Antonn in Zetten

Borrel, dineren en lunchen!

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Kerstavond – 24 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Bij Antonn kun je terecht voor goede koffie, diverse speciaalbieren, mooie wijnen en huisgemaakte taarten. Een sfeervolle plek voor lunch, borrel en diner.

Uitzonderingen

1508001917 85
1519958343 86
1530206707 85
1531914768 85

1. Heerlijk geluncht bij Antonn. Bediening was uitermate vriendelijk en snel. Kwaliteit was ook erg goed. Kortom, erg tevreden en voor herhaling vatbaar!

2. Dit is een zeer goed en sfeervol restaurant! De sfeer, de service van vakkundige bediening en de verrukkelijke gerechten maken dit een restaurant waar je met plezier komt en met plezier weggaat. Heerlijke vis en vlees gerechten. Ook de dranken zoals speciaal bier of wijn zijn erg goed! Wij zijn er nu één keer geweest maar wij komen zeker vaker terug!

3. Heerlijk gegeten, Goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel.

4. Verleden week lekker met vrienden gegeten.

5. Het visplankje was weinig op smaak gebracht en bovendien tamelijk vet. Hierdoor was de snoekbaars smakeloos. De zalm smaakte wat grondig. De garnalen daarentegen waren soepel en sappig zoals het hoort. Ook de groente was erg plain, de knol was veel te hard en bitter. Er werden in eerste instantie geen borden bij geserveerd omdat het kennelijk de bedoeling was met zijn tweeën direct van de plank te eten. De drankjes waren in eerste instantie niet wat we bestelden (radler ipv alcoholvrij). Een goed punt was dat men wel naar onze kritiek luisterde zonder smoesjes. De prijs/kwaliteit verhouding was absoluut niet in verhouding. 24.50€ p.p. is echt overpriced voor dergelijke culinaire eenvoud. Al met al jammer want de locatie is best aardig, en verdient betere kwaliteit.

6. Hoofdgerecht werd binnen 5 minuten na bestelling geserveerd, we keken daar nogal van op maar snelheid was in dit geval niet zo gunstig… gedeelte groenten koud maar ook het vlees met gegratineerde kaas was beslist niet warm genoeg, jammer, het kwam de smaak zeker niet ten goede…
    Volgende keer beter!

7. Het eten is geweldig, vriendelijk personeel, een hele fijne sfeer, en de prijs valt reuze mee.

8. Zeer goed en gezellig.

9. Wij hebben hier gister heerlijk gegeten.
    Enige wat ik een beetje jammer vond was dat we het broodje nog niet ophadden of onze voorgerechten stonden er al.
    Voor de rest was het eten heerlijk.

10. We hebben genoten van de aanbieding tweede hoofdgerecht gratis, nou dat was echt genieten. We hadden gekozen voor het hoofdgerecht v/d week. Was een goede keus!! Erg lekker van smaak en goed van gaarheid.
    Het was een heerlijk avondje "uit" eten mede door de gastvrije bediening en de persoonlijke aandacht. Het is niet de eerste keer dat we bij Antonn zijn wezen eten,en hopen hier dan ook nog vaker te komen eten.

11. Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug.

12. Loes Kunst

Wat vonden het eten heerlijk, wij werden vriendelijk en netjes geholpen,
    Ook werd er goed uitgelegd wat er op de kaart stond,
    De biefstuk was precies goed gebakken, wij waren heel tevreden, en komen zeker nog een keertje terug.

13. We gaan om de twee weken eten bij Antonn met een coupon. Het eten is er heerlijk en zeker de spareribs zijn aan te bevelen.

14. Wij hebben heel erg lekker gegeten de bediening was goed…
    Wij hebben een leuke avond gehad.
    We gaan zeker nog eens daar eten.

15. Maria Toxopeus

Regelmatig eten bij Anton dat geeft al aan dat wij daar graag komen, prima eten en een fijne bediening.

16. kooiman

Het is een sfeervol restaurant.
    De service was goed en vriendelijk en het eten was perfect.

17. Eten en drinken, prima, alleen de toetjes vielen erg tegen, sorbet die aan de onderkant met 15 cm limonadesiroop is gevuld en 2 bolletjes ijs, het ijsje met chocolade was met 2 bolletjes (klein) en warme chocolade(geen echte) een teleurstelling.

Bediening nette correcte bediening, echter een aantal keer moeten vragen om bepaalde zaken, en dan toch vergeten tot 3 x toe. ?! Bediening liet ook bij elke tafel wel wat vallen tijdens het afruimen en luisterde niet echt naar de gasten.

