Antonn in Zetten

Borrel, dineren en lunchen!

Bij Antonn kun je terecht voor goede koffie, diverse speciaalbieren, mooie wijnen en huisgemaakte taarten. Een sfeervolle plek voor lunch, borrel en diner.

1. Ambiance

1522020520 85
1560219809 86
1569207877 83

1. Hallo,
    Het eten wat we kregen was prima van smaak.
    We hebben tussen voorgerecht en hoofd maaltijd bijna een uur moeten wachten,en we kregen niet wat we besteld hadden.
    De warme groente was op. Erg blij waren we dus niet,het bakje sla hebben we duur betaald
    Voorlopig eten we niet meer bij Antonn.

2. Heerlijk glutenvrij kunnen lunchen met mijn zoon, in eigen dorp. De term coeliakie is niet vreemd voor ze en iemand uit de keuken komt je netjes te woord staan die de mogelijk noemt die er zijn. Op de foto gewoon broodjes kaas te zien, met wat groentes. Een verademing om toch In eigen dorp wat glutenvrij te kunnen eten met een kind! Antonn bedankt!
    Ps; service was uitstekend, Alleen was er een zieke waardoor je iets langer moest wachten. Daarom net geen 10😉

3. Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart.

4. Na lange tijd weer eens poging gewaagd. Weer erg jeugdige en volgens de leidinggevende van die avond onervaren bediening en gezien de drukte ook te weinig bediening. Resultaat lang wachten, koud eten en heeel veel excuses. Erg jammer. Eten werd wel weer opgewarmd, en nieuwe friet werd gebakken. Sommige producten leken direct uit een verpakking vd supermarkt te komen. Ook rauwkost en extra groenten werden niet aangeboden. Prijs kwaliteit en kwantiteit waren niet al te best. Eigenaar doe hier wat mee want we vinden het erg fijn dat jullie on het dorp zijn.

5. Henk Berns

Ff een reactie op ons uit eten bij Antonn in Zetten.
    Het eten was prima, op het toetje moesten we lang wachten en dat viel ook tegen, 2 bolletjes ijs, wat aardbeistukjes en het ergste vond ik de slagroom (uit een spuitbus,)voor de prijs van €6,50 mag je toch wel echte slagroom verwachten, niet zo, n smurrie en dat alles in een kom die veel te groot was, maar we zullen echt nog wel een keer terug gaan.
    Gr Henk.

6. E J Jagtenberg

Lekker gegeten zoals we gewend zijn, we komen hier vaker.

7. Heerlijk gegeten, was wel heel warm binnen.

8. Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Voorgerecht samen delen was geen enkel probleem. Voldoende keus en normale porties dus ook nog ruimte voor een nagerecht👍👍👍

9. Erg lekker gegeten voor een prima prijs. Gezellige locatie en vriendelijk personeel!

10. 2 Van de 3 gerechten waren prima, maar de ossehaas was taai; jammer.

11. mevr. Stuart-Tappen

Het was een heerlijke avond met voortreffelijk eten en wat de groete betreft het was allemaal vers Heerlijk! Voor herhaling vatbaar.

12. Gijsjan

Goed gegeten en gedronken, altijd een feest

13. Annette Grin

Na een goede ervaring afgelopen jaar waren we deze keer teleurgesteld. Het vlees overdone en de prijs/kwaliteit (bv. bij het voorgerecht “plankje van Antonn?” viel erg tegen. Drie hapjes voor 9 euro pp. Voor ons geen volgend bezoek meer. Jammer want we waren blij met een restaurant in Zetten.

2,1
  14. Sfeervolle locatie buiten,
    redelijk eten, de borden werden al afgeruimd terwijl ik nog zat te eten (mijn bord was dus nog niet leeg!)
    we bestelden twee kopjes koffie na het eten, helaas was één kopje slechts voor de helft gevuld…

15. We hebben op Vaderdag heerlijk gegeten.
    Alle vaders werden verrast met een attentie. Hoe leuk!
    We komen hier met enige regelmaat, en blijven komen 😅
    En wat wij het heel erg op prijs: dat er veel plaatselijke ingrediënten worden gebruikt.

