Na 19:00 Gratis op Masiusplein of Didamsestraat. 2 minuten lopen. Op aanvraag valet parking.

Station Zevenaar, waar de stoptreinen vanuit Arnhem, Doetinchem en Düsseldorf stoppen is 5 minuten lopen.

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Kerstavond – 24 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Eet-Lokaal is dé plek waar je pas echt lokaal eet.
Hier proef je wat regio de Liemers te bieden heeft.

Zie de website www.eet-lokaal.com/menu voor de menukaart.

De hele dag kun je terecht voor zelfgemaakte taarten, een heerlijke lunch, borrel of diner. Tevens zijn er vergader mogelijkheden en kunnen de ruimtes afgehuurd worden voor jouw onvergetelijke feest.

Ook exposeren er altijd een aantal kunstenaars een deel van hun collectie in ons monumentale pand uit de 17e eeuw.

Het veelzijdige bedrijf staat garant voor kwaliteit, regionale producten, gezelligheid en gastvrijheid met een persoonlijke aanpak.

• High tea: € 19,95

1480971904 88
1510542012 89
1520398715 89
1532719593 88

1. Heerlijk gegeten. Wordt met passiegekookt dat proef je. Vriendelijk en goede bediening. Kom er zeker terug. Goede uitleg bij alles. Prima restaurant aan te bevelen.

2. Ton Terlouw

Dat er in Zevenaar zo gepassioneerd en tegelijkertijd zo ontspannen gegeten kan worden blijft voor mij een verrassing.

De voorgerechten plank met subtiele groente / kruiden combinaties tonen aan dat ook zonder vlees smaak centraal kan staan. Terwijl de vleeshapjes door een meesterslager bereid moeten zijn.

Dat de Liemers zulke mooie lokale smaken tevoorschijn kan toveren maakt me blij. De groentes en het vlees van zeer dichtbij. Hiervoor heeft Jonkheer van Nispen jaren lang gevochten met zijn van potstal voorziene gemengd biologische stadsboerderij.

De wijnen zijn met liefde en kunde gekozen.
    De Barolo die wij bij de oerrund biefstuk in jus hadden combineerde geweldig.

De nagerecht schaal met een mooie koffie erna maakte het af.

Fijn om zo je pensioen te vieren met je kinderen.

Ton Terlouw.

3. Heerlijk gegeten, goede sfeer! Echt een aanrader!

4. Tijd voor wild!

Genoten van een overheerlijk 4-gangen wild menu.
    Veel variatie en zo smaakvol!

5. Gerard en Yvonne

Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Eet-Lokaal. Inmiddels zijn wij ambassadeurs...!
    Het is niet alleen erg smakelijk, maar ook gezellig en over de sfeer en bediening zijn wij altijd erg te spreken. Kortom een lekkere ontspannen middag gehad.

6. Het Eet-Lokaal is een mooie ambiance met een fijne sfeer en leuk personeel. Een klein nadeel is de hoge ruimte wat resulteert in een geluidruchtige ruimte. Het eten is super en erg smaakvol! Ook erg leuk dat uitgelegd wordt welk eten van welke plaatselijke leverancier afkomstig is. Kortom echt een aanrader.

7. We hebben heerlijk gegeten en het was een goed verzorgde locatie
    Fijne sfeer

8. Rob en Lies

Gezellige gelegenheid, waar je heerlijk kunt eten.
    Bediening is erg vriendelijk en attent.
    We hebben met z’n 4tjes een gezellige zaterdagavond gehad. Porties zijn aan de ruime kant, waardoor een drie gangen diner eerder te veel dan te weinig is.
    Kortom een aanrader. Wij komen zeker terug.

9. Richard Wijtten

We hebben afgelopen zondag na de wijn proeverij van Cheers heerlijk gegeten bij Eet Lokaal. Pablo bedankt!

10. Beste mensen van Eet Lokaal,

dank jullie wel voor het lekkere eten, de leuke ontvangst, de goede bediening en prettige sfeer!