18. T zegers

Eten was heerlijk ruim voldoende ende bediening en uitleg perfect.
    Alleen hadden we de indruk dat we tussen 6en 8 uur konden eten.
    Het ging voor ons toe doen een beetje te snel achter elkaar.
    Hadden we misschien aan moeten geven.
    We waren er om 6 uur en stonden half 8 weer buiten.
    Jammer het was voor onze 46 jarige trouwdag.
    Maar eten 👍 Uitstekend.

Vr gr t Trudi Zegers van Altena.

19. Lekker gegeten, verrassende gerechten van goede kwaliteit. Bediening vlot en netjes.
    We konden aangeven of we de 2e gang snel wilden of iets rustiger. Een gezellige avond gehad.

20. Dirk van Laar

Wij hebben erg lekker gegeten in dit gezellig en sfeervol restaurant. Prima service en goede prijs kwaliteit verhouding.

21. Dirk Jan

Heerlijk op terras gezeten met een lekker broodje warmvlees en een salade.
    Een lunch die goed verzorgd was.

22. Jacqueline

Enthousiast en vriendelijk personeel. We hebben prima gegeten. Alleen wij vonden het uitzicht wat minder en veel verkeer dendert langs. Dit kwam ook dat we buiten zaten met het mooie weer. Binnen zag het er verzorgd uit. Goed restaurant niks mis mee.

23. Jwscholze

Lekker van het lopend buffet aan tafel gesmikkeld. Prima bediening.
    Alles was naar onze zin.

24. Jeroen Dekkers

Vriendelijk ontvangen door het aanwezige personeel. We kregen een plaats toegewezen waar onze 2 kinderen konden spelen. De bediening was snel en erg klantvriendelijk. Het eten was prima voor een goede prijs. We komen zeker nog een keer terug!!

25. Thea van Schaik

Zoals gewoonlijk lekker gegeten, lekker gedronken en genoten van de gastvrijheid.

26. Gerhard

Heerlijk gegeten, geen gehaast en kwaliteits eten

Complimenten aan het team

Gerhard

27. Hans 7 punten

Leuk gezellig restaurant, prima eten. Broodje hamburger geprobeerd, broodje niet vers, zeer droog, geen aanrader. Bastogne parfait nergens zo lekker als bij Antonn. Best stevig aan de prijs voor wat je krijgt.

28. Zoals altijd weer een heerlijke lunch. Vers brood met makreel en een lekkere salade. De borden worden mooi opgemaakt, helemaal goed!

29. Keurig gezellig gastvrij en lekker

30. Ineketijssen

Wij hebben heerlijk gegeten. Toppy.
    Eten was goed verzorgd en de service was uitstekend. Heerlijke smaken. Goed gecombineerd. Zeker een aanrader voor ieder.ineke.

31. Prima gegeten erg lekker. Het was gezellig. We komen zeker nog eens terug.

32. Heerlijk gegeten en fijne bediening.

33. Marion Saedt

Het eten was weer top!
    Perfecte spareribs.
    Heerlijk paasmenu.

Fijne manier om met de Family mijn verjaardag te vieren.

34. Het eten bij Antonn was zoals gewoonlijk heerlijk en goed verzorgd.
    Jammer dat je niet apart een hoofdgerecht, die niet op de normale menukaart stond, uit het paasdiner kon bestellen, maar het volledige paasdiner moest nemen. Voor kleine eters is dit teveel.
    Misschien iets om te overwegen om dit een volgende keer wel te doen.

35. Twee weken terug eens bij Antonn wezen eten. Nog nooit geweest, maar had een bon voor het tweede hoofdgerecht gratis, dus was het proberen waard. Na drie kwartier wachten heb ik zelf maar een serveerster aangesproken of ik misschien een hoofdgerecht mocht bestellen, omdat niemand bij ons aan de tafel kwam. Vervolgens bijna anderhalf uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Het vlees was goed maar niet heel bijzonder, zeker voor de prijs die je betaalt vind ik het niet waard. 26 euro voor een biefstukje van 250 gram, dit betaal je ook in hele luxe restaurants die wel een uitstekende service hebben. Het glas Merlot zat ook nog eens vol met wijndrab. Vervolgens toch nog gewaagd om een crême brûlée te bestellen. Deze was gewoon rechtstreeks uit de vriezer getrokken volgens mij, want hij was ijskoud, net als het kommetje waar hij in zat. Hij was in ieder geval niet vers met een brander gekarameliseerd en had geen krokante karamellaag, zoals het hoort. Bediening was ondanks alles wel heel vriendelijk en er werd ons nog een kopje koffie aangeboden toen we weg gingen, omdat ik aan had gegeven dat we zo lang hadden zitten wachten op het eten. Er werd aangegeven dat dit kwam omdat de hele zaak vol zat, maar dat leek niet eens het geval te zijn want er waren nog enkele tafels leeg. Hier kom ik in ieder geval niet meer terug.