16. Thea Bussman

Heerlijk…

17. Lekker gegeten! Social deal is echt top. Wij komen zeker nog een keer terug.

18. Na de gastvrije ontvangst hebben we heerlijk gegeten. We zijn op een heel fijne klantgerichte en klantvriendelijke wijze aan tafel bediend door een jongedame die alle lof heeft verdiend. Zij heeft er mede voor gezorgd dat wij met een voldaan gevoel huiswaarts zijn gegaan. Kortom: Voor herhaling vatbaar.

19. Gister kennisgemaakt met dit restaurant en zo enthousiast dat we meteen nog een keer gaan. Wat hebben we super lekker gegeten. Mijn man had het liefst 3 gangen de buikspek met teriyaki 😂. Wat iets minder was, was het tafeltje strak naast het tafeltje van de buren. Dit voelt toch wat ongemakkelijk. Maar ik snap dat ruimte zo handig mogelijk gebruikt moet worden.

Bediening was super en vriendelijk, tijd dus de gangen top. En zoals gezegd het eten echt heerlijk!

20. Dlvanree

De ontvangst bij Antonn was goed maar wij konden geen gebruik maken voor het drie gangen menu voor 14 euro. Dit kon alleen via social deal. Wij hebben er wel gegeten maar de normale prijs betaald. Dit was wel een tegenvaller.

21. Marianne

Heerlijk gegeten. Goede kaart, prima kwaliteit- prijs verhouding, bediening keurig. Kortom voor herhaling vatbaar.

22. henriette abbing

Het eten was lekker, de bediening heel aardig maar de kleding/sloof erg somber. Misschien een iets frissere kleur.

23. We hebben heerlijk gegeten, maar een groot minpunt was de bediening.
    Dat doet toch afbreuk aan je etentje. Erg jammer, we zullen niet zo snel meer voor Antonn kiezen.

24. De groenten en aardappelgratin voor 6 personen waren koud. Dit aangegeven bij bediening, werd direct vervangen. Helaas was de aardappelgratin op, we kregen aardappelpurree.

25. Gezellige omgeving / sfeer. Prima eten. Demping van gesprekken zou beter mogen. Vriendelijke bediening.

26. Wij hebben heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening, wij hebben het erg naar ons zin gehad.

27. Heerlijk gegeten. We hadden het valentijnsmenu en het was echt heel lekker en veel. De sfeer is altijd fijn en gezellig.

28. Jan Vermeer

We hebben heerlijk gegeten, goede sfeer en de service is prima.
    We hebben wel een kleine kanttekening, dat het opdienen heel snel achter elkaar was.
    Reservering om 18.30 uur, we waren er toen ook, we bestelde een broodje als vooraf, maar om 18.40 kregen we al ons voorgerecht en rond 19.05 uur al ons hoofdgerecht. Dat was wel jammer, maar voor de rest toch prima. Ga zo door.

29. Jacob de Kuijper

Wij hebben bij Antonn geweldig goed en lekker gegeten, het was voor ons een onbekende eetgelegenheid, maar wij zijn er zeer goed over te spreken en zullen er zeker nog wel eens gaan eten. Geweldig.

30. Van Kalkeren

Heerlijk eten met zeer vriendelijke bediening. Complimenten!

31. G.roesink

Was lekker en goed verzorgd.

32. Het kan dus toch, goede service en zeer vriendelijk personeel. Eigenaar verwelkomt je. Gezellige ambiance. Prijs kwaliteit is uitstekend. Een verademing.

33. Familie Vink

Wij hebben een hele mooie tweede kerstdag gevierd bij Antonn.
    Een speciaal menu, voor ieder wat wils. Goede bediening en prettige sfeer.