We komen beslist terug!

Familie Lammers.

11. A.Hendriks

Sfeervolle avond gehad, smaakvolle overheerlijk diner genoten.
    Veel aandacht van professionele bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

12. Charles van Dithuizen

6 oktober Jaarfeest gehad van Kiwanis de Liemers. Super gegeten en een geweldige bediening en ambiance. Top

Charles

13. Gezellig en lekker gegeten, aanrader!!

14. Lekker lokaal eten gezond vers en gexonde porties. Lekkere wijn. En ook voor de glutenvrije mens is er goed gezorgd. De akoestiek is prima dus een gesprek aan tafel is bij een volle bezetting ook goed mogelijk. Verder is er gelukkig haast geen muziek.

15. Heerlijk gegeten! 3 Gangen menu is samengesteld uit produkten afkomstig uit de omgeving van Zevenaar (o.a. Huize Sevenaer). Sfeervol tafelen en een uitstekende bediening (keurige uitleg bij de verschillende gangen!).

16. Marian van Dijk

Echt super lekker gegeten in een super gezellig restaurant kende t al van de lunch die ook zo de moeite waard is. Zullen zeker ook vaker voor het diner komen. Echt top!

17. Cees van Sliedregt

Eet-Lokaal maakt zijn naam waar, lokale producten zeer smakelijke bereidt en mooi opgediend en ook een uitstapje naar de Zuid-Afrikaans keuken is een succes dus een culinair bezoek zeker waard. Met smakelijke groet, Cees

18. We blijven fan van dit fantastische restaurant, van de geweldige chef Hertzog en zijn staf en we blijven vrienden en kennissen meeslepen om kennis te laten maken met de eerlijke keuken van Eet-Lokaal!

19. Verrassend mooie plek aan de rand van het centrum van Zevenaar en tevens op de rand van het terrein van Slot Sevenaer. Maar meer nog de verrassende mooie smaakexplosies. Veel hele speciale gerechten. Verwondering, genieten. Een feestje! We waren de hele avond te gast bij de zeer gemotiveerde en gastvrije mensen van Eet Lokaal in Zevenaar. Hier moet je echt naar toe!!

20. Eddy Beumer

Met mijn zoon samen gezellig en heerlijk gegeten.
    Ontvangst, eten en bediening was perfect!!!
    Gezellig met Pablo gesproken over het restaurant en na het eten een rondleiding gekregen en uitleg over de historie en locatie van het pand.
    Dank aan allemaal bij Eet Lokaal voor een superavond!

21. U. Van Ampting

Lekker gegeten. Gezellig gezeten in een gemoedelijke sfeervolle ambiance.

22. Natasja Grob

Voor de eerste keer hier gegeten. Vond het echt een avond uit met super bediening, echte aandacht voor de gasten, de kok komt ook regelmatig langs, het pand ademt zoveel sfeer. Er was zelfs een kunstexpositie te zien. Prachtige mix, ga zeker terug.

23. We hadden een heerlijke familie avond met mijn 92-jarige moeder. Alles was geweldig verzorgd en het eten heerlijk!

24. Onze 3 kleinkinderen hebben ontzettend genoten van jullie goed georganiseerde kindermiddag. Leuke Goochelaar en zeer kindvriendelijk personeel. Hartelijk dank voor jullie inzet.

25. Goede sfeer en service en heerlijk gegeten!

26. Erik en Maja

We hebben heerlijk gegeten. Goede kwaliteit, alles zeer vers. Het personeel was erg vriendelijk.
    We komen zeker weer eten.
    Vegetarisch was ook erg lekker.

27. Albert Kooistra

Een persoonlijke benadering, je voelt je welkom. Een heldere uitleg van de regionale gerechten, heerlijk bereid en mooi geserveerd. De buitentuin is bijzonder vanwege de moerbeiboom van 150 jaar oud. Kortom een aanbeveling waard!

