Brasserie 't Plein in Zevenaar

Brasserie 't Plein laten bezorgen?

Het eindcijfer is 4. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1185431913 61
1192406713 56
1199381514 68
1206356315 66
1220305916 68
1248205118 78
1331902726 66
1359801928 48

1. Kwaliteit is ongeveer de ondergrens van wat nog acceptabel is maar daar is de prijs ook naar.
    Heel veel fouten bij bezorging dus controleer dit altijd.
    Als je de moeite neemt om af te halen dan zijn er veel betere alternatieven in zevenaar…

2. Als vaste klant van de bezorging van de snackbar het plein, was het vanavond erg slecht!
    We hebben zojuist een bestelling gedaan van een pizza hawai, een bereklauw en een frikandel, nog geen half uur geleden.
    Eten kwam en het was al koud, pizza was veel te kort in de oven geweest waardoor de ananas nog rauw was, mijn bereklauw met pindasaus, was ook niet lekker, de ui ertussen was ook nog rauw. Enige goede van de bestelling was de frikandel. En dan betaal je hier 14 euro voor!
    Dit is haastwerk geweest, erg jammer dit. Jammer dat je dan niks ervoor terug ontvangt als betalende vaste klant als de service zo slecht is geweest.

3. Eten op zich redelijk maar geen topper. Vandaag besteld om 17.45 En pas om 19.15 Bezorgd. Duurt gewoon veel en veel te lang.

4. Gisteren besteld via Thuisbezorgd ,friet vergeten, wel nagebracht na telefonische melding
    Kapsalon XXL was een L en dat voor €10,50 ,oude frieten en kebab was keihard, bakje was groot maar heel erg laag, nog geen 5 centimeter hoog.
    Normale kleine kapsalon in een een ander Turkse eettent is meer dan deze xxl, de rest van het bestelde eten was wel goed. Gemiste kans :-(

5. We hebben hier vaker eten besteld om te laten bezorgen. De kwaliteit en bezorgduur is erg wisselend.
    Na een tip van een bezorger om niet meer via Thuisbezorgd.nl te bestellen omdat dit duurder zou zijn, hebben we een paar keer rechtstreeks telefonisch besteld. Het vreemde is dat dan voor pizza's €0,95 meer wordt gerekend dan via Thuisbezorgd.nl.
    De pizza's bestellen we niet meer. Niet vanwege het onverklaarbare prijsverschil, maar ze blijven vet en de bodem is zacht en wat taai.
    De kapsalon heeft altijd ui en sla, maar soms ook tomaat en/of augurk.
    Van de lahmacun en durum döner is het altijd een verrassing hoe de vulling is.
    Bij een shoarmaschotel wordt nog weleens de salade en/of de knoflooksaus vergeten. De shoarma is vaak droog en korrelig (restjes?).

6. Y 50 punten

Een pizza en doner besteld. Bezorgtijd was 19:30, maar kwam een kwartier eerder. Hartstikke fijn. Alleen was mijn vriend nog niet thuis. Die kwam een kwartier later en wilden zijn pizza eten, toen hij de doos opendeed, zag het er ten eerste erg onsmakelijk uit, alles was er in een hoopje opgegooid en de helft zat aan de bovenkant van de doos geplakt. Geen zorgen we hebben alles een beetje gefatsoeneerd en de pizza zag er weer prima uit. Toen hij net het eerste stukje wilde opeten merkten we dat de HELE onderkant van de pizza doorweekt was, de hele bodem was soppig en zeik nat. Heel vervelend, maar wees gerust, ik bel wel even naar brasserie 't plein ( ze zullen het wel voor ons oplossen dacht ik). Het meisje dat ik aan de telefoon kreeg was uitermate onbeleefd, ze verheft haar stem tegen mij, en zei erg kortaf dat de pizza al 45 min geleden bezorgt was ( best knap, aangezien ik toen nog niet thuis was) toen ik haar vertelde dat het pas 25 min was ( waarvan minstens 10 min gebruikt was om de pizza te fatsoeneren). Zei ze dat ik loog en dat pizza altijd doorweekt is na zo lang en dat ze niks voor ons gingen doen. Ik was compleet verbaasd en heb maar opgehangen. Ik heb nog nooit zoiets onbeschofts en klantonvriendelijk meegemaakt. Nooit meer!

7. Sofie Verder

Wij bestellen hier wekelijks via thuisbezorgd. Het eten qua kwaliteit is erg goed, maar ze hebben de bestelling bijna altijd fout.

Het komt weinig voor dat ik de bestelling krijg zoals ik vraag.

