ma vanaf 12:00

di vanaf 12:00
wo vanaf 12:00
do vanaf 12:00
zo vanaf 12:00

Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1396206353 64
1407190954 64

1. Ambiance is nog wel leuk, word wel gedateerd, zo van 1 uit duizend.
    Bediening is vlot met opnemen van bestelling. En dat was het, want dan kan je wachten en wachten… food is niet chill.

2. Marc 1130 punten

Wat moet je hier nu mee? Mijn eerste ervaring met dit restaurant. Het was niet heel slecht maar er waren teveel zaken die er net "naast" zaten.
    Bij binnenkomst valt de leuke inrichting en aankleding direct op. Goed, er hangen her en der portretten van een misdadiger aan de muur maar dit platform lijkt me niet geschikt voor een discussie daarover.
    Het ging dus over de leuke inrichting. We mochten zelf "een viertje" uitzoeken.
    De jongeman die de door ons bestelde fles bubbels kwam brengen en inschenken maakte een praatje met ons. Dat praatje ging echter al snel over zijn opleiding en zaken die daar mogelijk niet aan klopten. Ik weet niet of het handig is om dat soort zaken met (onbekende) gasten te bespreken. En dat is net wat ik in mijn introductie bedoelde. Een gesprekje is ok maar met zo'n onderwerp zit je er net naast. Dat gold later ook op het moment dat ik naar de sukade vroeg. Deze was van de kaart gehaald (maar stond nog op de kaart.) Ga geen relaas houden over de afnemende kwaliteit van het gebruikte vlees en klachten daarover.
    Helaas werden de glazen niet meer bijgevuld. Dat heb ik dus voor mij en mijn tafelgenoten gedaan. De glazen en lege fles bleven uiteindelijk staan tot na het hoofdgerecht. Mijn voorgerecht was aardig. De gebruikte sla zat, net als die later bij het hoofdgerecht, op het randje. Helaas werd er bij het inzetten van de voorgerechten ook niet meer gevraagd of we iets wilden drinken. Twee verliezers! De gasten en de horeca-ondernemer! Mijn drie tafelgenoten hadden hun voorgerecht op. Ik zat nog te eten toen een jongedame de borden uit kwam halen. Ze schrok toen ik zei dat ik nog zat te eten. "Sorry, ik had het niet gezien!" was het antwoord. Ik bleef nog met mezelf ik conclaaf of dit een foutje in de marge was of niet. Toen dezelfde dame na het hoofdgerecht het glas wijn (dat nog voor 1/3 gevuld was) van mijn tafelgenoot weggriste was ik eruit. Kan niet!
    Het hoofdgerecht was overigens aardig. De varkenshaas met mozzerella was enigszins aan de zoute kant maar de cuisson was prima. De garnituren waren voldoende aanwezig en ook kwam mayonaise op tafel. Als je dat dan serveert, doe dat dan niet in zo'n wegwerpbakje. Klein detail. Niet heel storend maar er net "naast."
    Wat mij wel stoorde was dat we zelf moesten vragen of we iets te drinken konden bestellen.
    Ik bestelde als nagerecht een sorbet. Serveer dan ook een sorbet! Ik kreeg ijs (waaronder een soort waar room in zat) op een bord met slagroom en stukjes meloen. Geen spuitwater of siroop. Lekker maar geen sorbet. Serveer gerechten ook niet op een kapot bord. Dat was het geval bij een hoofdgerecht en bij mijn nagerecht. Dat kan niet en zeker niet voor de prijzen die gehanteerd worden. Serveer je dan ijs met vruchten op een plat bord, zorg dan voor een lepel en een vork! Nu moest ik met enkel een sorbetlepel de vruchtjes en het ijs over het bord manoeuvreren in de hoop dat er iets op de lepel zou belanden. Of pak een diep bord.
    Tijdens de koffie gaf iemand uit de bediening aan dat men na het diner de muziek harder wilde zetten. Wij zaten onder een luidspreker waar de muziek al redelijk hard stond maar we vonden het prima. Kijk er wel mee uit aangezien gasten het zouden kunnen interpreteren als "jullie hebben al lang genoeg gezeten."
    Ik ben op de vraag "Was alles naar wens?"de discussie niet aangegaan met re relatief jonge bediening. Ook om geen negatieve toon te zetten bij mijn tafelgenoten die met de suggestie voor dit restaurant kwamen. Dit is dan ook geen afzeik-recensie maar opbouwende kritiek die met wat kleine aanpassingen van tafel zou kunnen. Al met al een bijzondere avond. De prijzen zijn te hoog voor het gebodene maar het was niet slecht. Raar, dat wel!