28. Michael Gebbing

Hallo,
    Wir haben einen wundervollen Abend mit unserer Gruppe in Ihrem Lokal gehabt.
    Vorzüglich gesessen, gegessen und getrunken.
    Wir sind toll bedient worden. Alle Mitarbeiter des Hauses waren sehr sehr freundlich und haben uns jeden Wunsch erfüllt.
    Das Crossover der Küche ist hervorragend. Ich persönlich bin mit meiner Frau schon vor sechs Wochen bei Íhnen gewesen und auch damals war das Essen und der Service super.
    Machen Sie weiter so. Wir werden Sie auf jeden Fall empfehlen. Unsere Heimatstadt Bocholt ist ja nicht so weit entfernt!

Liebe Grüsse.
    Michael Gebbing.

29. Annelieke Hekman

We hebben heerlijk buiten gegeten. Wat is het daar prachtig en sfeervol. We gaan beslist nog een keer. Het eten was prima en de service ook. Een echte aanrader.

30. Jet en Piet

We hebben heerlijk gegeten in de prachtige binnentuin van Eet-Lokaal in Zevenaar.
    Een echte aanrader.

31. Op zaterdag 14 juli jl. buiten gegeten. Vriendelijke ontvangst, aardig en behulpzaam personeel. Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer.

32. Greetje Senhorst

Op een heerlijke zomeravond gedineerd onder de moerbijboom op de historische binnenplaats van het restaurant. De bediening was prettig informeel en het eten uit de hele Liemers. Leuk dat alle gerechten werden toegelicht naar de herkomst van de ingrediënten, waarbij de moerbij weer terug kwam in het dessert. Met recht een streekkeuken. We hebben heerlijk gegeten en een aangename avond beleefd.

33. Super leckeres Essen in perfektem Ambiente und zuvorkommender Bedienung! Danke, wir kommen sehr gerne wieder!

34. Mooie locatie, heerlijk terras, lekkere lokale producten!

35. Vennegoor

Geweldige locatie,
    Goede service en mooi terras buiten.
    En natuurlijk heerlijk verzorgd smaakvol eten.

36. Weer heerlijk gegeten. En wat een aardig en attent personeel.
    Helemaal top.
    Tot de volgende keer!

37. van Sleeuwen

Mooie omgeving, prachtig gebouw, gezellig personeel, heerlijk eten.
    We waren er met een vriendin om te lunchen. We zijn zeer tevreden en hebben dat ook kenbaar gemaakt. We komen zeker terug, maar dan voor een diner.

38. Best High Tea Ever!!
    Altijd lekker, vers en veel 😁 Bediening ook altijd even aardig en beleefd.
    Zeker voor herhalingen vatbaar!

39. Eleonora

Heerlijk gegeten, heerlijk gedronken, heerlijk gezeten, zowel binnen als buiten... kortom heerlijk genoten :)
    Locatie, pand, sfeer, producten, medewerkers - allemaal fijn. We komen graag nog eens terug om andere heerlijkheden van de kaart te proeven!

40. Bernadette

Heerlijk in de tuin onder de moerbeiboom geluncht met een vriendin. Een plank met allerlei lekkers uit de regio met een verhaal erbij. Wij komen zeker terug!

41. We eten geregeld bij Eet-Lokaal en we zijn nog nooit teleurgesteld!

42. C. Nijhuis

Eerste keer dat ik hier heb gegeten en waarschijnlijk niet de laatste keer. We hebben buiten heerlijk gegeten op de binnenplaats. Enthousiaste bediening met veel achtergrondinformatie over de geserveerde gerechten. Gerechten waren overheerlijk. De eet-totaal plank is echt een aanrader met heerlijke hapjes. Eigenlijk was alles heerlijk. Top avond!

43. Marie Therese Berkel

Wij hebben een heerlijke avond gehad, heerlijk gegeten en een super attente bediening. Bedankt voor een fijne avond.

