Op dit adres zit nu: La Place

AC Restaurant in Zevenaar

4. Betalen Visa Master Card

Het eindcijfer is 4. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1209935738 22

1. K. de Ruiter

Prettige servicegerichte bediening!

2. Broodje waar je de brie moet zoeken veel te duur

2,1
  3. Wij waren hier begin Januari voor een hapje eten. Het was zo koud dat wij de jas aan moesten houden. Ik had een schnitzelmenu waarvan de schnitzel zo klein was dat het bijna een kindermenu kon zijn. En dat voor die prijs, was echt te duur, wij komen hier nooit meer.

4. De AC restaurants hollen achteruit! Slecht ongeïnteresseerd personeel, ongezellig, etc. Geef mij dan maar Van De Valk, die gaat met de tijd mee!

5. De meest hopeloze horeca ervaring ever! 35 minuten in een rij gestaan terwijl er zo'n 10 á 12 mensen voor me stonden. De hele rij wacht op een sateetje van een ander, terwijl het personeel tegen deurposten leunt en andere dingen doet die niet kunnen als mensen staan wortel te schieten. Cassiere was niet ontvankelijk voor mijn klacht, ging er totaal niet op in. Conclusie: zeer slecht restaurant.

6. Mirjam Postma

7. Eten is slecht. Saucijzenbroodjes taai en de van dobben kroketten smaakte naar schimmel. Ons Commentaar hierop is wel netjes afgehandeld, we kregen ons geld terug met excuus.

8. Op de terugreis vanuit Duitsland, met 16 personen een stop gemaakt om een hapje te eten. Voor een broodje of een snack is dit een prima keuze. Het merendeel van het gezelschap koos voor de van dobben kroketten met brood en deze kwamen snel op tafel. Allemaal prima verzorgd en zelfs uitgeserveerd, wat ik niet had verwacht. Een aantal van ons had een broodje zalm van het buffet gekozen en ook deze waren niet verkeerd. Qua sfeer kan ik me voorstellen dat het hier geen toplocatie is. Je waant je meer op een kaal binnenterras, met uitzicht op de naastgelegen hamburgerkoning en aan de andere kant de toiletten. Desondanks redelijk voor wat je betaalt. Smerig vond ik het er overigens niet en een urinelucht waarover in vorige recensies werd gesproken heb ik ook niet geroken. Misschien heeft een opmerkzaam persoon inmiddels actie ondernomen. Hoe de duurdere gerechten smaken durf ik niet te zeggen, maar die zou ik persoonlijk ook niet willen bestellen bij dit restaurant. Daarvoor ontbreekt het gewoon aan sfeer.

9. Entrecote besteld met groente naar keuze.
    Entrecote was klein, pezig, volstrekt zonder smaak en erg vet. Groente was niet naar keuze, maar wortelen en boontjes uit blik. Aardappelen gewoon koud
    Advies. Rij gewoon door naar het volgende restaurant, want dit is echt helemaal niks en nog duur ook voor zo'n wanprestatie

1,7
  10. De wc's waarvoor je moet betalen stinken naar urine, dit ruik je ook in het restaurant.
    De vloerbedekking is goor en stuk en het gehele interieur heeft de uitstraling van een bejaardenhuis uit de 60er jaren.
    Eten was zeer weinig keuze, de spare-ribs waren al een paar uur warm gehouden en dus niet meer te doen.
    Groentemix bestond uit wel 1 keuzemogelijkheid, courgette, aubergine en paprika.. dit zijn 3 dingen waar je echt van moet houden.
    Het extra sausje voor bij de biefstuk, de pepersaus, hebben we niet aangeraakt omdat het bedorven rook en smaakte.
    Ook het bestek was nog smerig.
    Kortom: wij stoppen hier nooit weer.
    TIP: ga naar een chauffeursrestaurant waar veel trucks staan want dan weet je zeker dat er goed eten geserveerd wordt.
    (Ik ben 25 jaar beroepschauffeur door heel Europa, maar zo erg als hier heb ik het nog niet eerder meegemaakt!!}

