De Minnarij in Zevenaar

Heerlijk eten in een sfeervolle omgeving

Parkeer gelegenheden in het centrum
    Parkeren bij station gratis

Gesloten

• 16 dec t/m 17 dec
  • 24 dec t/m 25 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec

Eethuisje de Minnarij is bij uitstek de eetgelegenheid voor een gezellige avond met vrienden of familie.
Lekker eten met een goed glas wijn in een ontspannen sfeer

4. Betalen Visa Master Card pin

1196843930 75
1203833635 75
1280720396 78
1420514507 82

1. In juni met de familie daar gegeten.
    En het was echt geweldig!
    Entourage was super, bediening was het gevoel van hier ben ik thuis en voel me thuis.
    Het eten was in een woord voortreffelijk, zeer smaakvol en super van kwaliteit.
    Dus kortom; een aanrader en genoeg garnituur, ook de mayonaise is zelf gemaakt waar krijg je dat nog Eethuisje de Minnarij is in een woord puursang! "

2. Coby van Dalen

Heel lekker gegeten bij de Minnarij. Personeel heel aardig en attent.
    Voor mij was alles voldoende, voor een 'grote eter" valt de hoeveelheid wat tegen.
    Komen zeker terug.

3. Heerlijk gegeten, alle gerechten waren heerlijk. Mooi uitgeserveerd, lekkere wijn.
    Goede bediening en prettige entourage.
    Afsluiting met fijne espresso met koekjes en bonbons.

Wat ook helemaal geweldig is, is dat de borden heet zijn. Zo blijft het gerecht lekker lang warm.

Echt een aanrader in Zevenaar.

4. Erg lekker gegeten. Op zowel voorgerecht, hoofdgerecht en dessert niets aan te merken. Aardige bediening en aandacht voor de klant. Gezellige ambiance. Restaurant zat op vrijdagavond lekker vol. Prima prijs/kwaliteit. Een echte oprechte aanrader!!

5. Zaterdag 18 maart voortreffelijk gegeten met mijn Piet en onze dochter en zoon met partner. Fijne sfeer, aandacht, heerlijke wijn en vooral de vriendelijkheid van gastheer en personeel.
    Hulde aan de kok.
    Voor herhaling vatbaar.

6. Discussie met eigenaar waarom rode kool bij zalmforel en zomerrauwkost. Rode kool vanwege kostprijs en omdat het winter is,. Waarom geen wild rauwkost, omdat leerling de keuze mocht maken. 1 ding duidelijk: eigenaar staat totaal na 3e keer niet open voor kritiek, vindt dat die het allemaal beter weet. Erg jammer dat die volhard in eigenwijsheid.

7. CvE1975

8. Voor de 2e keer gegeten in 2 weken tijd, ook 2 keer tapas gehad. Eerste keer waren de 9 gerechten net iets te veel, 2e keer was dat super en precies goed afgestemd qua hoeveelheid. Persoonlijk vond ik de 2e keer de amuse een beetje flauw.

Al met al was het gewoon top.
    Een restaurant zoals ik denk dat een restaurant moet zijn.
    Je wordt als gast gewaardeerd en verzorgd. Bij de eigenaar straalt het plezier en de passie er vanaf. Het personeel is uiterst correct en de keuken maakt de gerechten met veel liefde en vakkundigheid.

Zeker voor herhaling vatbaar en zeer zeker een aanrader.

9. M.Tomassen

Ik heb hier geluncht en gedineerd en allebei de keren was de bediening, de sfeer en bovenal het eten uitstekend.
    Ik kan u aanraden om hier te eten.

10. Willeke

Heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel.

11. Ilona Wolfs

Vanavond hebben ik en mijn partner heerlijk gegeten bij De Minnarij! We hadden per internet gereserveerd waarna er telefonisch contact werd opgenomen om te vragen of er allergieën of intoleranties zijn. Zeer attent. Gezellige huiselijke sfeer, vriendelijk personeel en bovenal heerlijk eten. Bijzondere smaken en mooie presentatie! Ga zo door!

12. Vandaag heerlijk gegeten op het terras. Zag er erg leuk uit, vriendelijke bediening, echt een aanrader.

13. Esther Noppen

Heerlijk geluncht. Verschillende koude en warme Italiaanse gerechtjes op een plank. Een echte aanrader!

14. Welkome ontvangst in een gezellig restaurant. Knus verlicht, prettige muziek. Het eten is mooi opgemaakt op de borden en nodigt uit heerlijk te tafelen. Genoeg lekkere gerechten op de kaart voor een prima prijs. Echt een aanrader.

15. T.J. Masselink

Heerlijk gegeten, super gezellig en top service. Wij komen zeker terug!!