44. Ik was daar voor de gelegeheid van de verjaardag van mijn overleden vrouw. Was moeilijk, ik zat daar alleen met de foto van haar op tafel. Personeel heeft zeer goed gereageerd. Ik heb in alle rust kunnen eten en heb met de eigenaar (?) gesproken en verteld waarom ik daar zat. Uitstekende ervaring.

45. k.khornkhorn

Vriendelijke bediening.
    Heerlijke gerechten goed en vers voorbereid.
    Goede portie.
    Komen zeker weer terug.

46. Derk 7 punten

Unieke ambiance, prachtig gebouw. Kaart origineel en met zorg samengesteld. Persoonlijke aandacht voor gasten met uitleg over concept en historie.

Echt een aanrader.

Minpunt: deels oncomfortabele stoelen.

47. rutger van der meer

Sfeervol, gastvrij en oprecht. Mooie ervaring.

48. Heerlijk gegeten.
    Streekproducten spraken ons erg aan. Super gedaan.
    Plezierige, ongedwongen, bediening.

49. Leuke nieuwe ervaring.
    Mensen met passie voor goed eten eerlijke producten.
    Erg fijn om te zien dat biologisch hip en verfrissend kan zijn!!!
    Ik zeg zeker de moeite waard.
    Vooral met mooi weer ook een leuke verrassing de stadstuin.
    Waarbij eten en plezier nog meer samen komen.
    Gewoon doen dus.....

50. Henriëtte Groot Wassink

Een gastvrij onthaal, vriendelijke mensen en heerlijk eten met verrassende smaken. De belangrijkste facetten om iedereen dit restaurant aan te raden. Wij hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug.

51. Hermie Kuiper

Wij hebben heerlijk gegeten bij het eetlokaal. Wij hebben gekozen (6 personen) voor het 3 gangen menu. Vooraf een heerlijke proeverij van allerlei bijzondere kleine gerechtjes. 4 Van ons hadden een heerlijk rundvleesgerecht met rode wijnsaus met lekkere groenten en krieltjes en 2 van ons hadden kabelfilet besteld met overheerlijke risotto. Daarna een dessert met weer allemaal kleine gerechtjes. Het was allemaal heerlijk, niets standaard in een gezellige ambiance en vriendelijk personeel.

52. Heerlijk gegeten, met toelichting bij elk gerecht over waar de ingrediënten lokaal vandaan komen. Drie gangen verrassingsmenu was erg lekker, zowel vlees als vegetarisch. Proeverij als vooraf: voor ieder wat wils en zo lekker dat we al aardig gevuld waren. Hoofdgerecht dito en bijna teveel eten (wij zijn van je bord leeg eten..) en nagerecht wederom veel keus en smaken, maar unaniem: teveel (te grote stukken). Liever minder, dan wordt er ook minder weggegooid en dan is het nog steeds ruim voldoende. Complimenten voor de kok en de service, zeer gastvrij en prettig. Wij komen zeker terug!

53. Gerard van Swaaij

Heerlijke gerechten, leuke, vriendelijke bediening, mooie inrichting!

54. Heerlijke en gezellige avond gehad. Zeer gastvrij ontvangen. Eten was heerlijk en smaakvol. Aanrader om te gaan eten en of borrelen!!

55. rob kleinpenning

Gezellig personeel en heerlijk eten.

56. Bartels

Zeer vriendelijke en enthousiaste bediening. En een fantastische keuken!

57. Van Alst

We hebben heerlijk gegeten!
    Leuke bediening en rekening houdend met allergie, echt een aanrader!!

58. Prima gedineerd, goede kwaliteit en leuke gastvrije bediening! Tot snel, in afwachting vande nieuw ingerichte wijnkelder..🍷

59. Lidy bus

Sfeervol en gastvrij.

60. Theo van Alst

Prima restaurant ga ik vaker doen.