3. Gisteren met mijn zoon bij U gegeten.
    De houten plank was niet schoon. De salade was niet lekker voor een koude rauwkost erg warm en de appel met saus ook een klein stukje geprobeerd, niet lekker.
    Te weinig aardappelen en er werd niet gevraagd willen jullie er nog iets bij!

De wijn en het biertje waren lekker. Jammer, we hebben al niet zoveel tijd met elkaar.

Groeten.
    Trudy.

4. Lolande

Eten is lekker. Maar Servies was vies , de dranken-kaart was heel vies. Bediening laat je lang wachten . Duur drankje werd sober gepresenteerd ! Prijs kwaliteit verhouding valt om die reden erg tegen !!

5. Rob Reijnen

Heb net met mijn vrouw bij de revolutie gegeten en het was niet bijzonder!!!
    Beide gestoomde sucade met risotto besteld. Die van mij was redelijk maar wel vol vet. Die van mijn vrouw was een stuk groter dus hoopte dat ze hem niet op zou kunnen, maar toen het mes erin moest bleek hij toch wel veel weg te hebben van een stuk plastic. Je kon hem niet eens normaal snijden. Dus de serveerster erbij die voorstelt iets anders te nemen wat betekent dat we dan afzonderlijk van elkaar zitten te eten, niet helemaal de bedoeling. Om het niet te lang te laten duren maar schaaltje salade met zalm besteld. De risotto zit vol met kaas. Ik hou niet van kaas en staat ook niet op de kaart. Al met al hoop ik op een reactie van jullie want uit eten hoort toch wel een beetje speciaal te zijn. Baal dus als een stekker!!

Vriendelijke Groet
    Rob Reijnen

6. Vanavond met mijn vrouw prima gegeten op een dinsdagavond. Bediening was vriendelijk maar niet super alert op lege glazen of niet heel erg in voor een praatje. Relaxte ongedwongen Mexicaanse sfeer, heeft veel weg van Gringo's in Doetinchem. Gerechten waren prima, ruim voldoende gegeten. Ze hebben een uitgebreide bier-en wijnkaart. Voor een ontspannen avond wel een aanrader.

7. Vanavond mixed grill gegeten, 21 euro. Je verwacht wel wat, maar een spies met 4 stukjes vlees, 1 bakje komkommer, 1 bakje appel in vanille en 1 bakje aardappelpartjes voor 2 personen is wel prijzig. 't Was lekker, maar de hoeveelheid was wat karig.

8. High tea gehad. 14.15 aanwezig. 15.00 1e 2 schaaltjes uit geserveerd. Om 16.15 gevraagd of de 2e gang nog kwam.
    Erg lang moeten wachten. Werd niet omgekeken naar de tafel. Moesten constant vragen om nieuw theewater of het legen van onze uitpuilende afvalbakjes. Erg chagerijnige medewerkster aanwezig.

1x nooit weer

9. Langzame bediening, 3 keer moeten vragen voor rekening. Uiteindelijk na 20 minuten gekregen. En dan te bedenken dat je maar met 2 andere tafels in het café zit. De koffie was van matige kwaliteit. Eens maar nooit meer.

10. Je krijgt erg weinig voor de prijs, van een mixed grill van ~21€ verwacht ik wel meer dan een stokje met 3 stukjes vlees en een klein stukje spareribs (die van draadjesvlees was gemaakt?).

Wel is het leuk om er te lunchen als je een kopje koffie met een broodje neemt, maar voor diner sterk af te raden.

11. Geen goede ervaring. hamburger revolutie besteld gewoon rauw van binnen.

Prijs kwaliteit veel te duur. Met 4 personen € 180,00 kwijt (tuurlijk uit eten kost geld maar voor dit bedrag wil ik toch wel heel lekker uit eten gaan. Serveerster wel een keer sorry gezegd maar verder niets. Kom hier nooit meer