34. Bij aankomst hartelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid waar wij werden verrast met een amuse en een glaasje bubbels.
    Onze vaste serveerster voor de avond heeft ons constant voorzien van voldoende vocht 😉
    Het diner was scharing met diverse planken voorgerechten SUPER lekker.
    Na het uitgebreide assortiment hoofdgerechten konden wij nog een onbeperkt aantal voorgerechten extra krijgen dit alles beëindigd met een uitgebreid dessert.
    Na nog even in de keuken het koksgilde gecompliceerd te hebben gingen wij na zes uur tafelen moe maar voldaan huiswaarts.
    Het was erg gezellig bedankt voor de goede service.

35. Heerlijk gegeten voor een nette prijs.

36. Capatsio droog geen saus fletse kleur hoofdgerechten waren goed specieboontjes doorgekookt. Kaasplankje geen vijgenbrood. Frites aantal verbrandt chef kok liep rond in een piraten uniform kan echt niet. Onbegrijpelijk wij hebben hier nu tien keer gegeten nu na ongeveer vijf maanden weer we kennen het niet meer terug erg jammer. Hopenlijk zet dit niet door want Anton Was een aanwinst voor Zetten. Vriendelijke groet E Huijgen.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  37. Gezellig en sfeervol gegeten bij Antonn. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten!

38. We komen er 1 keer in de twee weken. Het eten en de bediening van het personeel is TOP!

39. Ria de Koning

Het eten en de bediening was prima. We hebben een gezellige avond gehad!
    We komen zeker terug!

40. Wat een fijne accommodatie, en het eten was heerlijk. De bediening was vlot, netjes en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

41. Frans Hogeling

Heel gezellig en een leuke sfeer goede bediening en lekker eten.

42. Heerlijk geluncht bij Antonn. Bediening was uitermate vriendelijk en snel. Kwaliteit was ook erg goed. Kortom, erg tevreden en voor herhaling vatbaar!

43. Dit is een zeer goed en sfeervol restaurant! De sfeer, de service van vakkundige bediening en de verrukkelijke gerechten maken dit een restaurant waar je met plezier komt en met plezier weggaat. Heerlijke vis en vlees gerechten. Ook de dranken zoals speciaal bier of wijn zijn erg goed! Wij zijn er nu één keer geweest maar wij komen zeker vaker terug!

44. Verleden week lekker met vrienden gegeten.

45. Het visplankje was weinig op smaak gebracht en bovendien tamelijk vet. Hierdoor was de snoekbaars smakeloos. De zalm smaakte wat grondig. De garnalen daarentegen waren soepel en sappig zoals het hoort. Ook de groente was erg plain, de knol was veel te hard en bitter. Er werden in eerste instantie geen borden bij geserveerd omdat het kennelijk de bedoeling was met zijn tweeën direct van de plank te eten. De drankjes waren in eerste instantie niet wat we bestelden (radler ipv alcoholvrij). Een goed punt was dat men wel naar onze kritiek luisterde zonder smoesjes. De prijs/kwaliteit verhouding was absoluut niet in verhouding. 24.50€ p.p. is echt overpriced voor dergelijke culinaire eenvoud. Al met al jammer want de locatie is best aardig, en verdient betere kwaliteit.

46. Hoofdgerecht werd binnen 5 minuten na bestelling geserveerd, we keken daar nogal van op maar snelheid was in dit geval niet zo gunstig… gedeelte groenten koud maar ook het vlees met gegratineerde kaas was beslist niet warm genoeg, jammer, het kwam de smaak zeker niet ten goede…
    Volgende keer beter!

47. Het eten is geweldig, vriendelijk personeel, een hele fijne sfeer, en de prijs valt reuze mee.

48. Zeer goed en gezellig.

49. Wij hebben hier gister heerlijk gegeten.
    Enige wat ik een beetje jammer vond was dat we het broodje nog niet ophadden of onze voorgerechten stonden er al.
    Voor de rest was het eten heerlijk.

