't Vuurspoor in Zetten

Toch nog indoor BBQ in de buurt.

Ruime hoeveelheid op eigen terrein gelegen gratis parkeerplaatsen

• OV

Busstation op 50 meter afstand
    Treinstation Zetten/Andelst op 30 meter afstand

Afstand tot de A15 is 200 meter (afslag 37, Zetten Andelst)

ma Gesloten
za vanaf 16:00
zo vanaf 16:00

Omschrijving

Nederland blijft Nederland. Weer of weer geen weer en toch altijd aan de BBQ

Dus lekker binnen aan de barbecue of grill. Heerlijk zelf onbeperkt bakken en braden met vlees en groenten vanuit het bourgondisch buffet. Onbeperkt eten is ook onbeperkt in tijd, dus geen wachtende en ongeduldige gasten aan uw gereserveerde tafel.
Geen gedoe dus met tijd of lang in een rij staan, want we zijn het kleinste barbecuerestaurant van Nederland. Ondanks dat het gaat om een buffetrestaurant zit je toch gezellig bij elkaar aan tafel en niet constant bezig je voedsel in een lange rij wachtenden te vergaren.

De buffetten bevatten 24 soorten vlees en vis en 24 soorten salades, groenten en fruit. Je kunt dus eindeloos combineren.
Natuurlijk mogen stokbrood, oerfriet en diverse sausen niet ontbreken net als een heerlijk huisgemaakt soepje.

Het vuurspoor heeft binnen zes barbecuetafels en vijf combinatietafels in de Bistro waardoor het restaurant een zeer huiselijk en persoonlijk karakter heeft meegekregen.
Het is gezien het aantal tafels wel verstandig (niet verplicht) te reserveren.

't Vuurspoor biedt ook voordelige mogelijkheden voor bijvoorbeeld feesten, buffetten, vergaderingen, presentaties, livemuziek en personeelsbijeenkomsten. Dit kan in alle vier de zaaltjes.
U kunt al beschikken over een "eigen" ruimte vanaf 14 personen.

Het restaurant beschikt ook over een kleine ijssalon met een ijsbuffet waarin normaal gesproken tien soorten heerlijk Italiaans schepijs zit. Hierdoor zijn zelfs de nagerechten iets bijzonders, omdat de combinaties te veel zijn om op te noemen. Dit ijsbuffet is ook beschikbaar in de donkere dagen.

Wil je eens een "ander" feest, kom dan even kijken naar de mijnzaal; Een unieke zaal met een authentieke mijnklok (veiling) en veilingbankjes en tribune. Zoiets zie je niet iedere dag.......
Daarnaast staat hier ook een professionele geluidsset en zelfs een beamer ontbreekt niet.

We zijn donderdag tot en met zondag open vanaf 16.00 uur open, Buffet vanaf 17.00 uur

Reserveren kan via http://www.vuurspoor.nl/reserveren.php

1612038510 92
1619084127 92
1640220976 91

1. Chris

2. Absoluut het leukste, ongedwongen en sfeervolste bbq restaurant van Nederland.
    Perfect samenspel van goed eten, heerlijke drankjes en bijna amicale bediening.
    Ga zo door.

3. 11 Juni samen met mijn oom hier wezen eten. Eten was goed. Meer dan genoeg keus uit verschillende soorten vis en vlees.
    Gerrit en Tanja zorgen goed voor hun gasten.

4. Fam. Van der Laak

Zeer gezellige avond gehad met z’n vijfjes.
    Goeie sfeer maar vooral goed mals vlees en heerlijke smaak.
    Vriendelijke bediening en je komt niks tekort.
    15 soorten vlees gemarineerd, salades en groenten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Familie Schut

Het was een heerlijk avondje, omdat het eten van hele goede kwaliteit is, en de keuze enorm is. Ook de gastheer en gastvrouw waren helemaal super. Lekkere muziek, en heerlijk rustig, en een mega lekker toetje. Echt een aanrader!!

6. Henk bouwman

Net daar geweest gewoon super lekker eten voor normale prijs goede stukken vlees leuke eingenaar lekker onbedwongen gezellig top tent.

7. Jaleesa van Roekel

Wil je een keer gezellig en lekker barbequen, dan ben je bij 't Vuurspoor aan het goede adres.

