegenheid, werden we spontaan en vriendelijk ontvangen. De rest van de middag zijn we heel goed bediend. Men neemt even de tijd om uitleg te geven over alle lokale ingrediënten wat aangeboden werd tijdens de brunch. Bij deze gelegenheid krijg je lokale lekkernijen met veel trots gepresenteerd. We hebben genoten en heerlijk gegeten! Top we zijn enorm verrast!

30. Weer fantastisch gegeten! Wat weten ze bij het eetlokaal een bezoek toch echt tot een onvergetelijke ervaring te maken. En het eten blijft om je vingers bij af te likken.

31. Het was HEERLIJK en echt SUPER gezellig, perfect alles was echt fantastisch. Ik heb nu al weer zin om weer te gaan eten bij jullie… (komen 2de paasdag)
    was al vaker geweest voor een hapje of koffie met wat lekkers maar nog nooit voor het avond eten. ZEKER zal ik dat nu vaker doen. Mijn vrienden die waren nog nooit geweest en gaan ook zeker vaker komen.
    Bedankt.

32. M. Bouwman

Voor de derde keer bij Eet-Lokaal in Zevenaar gegeten, en weer een verrassing, heerlijke maaltijd, proeverij vooraf, en verschillende toetjes na. En een goede bediening kortom Super! Wij komen graag weer terug!

33. Tennisteam

Heerlijk gegeten, lekkere wijn en attente bediening!
    Ook met lactose-allergie werd goed rekening gehouden. We hadden dit vooraf aangegeven en zelfs bij het dessert meerdere opties zonder lactose.

34. Rob Nieuwenhuis

Lekker gegeten met vrienden bij Eet-Lokaal. Zoals verwacht allemaal lokale producten, voortreffelijk klaargemaakt en dit allemaal in een prettige sfeer en een goede bediening.

35. Eric van der Wal

Het 3 gangen menu bestaat uit regionale en lokale producten die dus ook seizoensgebonden zijn. Elke keer is het weer een verrassing wat de chef ervan weet te maken. Een menu kaart die beperkt is, vis vlees of vegetarisch, waardoor je zeker weet dat al het eten dagvers is. Vriendelijke en kundige bediening, met hardwerkende eigenaars. Fijne ambiance in het oude pand.
    Kortom : een aanrader.

36. Op een bijzondere dag met (schoon)zussen, broers en zwager een heerlijke lunch genoten in het Eet-Lokaal op een prachtige historische locatie in Zevenaar, met een eetkamer 'voor onszelf', een bijzonder vriendelijke bediening én toelichting op herkomst van eten en geschiedenis van locatie. Het maakt je smaakpapillen alerter!
    Alles bij elkaar zeer geslaagd.
    Misschien eens uit proberen: ipv een lange tafel, een vierkante opstelling van tafels, maakt het ronde tafelgesprek iets makkelijker.

37. Een nieuwe ervaring rijker, goede verzorging en sfeervol.

38. Erg goede sfeer, prima service en persoonlijke aandacht, ondanks de drukte.
    Het vernieuwde cafe draagt bij aan een relaxte sfeer.

39. Danielle Walsweer

Mooie ambiance en het is prijzig maar de kwaliteit was ook uitstekend! Het is wel een restaurant waar meer oudere gasten komen.

40. Aan deze kwaliteit en gezelligheid kan ik best wennen!

41. Mariette vd beedijk

Heerlijk en bijzonder gegeten. Bediening heel gezellig en vriendelijk. Super avond gehad.

42. Chris Kroon

Eet-Lokaal is een hele fijne eetgelegenheid, waar ik inmiddels meerdere keren ben geweest.
    De sfeer is heel prettig, de bediening en het eten voortreffelijk. Dikke pluim!

43. Vriendelijk ontvangst.
    Heerlijk gegeten er wordt met passie gekookt.
    Prima bediening fijne sfeer.
    Gezellig nog een poosje aan de bar gezeten we komen snel weer terug!!