Vandaag was het weer raak. Helemaal geen saus erbij en ook geen feta te vinden op de durum doner. Ook zat er vanalles op wat ik niet besteld had en niet lekker vind. Moet je de hele durum open maken om alles eruit te gaan vissen.

Ben er nu wel een beetje klaar mee. Dit was voor mij waarschijnlijk de laatste keer dat ik hier bestel. Zonde dat er zo slecht mee om wordt gegaan, want ze leveren snel en het eten is wel goed.

8. Vreselijke zaak. Tijdens een schoonmaak ben ik hier eens gevallen en het personeel had weinig aandacht voor mij. Er waren ook geen bordjes of tekens geplaatst dat de vloer glad was. Service en eten is ook onder de maat.

9. familie de smit

Hallo,

Zeer slechte ervarngen met deze eetzaak. Het eten was niet te eten, pasgeleden zaten wij er met ons gezin te eten liep er opeens een muis door de zaak, wij hebben dit gelijk gemeld aan de eigenaar en die zei lachend "Ach het is toch ook vlees!"

Huh? Hierop werden wij zo boos dat we weg wilden gaan, maar hierop werd de eigenaar zo boos en riep gelijk 2 medewerkers van dat bedrijf en zeiden als jullie dat doen dan slaan we jullie toterlos. Waarop wij uit angst toch maar betaald hebben en deze eetzaak snel hebben verlaten. Wij moesten 80 euro afrekenen.

Dus beste mensen, wees gewaarschuwd met deze brasserie...

Vrgr fam de smet

10. Rond 16.45u eten besteld, aangegeven dit graag rond 17.45u te willen ontvangen. Omdat het eten er om 18.25u nog niet was, maar eens gebeld om te vragen waar t eten bleef. Ja het was heel druk, de bezorger zou 3 minuten later de deur uitgaan.

Om 19.00u was de bezorger er, het eten was koud en op mijn pita kaas-ham ontbrak de ham. Nogmaals gebeld waarop ik te horen kreeg dat er allerlei mensen aan het bellen waren om te klagen en dat ze er dus niks aan konden doen (Logica?). Vervolgens kreeg ik Petra aan de lijn die vond dat ik niet hoefde te zeuren want ik had maar 20 cent teveel betaald voor het ontbreken van de ham. Ze kon niks voor me doen nu, het was te druk en als ik bij de volgende bestelling zou aangeven dat ik haar gesproken had kon ze me dan een kleine vergoeding geven. Dus moet ik eerst weer geld spenderen voordat ik iets terugkrijg? Nou ze ging niet langer in discussie, zei ze, waarbij haar toon steeds feller werd.

Ik bestel hier dus niet meer!

11. Serieus? In felle discussie gaan met de klant? Vervolgens een afspraak maken en daar vervolgens weer van af zien? Schande!! Je wacht ontzettend lang, ze vergeten de helft, geven het verkeerde en als je dan aangeeft uitsluitend te betalen wat je besteld hebt vergeten ze volledig dat je klant bent. Als ik alleen was geweest had ik m'n eten door de toko geflikkerd!! Ik kom hier nooit meer!

12. Zeer slecht, onprofessioneel gedrag. Eten wordt bezorgd met een oude auto die zijn beste tijd gehad heeft. Knoflooksaus moest ik apart bestellen. Schijnt dat het erbij zat maar ik moest het wel gewoon betalen. Jammer. Het eten was ook nog eens extreem vet, kortom geen aanrader.

13. Al 3 keer een pizza laten bezorgen in Duiven. Gewoon lekker warm aangekomen, smaak super. Wij zijn best kritisch maar hebben het al 3 keer als super ervaren!

14. Een paar jaar terug kon je goed eten bestellen hier, maar wat ik vanavond kreeg was niet echt lekker. Een bijna koude pizza, loempia zonder satesaus toch met gekregen. De loempia was smakeloos en de satesaus te zout. Kapsalon shoarma met een berg chilisaus, zodat je de rest niet meer proeven kon.

Jammer van een goede zaak, zo afgezakt!

15. Pizza was koud. Geen saus besteld op de loempia, zat er wel op. Patatje kapsalon was niet warm en geen smaak aan. Jammer, was 10 jaar geleden zo'n goeie tent. Nu voortaan naar de concurrent.

16. Vanavond eten besteld, nadat onze meiden terugkwamen van kamp; lekker makkelijk even, dachten we. Binnen 10 minuten was het eten er: koud, nou ja, totaal niet warm (niet koelkastkoud). De kaas op het hamburgerbroodje was niet eens gesmolten. Dus wij opbellen en melden. Reactie: nieuwe komt eraan. Maar geen excuses ofzo. Dat duurde ruim een half uur. Tussendoor maar even een pizza in de oven gedaan, want we hadden wel honger.