Vandaag gegeten bij bbq restaurant 't Vuurspoor.
    Lekker dichtbij een station en vlakbij de snelweg. Het is een super leuke lokatie en dat brengt super veel sfeer mee.
    De gastheer en gastvrouw hebben passie voor hun zaak en oog voor de gast. Het vlees is van top kwaliteit en word regelmatig aanvevuld, er is genoeg keus. Je komt ook niks te kort, wanneer er iets op is kun je het gewoon bij vragen.
    De gastheer en gastvrouw neemt genoeg tijd om eventjes een praatje te maken aan tafel. We voelden ons erg thuis en we komen graag nog een keer terug.

8. Vanavond heerlijk gegeten. Ruim voldoende soorten vlees. Lekkere eigen gemaakte soep.
    Gastvrouw en gast heer nemen de tijd voor een praatje. Muziek is leuk.
    Erg gezellig en vooral lekker.

9. Restaurant in de fruitveiling. Heerlijk rustig aan de BBQ zonder gezeur van verkopende obers. Prima kwaliteit en gezellig. Ook nog even in de afslag (rijksmonument) mogen kijken.

10. Gezellige avond gehad met zijn allen. Voor herhaling vatbaar.

11. A Westerduin

Tot mijn spijt voor de gastheer en gastvrouw moet ik een slechte beoordeling geven. Daar wij veel ervaring hebben met restaurants kan dit geen goede beoordeling geven. We kregen een rondleiding heel spontaan en oprecht. Het is een grappige locatie en de zitjes zijn oké en lekkere stoelen, maar daar blijft het bij. Eerste indruk: De BBQ was vet dit is uiteraard moeilijk schoon te houden maar bij andere BBQ restaurants is het wel schoon. Er was een piepklein buffetje omdat het een klein restaurant was volgens de eigenaar maar je voelt je geneert om vlees of wat dan ook te pakken en nu waren er nog maar 2 tafels bezet, wat als het restaurant vol is? In de schaaltje liggen ongeveer 6 stukjes vlees dat doe je gemiddeld aan 1 stok. 1 stukje zalm lag er steeds. Maar ook frikandellen en vooral veel goedkope vleessoorten inderdaad diepvries hamburgers en de kipfilé in kleine onsmakelijke blokjes , nee je schrikt echt als je regelmatig een restaurant bezoekt. Salade kwam uit kant en klaar bakje als ik het goed heb bij de Jumbo verkrijgbaar. Wel een megaschaal met stokbrood met piepkleine schaaltje saus en kruidenboter. Je vraagt dit niet altijd bij en maakt dan gebruik van de andere saaie sausjes die je eigenlijk niet lekker vind. ( wij vroegen wel bij en dit werd ook direct gegeven, ik vind het echt jammer voor de bediening maar hopelijk veranderen ze iets aan deze formule, anders verwacht ik dat mensen die regelmatig naar een goed restaurant bezoeken hier niet terug komen) Ook een enorme schaal heerlijk gebakken frites. Maar dit is een tactiek voor buffetten maar BBQ doe je voor het vlees als hier een groepje van 6 mannen zouden komen zou ik niet weten wat ze aan de spies zouden moeten doen want dan is alles op en voor de prijs die er berekend word behoort er op zijn minst vlees te zijn wat je thuis niet dagelijks op je bord krijgt. De BBQ stond ook te laag waardoor het vlees veel te langzaam gaarde met als gevolg dat je vol zit van de friet en brood. De biefstuk was doorregen met vet en enkele blokjes vlees vol met vet gingen nauwelijks aan de spies ivm. vet. Er lagen piepkleine stukjes meloen. Er was vooraf de mogelijkheid om eigengemaakte soep te nemen waardoor je nog minder vlees zou eten. Er waren geen spareribs maar die werden wel direct voor ons gemaakt. Er is totaal geen kwaliteit prijsverhouding. Bij bv de wok restaurants op 10 min rijden kost het net zoveel alleen inclusief alle dranken en een mega ijs buffet en toetjes buffet. Er word vers voor je gewokt, gegrild en gebakken en er is een warm en koud buffet dan staat dit echt nergens kwa prijs / kwaliteit. Met z'n drieën waarvan 1 kind €85,- voor eten en 1 fles spa rood en 3 cola niet oké. Ik weet dat er word verdiend aan buffetten maar dit is niet correct. Het vlees is meer gesneden zoals ik wellicht zelf thuis zou neerzetten voor een gourmet en fondue, maar mijn salades enz zijn luxer dan wat hier staat. Jammer er waren ook veel beoordelingen die wel goed waren en een goed BBQ restaurant dichtbij was niet weggeweest. Dus voor de regelmatige bourgondiërs die goede restaurants bezoekt en daar vallen buffetten eigenlijk niet eens onder zou ik toch ervan afzien. Hoop dat de eigenaren iets veranderen want dat gun ik ze wel, maar voor nu kan ik geen goede recensie schrijven.