50. We hebben genoten van de aanbieding tweede hoofdgerecht gratis, nou dat was echt genieten. We hadden gekozen voor het hoofdgerecht v/d week. Was een goede keus!! Erg lekker van smaak en goed van gaarheid.
    Het was een heerlijk avondje "uit" eten mede door de gastvrije bediening en de persoonlijke aandacht. Het is niet de eerste keer dat we bij Antonn zijn wezen eten,en hopen hier dan ook nog vaker te komen eten.

51. Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug.

52. Wij hebben heel erg lekker gegeten de bediening was goed…
    Wij hebben een leuke avond gehad.
    We gaan zeker nog eens daar eten.

53. Maria Toxopeus

Regelmatig eten bij Anton dat geeft al aan dat wij daar graag komen, prima eten en een fijne bediening.

54. kooiman

Het is een sfeervol restaurant.
    De service was goed en vriendelijk en het eten was perfect.

55. Eten en drinken, prima, alleen de toetjes vielen erg tegen, sorbet die aan de onderkant met 15 cm limonadesiroop is gevuld en 2 bolletjes ijs, het ijsje met chocolade was met 2 bolletjes (klein) en warme chocolade(geen echte) een teleurstelling.

Bediening nette correcte bediening, echter een aantal keer moeten vragen om bepaalde zaken, en dan toch vergeten tot 3 x toe. ?! Bediening liet ook bij elke tafel wel wat vallen tijdens het afruimen en luisterde niet echt naar de gasten.

56. T zegers

Eten was heerlijk ruim voldoende ende bediening en uitleg perfect.
    Alleen hadden we de indruk dat we tussen 6en 8 uur konden eten.
    Het ging voor ons toe doen een beetje te snel achter elkaar.
    Hadden we misschien aan moeten geven.
    We waren er om 6 uur en stonden half 8 weer buiten.
    Jammer het was voor onze 46 jarige trouwdag.
    Maar eten 👍 Uitstekend.

Vr gr t Trudi Zegers van Altena.

57. Lekker gegeten, verrassende gerechten van goede kwaliteit. Bediening vlot en netjes.
    We konden aangeven of we de 2e gang snel wilden of iets rustiger. Een gezellige avond gehad.

58. Dirk van Laar

Wij hebben erg lekker gegeten in dit gezellig en sfeervol restaurant. Prima service en goede prijs kwaliteit verhouding.

59. Dirk Jan

Heerlijk op terras gezeten met een lekker broodje warmvlees en een salade.
    Een lunch die goed verzorgd was.

60. Jacqueline

Enthousiast en vriendelijk personeel. We hebben prima gegeten. Alleen wij vonden het uitzicht wat minder en veel verkeer dendert langs. Dit kwam ook dat we buiten zaten met het mooie weer. Binnen zag het er verzorgd uit. Goed restaurant niks mis mee.

61. Jwscholze

Lekker van het lopend buffet aan tafel gesmikkeld. Prima bediening.
    Alles was naar onze zin.

62. Jeroen Dekkers

Vriendelijk ontvangen door het aanwezige personeel. We kregen een plaats toegewezen waar onze 2 kinderen konden spelen. De bediening was snel en erg klantvriendelijk. Het eten was prima voor een goede prijs. We komen zeker nog een keer terug!!

63. Thea van Schaik

Zoals gewoonlijk lekker gegeten, lekker gedronken en genoten van de gastvrijheid.

64. Gerhard

Heerlijk gegeten, geen gehaast en kwaliteits eten

Complimenten aan het team

Gerhard

65. Hans 7 punten

Leuk gezellig restaurant, prima eten. Broodje hamburger geprobeerd, broodje niet vers, zeer droog, geen aanrader. Bastogne parfait nergens zo lekker als bij Antonn. Best stevig aan de prijs voor wat je krijgt.

66. Zoals altijd weer een heerlijke lunch. Vers brood met makreel en een lekkere salade. De borden worden mooi opgemaakt, helemaal goed!

67. Keurig gezellig gastvrij en lekker

68. Ineketijssen

Wij hebben heerlijk gegeten. Toppy.
    Eten was goed verzorgd en de service was uitstekend. Heerlijke smaken. Goed gecombineerd. Zeker een aanrader voor ieder.ineke.