61. Vriendelijke sfeer, enthousiaste serveerster.
    Lunch Eet-totaal plank en twee rundvleeskroketten met brood was wel lekker maar niets bijzonders. Aan de prijzige kant.

62. Mooi drie gangenmenu met leuk plankje vooraf. Ontspannen sfeer, goede wijn en service.

63. Heerlijk gegeten. Het 3 gangen verrassingsmenu was een echte verrassing met topgerechten. Kok kwam, bij een allergievraag van ons persoonlijk uitleg geven. Ter loops nog iets gevraagd over de bobotie op de kaart. Na afloop kwam de kok met een portie bobotie aanzetten 'om thuis eens te proeven'. Enige minpunt is de akoestiek. Het was druk en met het galmende geluid was de bediening (en tafelgenoten) soms slecht te verstaan.

64. Bijzonder leuke setting met verschillende ruimtes, zodat het niet massaal wordt. Lokale ingrediënten, altijd sympathiek. Beperkte kaart, dus alles vers! We hebben heerlijk gegeten: de vegetarische ravioli waren voortreffelijk van smaak, de eendenborst heerlijk mals. Bediening is informeel, maar to-the-point. Voldoende open wijnen om te kiezen. Aanrader: prijs/kwaliteit is heel goed!

65. Menippus

66. We hebben heerlijk gegeten bij Eet-Lokaal. De gerechten waren fijn en ook echt lokaal wat iets extra's toevoegt aan het diner. Ik eet glutenvrij en daar werd heel goed rekening mee gehouden. Wij komen graag nog eens terug.

67. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer met een super service.

68. Mooi concept en prachtig pand. Vriendelijk personeel, leuk dat producten uit eigen streek komen. Vers en lekker.

69. Jesse Holdijk

70. Heerlijk gegeten een aanrader, de wijn is lekker.

71. Een gezellige avond met heerlijk eten op tafel en een prettige bediening. We voelden ons thuis.

72. Voorgerecht (verschillende hapjes) was heerlijk, hoofdmaaltijd zeer grote porties, alleen het rundvlees was droog. Het restaurant was zeer rumoerig, slechte akoestiek, betere stoelen als bij vorige eigenaar. Zeer vriendelijke nieuwe eigenaar.

73. Super fijne bediening. Erg sfeervol in dit monument. Goede keuken. Echt een wat beter restaurant voor Zevenaarse begrippen en toch zeker niet prijzig. Voor herhaling vatbaar.

74. Thea Derksen

We hebben heerlijk gegeten en komen hier zeker terug.

75. Recent is het restaurant gedeeltelijk van eigenaar gewisseld. Nu zijn naast het "Eet Lokaal" menu ook à la carte mogelijkheden. Alles is zeer smaakvol en met zorg klaargemaakt. Ruime porties en groentes in vele variaties. De twee ons groente p.p. norm wordt hier makkelijk gehaald. De combinatie van een heerlijk diner, een vlotte en vriendelijke service en goed meubilair in een eeuwenoud pand staat garant voor een gezellige avond.

76. John Cornelissen

Heerlijk gegeten met kerst. De gerechten en bijpassende wijnen waren voortreffelijk!
    We komen zeker nog eens terug.

77. Kim Hammink

Heel geslaagde, lekkere en fijne avond gehad. Bedankt voor de goede zorgen!

78. Zelf hebben wij al eens eerder hier gegeten. 1e kerstdag 2017 om 17.00 uur gegeten Eet-Lokaal, samen met mijn echtgenoot en ouders. Een heerlijk kerstdiner werd ons voorgeschoteld. Iedere gang was weer fantastisch anders! Mooi gedecoreerd en geserveerd; dit geldt voor alles wat wij voorgeschoteld kregen; de amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Culinair en een streling voor de tong. Dit alles met een bijpassende wijn als je dit wilde.
    Hier komen wij zeker nog eens terug!