12. Wat hebben wij een slechte ervaring zeg! 18:00 uur binnengekomen, 1 tomaten soep zonder pesto en 2 stokbroodjes besteld. Na een half uur kwam het op tafel, tomatensoep met pesto dus weer terug gestuurd en na een kwartier weer nieuwe. Toen kregen wij om kwart voor 8 ons hoofdgerecht, 3 keer een kapot bord en het eten was lauw. Toen wij vroegen om een puntzak friet kregen we een ontzettend rare reactie, bestel je dat nu pas?? Ons eten bijna op, kwam mevrouw vragen of we nog een dessert wilde omdat de keuken om 21:00 uur zou sluiten. Na een reactie van mijn kant, we moeten eerst een uur en drie kwartier wachten en dan moeten we ook nog opschieten omdat de keuken sluit?' werd mijn vraag genegeerd. Ook duurde het ontzettend lang voor ons drinken er was en wij zagen personeel meerdere malen aan hun neus of gezicht zitten! En dan een rekening waar je broek van af zakt!

Geen aanrader naar onze mening.

13. judith kruis

2 cocktails besteld, 1 met en 1 zonder alcohol. Die met alcohol smaakte veel te sterk naar drank, zodat je de rest niet eens proefde... Gevraagd om aan te passen, dit deed men vriendelijk, maar daarna nog hetzelfde probleem. Zelf nog een paar zakjes suiker erbij gedaan, het smaakte nog niet. Op eigen initiatief nam men de cocktail mee; in een groter glas. Raar maar waar; ik proefde nog geen verschil.
    De Revolutie vind ik altijd supergezellig, en het personeel echt aardig, maar voor cocktails ga ik er toch niet meer heen in het vervolg!

14. Flip 145 punten

De revolutie is misschien wel de leukste zaak in Zevenaar om lekker een drankje te doen. De zaak is erg sfeervol en ik vind het dan ook altijd erg gezellig om hier te gaan zitten. Echter is het geen geweldige keuze om uit eten te gaan. Het eten is kwalitatief niet slecht maar de prijs kwaliteit/verhouding is dat wel. Voor wat je krijgt betaal je in mijn ogen echt teveel geld. Het personeel is heel vriendelijk maar het duurt vaak wel erg lang tot ze je bestelling komen opnemen en het duurt soms ook wel erg lang tot je eten klaar is.

De revolutie is leuk om een drankje te doen, te lunchen of wat simpele tapas te nemen maar voor een uitgebreider diner kun je in mijn optiek beter voor wat anders kiezen.

15. Mart 688 punten

Opdringerig met drankjes en zelfs bij het bestellen van een biertje komen ze, zonder overleg, met het grootste duurste glas aanzetten. Slechte ervaring deze tent. 👎👎

16. Kom net van de Revolutie, wilde daar met mijn schatje gaan eten. Helaas geen plaats... en dat al voor de derde keer binnen 1 1/5 maand, bedankt Revolutie voor de flexibiliteit.

17. peter 14 punten

Van de week heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening en een gezellige sfeer. Ik had een bavette van de black anges. Een echte aanrader. Ik kom zeker terug en zal het iedereen aanraden.

18. Helaas, erg slechte ervaring! Ik vroeg of ze vers geperst sinaasappelsap hadden, het antwoord was "Ja! Zeker." Ik vroeg: "Gaan jullie het nu maken of is het al eerder geperst?" Antwoord: "Alles bij ons is vers, ze gaan het nu in de keuken maken."
    Iets later kwam ze met sap, was niet vers maar uit een fles. Ik vroeg "Was het nu geperst?" Antwoord: "Ja!" Ik ging naar binnen en vroeg de vrouw in de keuken: "Was de sap nu vers geperst?" Antwoord: "Ja, voor ons is het vers geperst! Wij kopen de fles bij Hanos en daar was het vers geperst." Vreemd antwoord, de smaak was net als de smaak uit een sinasappelsap van Albert Hein! Verder, latte macchiato 2/3 vol, tosti groot = zelfde als klein maar met een pita brood.

19. Afgelopen week heb ik bij de revolutie mijn verjaardag gevierd. Het was geweldig geregeld. Het interieur maakt het helemaal af en de tapa's waren heerlijk. Iedereen was tevreden. Volgend jaar ga ik het zeker weer hier vieren. Het was Toppie! Bedankt Revo!

20. We kwamen er altijd wekelijks, was onze vaste tent. Het was geweldig. Maar sinds er een nieuwe eigenaar is is het echt waardeloos.

De service is echt slecht. Wachten op drankjes duurt lang en een 2de drankje kan je sowieso vergeten daar. Dat vragen ze niet eens meer. Waardeloos. We komen er nooit meer.