2,1
  12. Ko Laponder

Eerste pinksterdag hier met gezelschap van 13 personen gebarbecued.
    Alles super vers en heerlijk.
    Ook de vooraf gegaarde spare-ribs waren heerlijk.
    Vriendelijk personeel, en ontspannen sfeer.

13. Angelkiller

Het was super lekker.
    Ook de bediening was super eindelijk gewone mensen.
    Ze waren super vriendelijk.
    Zeker een aanrader lekker wat anders.
    En goed voor herhaling.
    Afz.Ronnie En Bianca Nijmegen

14. keesenhenny

15. Absolute aanrader. We komen hier geregeld. Goed eten en de sfeer en gastvrijheid zijn fantastisch.

16. Vrijdag met 2 personen lekker wezen eten.

17. Kwamen voor gourmet en bedachten ons ter plekke dat we bbq ook wel erg leuk vonden. Dat was geen probleem omdat t niet zo druk was op dat moment. Duidelijke uitleg erbij lekker soepje vooraf en t feest kon beginnen. Erg lekker allemaal, veel keuze, alles werd goed bijgehouden en aangevuld. Zeer vriendelijke en attente gastheer en gastvrouw, wij zijn absoluut niks tekort gekomen en hebben genoten. Komen zeker terug!!

18. CB 175 punten

Eerste keer hier maar zeker voor herhaling vatbaar. Alles was prima in orde. Eigenaars zeer gastvrij. Werd regelmatig gevraagd of we nog iets nodig hadden, werd meteen voor gezorgd. Kunnen sommige eetgelegenheden een voorbeeld aan nemen. Heel gezellig en knus. Wij hebben houtskool bbq gedaan, heerlijk!

19. Chris 823 punten

Als je een hamburgerschotel bestelt in een barbecuerestaurant dan verwacht je een heerlijk gegrilde hamburger en niet iets als een gefrituurde diepvrieshamburger van C1000. Ook de salade viel tegen (klein bakje met wortelsnippers in yoghurt). Maar voor 10 euro is dat ook wel logisch.

Bij het afrekenen in de grote barbecueruimte (gasbarbecue ingebouwd in de tafels met afzuigkap daarboven) viel mij op dat het daar werkelijk bloedheet is, misschien in putje winter nog een voordeel maar op een koude meidag (16°C) was het er al niet te harden. Desondanks zit het restaurant helemaal vol...

Ik weet nu dat het niet mijn restaurant is, hoewel ik dol ben op barbecue is dit dus niet mijn ding. Geef mij maar een echte barbecue met houtskool en je maakt me al blij met hooguit 2 mooi gegaarde stukjes vlees (echt vlees), een vers gebakken stokbroodje erbij en een glaasje wijn, meer is niet nodig.

6,3

21. Wendyli

Wat een geweldig gezellig en knus restaurantje! De eigenaar en zijn vrouw zijn zeer netjes, en heel erg kind vriendelijk. Speciaal leuk bordje voor mijn dochtertje tevoorschijn gehaald, rietje gevouwen, ijsje zelf samenstellen, grapjes maken. Ze maken het gezellig zonder opdringerig te zijn. Het eten was heerlijk, veel keus ook. We hebben echt een leuke avond gehad en gaan zeker weer een keer terug. Ik heb nog nooit eerder een recensie geschreven maar dit restaurant is echt een aanrader.

22. arianne

23. In één woord super. Veel keuze aan vlees en vis, vriendelijke bediening, top muziek. Wij gaan nog een keer terug!

24. Jmeeuwsen

Vandaag de verjaardag van onze dochter (5 jaar) gevierd met het BBQ-arrangement. Een hele vriendelijke ontvangst door de eigenaren. Gemoedelijke sfeer, leuke inrichting van de verschillende eetkamers. Lekkere eigengemaakte champignonsoep vooraf. Veel keuze aan vlees/vis/salades/sausjes/kruiden en heerlijke frietjes. Restaurant is goed te bereiken. Zeker voor herhaling vatbaar!

25. roeland bruinsma

Lekker gebarbecued in mooi lokaal. Veel variatie aan vlees, vis, groente en fruit. Handig spiespannetje voor garnelen enz. Voor de vegetariër waren gezellige lekkere pakketjes gemaakt.