79. Voor de 2e keer hier gegeten. Was het net zo goed als de eerste keer bijna een jaar geleden?
    Ja! Heerlijke smaken met mooie, eerlijke ingrediënten. We hadden allemaal het menu met drie gangen, mooie porties, precies goed. Leuke interactie met de chef-kok die zelf antwoord gaf op onze vragen. Als dank nog een heerlijk, eigengemaakt worstje voor mee naar huis.
    Mooi pand en rustige ambiance, gelukkig geen 'herrie-galm-tent' zoals helaas zo vaak.
    Echt een aanrader!

80. Edwin Pelkman

Verrassende combinaties van lekkere plaatselijke producten.
    Heerlijk gegeten zonder poespas!

81. Marlijn de Vreede

Wij hebben heerlijk genoten van het lunchplankje met allerlei verse lekkernijen. De service was prima, de sfeer was gemoedelijk en het pand was netjes en in passende stijl ingericht.

82. joke verweerd

Door de weersomstandigheden te weinig tijd… dus enkel een hoofdgerecht kunnen gebruiken, maar dat was heerlijk. Vriendelijke bediening, die rekening hielden met ons tijdslimiet. We komen nog eens terug!

83. W. Ouwehand

Vriendelijke bediening, voorgerecht(plankje met diverse gerechtjes) was verrassend en uitstekend. hoofdgerecht erg lekker. Bezoek aan het Eetlokaal is erg goed bevallen, we maken zeker een nieuwe afspraak.

84. Willem Schut

Ruim 2 uur lang een hightea gehad. Van hartig naar zoet met verschillende smaakrichtingen en lekkere combinaties. Een aanrader.

85. Jolanda Bakker

Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening. Enige minpuntje: twee grotere groepen die nadrukkelijk aanwezig waren. Opgelost door naar andere ruimte te verhuizen, maar dat was waarschijnlijk meer de lunchruimte en had dus ook wat andere sfeer. Misschien groepen juist aparte ruimte geven?

86. Tineke Hoeve

Heerlijk gegeten. Lekkere streekproducten. Aardige bediening. We komen zeker nog eens terug. ..

87. Altijd weer genieten! Heerlijk eten en drinken. Goede sfeer en goed/leuk personeel

88. Heerlijk gegeten en top bediening.
    Super vriendelijk

89. Heerlijk gegeten in een prachtig sfeervol restaurant!

90. Anne te Wierik

Het was een heerlijke, kleurige maaltijd met veel verse groente en een heel aardige bediening! Zeker voor herhaling vatbaar. Mooie zaal en prettige sfeer!

91. We hadden gekozen voor een combi-aanbieding met het filmhuis. Hoofdgerecht consumptie + fimkaartje. Toch maar het extra voorgerecht erbij genomen. Eten was fantastisch, ontzettend lekkere en verrassende gerechten. Wij gaan binnenkort weer.

92. Lekker eten en vriendelijke bediening. Prijs vind ik vrij pittig.

93. Heerlijk eten, goede service en niet te duur. Zeker een aanrader!

94. Piet Brugman

We hebben onze burendag afgesloten met het verrassingsmenu;
    dit was prima verzorgd en voor herhaling vatbaar;
    bij vragen kwam de kok tekst en uitleg geven over hetgeen geserveerd werd.
    Een aanrader!

95. Het was wederom een erg prettige ervaring heerlijk geluncht met heerlijke streekproducten en een enthousiast bediening. Kortom genieten!

96. We waren met 4 volwassen uit eten, het smaakte erg goed, verrassingsmenu is zeker aan te raden! Verder was de sfeer en de bediening ook uitstekend.

97. Superleuk en lekker gegeten! Een echte aanrader, ik kom er zeker terug!

98. Het was, zoals altijd, weer heerlijk, gezellig, met prima bediening en prima prijs-kwaliteit verhouding. Tot de volgende keer !!!

99. G. Rutgers

Mooie authentieke locatie. Prima en lekker lokaal eten. Vriendelijke service. Een aanrader!

Volgende pagina