16. Heerlijk gegeten bij de Minnarij. Leuk en sfeervol restaurant. Echt een aanrader als je van lekker eten houd!

17. Onverwacht het weekend gezellig ingeluid met heerlijke zit bij de Minnarij. Zomaar een hapje eten. En wat is het dan heerlijk dat dit door o.m een geweldige ontvangst met zoveel aandacht wordt aangekleed. Een zeer attente gastvrouw liet ons weten dat als we gezellig wilden bijpraten, zij een veel mooier plaatsje aanbeveelde. Goede keuze! De gastvrouw maakte het verschil. Zeer professioneel en zeer vriendelijk. Een dikke 10!

18. Op aanraden van een vriendin met 4 personen wezen eten bij De Minnarij.
    Het was geweldig,alles vers dat proef je meteen.
    Met veel Italiaanse invloeden en daar ben ik gek op.
    Ruime keuze uit de gerechten, prijs kwaliteitsverhouding heel goed.

Leuke, zeer vriendelijke bediening. Wij waren erg verrast.
    Zeker omdat het bij de oude eigenaar niet zo best was.
    Goed om te zien dat er nieuwe eigenaren in zitten. De Minnarij is weer op de goede weg.

Zeker een aanrader!
    Tot snel Sandra

19. Dave jansen

Echt een super restaurant. Ben hier nu meerdere malen wezen eten en het is mij nog niet één keer tegen gevallen. Heerlijk eten, met Italiaansen invloeden, alles is vers en het vlees is scharrel vlees en dat proef je. Ook hebben ze een ruime keus in wijn, wit en rood, wij hadden de Malbec van Norton, de jonge dame kon mij hier alles over vertellen.
    Je wordt altijd super geholpen door het altijd vriendelijke personeel. Dit is echt een aanrader!

De prijs kwaliteit verhouding is ongekend!

20. Het werd een top avondje uit... (16 april 2016). Wat hebben we heerlijk gegeten en wat een geweldige sfeer. Het was er gezellig druk en mochten zelf een leuke tafel uitkiezen. De bediening is top. Het tempo bepaal je zelf en de kaart biedt volop keus. Het eten was een feest. Vrijwel alles huisgemaakt en kraakvers. Dat proef je direct. We hebben zeldzaam lekker gegeten. De prijs is waar voor je geld. Een aanrader voor iedereen. We komen zeker terug. Mooi om te ontdekken en te onthouden. Zegt het voort!

21. Evelien Doornbos

Wat een aangename verrassing! Heerlijk gegeten! Alles supervers en huisgemaakt. Prima porties, de wijn was lekker en de prijs kwaliteit ook goed. Snap niet dat het niet afgeladen vol zat. Lang geleden dat ik zo heb genoten van een etentje buiten de deur. Wij komen zeker terug en zullen jullie zeker aanraden. Een aanwinst voor Zevenaar.

22. Vandaag heerlijk Italiaans geluncht. Heerlijke gerechten, goede kwaliteit, een goede sfeer èn vriendelijk personeel. Echt voor herhaling vatbaar!

23. Ik heb hier gisterenmiddag geluncht met mijn oma en was er erg over te spreken. Ik had een Risotto con porcini en deze was heel erg lekker (al had er misschien wat meer 'porcini' door gemogen). Mijn oma had een carpaccio en zij was hierover ook erg enthousiast. Ook het brood wat er bij geserveerd werd was heel erg lekker. Alleen de koffie kon beter.

De eigenaar was ook erg vriendelijk en de inrichting was erg gezellig. Deze man heeft duidelijk een passie voor zijn vak! Wij komen hier zeker nog eens terug. Sinds de overname van de Minnarij door deze nieuwe eigenaars is het restaurant stukken beter geworden!

25. Gisteravond voor het eerst met vier personen wezen eten bij Eethuisje De Minnarij. Het eten was van topkwaliteit, bediening erg goed en de zaak zelf is prachtig om te zien. Kortom ik denk een aanwinst voor Zevenaar en zeker een bezoek waard! Pascal en Ronnie bedankt en veel succes met jullie mooie zaak.

26. Vanavond voor het eerst gegeten bij restaurant de minnarij! We hebben een geweldige avond gehad! Mijn man en ik hadden allebei verrassingsmenu en het was heerlijk. We werden warm onthaalt, de bediening was erg gastvrij en bereid om net een stapje verder te doen dan normaal. Ook de eigenaresse kwam nog even bij ons aan tafel staan om een praatje te maken. Erg gezellig en al met al een top avond!

27. Super avond gehad! Ons verzoek om glutenvrij te eten was geen probleem. De bediening was zeer gastvrij. Zeker een aanrader geworden voor mijn vriendenkring.

28. Ontvangst matig. 3 stellen stonden te wachten tot ze een tafel kregen. Dit ondanks dat iedereen gereserveerd had. Service aan tafel slecht. Niet attent, geen glimlach. Mijn vrouw wilde een cola en werd beantwoord met "Ooh.... ok." De tournedos was fantastisch, maar dat mag ook wel voor €26,50. De huiswijn (rood) was heerlijk, mooi vol, rond en fruitig (cabernet?) en paste prima bij het vlees.
    Kortom, lekker eten maar je voelt je niet echt welkom. Jammer.