44. Familie van 6

Gezellige ambiance, heerlijk gegeten en uitstekende en vlotte bediening met duidelijke uitleg over producten die op tafel kwamen. Absoluut voor herhaling vatbaar.

45. Fam. van der Most

Vriendelijk ontvangst, prima bediening, uitleg van de kaart, geen haast werk tussen de menu's en prima ambiance.
    Echt een aanrader

46. Paul Hoksbergen

Heerlijk gegeten in een informele en heel ontspannen sfeer. Bediening was tevens TOP, voor herhaling vatbaar dus.

47. Jan Tineke en David

Het was weer goed! Ook voor vega en vegan, het was mooi van smaak, zeer gevarieerd en alles biologisch en uit de regio.
    We komen - net als nu - zeker nog vaker terug.

48. Heerlijk gegeten, prima bediening die goed konden vertellen wat er geserveerd werd.

49. Mooie locatie aan de rand van het dorp.
    Vriendelijke en professionele bediening,
    Heerlijk lokaal eten al was het hoofdgerecht behoorlijk groot.

50. Heerlijk gegeten en bediend door zeer vriendelijk personeel. Top.

51. Super lekker eten, erg vriendelijke ontvangst en vefiening. Echt geweldige kwaliteit op alle fronten. Echt n aanrader!

52. Heerlijk gegeten en een prima vriendelijke en gastvrije bediening en aansluitend een mooie film in het filmhuis. Kortom een voortreffelijk aanbod van film en diner. Graag tot spoedig. Top!

53. Een heel gezellige lokatie!
    Bijzonder vriendelijk personeel en heerlijk gegeten!
    Zeker een aanrader en wij komen er zeker nogeens!

54. Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening.

55. Met 4 vriendinnen het 3-gangen menu gegeten. Was allemaal erg lekker en goed verzorgd. We konden niet besluiten welke wijn we bij het hoofdgerecht wilden drinken. Vervolgens werd voorgesteld om voor te proeven. Voor ieder werden er 2 wijnen geschonken om een keuze te kunnen maken, en dat waren geen mini slokjes.

56. Bas Reuvers

Fantastsch lekker gegeten met een super gastvrije ontvangst. Gezllige sfeer met buiten vuurkorven. Binnen gezellig en goede service.
    Voor herhaling vatbaar!

57. Peter en Cilia

Lekker gegeten, gezellig en gastvrij, hartelijke ontvangst en dito bediening. Pablo en Herzog doen het goed.

58. Heerlijk gegeten. Wordt met passiegekookt dat proef je. Vriendelijk en goede bediening. Kom er zeker terug. Goede uitleg bij alles. Prima restaurant aan te bevelen.

59. Heerlijk gegeten, goede sfeer! Echt een aanrader!

60. Joost ter Heerdt

Tijd voor wild!

Genoten van een overheerlijk 4-gangen wild menu.
    Veel variatie en zo smaakvol!

61. Gerard en Yvonne

Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Eet-Lokaal. Inmiddels zijn wij ambassadeurs...!
    Het is niet alleen erg smakelijk, maar ook gezellig en over de sfeer en bediening zijn wij altijd erg te spreken. Kortom een lekkere ontspannen middag gehad.

62. Het Eet-Lokaal is een mooie ambiance met een fijne sfeer en leuk personeel. Een klein nadeel is de hoge ruimte wat resulteert in een geluidruchtige ruimte. Het eten is super en erg smaakvol! Ook erg leuk dat uitgelegd wordt welk eten van welke plaatselijke leverancier afkomstig is. Kortom echt een aanrader.

63. We hebben heerlijk gegeten en het was een goed verzorgde locatie
    Fijne sfeer

64. Rob en Lies

Gezellige gelegenheid, waar je heerlijk kunt eten.
    Bediening is erg vriendelijk en attent.
    We hebben met z’n 4tjes een gezellige zaterdagavond gehad. Porties zijn aan de ruime kant, waardoor een drie gangen diner eerder te veel dan te weinig is.
    Kortom een aanrader. Wij komen zeker terug.