Tegenwoordig naar de concurrent op het zelfde plein. Daar is de service teminste goed. Het eten is opzich wel oké. Maar de service is dus echt waardeloos.

Werk zelf ook in de horeca. Maar dit zijn geen vakmensen die iets willen verkopen.

21. Wat een drama, keer op keer. Sinds er een andere eigenaar op zit is 't alleen maar slechter geworden! 55 minuten moeten wachten op een simpel broodje, meerdere mensen aan 't klagen op 't terras. Qua eten kun je beter thuis koken, dit gaat nergens over. Jammer van zo'n mooie tent.

22. Een van m'n favoriete restaurants in Zevenaar! Erg leuke Cubaanse sfeer, goeie kaart voor een goeie prijs alleen de porties zijn zeer groot! Kan ook een voordeel zijn natuurlijk... Ook de service is uitstekend, snel en vriendelijk.

23. Miranda Scholten

Met 4 vriendinnen hebben wij een high-tea gehad.
    Dit was heerlijk. Lekkere warme dingen, sandwich met gerookte kip en zalm. Ook de zoete gerechten waren heerlijk met handgemaakte bonbons erbij.
    Er was meer dan voldoende ook aan koffie, cappucino en thee.
    Zeker de moeite waard om er naar toe te gaan.
    De sfeer is goed en de bediening vriendelijk. Wij hoefde niet lang te wachten voordat de gerechten kwamen.
    Eet smakelijk

24. Wij komen hier graag eten. Een mooie zaak, gezellig terras, lekker eten en fijne bediening. Wij blijven zeker terugkomen, een dikke voldoende. Irene

25. Wat is het plein in Zevenaar qua restaurants toch een drama!..de revolutie zou echt een uitzondering kunnen zijn, maar word gerund door een ongeïnteresseerde eigenaar die t personeel maar wat laat aanmodderen.Wel ongelofelijk zonde van zon mooie zaak. Bediening is niet goed. Eten is ronduit slecht.. Jammer!..

26. Gezellige sfeer! Ook gister weer lekker gegeten, we moeten vaak een tijd wachten voordat het drinken komt of voordat er überhaupt iemand is om je bestelling op te nemen. Al met al komen we regelmatig eten!

27. Blijft een sfeervolle tent met goed eten en drinken, maar ze moeten hier echt eens iemand keihard bovenop de service/bediening zetten. Terras is nog niet eens driekwart vol, maar zoals altijd weer erg lang wachten (+20 minuten) voordat er iemand uberhaupt een bestelling komt opnemen. Dit geldt hierna ook voor de vervolgbestellingen. Problematische bediening/service is eigenlijk al het geval sinds de opening van deze toko... Heren directie, dit kost jullie geld en gasten, pak dit na al die jaren eens serieus op!

28. Anneke Peters

Erg gezellige sfeer met lekker eten en drinken. We komen zeker nog eens terug

29. Hier nu twee keer gegeten, was erg lekker, sfeervol restaurant, goede en nette bediening.

30. Nou wij dachten laten wij eens een lekkere salade nemen, wij hebben 25 min moeten wachten op een groot bord met een kopje sla erop. En eerste glas met wijn terug gestuurd want de lippenstift van de vorige zat er nog op. Dus wij komen echt niet meer terug. Bah! Heel jammer!

31. Bij binnenkomst met reservering werd ik aan een vieze tafel met glazen en etensresten gezet. Na 15 min besloot de bediening te vragen wat ik wilde drinken. Ik vroeg om een doekje voor de tafel en mocht deze zelf schoonmaken. Avondeten redelijk en de keer de lunch erop barslecht. Clubsandwich revolutie smakeloos en bacon was een plak rauwe spek. Clubsandwich tonijn met kappertjes had geen kappertjes. Bediening opgezocht aangezien ze je zo veel mogelijk vermijden, ze zou kappertjes brengen. Vervolgens kwam ze aan tafel dat de kappertjes op waren. De keuken moet het hele broodje niet serveren als een ingredient mist. Verder ook smakeloos. Paninis ook niet bijzonder. Bediening is vriendelijk wanneer je ze toevallig een keer treft. Ik denk dat de leidinggevende te weinig personeel inplant en zo gaat de kwaliteit naar beneden. Kwaliteit van relatie tussen bediening en gasten moet top zijn als je keuken zo barslecht is.