26. Net terug van het BBQ-arrangement. Gezellige aankleding. Enthousiaste eigenaars. Supervers vlees, vis, stokbroodjes etc. Veel en gevarieerd aanbod aan voedsel. Het BBQ-en aan tafel was ontspannen en gezellig. Dit was ons eerste bezoek aan dit restaurant maar zeker niet onze laatste keer. Complimenten!

27. Goede service. Lekker eten. Genoeg keus. Gezellige bediening. Zeer zeker een aanrader, gegarandeerd tot de volgende keer.

28. Wout Willemsen

Wij werden in een ontspannen sfeer ontvangen door de gastheer. Na een korte rondleiding werden we naar onze tafel gebracht. Er werd een uitstekende wijn geserveerd en ook hebben we genoten van Hertog Jan uit de tap. Het vlees was werkelijk uitmuntend en de bijgerechten waren heerlijk. Wat we ook zouden wensen, aan bijna alle wensen zou worden voldaan. Ook waren er kostelijke zelfgemaakte sambals, die bij het vlees werden geserveerd. Met hartelijke dank aan mevrouw Schaap!!!
    Dit was een echte aanrader, voor iedereen die van barbecue houdt.
    Voor iedereen die hier nog niet geweest is: Ga dit maar eens proberen. U wordt niet teleurgesteld.

29. Nico den Haak

Super leuk adres met echte gastvrije mensen met goede uitleg en heerlijk eten. Wij hebben hier gebarbecued.

30. Afgelopen donderdag een etentje met ons team van het werk gehad bij het Vuurspoor. Gezellige sfeer, zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Lekker eten en voldoende keus, ruime variatie sausjes, stokbrood met kruidenboter en friet werden prima aangevuld. Heerlijk een kop koffie en thee (vele variaties) nog na. Ook met de reservering was alles mogelijk en wijzigingen tussentijds geen probleem. Ook nog keus uit verschillende dingen zoals bbq, pannenkoeken bakken, grillen/bakken. Bij ons was het bbq geworden, maar de rest gaan we ook zeker een keer proberen. Kortom zeker een aanrader voor iedereen en voor herhaling vatbaar.

31. Oda Schmalhausen

Een glasgrill-arrangement gewonnen voor 4 personen bij 't Vuurspoor, dus vol goede moed en honger richting Zetten. Daar werden we heel gastvrij ontvangen door Tanja en Gerrit, uit hun verhalen merk je dat het mensen met passie zijn, die er veel moeite voor doen om iets lekkers op tafel te zetten, kwaliteit staat bij hen voorop. We hebben verrukkelijk gegeten, super lekker vlees en vis met heerlijke frieten, warm stokbrood en een rijke variatie aan sausjes. Kortom smullen geblazen in een informele maar gezellige omgeving. Tanja en Gerrit hartelijk dank voor een geslaagde avond. Ik zeg: "Voor herhaling vatbaar!"

32. Wij gaan regelmatig eten bij 't Vuurspoor en elke keer is het opnieuw genieten. Tanja en Gerrit zijn heel klantvriendelijk en het eten is heerlijk. Het is een gezellig restaurant waar je lekker kunt vertoeven in een ongedwongen sfeer.

33. Dianne van Herrewaarden

Wij zijn al een aantal keren bij het Vuurspoor wezen eten en kan allleen maar zeggen dat het super is.IK hoop er 12 april mijn 50ste verjaardag te vieren zodat mijn vrienden en familie ook kennis kan maken met het Vuurspoor. Tanja en Gerrit jullie doen het super goed

34. kalinka nout

Gastvrij en zeker kindvriendelijk. Heerlijk eten in een gezellige/huiselijke sfeer. Een echte aanrader.

35. marco van dijk

Super gezellig en lekker. Gewoon een keer proberen, zou ik zeggen.

36. tonnie vermeer

Lekker eten in een gezellige ambiance. Echt een aanrader.

37. Nancy Festen

Heerlijk met mijn kinderen wezen bbq-en. Een leuk en knus restaurant waar je je meteen thuis voelt. Goede gemoedelijke sfeer, goede kwaliteit en genoeg keus. Zeker een aanrader, en wij komen zeker nog terug.

38. Gerriejanne

Heel gezellig en gastvrij restaurant! En lekker eten!

39. Ab en Wendy

Superlekker gegeten. Er is genoeg keus. Voor ieder wat wils. Vlees is lekker mals. Vooral de soep is erg lekker. Ook de kinderen kunnen zich goed vermaken. Restaurant straalt een unieke en intieme sfeer uit.