Toen kwam de bestelling de 2e keer en de bezorger moest alles wat koud was van de eerste keer mee terug nemen was hem verteld, prima. Nog voor hij weg was, checkte ik deze bezorging, en weer koud. Weer geen gesmolten kaas op het broodje. De bezorger zei dat hij direct van de zaak kwam en of wij dan maar weer wilden bellen, want hij kon er verder ook niks aan doen. Toen ging hij weg met de 1e koude levering. Wij weer bellen. Weer kregen wij geen excuses. Ja, ze wisten ook niet wat ze eraan konden doen, dus wij konden het geld terug krijgen en de bezorger zou dan de 2e koude bestelling weer mee terug nemen. Uiteindelijk moesten wij dus om half 7 nog ons eigen eten gaan klaarmaken.

Nou wij bestellen daar nooit meer, wat een slechte service... Ik had al heel wat mindere reviews gelezen, maar heb het nu helaas zelf mogen ondervinden. In het restaurant was het altijd wel okee, maar daar kom ik nu natuurlijk ook niet meer.

17. Dit kan je toch wel de schande van Zevenaar noemen, het personeel is meer met zich zelf bezig en is aan het klooien met kennissen die langskomen. Van klantvriendelijkheid is hier nooit gehoord, het gaat om de toenadering naar de klant, en die is ook niet al te best. Het lijkt alsof de mensen geen zin hebben om te werken hier.

Het eten is matig. Daar wil ik het bij laten. De prijzen zijn wel goed. Alleen de inrichting in de kleine snackbar is zo druk. Overal drukke borden over de aanbiedingen die ze hebben, wat de sfeer niet ten goede doet.

18. Kom al meer dan 12 jaar bij de brasserie. Altijd even vriendelijk. Als ik echt zin in een frietje of pizza heb dan rijd ik speciaal daar heen.zij weten dat wij uit Arnhem komen en snel word het goed voor ons ingeval zodat het thuis nog lekker warm is. Als je wat te klagen hebt moet je dat daar zeggen dan kunnen ze er wat mee. En dat af en toe roken moeten ze buiten doen.

19. Gegarandeerd een uur wachten op je bestelling. Ja dat is de brasserie. Je betaald de hoofdprijs en het eten is matig. Voor de rest is het een vette bende in de keuken en lopen ze daar met hun sigaretjes te dampen.

mvg

20. Mart 688 punten

Gisteren gegeten! De vloer was vies en niet schoon en het (jonge) personeel had weinig tot geen oog voor de gasten! Ze waren drukker met hun telefoon, een vriendin die langs kwam en het drinken van drankjes!

Een trieste ervaring! Het eten was goed!!

21. Gisteren getracht een bestelling van minimaal 60 euro te doen. Zijn we bezig met bestellen, de persoon die we aan de lijn hadden.... Met veel gezucht en gekreun konden we een bestelling doen, omdat hij niet goed Nederlands kon verstaan moesten we alles nog 3 keer herhalen. Uiteindelijk waren we bijna klaar zegt hij, ''schiet eens op ik heb wel meer te doen, waar moet het heen en ben je al klaar?'' Ik weet niet hoor maar wil je nu omzet maken? Dan staat een klantvriendelijke service wel het minste wat je kan geven. Nee dit nooit meer bij hen en zal dit ook niet onder stoelen of banken schuiven. Zonde van het punt waar ze zitten.

22. Was al 3 jaar vaste klant daar, bestel altijd eten, heb niks te klagen over het eten. Maar ik bestel regelmatig een friet hete kip en geef dan aan dat ik het graag apart wil omdat mijn patat anders slap word. Normaal geen probleem, nu ineens is het een probleem en doen ze dat niet meer. Wat voor service geef je dan aan je klanten joh, omdat je het vertikt 2 bakjes te gebruiken? Dus bij deze, ik bestel nooit meer wat bij Plein, deze vaste klant gaat voortaan ergens anders. Echt heel vals dit, walgelijk.

23. Van de zomer er op terras gegeten, waardeloos. Het was warm, en dus druk. Onvriendelijke bediening, drankje opgenomen duurde half uur voor het er was. Eten, we waren met vier personen, en eten kwam in etappes. De een had het op, kwam het pas van de laatste. Geen bestek, zelf moeten halen, en ook nog eens verkeerd eten op tafel. Eten was verder matig, echt door drukte afgeraffelt. Toen ik er wat van zei, werd bediening nog onvriendelijk ook..