69. Prima gegeten erg lekker. Het was gezellig. We komen zeker nog eens terug.

70. Heerlijk gegeten en fijne bediening.

71. Marion Saedt

Het eten was weer top!
    Perfecte spareribs.
    Heerlijk paasmenu.

Fijne manier om met de Family mijn verjaardag te vieren.

72. Het eten bij Antonn was zoals gewoonlijk heerlijk en goed verzorgd.
    Jammer dat je niet apart een hoofdgerecht, die niet op de normale menukaart stond, uit het paasdiner kon bestellen, maar het volledige paasdiner moest nemen. Voor kleine eters is dit teveel.
    Misschien iets om te overwegen om dit een volgende keer wel te doen.

73. Twee weken terug eens bij Antonn wezen eten. Nog nooit geweest, maar had een bon voor het tweede hoofdgerecht gratis, dus was het proberen waard. Na drie kwartier wachten heb ik zelf maar een serveerster aangesproken of ik misschien een hoofdgerecht mocht bestellen, omdat niemand bij ons aan de tafel kwam. Vervolgens bijna anderhalf uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Het vlees was goed maar niet heel bijzonder, zeker voor de prijs die je betaalt vind ik het niet waard. 26 euro voor een biefstukje van 250 gram, dit betaal je ook in hele luxe restaurants die wel een uitstekende service hebben. Het glas Merlot zat ook nog eens vol met wijndrab. Vervolgens toch nog gewaagd om een crême brûlée te bestellen. Deze was gewoon rechtstreeks uit de vriezer getrokken volgens mij, want hij was ijskoud, net als het kommetje waar hij in zat. Hij was in ieder geval niet vers met een brander gekarameliseerd en had geen krokante karamellaag, zoals het hoort. Bediening was ondanks alles wel heel vriendelijk en er werd ons nog een kopje koffie aangeboden toen we weg gingen, omdat ik aan had gegeven dat we zo lang hadden zitten wachten op het eten. Er werd aangegeven dat dit kwam omdat de hele zaak vol zat, maar dat leek niet eens het geval te zijn want er waren nog enkele tafels leeg. Hier kom ik in ieder geval niet meer terug.

74. Van vlaanderen

Eten was goed maar temperatuur bij openen deur veel tocht.

75. Loes en Els

Zijn donderdagavond met de actiecoupon voor het eerst na de verbouwing bij Antonn gaan eten. We werden vriendelijk door het personeel ontvangen en Joes als echte gastheer pakte onze jas aan en bracht ons naar onze tafel. Vanaf woensdag was er een nieuwe kaart die ons werd uitgelegd. Voor gasten die vegetarisch willen eten is er ook voldoende keus. We hebben toen genoten van een heerlijke maaltijd geserveerd met een emmertje krokant gebakken frites. Vervolgens hebben we onszelf nog getrakteerd op een verrukkelijk dessert. Al met al een gezellige avond met een prima diner. Het is zeker voor herhaling vatbaar en een aanwinst voor Zetten. Ga zo door!

76. John Beekhuizen

Gezellig en heel lekker gegeten. We komen zeker terug.

77. Miranda

Echt heerlijk gegeten heb nog nooit zo’n lekkere zalm gegeten!

78. Weer heerlijk gegeten! Het wordt ook steeds beter. Ga zo door!

79. Goed eten.
    Gezellig sfeertje.
    Een kleinigheidje.
    Personeel iets beter instrueren over het wanneer afruimen van de tafel totdat iedereen is uitgegeten.
    Verder hele fijne avond gehad.
    Een aanrader.

80. Gezellige plek om een hapje te eten. Lekker gegeten en zeker een plek om gezellig na te tafelen!

81. John Bosch

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Gevarieerde kaart met een ruime vegetarische keuze. Zeer gastvrije bediening.

82. Astrid ten Westenend

Weer heerlijk gegeten in het sfeervolle Antonn! De bediening was netjes en vriendelijk. Wij eten er graag of komen er om gezellig wat te drinken met uiteraard iets lekkers erbij!