11. Danny Kortman

Gisteren wezen eten hier na een dagje Duitsland. Het eten is over het algemeen niet slecht. Echter de Spare-ribs waren bijzonder pezig en erg vet. Vol met zeen en dat is erg jammer. De smaak was wel goed. Je kon er onbeperkt Spare-Ribs bijhalen en nadat ik zo´n 20 min heb staan wachten voor een 2e keer ( er waren zo´n 22 klanten in de hele zaak !) kreeg ik 1 zielig spare-ribje erbijop mijn bord. Die heb ik geprobeerd op te eten maar was precies hetzelfde. Marinade heerlijk maar veel vet, pezig en vol met zeen. Daarna ben ik nog een keer gegaan en kreeg ik van een aardige dame jawel 2 ribjes op mijn bord en redelijk snel. Die waren helaas niet beter dus ik geef het op.
    Er waren erg veel vliegen terwijl ik denk dat je dat goed kan tegengaan met de moderne middelen die we tegenwoordig hebben.

12. Vanmiddag in het AC Restaurant geweest, geloof me, wij komen er nooit meer!
    Het eten was koud, de schnitzel te hard gebakken; de biefstuk was doorgeslagen. Laten we het over de gebakken aardappels maar niet hebben: vet onder in het schaaltje, koud en helemaal niet gebakken. Salade op het bord zag er niet fris uit, bloeddoorlopen van de biefstuk; groenten was niet lekker. Het enige wat lekker was, was de salade die wij zelf opgeschept hadden bij de salade bar. Wij moesten bijna € 34 betalen. Ze moeten gezien hebben dat het niet lekker was aan de borden die in de afwaskar stonden.. Kom je net terug van Utrecht, hadden we beter daar kunnen eten!

13. Positieve ervaring!

Snel te vinden vanaf snelweg. We konden de wagen vlak bij de ingang kwijt, dus weinig tijd verloren. Het lekkerste waren de frites (heerlijk gebakken). Het personeel was vriendelijk en we waren zo bediend! Genoeg plaats ook en echt lekkere broodjes aan buffet voor bij het eten!

14. Waar is het AC restaurant van vroeger? Ik dacht dat ik 20 jaar terug ging in de tijd. Slecht onderhouden zag er ook niet schoon uit. € 0,50 voor de WC terwijl je daar eet kan echt niet. En dan komen met een tegoedbon van € 0,50 is ook niet handig als je net gegeten en gedronken hebt. 3 menu's + kindermenu besteld wachttijd ongeveer 20 minuten. Bij het kindermenu zat een kleurplaat. Deze werd verscheurd toen ons kind het raket ijsje ging halen. Hoe achterlijk kan je zijn om dit een kind aan te doen die speciaal een kindermenu wilde. Koffie apparaat zag er niet uit, te veel patat gekregen 5x ipv 4 ruim € 60,00 kwijt voor een restaurant waar het veel te warm was (buiten 28 graden) en veel vliegen. De volgende keer geef ik liever € 80,00 uit maar dan bij een ander restaurant.

15. Aico 48 punten

Mijn ervaring met dit restaurant is niet zo goed. Even wat tips: als je ongeveer 20 mensen in je restaurant hebt, dat geschikt is voor 300 gasten, en je aanwezige gasten moeten toch nog ruim een half uur op een biefstukje wachten, probeer dan je keuken wat beter te organiseren. Nog een tip: als je biefstuk serveert, leg dan niet een salade op hetzelfde bord. Als je gaat eten, baadt de salade binnen de kortste keren in het bloed. Dit is niet smakelijk. Ik zal het hier maar bij laten.

16. joyce brouwers

Op 24 juni 2011 kwamen we aan in het ac restaurant zevenaar dat zoiets nog open is, vloerbedekking smerig vuile borden op de tafels vliegen op het eten tientallen vliegen bij het koffieapparaat dat volgens mij wel eens een flinke schoonmaak beurt verdienden. Stoelen die er niet uitzagen we gingen naar de kassa en vroegen daar aan een mannelijk personeelslid of daar wel eens schoongemaakt werd en volmondig ja hoor is er dan iets mis? Waarop wij het een en ander vertelden wat er mis was, kregen wij geen antwoord meer.