29. Peter Groen

Wij hebben al meerdere keren hier gegeten en het is altijd goed. De kwaliteit van het eten en drinken is absoluut top te noemen. Wij houden zelf niet zo van haute cuisine, waarbij je het vlees op je bord moet zoeken. Bij de Minnarij krijg je kwalitatief goed / lekker eten en toch altijd weer anders als het doorsnee restaurant. Laatst hebben mijn vrouw en ik met 12 personen daar gegeten en dat diner was door Nicole en haar crew prima verzorgd. Het is voor het personeel ook nooit een probleem om iets extra's te doen. Kortom, een prima bediening in een warme en gemoedelijke sfeer. Wanneer ik met mijn eigen zaak klanten van ver op bezoek heb en zij willen nog een hapje eten, dan adviseer ik meestal de Minnarij. Tot op heden heb ik altijd een positieve terugkoppeling hierover gehad. Nicole en crew ( zeker de koks niet vergeten), tot de volgende keer.

30. Heerlijk gegeten. Bediening erg vriendelijk en gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar.

31. Vanavond gegeten bij dit knusse, overheerlijke restaurant. Dames in de bediening erg gastvrij en bereid een stapje verder te doen dan standaard. Gezellig, lekker en goede prijs. We komen er zeker nog eens!

32. Hmmm weer heerlijk gegeten! Toch elke keer weer een verrassing. Dank Nicole en crew.

33. Jan Leijssenaar

Afgelopen week was ik voor business in Zevenaar, aan het eind van de dag toch nog maar even eten ergens. Dan stap je binnen bij Restaurant de Minnarij, direct zeer gastvrij ontvangen door de eigenares. Vervolgens zit je in een zeer sfeervol restaurant en meer dan half vol op een doordeweekse avond. Op advies van de eigenaar kies ik voor een Tournedos, een Braziliaanse ossenhaas. Na een heerlijk stokbroodje vooraf komt het hoofdgerecht en het was uitstekend, bravo voor de kok. Dankjewel het was heerlijk en gezellig bij jullie.

34. 2e keer hier op dinsdagavond gegeten. Bediening door een dame met een sterk Amsterdams accent. Nou is dat uiteraard geen probleem, maar wel de wijze waarop zij communiceerde. Te populair en weinig servicegericht. Het kwam bijna asociaal op ons over. Vooraf stokbrood van de kaart besteld, er werd niet gezegd dat er ook standaard brood op tafel werd gezet (waarschijnlijk gratis). € 5,50 voor een afgebakken stokbroodje met 2 vlakke sausje vind ik erg duur. Onbeperkt spareribs besteld. Spareribs waren aardig vet, wat Vlaamse frites erbij en wat reepjes groente, meer niet. Erg karig. Wij hebben besloten hier niet meer heen te gaan. Verhouding prijs/kwaliteit is ver te zoeken.

35. Vanavond met de familie gegeten bij de Minnarij. Het was in een woord geweldig! Heerlijk gegeten, een geweldige service en een fantastische gastvrouw. Dit vraagt om een herhaling!

36. Denise Uijttenboogaart

Afgelopen zaterdag hebben we met vrienden gegeten bij De Minnarij. Het eten was zoals altijd voortreffelijk! Als voorgerecht was de beenham zelfs verrukkelijk volgens de mannen. Ondanks de regen mochten we buiten blijven zitten, het eten werd zelfs gebracht met een paraplu. De service en gastvrijheid was top! Nicole en haar medewerkers hebben ons een perfecte avond bezorgd! We komen gauw terug!!

37. Vanavond gezellig uiteten geweest bij De Minnarij samen met mijn vriend. Het eten is er altijd erg lekker. En de bediening is over het algemeen erg goed. Alleen is er een mevrouw die in de bediening werkt die vrij grof in de mond is tegenover eigen collega's en dat komt de sfeer in het restaurant niet ten goede. Verder een echte aanrader en wij zullen zeker nog eens keer gaan eten daarzo.

38. Mirjam en Ad

Na enig wikken en wegen vanavond weer eens keer gaan eten in de Minnarij in Zevenaar.
    Het restaurant heeft nog steeds de gezellige intieme sfeer, de service was uitstekend en het eten&drinken goed verzorgd en lekker.

Voor ons staat Minnarij weer in het boekje met adressen waar je lekker en relaxed kunt eten en drinken, hier komen we zeker weer terug.

Mirjam en Ad

39. Jade van Zon

Afgelopen vrijdag ben ik samen met een vriendin bij de Minnarij in Zevenaar gegeten. Wat een geweldige avond!
    We werden persoonlijk ontvangen door Nicole, een echte gastvrouw zoals we dat nog weinig zien. De inrichting ziet er lief uit en er hangt een goede sfeer.
    Een niet te grote kaart, hetgeen dat mij als besluiteloos persoon altijd zeer blij verrast.
    Als voorgerecht een klassieke rundercarpaccio, gevolgd door overheerlijke kogelbiefstuk. Als afsluiting Chocolade trio, waar ik het lieft nog een tweede van had besteld. Na een fijn gesprek met de gastvrouw nog een laaste glas van de Montado huiswijn en volledig voldaan naar huis.
    Een echte aanrader!