40. henk Breunisse

We hebben nu een paar keer bij 't Vuurspoor gegeten en ik kan niet anders zeggen dan; het was top! Reserveer snel en ondervindt het zelf.

41. Patricia van Cuyk

Geweldige avond gehad bij 't Vuurspoor. Op 27 dec 2013 gaan bbq-en, hele nieuwe ervaring om dat in de winter te doen, vooraf een heerlijke verse soep en daarna volop keuze. Super aardige bediening, die je tussendoor ook nog eens verrast met iets extra's. Wij komen zeker weer in 2014 !! Thnx Tanja en Gerrit, een dikke 10!

42. Met 20 mensen indoor bbq gedaan. Erg gezellig en gemoedelijk. Lekker gegeten, zeer goed vlees, heerlijke gamba's en wat te denken van het Belgisch spek. Het was heerlijk.
    Een heeel klein minpuntje: met grote groepen moet het vlees iets sneller aangevuld worden. Anderszijds hadden we alle tijd en hebben we gegeten en gedronken van 19:00 uur tot 00.30 uur.

43. Fam van Ingen

Gastvrij ontvangst, door de gastvrouw / gastheer. Eten genoeg keus voor ieder wat wils, heerlijke salades en alles met liefde bereid. Wij waren met 4 personen en hebben genoten. We komen zeker nogmaals terug. Verder wensen wij Tanja en Gerrit het allerbeste en dat het goed mag blijven lopen tot ziens.

44. Vanavond op uitnodiging voor het eerst kennis gemaakt met t Vuurspoor. Lekker gegeten in een fijne (huiskamer)sfeer. Zeer klantvriendelijk ingestelde gastheer en gastvrouw!

45. Erg gastvrij en gezellig ontvangen door Tanja en Gerrit. Gemoedelijke sfeer. Het eten was heerlijk, goede kwaliteit en met liefde bereid. Wij komen hier zeker vaker terug en kunnen het iedereen aanraden om hier te gaan eten.

46. 26 september wezen gourmetten, zeker een aanrader. Eten en service was perfect, zelden meegemaakt dat de eigenaars zo betrokken zijn. Gaan hier zeker vaker terug komen.

47. Brigitte Mulkens

Afgelopen zaterdag 7 september gegeten bij 't Vuurspoor. In een oud gebouw naast het station. Eerst konden we het niet zo goed vinden. Binnengekomen overtreft je een huiskamergevoel. Warm werden we ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Het eten was fantastisch, ons ontbrak dan ook niets. Verse warme frietjes, warm stokbrood, verse soep en natuurlijk de barbecue vanaf het buffet waar je zelf kon kiezen. De prijs is uitstekend. O ja, schone toiletten vind je daar ook. Lang niet meer ergens zo goed gegeten en waar service hoog in het vaandel staat. Aanrader dus!

48. Zondag 8 september. Vandaag gegeten in het Vuurspoor.
    In een oud veiling gebouw naast station Zetten Andelst.
    Je kunt er fijn zitten twee keer in het uur komt het Betuws boemeltreintje tussen Tiel en Arnhem voorbij. Mooie locatie. Sfeervol ingericht, schoon en helder. Fijne bedieningen en goed ontvangst. Maar waar het uiteindelijk omgaat en dat is het eten. Vandaag kozen we voor een dagmenu en dat was werkelijk voortreffelijk. Goed mals, zeer goede saus en ja, alles was eigenlijk goed. Een aanrader.

49. Dit restaurant is een absolute aanrader. Zeer goede kwaliteit vlees, vis, groente en salades. Geweldige ontspannen sfeer. Goede bediening de gastheer en gastvrouw hebben tijd voor de klant, niets is hen te veel. Helemaal perfect voor een leuk en lekker BBQ diner.
    Ga hier zeker vaker naartoe!

50. Afgelopen zaterdag naar het barbeque restaurant 't Vuurspoor in Zetten geweest. Dit restaurant is een absolute aanrader. Zeer goede kwaliteit vlees, vis, groente en salades. Geweldige ontspannen sfeer onder het genot van een heerlijk koud glas bier. Goede bediening zonder kapsones en met een grapje op zijn tijd. Helemaal perfect voor een leuk en lekker BBQ diner.
    Ga hier zeker vaker naartoe!