We zijn naar de benzinepomp gereden en hebben daar onze koffie gedronken.

17. helmuth.

AC restautant of een bruine kroeg?, wat een afknapper, oude stoelen met vette bekleding, vloer bedekking uit de jaren zestig, rook verdacht. Plafond bruin door de niet frisse lucht, vliegen boven het buffet.

AC, DOE ER WAT AAN!

18. Snel even een lunch gegeten, bijna al het eten was koud en oud. Ronduit slecht! Bediening was niet onder de indruk van onze klachten en vertelde ons dat alles prima was. We hebben het eten niet opgegeten en zijn ergens anders opnieuw gaan lunchen....

19. John 11 punten

Zondagmorgen, net terug van de wintersport. We dachten even wat bij te komen bij AC Zevenaar maar het werd een koude douche. Het personeel was beslist aardig. Maar de tent zag er al niet aantrekkelijk uit. Twee maal een van Dobben kroket met brood en twee drankjes. De kroketten waren niet heet, jammer. Toen kregen we nog een enorme afknapper! Even naar het toilet, u gelooft het niet 2 x 50 eurocent. Wij gaan nooit meer naar zo'n AC restaurant.

20. Gisteren een eenvoudige uitsmijter ham/kaas en een glas verse jus genuttigd. De uitsmijter kostte mij €7,95, werd geserveerd op goedkoop en droog brood en gegarneerd met een weinig frisse salade: de sla had dikke bruine randen. Tel daarbij op €3,15 voor een glas lekkere versgeperste jus, en de relatie tussen prijs en kwaliteit is volledig zoek. En voor een toiletbezoek na de lunch betaal je bovendien nog eens €0,50. AC, eens maar nooit weer!

21. Om te janken.

Horeca basisvaardigheden zijn blijkbaar niet eens aanwezig. Ik kreeg mijn stroganoffsausje warm in een apart bakje (op zich prima) reeds vijf minuten voordat ik mijn bord met schnitzel, friet en "knapperige" salade ontving. Het resultaat, koude smakeloze saus, bij slecht eten. Maak potverdomme voor dat geld in ieder geval een net garnituurtje op mijn bord in plaats van deze slappe oude salade.

De prijs/kwaliteit is belachelijk slecht. Ik hoop niet dat dit typerend is voor alle AC restaurants, aan de andere kant, kan me dat niet zoveel schelen, mij zul je nooit meer in een AC zien.

1,7
  22. Ik ben het helemaal niet eens het commentaar. Het personeel is netjes beleefd en helpen je direct. Het eten was overheerlijk. Ik heb er echt van genoten. Mijn kinderen konder er nog spelen ook.

23. Bij AC de beste kipsate..........

Laat me niet lachen!

- schnitzel, smaakte nergens naar.

- Sate, zeer zout, enorm droog. Niet te onderscheiden welk soort vlees gebruikt wordt. (smaakloos)

- frietjes, hard en droog.

Beste kok doe er wat mee. (of niet)

Mensen komen niets vermoedend een hapje eten en willen met een fijn gevoel weer vertrekken.

Dat was hier dus niet het geval ( 65.00 ) weggegooid.

24. Al jaren kom ik met mijn familie voor een Paasbrunch of Kerst diner bij AC. Speciaal uitgekozen vanwege de grote verscheidenheid van het buffet. Als iets gevraagd wordt aan een medewerker wordt het altijd gehaald, of anderzins service verleend. Niets dan lof!

25. Wat een teleurstelling! Superslechte uitgedroogde kipsate met een uitgedroogde saus. Deze hadden beiden, denk al 2 dagen opgewarmd gelegen. Het kinderpakketje zwak, de megaschnitzel en zalm ook. Een zeer dure maaltijd betreft prijs kwaliteitverhouding. Mensen rij aub dit restaurant voorbij want het eten is er smakeloos!
    Het kopje koffie was zuur, dus een 2e gratis kopje, geen denken aan!