40. Monique

We hebben een ontzettend gezellige avond gehad bij de Minnarij! Zalig gegeten en een goede bediening. We zijn met mijn vader als verrassing gaan eten en we zijn in de watten gelegd door de gastvrouw. Ik had het van te voren aangegeven en Nicole de gastvrouw had een zalig verrassingsmenu samengesteld en met een goed glas wijn was het helemaal af! Het was een sfeervolle gezellige avond en zeker voor herhaling vatbaar!!

41. Annemarie en Peter

Wederom heerlijk gegeten in jullie fijne en sfeervolle restaurant. De verzorging was top en jullie verstaan de kunst van het 'minnen'. Met hart voor jullie gasten bezorgen jullie hun een fantastische avond in een goed gekozen en prettige ambiance. De Chateaubriand is een absolute aanrader en de kaart is creatief en uitgebalanceerd gekozen. Top en wederom bedankt !

42. Gisteravond bij de Minnarij gegeten. Het was super! De gastvrouwen waren zeer vriendelijk, het eten was een heerlijke sensatie en de sfeer die in het restaurant gecreëerd wordt is aangenaam. Het was onze eerste keer bij dit gezellige plekje aan de markt, maar zeker niet de laatste! Team de Minnarij: bedankt!!

43. Gerard en Linda Brands

Voor het eerst hier gegeten, gevarieerde kaart, uiteraard veel vleeskeuze, verhoudingsgewijs minder vis. (Duh: het is ook een grillrestaurant, dus wat verwacht je!?) Heerlijk gegeten, wij hadden iets van Oosterse Diamanthaaspuntjes... herhaling waard. Onze vrienden waren zeer te spreken over het Stoofpotje, vonden ze heerlijk. Vooraf de knoflookgambas, tres jammie! voor herhaling vatbaar. Leuke mensen die ons zeer vriendelijk bedienden. Gemoedelijke sfeer...

44. Fam. Grob

Nicole, Albert en het team hebben de ervaring in huis om je een heerlijke avond te bezorgen, ze luisteren goed naar je wensen en het eten en drinken is altijd weer subliem. Een culinaire aanbeveling voor iedereen in Zevenaar en omgeving.

45. Gisteren heerlijk gegeten, sfeer is top. Bediening is gastvrij, echte aanrader als u in Zevenaar bent.

46. lianne

Heerlijk eten, knusse sfeer, bijzonder gastvrije dames in de bediening en aardige jongens in de keuken. Een echte aanrader. Wanneer u in Zevenaar bent, kunt u de Minnarij niet voorbij laten gaan!

47. Bij de Minnarij word je altijd onthaald met een warm hart. Ze zijn gastvriendelijk en komen vaak kijken of alles naar wens is. Het eten is heerlijk en er is veel keus. Het restaurant ziet er gezellig en sfeervol uit. Aanrader: het nagerecht "biertje". Een bierglas met warme appeltaart, daarboven ijs en slagroom. Heeeerlijk! Top restaurant.

48. Heerlijk genoten. De sfeer en de bediening is goed. Eten was top! Lekkere wijn en Leffe :-)

49. Wat een topavond, wij hebben er echt lekker gegeten.

50. Daphne van den Born

Wij hebben hier in november mijn verjaardag gevierd met vier personen. Wij hebben heerlijk gegeten, hertenbiefsuk smolt op de tong en dan het kaasplankje, heerlijk. De gastvrouw was zeer attent en vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.....

51. Ik heb zo een fijne avond achter de rug! Ik heb gegeten als een Bourgondiër, lekker veel. En dan het toetje heerlijk. De bediening was goed, de sfeer is er goed en er is aandacht voor de klant. Ik kom zeker nog eens.

52. Loes Meijer

Vanavond gegeten bij de Minnarij met 4 personen. Het eten en de bediening was top! We komen zeker terug.

53. Verrassingsmenu genomen, de verrassing was dat het uitermate vlak smaakte.
    Groot stuk vlees maar smaakloos.

De zaak was leeg we waren de enige we weten nu ook waarom.

Nadat de kok zijn kook huzarenstukje had uitgevoerd zette hij de afzuiginstallatie uit hierdoor vulde de zaak zich met een penetrante frituur lucht.

De kleren stonken ervan.

De verrassing voor de Minnarij is dat WIJ er nooit meer terug komen.

Een echte afrader.

54. Marianne Coenraads

24 september vierden we onze trouwdag met een etentje bij de Minnarij. Het was niet de eerste keer dat we hier aten. Onze ervaring was altijd goed en dat is het nog steeds. We werden door Nicole in de watten gelegd en de keukenbrigade heeft flink zijn best gedaan. We hebben een heerlijke avond gehad en komen absoluut terug!