51. Bert en Jannie

Dinsdag een feestje gehouden bij Vuurspoor. Heerlijke eigengemaakte soepen.
    Uitgebreide keus uit vlees, vis salades en vers fruit. No nonsens eigenaars (Tanja en Gerrit) Zeker voor herhaling vatbaar.

52. Fam. Buiten

Tanja en haar man maken er echt een gemoedelijke gezellige avond van als je komt. Het eten is prima en vooral de zelfgemaakte soep was heerlijk . Echt een aanrader als je een avond gezellig en gemoedelijk wil BBq ' en

53. Frieswijk

Afgelopen week voor het eerst hier in het barbeque restaurant geweest en zeer positief bevallen. Een ongedwongen sfeer, huiselijke ontvangst en een mooi sfeervol ruimte.

Heerlijke vlees en visspecialiteiten, welke wij zelf op een spies konden doen en op de barbeque konden garen. Het gehele buffet was een plaatje en was zeer goed verzorgd. Compliment.

Het is de moeite waard om hier even naar toe te gaan.

Ook de prijzen zijn zeer gemoedelijk, je krijgt veel voor weinig.

Wij zullen geregeld terug komen.

54. Evelien Verdiesen

Vlak na de opening hebben wij voor het eerst bij 't Vuurspoor gegeten.
    De sfeer en de aankleding is helemaal in stijl van de fruitveiling van vroeger. Een kop zelfgemaakte soep is een goede start. Er was een zeer ruim assortiment vlees, salades enz. Lekkere vers gebakken broodjes, diverse sausjes en frietjes.
    Je kan zelf je spiesen samenstellen en aan tafel afbakken.
    De bediening was vriendelijk en vlot. Je kunt net zo veel spiesen samenstellen als je zelf wilt.
    We hebben heerlijk gegeten en komen graag nog een keer terug.

55. Ed Henkens

Ik was er de eerste avond dat het restaurant geopend werd.
    De inrichting van het restaurant was heel sfeervol en gezellig. De moderne
    barbecuetafels in combinatie met de oude bar vond ik erg leuk.
    Gedurende de avond was er een open en ongedwongen sfeer. Daar hadden de gastvrouw en gastheer een grote bijdrage in. Het vlees, salades en dergelijke waren van uitstekende kwaliteit en ruim voldoende aanwezig. Kortom ik heb het prima naar mijn zin gehad en zeker een of meerdere herhalingen waard.

56. Wil 31 punten

Het restaurant is gevestigd in de voormalige fruitveiling van Zetten, nu een monument. De industriele omgeving is nog terug te vinden in diverse leuke details in de inrichting, rieten plukmanden als lampen, schitterende foto's van de fruitpluk uit dertiger jaren aan de muur. Maar ook de entree, toiletten en de gang ademen een verstilde bedrijvigheid uit het rijke fruithandelsverleden van de Betuwe. De ruimte zelf herbergt een zestal ruim opgezette barbeque tafels, vier op hoogte en twee op normaal tafelniveau. Elke tafel met individuele afzuiging boven de gasbarbeques die in de tafels zijn ingebouwd. Er staan twee vitrinekoelingen met een keur aan vlees en vis. All you can eat. Het vlees is vers, netjes geportionneerd, niet te groot of klein, precies goed. Ook de vier soorten vis zijn vers gesneden. Vooraf champignon roomsoep, huisgemaakt vers en heerlijk van smaak. De barbeques waren snel op temperatuur, we waren met twee personen en maakten aan de grote zespersoons tafel kennis met een ander stel. Was onderhoudend en ongedwongen.
    Huiswijn is lekker stevig, maar niet te zwaar. Het vlees was uitstekend, niet overdadig gekruid, en met voldoende sausjes om e.e.a. op smaak te brengen. Er werd zelfs nog een extra sausje uit de kast getrokken (sambal/gember) omdat we aangaven daar liefhebber van te zijn.
    We konden het, tot het menu behorende, ijs niet meer op en haalden nog nét de trein naar huis. Want Restaurant het Vuurspoor ligt, je raadt het, aan het spoor. Station Zetten.
    De eerste openingsavond van een restaurant kenmerkt zich vaak door het over elkaar heen buitelen van personeel, mislukte gerechten, drankjes te laat, gerechten te laat of juist te vroeg etc. Hier niets van dat al, Tanja en Gerrit Schaap lieten zien dat ze het in de vingers hebben en hebben wat mij betreft een prima restaurant met een aparte stijl van eten uitstekend op de (lekkere) kaart gezet.
    We komen terug!!