2,1
  26. Hier stopten we vaak met de bus, op reis naar Duitsland.

Nu verwacht ik geen culinaire hoogstandjes bij een AC restaurant, maar als alles overgaar is gekookt (groenten.... vers? Ik denk het haast niet) en de rest ook al tegenvalt..... Jammer, jammer, jammer, want goedkoop is het ook niet echt.

27. Ongelofelijk wat een troep en daar wil ik het bij laten want ik wil niet grof worden.

1,3
  28. Ik ben zeker al meer dan 20 keer in een AC restaurant geweest en heb, op een uitzondering na, nooit een negatieve ervaring gehad!

Ik ben zeer tevreden en ga absoluut niet akkoord met al het negatiefs dat vermeld werd. Ten eerste was het er zeer rustig en is de schnitzel die ik nam super! De groentjes waren vers en smaakvol en het interieur is smaakvol, gezellig en huiselijk. Service is OK, typisch AC!

Trouwens, je kunt er ook buiten zitten op een tamelijk groot terras!

EN... ideaal voor gezinnen met kinderen (zoals ons) en zeker niet te duur!

29. Wat een afknapper! Personeel was niet ingesteld op de drukte van terugkerende Nederlanders na de vakantie. Lange wachttijden dus. Kipsaté was snottig, XXL schnitzel inderdaad groot maar niet erg smakelijk en de pasta lag al zo lang in de warmhoudbak dat er een hard laagje op zat.

In alle drukte viel er een vleestang op de grond die doodleuk weer teruggelegd en gebruikt werd!

Het interieur doet denken aan een bejaardensoos: ouderwetse stoelen, vlekkerige bekleding en de bijbehorende gaarkeukenlucht.

Enig positief punt: voor mijn vegetarische dochter werd er een camenbertburger gemaakt die niet op de kaart stond.

Nee, voor ons geen AC meer helaas.

30. Cora 11 punten

Een domper op een zonnige vakantie, deze warme maaltijden van AC Zevenaar.
    Lange wachttijd, vette sate, koude rijst, lauwe saus, taaie biefstuk en afgekoelde groente (peen en doperwten) - die alles behalve vers is.

De klacht wordt door het personeel in behandeling genomen door vriendelijk 'dankjewel voor het doorgeven' te zeggen. Als klant krijg ik ook niet echt het idee dat ik serieus word genomen.

31. Het eten was echt goed te eten:D ik heb een lekkere xxl schnitzel op en dit kun je ook echt een xxl noemen. De salade die erbij zit is vers gemaakt en ook voldoende. De extra champignons die ze aanbieden zijn ook goed van smaak, maar je moet er wel voor betalen. Dat is misschien een min-punt. Maar daar tegenover staat dat het personeel zeer vriendelijk is en leuk onder elkaar zijn. Dat zie je al vanuit de klant:) Er hangt hier dus echt een leuke sfeer en het is goed te eten:)

32. Fam. Lekkerbek

Sateh? Slachtafval van een slecht soort, eerst voorgekookt om snel klaar te zijn gatverdamme. Aardappels lagen al een geruime tijd te verpieteren. Totaal met drankje EUR 34,--!!! Ik hoop niet voor ze dat Gorden Ramsey langskomt met een camera ploeg, bah wat smerig.

33. Henk Schut

lauwe kipsate (goed voor de bacteriën), sloffe kroepoek en betalen voor toilet. Bah! Het enige smaakvolle was de cola.

1,7
  34. Het eten was absoluut niet vers, hoewel er wel mee geadverteerd wordt. De groente smaakt alsof het doodgekookt is. De biefstuk heeft waarschijnlijk lang in de vriezer gelegen, want smaakte naar rubber. De gebakken aardappeltjes waren gewoon niet gaar. Het personeel vond ik wel vriendelijk.