65. Richard Wijtten

We hebben afgelopen zondag na de wijn proeverij van Cheers heerlijk gegeten bij Eet Lokaal. Pablo bedankt!

66. Beste mensen van Eet Lokaal,

dank jullie wel voor het lekkere eten, de leuke ontvangst, de goede bediening en prettige sfeer!

We komen beslist terug!

Familie Lammers.

67. A.Hendriks

Sfeervolle avond gehad, smaakvolle overheerlijk diner genoten.
    Veel aandacht van professionele bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

68. Charles van Dithuizen

6 oktober Jaarfeest gehad van Kiwanis de Liemers. Super gegeten en een geweldige bediening en ambiance. Top

Charles

69. Gezellig en lekker gegeten, aanrader!!

70. Lekker lokaal eten gezond vers en gexonde porties. Lekkere wijn. En ook voor de glutenvrije mens is er goed gezorgd. De akoestiek is prima dus een gesprek aan tafel is bij een volle bezetting ook goed mogelijk. Verder is er gelukkig haast geen muziek.

71. Heerlijk gegeten! 3 Gangen menu is samengesteld uit produkten afkomstig uit de omgeving van Zevenaar (o.a. Huize Sevenaer). Sfeervol tafelen en een uitstekende bediening (keurige uitleg bij de verschillende gangen!).

72. Marian van Dijk

Echt super lekker gegeten in een super gezellig restaurant kende t al van de lunch die ook zo de moeite waard is. Zullen zeker ook vaker voor het diner komen. Echt top!

73. Eddy Beumer

Met mijn zoon samen gezellig en heerlijk gegeten.
    Ontvangst, eten en bediening was perfect!!!
    Gezellig met Pablo gesproken over het restaurant en na het eten een rondleiding gekregen en uitleg over de historie en locatie van het pand.
    Dank aan allemaal bij Eet Lokaal voor een superavond!

74. U. Van Ampting

Lekker gegeten. Gezellig gezeten in een gemoedelijke sfeervolle ambiance.

75. Natasja Grob

Voor de eerste keer hier gegeten. Vond het echt een avond uit met super bediening, echte aandacht voor de gasten, de kok komt ook regelmatig langs, het pand ademt zoveel sfeer. Er was zelfs een kunstexpositie te zien. Prachtige mix, ga zeker terug.

76. We hadden een heerlijke familie avond met mijn 92-jarige moeder. Alles was geweldig verzorgd en het eten heerlijk!

77. Onze 3 kleinkinderen hebben ontzettend genoten van jullie goed georganiseerde kindermiddag. Leuke Goochelaar en zeer kindvriendelijk personeel. Hartelijk dank voor jullie inzet.

78. Goede sfeer en service en heerlijk gegeten!

79. Erik en Maja

We hebben heerlijk gegeten. Goede kwaliteit, alles zeer vers. Het personeel was erg vriendelijk.
    We komen zeker weer eten.
    Vegetarisch was ook erg lekker.

80. Albert Kooistra

Een persoonlijke benadering, je voelt je welkom. Een heldere uitleg van de regionale gerechten, heerlijk bereid en mooi geserveerd. De buitentuin is bijzonder vanwege de moerbeiboom van 150 jaar oud. Kortom een aanbeveling waard!

81. Michael Gebbing

Hallo,
    Wir haben einen wundervollen Abend mit unserer Gruppe in Ihrem Lokal gehabt.
    Vorzüglich gesessen, gegessen und getrunken.
    Wir sind toll bedient worden. Alle Mitarbeiter des Hauses waren sehr sehr freundlich und haben uns jeden Wunsch erfüllt.
    Das Crossover der Küche ist hervorragend. Ich persönlich bin mit meiner Frau schon vor sechs Wochen bei Íhnen gewesen und auch damals war das Essen und der Service super.
    Machen Sie weiter so. Wir werden Sie auf jeden Fall empfehlen. Unsere Heimatstadt Bocholt ist ja nicht so weit entfernt!