55. Tijdens hemelvaart gegeten in de Minnarij. Top sfeer en heerlijk gegeten. Personeel was ook erg vriendelijk. Tweede keer dat ik hier heb gegeten en beide keren heb ik ervan genoten.
    Bedankt voor de gezellige avond!

56. Ik heb een leuke avond gehad, lekker gegeten en de sfeer is erg goed te noemen. Toetje heeeeerlijk

57. tevreden klant

Wij hebben heerlijk gegeten! We komen snel weer.

58. Heerlijk gegeten met Koninginnedag! Waren gelukkig op tijd, want half uur later was er geen tafel meer vrij. Desondanks snelle en zeer gastvrije bediening. Goeie porties en bovenal een gezellige warme sfeer. Hier gaan we snel weer eten.

59. Frank 116 punten

De avond voor mijn bezoek nog even op eetnu.nl gekeken en wel geschrokken. Gelukkig was het eten wel goed, geen blauwe rook en een vriendelijke bediening. Viel mij wel op, dat ondanks de negatieve recensies alle tafels vol zaten. Er was inderdaad een bedje van witlof, maar het was geen stukje, maar een stuk vlees.

60. Koen

61. We hebben hier gegeten en er toch een nare nasmaak aan overhouden:

Door een defect in de afzuiginstallatie stond de complete zaak blauw van de rook. Onze kleding rook alsof we een etmaal hadden zitten gourmetten. Iedereen in de zaak had er last van maar er werd pas op aandringen van de gasten actie ondernemen.

Bediening van de wat oudere dame (eigenaresse?) was chaotisch en ze snauwde. 1/2 uur wachten op de menukaart en vervolgens 3 kwartier op het voorgerecht is ook wat te veel van het goede.

De prijs/kwaliteit verhouding is zoek. €25 voor een stukje vlees op een bedje witlof en met vier personen een schaaltje friet kan echt niet. (svp nog wel €1 bij betalen voor de saus)

De inrichting is gezellig maar wanneer dit het enige positieve punt is komen wij hier niet meer terug...

62. Twee weken geleden met een vijftal collega's onbeperkt kogelbiefstuk gegeten in de Minnarij. Sfeervol restaurant, beetje verstopt naast de bioscoop. Hun speciale doordeweekse acties zijn zowel prijstechnisch als kwalitatief zeker de moeite waard. Hartelijke ontvangst en over de service/bediening niets te klagen. Genoeg biefstuk gegeten en - op aanraden van de gastvrouw - speciaal bier van Swinckels' geproefd en vanaf dat moment besteld, aanrader! De negatieve recensies vind ik toch wat eenzijdig en omdat complimenten minder snel worden opgeschreven, bij deze en tot een volgende keer!

63. Wat een leuke avond had moeten worden , is uitgelopen in een smakeloze avond. Ze hadden ons niet verteld om onze gasmaskers mee te nemen. Wat een walm in dat hok. Om de afzuiging eens na te laten kijken is echt geen overbodige luxe. Een uur op ons voorgerecht gewacht, de lege glazen werden niet in de gaten gehouden en toen het hoofdgerecht. Nou nou kogelbiefstuk, het was net een afgetrapte schoenzool echt waar! Dus terug naar de keuken waar een nieuwe werd bereid maar helaas weer mislukt! De spies waar 5 stukjes ossehaaspuntjes aan zaten was ook niet te pruimen. Er werd wel gezegd dat er te weinig vlees aan de spies zat. Dat vlees zou nog worden aangevuld. De varkenshaas was ook niet volgens afspraak bereid dus die moest ook weer retour naar de keuken. We hebben niet tegelijkertijd gegeten. De eigenarese weet niet goed waar ze mee bezig is. Het was waardeloos en erg teleurstellend.

64. Vorige week hier gegeten, zag er van buiten zo romantisch en welkom uit.

Helaas verkeerde indruk. Na veel te lang gewacht te hebben,meer dan een half uur, kwam er eindelijk bediening aan tafel maar die werd luidkeels terug geroepen door (wij denken) de eigenaresse. De bediening mocht ons enkel van drank voorzien en wij moesten wachten tot de eigenaresse tijd had om aan tafel te komen. Dit brulde ze letterlijk door de hele zaak. Wat een onaardige dame die ons het gevoel gaf dat we "te veel" waren.

Ook in de keuken ging er van alles mis wat duidelijk merkbaar en hoorbaar was in het restaurant.

Hier komen wij zeker nooit meer,wat een rot afsluiting van onze avond.

65. Ik ben hier afgelopen week wezen eten en de bediening was alles behalve aardig, wat een onvriendelijke en onpersoonlijke bediening.

En daarbij was het eten niet al te veel soeps, het leek wel op een huisvrouwen hap waar je teveel voor moet betalen.

Wij komen hier niet meer.

66. Op uitnodiging hier wezen eten, hoge verwachtingen na ons laatste bezoek,maar wat een tegenvaller.
    De menukaart is veranderd in een vies velletje papier (roze ook nog) de prijzen niet in verhouding tot hetgeen je op tafel krijgt en de smaak van het eten is ook niet meer om over naar huis te schrijven.
    Al met al spreken de cijfers voor zich.Jammer maar hier komen wij niet meer.