32. Zondag 17 febr 2013 bij de Revolutie Zevenaar wezen eten.
    Personeel met slechte zin, vallend bestek, onafgeruimde tafels tussen de gangen door. Wachttijd voorgerecht 45 minuten, daarna nog eens 30 minuten wachten op hoofdgerecht.
    Hoofdgerecht (zalm) zonder opmaak of sausje: wel erg karig..vooral voor die prijs (7,50).
    Gauw afrekenen, hier komen we niet meer terug...
    Rudolph

33. dhr Jansen

Twee weken terug hier wezen eten, gelukkig maar gereserveerd want het restaurant zat vol.
    Het duurde erg lang voordat er gevraagd werd wat we te drinken wilden, terwijl we wel naar onze tafel werden begeleid (doe dit dan gelijk?)
    Er is ons vier keer gevraagd of we al een keuze hadden kunnen maken, dus bij de vierde keer maar gezegd dat we zelf wel aan zouden geven of dit al gelukt was.
    vooraf twee salades, die goed smaakten.
    Als hoofdgerecht tapas besteld, de tapas waren er maar de frisse appeltjes en de puntzak friet die was bijbesteld kwamen een kwartier later (na al twee keer te hebben aangegeven dat het er nog niet was)
    excuus: sorry het zat nog in de frituurpan.

Twee keer na moeten vragen waar het drinken bleef, terwijl het maar één glas wijn was.

Het was duidelijk dat er veel nieuwe personeel was aangenomen, en allemaal zonder ervaring.
    Misschien een idee om die eerst een cursus aan te bieden? of personeel met ervaring aan te nemen?

34. Waardeloos! Na een uur wachten kwam dan eindelijk het wonder uit de keuken: een kwak smakeloze rijst, een uit een pot opgewarmde kledder rode drab met als topstuk 2 miezerige in de magnetron opgewarmde "enchiladas". Hoezo moet een miezerig schijfje citroen dan nog bewijzen dat hierover is nagedacht? Tafelgenoot mocht prikken in een schaaltje vettige en overopgewarmde "nacho's" met een korreltje gehakt en een klets zure room.
    De kok moet zich diep, diep schamen. De bediening maakte zonder blikken of blozen de rekening op en stamelde een slecht hoorbaar excuus i.v.m. de drukte.
    Het is eigenlijk een leuke tent, ooit kon je er ook nog prima eten van een prima kaart en liep de bediening nog vrolijk rond, maar nu: eens maar nooit meer. Tip voor de eigenaar: kijk eens goed naar de kwaliteit van eten en service.

35. monique

Gisteren met 9 vrouwen een high tea de luxe gehad, wat een afknapper zeg, moesten € 21,50 betalen maar het was nog geen € 10,- waard.
    2 sandwiches,2 stukjes zoetigheid een onsmakelijke quiche en wat bonbons, erg duur voor wat je krijgt.
    Pas een high tea in Apeldoorn gehad waar de prijs minder was en het aanbod groter.
    Dit restaurant is geen aanrader voor een high tea, ook de bediening kan wel een cursus volgen, vragen niet een keer of alles naar wens is.
    Alles werd gelijk op tafel gezet zonder uitleg, voor € 21,50 hadden we wel meer verwacht.

1,7
  36. Op 6 april met een groep van 8 mensen wezen eten. Bij binnenkomst gezellige sfeer, beetje stoere Zuid Amerikaanse inrichting.
    Er liep genoeg personeel rond, bediening was zeker in het begin erg rommelig. Enkele drankjes moeten navragen en sommige gasten werden overgeslagen met het opnemen van de drankjes. Wel vriendelijk, vandaar de 6 anders was het echt onvoldoende geweest.
    Vooraf werden chips met rode saus geserveerd, lekker om even op te knabbelen.
    Eten was qua smaak en uiterlijk goed. Borden netjes warm. Bijna iedereen had zn eten tegelijkertijd, op 1 gerecht moest nog even gewacht worden. Er waren dan ook 8 verschillende menu's besteld. De porties hadden iets groter gemogen, de bijgerechten aardappeltjes koolsalade en appel in lekkere saus ook benepen. 2x het setje van 3 in kleine soepkommetjes voor 8 personen is te weinig
    Nagerecht was heerlijk en zelfs groot te noemen
    Prijs/kwaliteit vind ik zoek omdat de gerechten best prijzig zijn.
    Niet onbelangrijk punt, de (dames) toiletten waren superschoon.