Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zetten verdeeld zijn.

1. Eetcafé Zetten

Marion Smit

Wij hebben heerlijk gegeten bij Anton. Het eten was zeer goed en meer dan voldoende. De bediening was uitstekend. Wij zullen met zekerheid vaker bij Anton eten.

2. Eetcafé Zetten

Fysiogroep

We hebben met onze groep van 22 personen lekker van de lunch genoten. Alleen jammer dat de bediening niet echt vlot was. Er waren maar 2 personeelsleden voor het hele restaurant, volgens ons te weinig. Terwijl we toch op tijd hadden gereserveerd voor onze groep. Na 3 kwartier maar eens gevraagd (na aandringen ) of we iets te drinken konden krijgen. Na nog een kwartier werd eindelijk gevraagd wat we wilden eten. Telkens werd er voor 2 of 3 personen iets gebracht. De eerste was al ruimschoots klaar met eten, terwijl de laatsten nog niets hadden. Erg ongezellig. Tevens was het erg koud in de ruimte, onze hele groep had het koud. 1 Persoon heeft zelfs een fleecedekentje gepakt. De kachel was nog aan het opwarmen, om 12.00 Uur waren ze open gegaan en wij er om 12.30 Uur waren. Misschien een tip voor een klokthermostaat? En de theedoos was half leeg, jammer.

3. Eetcafé Zetten

Joop Weseman

Voor het eerst gedineerd bij Antonn. Mooie ambiance, smaakvol ingericht. Veel ruimte tussen de tafels. Hebben naar een rustige plek gevraagd, en die gekregen.
    Hoeveelheid was ruim voldoende. Mooi dat plaatselijke middenstand (slager en chocolaterie) herkenbaar aanwezig zijn bij Antonn.

4. Eetcafé Zetten

Lekker en gezellig gegeten, goede sfeer, fijne bediening.

5. Eetcafé Zetten

Zoals vanouds heerlijk gegeten, geweldige bediening en een fijne sfeer.

6. Eetcafé Zetten

Met het hele gezin (5) heerlijk gegeten, prima bediening ondanks dat er gelijkertijd een feest was. Lekker ongedwongen en zeker voor herhaling vatbaar.

7. Eetcafé Zetten

Heel gezellig en een ongedwongen sfeer.
    Voor herhaling vatbaar.

8. Eetcafé Zetten

We zijn met ons zessen bij binnenkomst op een prettige manier ontvangen en naar onze tafel geleid. Prima plek. Mooi gedekt. Goede verlichting. Geen hinderlijke muziek. Vlotte bediening. De gerechten mooi opgediend, goed van kwaliteit en fijn op temperatuur. Duidelijke uitleg.
    Ontspannen sfeer. De tafelgenoten gaven van dezelfde ervaring blijk. Voor herhaling vatbaar.

9. Eetcafé Zetten

2De kerstdag hier gegeten. Prima restaurant in een dorp. Alleen jammer dat niet alles zelfgemaakt is. (Groothandel)
    voor de rest is het prima vertoeven.

10. Eetcafé Zetten

Gisteravond heerlijk met zn zessen gegeten bij Anton. Supperdruk was het maar de sfeer was geweldig. Klasse dat het eten snel op tafel kwam en ons drinken op tijd aangevuld. Bedankt want wij hadden een gezellige avond!

11. Eetcafé Zetten

Zoals altijd heerlijk gegeten (sparerib en een spies met varkenshaas?)en gedronken en weer heel goed bediend door de dames en heer die daar zondagavond gewerkt hebben. De kerstsfeer was volop aanwezig echt gezellig.
    Een aanrader voor iedereen die lekker wil eten.👍👨‍🍳🍖🥗

12. Eetcafé Zetten

Bert greven

We hebben een gezellige avond met de afdeling gehad. Heerlijk gegeten wat mij betreft een aanrader.

13. Eetcafé Zetten

Heerlijk gegeten in een gezellig sfeervol (Kerstsfeer) restaurant. Top!

14. Eetcafé Zetten

INeke v Olderen

Je kunt er heerlijk eten, was prima!

15. Eetcafé Zetten

Aardige medewerkers, flexibel. Portie kon prima door de helft, met betalen ging het van onze kant fout. We konden later terug komen om te betalen. Heel vriendelijk (top).

Eten prima van smaak, wel een klein beetje saai.
    Een penne met blauwe kaas zonder enige groenten erbij is wel heel eentonig van smaak.
    De hamburgers hadden wel ietwat opgeleukter kunnen worden.

De ruimte is wel wat kouwelijk, vooral ook omdat we dichtbij de deur zaten.
    Door aankleding kan ook het zicht op de buitendeur weggehaald/minder worden.

16. Eetcafé Zetten

fam IJzendoorn en Matser

Wij hebben heerlijk gegeten, Spareribs, was lekker mals, verse vijgen vielen ook erg in de smaak, en een pintje van Ton, was ook heel lekker prima we komen nog snel eens terug, aanwinst voor Zetten.

17. Eetcafé Zetten
  18. Eetcafé Zetten

Lisette van der Hoop

Gisterenavond heerlijk gegeten. Prima sfeer en vriendelijk personeel.

19. Eetcafé Zetten

Familie Maarseveen.

Het was prima voor elkaar.

20. Eetcafé Zetten

We hadden een geweldige avond. Fantastisch eten, gezellig, druk maar toch intiem. Vuurwerk op het toetje, omdat het onze trouwdag was: heel attent.

21. Eetcafé Zetten

We hebben genoten van de aanbieding tweede hoofdgerecht gratis, nou dat was echt genieten!
    Het was een heerlijk avondje "uit" eten mede door de vriendelijke bediening en verse producten. Ook het toetje met de "echte" slagroom viel erg in de smaak.
    Wat een ontdekking in Zetten! Wij zijn fan en gaan snel nog keertje terug!

22. Eetcafé Zetten

Marjan de Lange

Al een paar keer heerlijk geluncht, binnenkort ook een keer s avonds. Eindelijk een gezellige plek in Zetten waar je gezellig kunt eten en drinken.
    Nu alleen nog wifi?

23. Eetcafé Zetten

Heel leuk en lekker gegeten. Het was ook lekker druk.

Heerlijk tapas gegeten, hele leuke bediening, alles gaat heerlijk rustig.

25. Eetcafé Zetten

wilma paul

Vriendelijk personeel en leuk ingericht. Salade, saus of frietjes kon je extra vragen zonder bijbetaling. Wat we alleen jammer vonden dat varkenshaas gestoomd was ipv gebakken. Maar dat is ieder persoonlijk natuurlijk.

26. Eetcafé Zetten

C. Looper

Ondanks de drukte een snelle bediening zonder dat dit tenkoste gaat van de kwaliteit en persoonlijke attentie van de Gastheer en overig personeel. Kortom een aanrader!

27. Eetcafé Zetten

Fam. Hessing

Het was fantastisch. Wij hebben gekozen voor het weekmenu van Antonn. Deze week stond wild op het menu. Een van onze tafelgenoten kiest altijd voor veilig, maar ging dit keer de uitdaging aan. Ook hij heeft heerlijk gegeten. Wij waren hier niet voor het laatst 😂 Antonn is een aanrader‼️

28. Eetcafé Zetten

Het was helemaal top! De bediening was prima en het eten was heerlijk. Ik kom zeker weer terug.

29. Eetcafé Zetten

gjw geurts

In een woord, geweldig!

30. Eetcafé Zetten

Het was super lekker en gezellig