24. Net even een shoarmaschotel gehaalt bij brasserie t Plein en niet echt lekker gegeten. De kwaliteit van de shoarma was ver te zoeken, vet en veel smaakversterkers naar mijn mening. De salade vind ik eigenlijk schandalig te noemen, oude verlepte sla en om het af te maken een lullig sinasappelschijfje. Over de friet kan ik eigenlijk niet klagen. Personeel kan ook beter naar mijn mening, roken in de keuken vind ik al genoeg om te denken dat het daarachter niet echt schoon is. kon het zien door het mooie chinese luikje wat ze hebben :) Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar jammer genoeg!

25. Ben zelf niet zo'n friettent fan, heb een mooie frituurpan van Delongi maar dat ding staat amper aan haha, af-en toe een borrelmix erin als ik visite heb.Ik ga meestal uiteten in restaurants.
    Zo af-en toe heb je weleens zin in iets vets.Tot enkele maanden geleden een collega het had over een "kapsalon", ja wist ik veel...laag patat met durum, knoflooksaus,gesmolten kaas en rauwkost er bovenop.

Dus ik naar het Plein toe, bestelde een "kapsalon" en die was echt hemels lekker!..Ook eens bij een andere snackbar in Zevenaar besteld maar die kon niet tippen aan de "kapsalon" van het Plein.

Dus af-en toe even een kapsalon halen bij t' plein als ik niet wil koken :)

26. bediening is op en top:-)

27. Niks mis met de Brasserie, altijd vriendelijk personeel, eten nog nooit een probleem geweest.

Wanneer je een klacht hebt of ontevreden bent, moet je daar ook iets mee doen, volgens mij zijn ze dan heel schappelijk.. maar zoals ik al zei: nog nooit klachten gehad! :) Heb mijn vriend er net heen gestuurd :)

28. Ik woon op Muldershof. Een cafetaria op steenworp afstand moet eigenlijk slecht zijn voor je eetgewoonten. Maar dat valt mee, ik kom er maar 2-3 keer per 2-3 jaar.

Vorige maand weer eens 2 keer geprobeerd: de patat is er op vooruit gegaan. Vroeger was altijd een deel voor de 2e of 3e keer in de frituur gekieperd en kapot gebakken. Nu waren het prima zakjes patat..

De 1e keer 2 croquetten erbij, vet van buiten, koud van binnen.

Daarna met 2 knakworsten, daar kun je toch niets aan verprutsen? Het is toch gelukt: ze waren hooguit lauw, compleet verschrompeld en onverteerbaar.

De bediening en hygiene is ook nog steeds ver beneden peil, dus de komende 2-3 jaar weer geen snelle hap van 't Plein.

29. Anoniempje..

Eten is goed en personeel is ook goed. Muziek is ook wel goed alleen soms een beetje van de slappe kant, maar voor de rest is het prima.

30. anoniem:)

Ik vind het eten daar echt zo lekker!

Het personeel is erg vriendelijk, alleen vind ik het jammer dat het personeel Turks tegen elkaar praat, dat vind ik erg onbeleefd. Ook zie ik ze wel eens roken in de keuken...

31. Het eten daar is in orde, gezellige hoek en leuk personeel, alleen als je besteld bij de snackbar en je laat het bezorgen, dan is het echt vaker fout dan goed.
    Zoals pizza, echt zo vet dat hij uit de doos glibbert. Patat slap of te hard en vaak koud.
    Vaak bestellingen fout, je kan jezelf of diegene die opneemt amper verstaan, je moet 5 keer vragen heb je me verstaan en altijd vragen noem ff op wat ik nu besteld heb.
    En durum die ik had, nou kon prullebak in, was te smerig voor woorden, zo vet, dat je alleen het vet proefde en geen durum.

32. Gisteravond wezen eten hier, en moet wel zeggen personeel is er erg op vooruit gegaan. Zeer vriendelijk en ze kunnen er goed met kinderen overweg.

33. heerlijk eten alles is daar lekker en de bediening valt best mee zo erg is dat ook weer niet alleen jammer van de muziek die er soms gedraait wordt (nederlands talig) dat past er niet bij

34. eten is wat je van een redelijke brasserie mag verwachten. bediening was erg matig. hing ook erg weinig sfeer maar de prijs/kwaliteit verhouding is goed

35. Toen ik mijn frietjes op mn bord kreeg leek het net of ze in oud frituurvet gebakken waren, de bediening vond ik slordig, ze waren steeds aan het flauwekullen, toen ik wegging zag ik dat ze achter bij de afwas gewoon aan het roken waren.
    De prijs is wél goed.

36. Maarten Naberink

Fantastisch eten en mensen alleen de sfeer is iets minder na de verbouwing ruim een jaar geleden...

37. De sfeer is erg slecht, maar de prijs kwaliteit is uitstekend