67. Ben twee maal wezen eten.Eerste keer wel lekker,maar je krijg niet zoveel, lif lafjes.Tweede keer was de carpaccio veel te koud opgediend, was net ontdooid .Bij het hoofdgerecht nog extra aardappeltjes besteld en niet gekregen. Hoofdgerecht was ook niet echt warm. Zal er voor de derde keer niet meer naar toe gaan.

68. Ik ben gisteren wezen eten in Zevenaar. Wij zaten bij vd Valk in Duiven en wilde wat anders dan ons arrangement ons bood. Terecht gekomen bij de Minnarij. Wat leuk! Geweldige kaart. Prachtig tentje. erg Sfeervol. De Chef in de keuken was in een goede bui. Gold ook voor de Gastvrouwe. Wij denken dat het de eigenaresse was. er werd gelachen. En das meestal een goed teken. We bestelden vooraf de Carpaccio's en als hoofdgerecht de Chateau Briand voor 2 personenen. Lekker overgoten met Rode wijn saus.

de Chef trangeerde hem aan tafel. Gebeurd nergens meer. Leuk om te zien. Nog leuker om mee te maken! Hij had een goed verhaal. een echte ouderwetse vakman met duidelijke kennis over zijn gerechten. De serveerster adviseerde ons een prachtige Pinot Noir. Lekker zwaar. Heerlijk droog. goed op temperatuur.

Als nagerecht hebben we ons laten verrassen. De Chef had een heel erg speciaal ijsje gemaakt. Aardbeienijs met wodka en rode pepertjes. Nog nooit gehad. Wat een samenstelling. deed hij wel meer, zei hij. IJs wordt op bestelling gemaakt door de plaatselijke ijsboer aan de overkant.

Wij hebben het gisteren laat gemaakt. Nog nageborreld met het gehele personeel. Vonden ze leuk. Stond niet op de rekening omdat ze een goede avond hadden gedraaid. We zijn met de taxi weer naar huis gegaan in de wetenschap dat wij met de auto waren gekomen. Die heeft het team van de minnarij vandaag weer bij het hotel afgeleverd. Gratis en voor niets!

Mogen wij het team van de Minnarij en de stad Zevenaar hartelijk bedanken voor een prachtige avond? Wij komen vaker terug. Wat een heerlijk stadje en wat een geweldige service. Vind ik nergens meer. Dank!

69. De crisis heeft ook hier toegeslagen....

Wederom weer eens gaan eten na de goede ervaring van afgelopen keer, echter mijn ervaring was dit keer veel minder.

De kaart was aangepast en was er dit keer minder keuze in gerechten. Zo te zien was er ook een andere kok aangenomen. Het eten was in alle gangen beduidend minder qua hoeveelheid. Ik vond het zelfs te weinig voor de prijs die ervoor betaald moet worden. Ik denk dat als je een grote eter bent er wellicht met een hongergevoel weggaat.

Ik had de carpaccio en de ossenhaas spies. De ossenhaas was af en toe te rood en het waren maar 6 stukjes. Verder kreeg je daar een klein schaaltje patat bij en een klein schaaltje rauwkost (voor zijn 2e-en). Tevens vond ik maar liefst een stuk of 4 boontjes en 1 in stukjes gesneden spercieboontje. Tevens zat er ook een heeel klein bakje met saus bij wat achteraf ook nog 1 euro per stuk extra moest kosten.

Verder is te zien dat er op personeel is bezuinigd. Een wat oudere vrouw nam werkelijk alles voor haar rekening voor de ca 15 klanten die op dat moment aanwezig waren. Je raad het al, veel wachten en sommige mensen liepen zelfs van tafel af om maar rechtstreeks bij haar te bestellen omdat het soms gewoon te lang duurde.

Verder leek het of dit keer de afzuigkap uit stond en hing er een penetrante geur door het hele restaurant van wat er gekookt werd op dat ogenblik. Mijn kleren kan ik in ieder geval nu in de wasmachine stoppen.

Conclusie;
    Al met al geen goed gevoel aan over gehouden en behoorlijk achteruit gegaan qua prijs/kwaliteit.

70. Zondag 26 Februari weer gegeten bij de Minnarij...in 1 woord SUPER!!!..gewoon waar voor je geld!Als voorgerecht duo van ham & meloen, erg lekker en mooi opgemaakt door de kok!.
    Als mijn maagje binnenkort weer gaat knorren en ik wil uit eten in Zevenaar...hup! naar de Minnarij super tent en goede bediening!
    Hier wordt je nog in de watten gelegd!

71. Maar weer eens wezen eten na een lange periode. Het is ons uitstekend bevallen. Vriendelijke bediening, andere kaart en er was echt zorg besteed aan het eten.
    Als het zo blijft komen wij zeker terug.