83. Bas van Zwienen

Gezellig restaurant met voldoende ruimte tussen de tafels. Na vriendelijk te zijn begroet wordt de tafel aangewezen met die tafel met de gele stoelen, jammer even meelopen verhoogd het gevoel van welkom.
    De bediening is uitstekend attent wordt er opgediend en alle complimenten voor de keukenstaf wij hebben genoten van de kookkunst. Zeker een aanrader.

84. Joop Weseman

Voor het eerst gedineerd bij Antonn. Mooie ambiance, smaakvol ingericht. Veel ruimte tussen de tafels. Hebben naar een rustige plek gevraagd, en die gekregen.
    Hoeveelheid was ruim voldoende. Mooi dat plaatselijke middenstand (slager en chocolaterie) herkenbaar aanwezig zijn bij Antonn.

85. Lekker en gezellig gegeten, goede sfeer, fijne bediening.

86. Zoals vanouds heerlijk gegeten, geweldige bediening en een fijne sfeer.

87. Met het hele gezin (5) heerlijk gegeten, prima bediening ondanks dat er gelijkertijd een feest was. Lekker ongedwongen en zeker voor herhaling vatbaar.

88. Heel gezellig en een ongedwongen sfeer.
    Voor herhaling vatbaar.

89. We zijn met ons zessen bij binnenkomst op een prettige manier ontvangen en naar onze tafel geleid. Prima plek. Mooi gedekt. Goede verlichting. Geen hinderlijke muziek. Vlotte bediening. De gerechten mooi opgediend, goed van kwaliteit en fijn op temperatuur. Duidelijke uitleg.
    Ontspannen sfeer. De tafelgenoten gaven van dezelfde ervaring blijk. Voor herhaling vatbaar.

90. 2De kerstdag hier gegeten. Prima restaurant in een dorp. Alleen jammer dat niet alles zelfgemaakt is. (Groothandel)
    voor de rest is het prima vertoeven.

91. Bert greven

We hebben een gezellige avond met de afdeling gehad. Heerlijk gegeten wat mij betreft een aanrader.

92. Heerlijk gegeten in een gezellig sfeervol (Kerstsfeer) restaurant. Top!

93. INeke v Olderen

Je kunt er heerlijk eten, was prima!

94. Aardige medewerkers, flexibel. Portie kon prima door de helft, met betalen ging het van onze kant fout. We konden later terug komen om te betalen. Heel vriendelijk (top).

Eten prima van smaak, wel een klein beetje saai.
    Een penne met blauwe kaas zonder enige groenten erbij is wel heel eentonig van smaak.
    De hamburgers hadden wel ietwat opgeleukter kunnen worden.

De ruimte is wel wat kouwelijk, vooral ook omdat we dichtbij de deur zaten.
    Door aankleding kan ook het zicht op de buitendeur weggehaald/minder worden.

95. fam IJzendoorn en Matser

Wij hebben heerlijk gegeten, Spareribs, was lekker mals, verse vijgen vielen ook erg in de smaak, en een pintje van Ton, was ook heel lekker prima we komen nog snel eens terug, aanwinst voor Zetten.

96. aartje stuivenberg

97. Lisette van der Hoop

Gisterenavond heerlijk gegeten. Prima sfeer en vriendelijk personeel.

98. Familie Maarseveen.

Het was prima voor elkaar.

99. We hadden een geweldige avond. Fantastisch eten, gezellig, druk maar toch intiem. Vuurwerk op het toetje, omdat het onze trouwdag was: heel attent.

100. We hebben genoten van de aanbieding tweede hoofdgerecht gratis, nou dat was echt genieten!
    Het was een heerlijk avondje "uit" eten mede door de vriendelijke bediening en verse producten. Ook het toetje met de "echte" slagroom viel erg in de smaak.
    Wat een ontdekking in Zetten! Wij zijn fan en gaan snel nog keertje terug!

Volgende pagina