Liebe Grüsse.
    Michael Gebbing.

82. Annelieke Hekman

We hebben heerlijk buiten gegeten. Wat is het daar prachtig en sfeervol. We gaan beslist nog een keer. Het eten was prima en de service ook. Een echte aanrader.

83. Jet en Piet

We hebben heerlijk gegeten in de prachtige binnentuin van Eet-Lokaal in Zevenaar.
    Een echte aanrader.

84. Op zaterdag 14 juli jl. buiten gegeten. Vriendelijke ontvangst, aardig en behulpzaam personeel. Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer.

85. Greetje Senhorst

Op een heerlijke zomeravond gedineerd onder de moerbijboom op de historische binnenplaats van het restaurant. De bediening was prettig informeel en het eten uit de hele Liemers. Leuk dat alle gerechten werden toegelicht naar de herkomst van de ingrediënten, waarbij de moerbij weer terug kwam in het dessert. Met recht een streekkeuken. We hebben heerlijk gegeten en een aangename avond beleefd.

86. Super leckeres Essen in perfektem Ambiente und zuvorkommender Bedienung! Danke, wir kommen sehr gerne wieder!

87. Mooie locatie, heerlijk terras, lekkere lokale producten!

88. Vennegoor

Geweldige locatie,
    Goede service en mooi terras buiten.
    En natuurlijk heerlijk verzorgd smaakvol eten.

89. Weer heerlijk gegeten. En wat een aardig en attent personeel.
    Helemaal top.
    Tot de volgende keer!

90. van Sleeuwen

Mooie omgeving, prachtig gebouw, gezellig personeel, heerlijk eten.
    We waren er met een vriendin om te lunchen. We zijn zeer tevreden en hebben dat ook kenbaar gemaakt. We komen zeker terug, maar dan voor een diner.

91. Best High Tea Ever!!
    Altijd lekker, vers en veel 😁 Bediening ook altijd even aardig en beleefd.
    Zeker voor herhalingen vatbaar!

92. Eleonora

Heerlijk gegeten, heerlijk gedronken, heerlijk gezeten, zowel binnen als buiten... kortom heerlijk genoten :)
    Locatie, pand, sfeer, producten, medewerkers - allemaal fijn. We komen graag nog eens terug om andere heerlijkheden van de kaart te proeven!

93. Bernadette

Heerlijk in de tuin onder de moerbeiboom geluncht met een vriendin. Een plank met allerlei lekkers uit de regio met een verhaal erbij. Wij komen zeker terug!

94. We eten geregeld bij Eet-Lokaal en we zijn nog nooit teleurgesteld!

95. C. Nijhuis

Eerste keer dat ik hier heb gegeten en waarschijnlijk niet de laatste keer. We hebben buiten heerlijk gegeten op de binnenplaats. Enthousiaste bediening met veel achtergrondinformatie over de geserveerde gerechten. Gerechten waren overheerlijk. De eet-totaal plank is echt een aanrader met heerlijke hapjes. Eigenlijk was alles heerlijk. Top avond!

96. Frits Simon

Ik was daar voor de gelegeheid van de verjaardag van mijn overleden vrouw. Was moeilijk, ik zat daar alleen met de foto van haar op tafel. Personeel heeft zeer goed gereageerd. Ik heb in alle rust kunnen eten en heb met de eigenaar (?) gesproken en verteld waarom ik daar zat. Uitstekende ervaring.

97. k.khornkhorn

Vriendelijke bediening.
    Heerlijke gerechten goed en vers voorbereid.
    Goede portie.
    Komen zeker weer terug.

98. Derk

Unieke ambiance, prachtig gebouw. Kaart origineel en met zorg samengesteld. Persoonlijke aandacht voor gasten met uitleg over concept en historie.

Echt een aanrader.

Minpunt: deels oncomfortabele stoelen.

99. rutger van der meer

Sfeervol, gastvrij en oprecht. Mooie ervaring.

Vorige pagina

Volgende pagina