72. Hier wordt met recht de klant in de watten gelegd in een zeer sfeervolle omgeving.
    Persoonlijke aandacht en bijzondere gerechten maken de avond compleet. Voor herhaling vatbaar !

73. Vanavond hier gegeten met mijn moeder. Ik deel niet snel een 10 uit op eet.nu maar "De Minnarij" verdient ze zeker.. Klein restaurant, de kok serveert ook mee en die beste man heeft humor haha! Toppie joppie!. Prijs/kwaliteit ook prima! Erg leuk restaurant om een avondje culinair verwend te worden.

Mijn moeder had als hoofdgerecht varkenshaas medaillon en ik engelenspies, mijn moeder zei nog tegen de serveerster "geef even aan de kok door dat ik nog nooit zo'n heerlijke malse varkenshaas heb gegeten".

Dit restaurant weet wat lekker eten is mensen. Ben je een bourgondier net als ik, reserveer een tafeltje hier. Erg goed!

Hier nog nooit gegeten sinds ik in Zevenaar woon, maar ik kom zeker terug!
    Nu snap ik waarom het logo een engeltje is bij hun....het eten smaakt als een engeltje dat over je tong gaat :-)

Ga zo door mensen!!Klasse!!!
    Hoe maken jullie die witlof zo lekker zoet?
    Ik lust geen witlof maar ik heb het allemaal opgegeten, haha!

Liefs Arjan en tot heel snel hoor!

74. Weer maar eens naar de Minnarij gegaan. Net als de vorige keren lekker gegeten, een goede service en een hartelijke gastvrouw.

Ook het langskomen van de kok die komt vragen of alles naar wens is, geeft blijk van interesse in hoe de gasten het eten ervaren.

Vreesden wel op de dinsdagavond de enige gasten te zijn, maar naarmate de tijd verstreek kwamen er meer en meer gasten, voor mij een teken dat wij niet de enigen zijn die hier graag komen.

Komen hier zeker nog eens terug.

75. Geweldige tent! Samen met mn collega's wezen eten. Leuke meiden in de bediening. Een Chef die gewoon ouderwets aan tafel komt en de Baas op kosten jaagt met de meest lekkere Cognac die ik ooit heb gedronken ;-)

76. Leuk en warm restaurant waar je je meteen op je gemak voelt. Ons lekker laten verrassen door de chef, met lekkere wijntjes erbij. Kortom leuk restaurant, heerlijk eten en vlotte bediening. Echt een aanrader.

Louise.

77. M Hulzebos

4-06-2011 Heerlijk een avondje uit. Zo hebben we ons etentje met z'n tweetjes ervaren. De carpaccio is super lekker. Vers gesneden en niet van die hele dunne plakjes. De beide hoofdgerechten, zalm en een braziliaanse tournedos zijn een streling voor de tong. Het chocolade trio een ervaring op zich. De verrassing van de kok, een sorbet zoals hij moet zijn was uit de kunst. Een lekkere cappuchino tot slot maakte het geheel compleet.

Een minpuntje voor ons was, dat er kinderen te gast waren die niet tot de orde geroepen werden door hun begeleiders. Ze renden over het terras, speelden verstoppertje, renden de zaak in en uit. Ze waren overduidelijk aanwezig. Voor ons was dit storend.

De bediening was goed en heel erg leuk dat de kok zelf af en toe aan tafel kwam en ook zelf de gerechten aan tafel kwam serveren.

Zeker een adresje om terug te gaan.

78. 2 ouders en 2 kids.

Mooie zaak.

Spare ribs zijn aan te raden, goed gekruid.

Nette bediening en gezellig.

Lekker gegeten, al een paar keer. En het kindertoetje is een echt kindertoetje, leuk opgemaakt.

Tot de volgende keer maar weer.

79. Ingeborg

Heerlijk gegeten. Zowel de asperges als de spare ribs waren overheerlijk. Bediening was super en leuk dat ook de kok een praatje kwam maken. Twee mensen met liefde voor hun vak. Zeker een aanrader.

80. Heerlijk gegeten, maar de service was ver te zoeken, de gastvrouw van vanavond was te druk met bellen, waardoor onze glazen en borden heeeel lang op tafel bleven staan. Ook jammer dat de tafels buiten niet stabiel staan, wat het eten erg ongemakkelijk maakt. Wel leuk om te zien dat er nog een restaurant is waar de chef zijn gezicht aan tafel laat zien. Al met al een goede afsluiter van een mooi paasweekend, maar volgende keer wel binnen zitten.

81. maud

82. Wij zijn vorige week zondag bij de Minnarij wezen eten;

Voorgerecht, de soep was niet heel warm. Hoofdgerecht viel tegen, stelt weinig voor. Slappe friet en vlees was taai. En voor elk sausje weer een euro betalen. Geen goede prijs/kwaliteit verhouding. En erg overdreven service...Jammer maar wij komen hier niet meer!

83. Kom hier niet zo vaak, maar mijn ervaring gisteren was aanzienlijk minder als vorige keren. De bediening was niet wat ik gewend was, het voorgerecht was lauw, het hoofdgerecht voldeed niet aan de verwachtingen, ik ben hier voor het laatst geweest - bij deze eigenaar.

84. Afgelopen weekend een topavond gehad. Sinds 1 april een nieuwe kaart en chef kok, met heerlijke nieuwe gerechten (dit keer gekozen voor de Lams Ossobuco, was perfect!) en natuurlijk de bekende toppers (o.a. Spare Ribs en T-Bones). Warme sfeer, goede bediening en de gast is koning. Bedankt, ik kom snel weer terug!

85. Zaterdag 10 juli waren wij 40 jaar getrouwd en hebben dat gevierd bij De Minnarij.

In een woord geweldig, alles was perfekt. Een echte aanrader voor iedereen als je wat te vieren hebt.

Wij komen zeker terug, ga zo door.

Jan en Carla Visser.

86. Onlangs hier weer gegeten. Zoals altijd was het weer goed te eten.

87. Prima eten. Echter de kaart is niet echt uitgebreid en veranderd ook niet vaak. Al met al is de kwaliteit van het eten prima. Bediening is wisselend van service. De tafeltjes bij de wc zijn een afrader en staan ook veel te dicht op de andere tafels, waardoor een privegesprek niet meer mogelijk is.

88. Mjamjam, heerlijk gegeten!

Gezellig tafeltje met overzicht over het restaurant, vriendelijk personeel en het is er heerlijk warm..

Need I say more?

89. De Minnarij, Zevenaar.

18-02-2010 hier gegeten, zeer onvriendelijke bediening. Melding gemaakt van dat we geen varkensvlees eten ivm gezondheid. Keus van de soepen was mosterdsoep met spekjes en tomaten créme soep. Wij kozen dus tomatensoep, maar dat rook naar spek. Kon niet zei de dienster, ging uiteindelijk na een paar keer heen en weer gepraat met ons navraag doen bij de kok en het klopte wel, was wel spek in verwerkt geweest, maar er uitgezeefd. Soep werd ofgeruimd, zonder sorry of zo.
    Dus door naar het tweede gerecht, geen vervanger voor de soep. Carpaccio op een schoteltje, twee happen en het was op. Hoofdgerecht was te doen. Grote bak friet en drie blaadjes witlof onder het vlees als groente. Geen sla. Het vier-gangen menu was een aanbieding, maar het ging ten kostte van kwaliteit en hoeveelheid. Moesten heel lang wachten voor we konden afrekenen, en wij niet alleen. Vier tafeltjes zijn uiteindelijk maar naar de bar gelopen om te vragen om af te kunnen rekenen, wij ook. Totaal geen compensatie voor het niet kunnen gebruiken van de soep terwijl dit in het vier-gangen menu thuis hoorde. Heel slecht. Hier eten we twee keer, de eerste en de laatste keer.

90. Eerste keer, vriendinnenavond, prima gegeten, prima bediening, niets op aan te merken. Tweede keer terug met vriendinnenavond, heel stuk minder. Slechte bediening, er wordt over de tafel heen geserveerd, terwijl er ook even om te tafel gelopen had kunnen worden. Vlees is taai, glas wordt met de vingers erin aangepakt. Op het einde van de avond totaal geen oog meer voor de gasten, personeel stond glazen af te wassen en met elkaar te praten. Heb hierover een mail gestuurd, maar nu, na ruim 4 weken, niets op gehoord. Dan weet ik genoeg en keer hier niet meer terug! Jammer hoor.

91. Super lekkere spareribs. Leuke bediening. Kortom, een hele gezellige avond gehad.

92. debby verhoeven

Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, alleen beetje koud binnen. Het eten wat prima, de presentie prachtig en de wijn uitstekend. Kortom, de moeite zeker waard! En inderdaad de spareribs zijn subliem. Wij gaan hier zeker weer eens eten.

93. Onlangs geweest in dit super gezellige restaurantje. Heerlijk gegeten. De spareribs zijn echt kei goed.

94. M.J. Huizer

Verrassend gezellig met een uitstekende bediening en heerlijk eten. Dit restaurant kort geleden bij een collega aanbevolen die er (gelukkig!) net zo enthousiast vandaan kwam. Zondag 25/1 zitten we er weer!

95. Sjors van der Veer

Geweldige tent. De nieuwe eigenaar brengt meer leven in de zaak. Hij lijkt ook wat te zijn afgevallen. Verder is het eten uitstekend!

96. Helemaal top, fantastisch lekker eten, top locatie, top sfeer. Hier wordt je nog echt als gast behandeld!

97. Helemaal top!
    Mooie avond gehad.

98. Raymon Hogenkamp

Zeer goed restaurant. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Eigenlijk alle wensen kunnen. Je wordt bijna altijd verrast met een creatie van de kok als voorafje. Hier is de gast nog echt gast en geen nummer.

99. sinds de nieuwe eigenaar is het niet meer wat geweest is

Volgende pagina