36. Van vlaanderen

Eten was goed maar temperatuur bij openen deur veel tocht.

37. Loes en Els

Zijn donderdagavond met de actiecoupon voor het eerst na de verbouwing bij Antonn gaan eten. We werden vriendelijk door het personeel ontvangen en Joes als echte gastheer pakte onze jas aan en bracht ons naar onze tafel. Vanaf woensdag was er een nieuwe kaart die ons werd uitgelegd. Voor gasten die vegetarisch willen eten is er ook voldoende keus. We hebben toen genoten van een heerlijke maaltijd geserveerd met een emmertje krokant gebakken frites. Vervolgens hebben we onszelf nog getrakteerd op een verrukkelijk dessert. Al met al een gezellige avond met een prima diner. Het is zeker voor herhaling vatbaar en een aanwinst voor Zetten. Ga zo door!

38. John Beekhuizen

Gezellig en heel lekker gegeten. We komen zeker terug.

39. Miranda

Echt heerlijk gegeten heb nog nooit zo’n lekkere zalm gegeten!

40. Weer heerlijk gegeten! Het wordt ook steeds beter. Ga zo door!

41. Goed eten.
    Gezellig sfeertje.
    Een kleinigheidje.
    Personeel iets beter instrueren over het wanneer afruimen van de tafel totdat iedereen is uitgegeten.
    Verder hele fijne avond gehad.
    Een aanrader.

42. Gezellige plek om een hapje te eten. Lekker gegeten en zeker een plek om gezellig na te tafelen!

43. John Bosch

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Gevarieerde kaart met een ruime vegetarische keuze. Zeer gastvrije bediening.

44. Astrid ten Westenend

Weer heerlijk gegeten in het sfeervolle Antonn! De bediening was netjes en vriendelijk. Wij eten er graag of komen er om gezellig wat te drinken met uiteraard iets lekkers erbij!

45. Bas van Zwienen

Gezellig restaurant met voldoende ruimte tussen de tafels. Na vriendelijk te zijn begroet wordt de tafel aangewezen met die tafel met de gele stoelen, jammer even meelopen verhoogd het gevoel van welkom.
    De bediening is uitstekend attent wordt er opgediend en alle complimenten voor de keukenstaf wij hebben genoten van de kookkunst. Zeker een aanrader.

46. Fysiogroep

We hebben met onze groep van 22 personen lekker van de lunch genoten. Alleen jammer dat de bediening niet echt vlot was. Er waren maar 2 personeelsleden voor het hele restaurant, volgens ons te weinig. Terwijl we toch op tijd hadden gereserveerd voor onze groep. Na 3 kwartier maar eens gevraagd (na aandringen ) of we iets te drinken konden krijgen. Na nog een kwartier werd eindelijk gevraagd wat we wilden eten. Telkens werd er voor 2 of 3 personen iets gebracht. De eerste was al ruimschoots klaar met eten, terwijl de laatsten nog niets hadden. Erg ongezellig. Tevens was het erg koud in de ruimte, onze hele groep had het koud. 1 Persoon heeft zelfs een fleecedekentje gepakt. De kachel was nog aan het opwarmen, om 12.00 Uur waren ze open gegaan en wij er om 12.30 Uur waren. Misschien een tip voor een klokthermostaat? En de theedoos was half leeg, jammer.

47. Joop Weseman

Voor het eerst gedineerd bij Antonn. Mooie ambiance, smaakvol ingericht. Veel ruimte tussen de tafels. Hebben naar een rustige plek gevraagd, en die gekregen.
    Hoeveelheid was ruim voldoende. Mooi dat plaatselijke middenstand (slager en chocolaterie) herkenbaar aanwezig zijn bij Antonn.

48. Lekker en gezellig gegeten, goede sfeer, fijne bediening.

49. Zoals vanouds heerlijk gegeten, geweldige bediening en een fijne sfeer.

50. Met het hele gezin (5) heerlijk gegeten, prima bediening ondanks dat er gelijkertijd een feest was. Lekker ongedwongen en zeker voor herhaling vatbaar.

51. Heel gezellig en een ongedwongen sfeer.
    Voor herhaling vatbaar.

52. We zijn met ons zessen bij binnenkomst op een prettige manier ontvangen en naar onze tafel geleid. Prima plek. Mooi gedekt. Goede verlichting. Geen hinderlijke muziek. Vlotte bediening. De gerechten mooi opgediend, goed van kwaliteit en fijn op temperatuur. Duidelijke uitleg.
    Ontspannen sfeer. De tafelgenoten gaven van dezelfde ervaring blijk. Voor herhaling vatbaar.

53. 2De kerstdag hier gegeten. Prima restaurant in een dorp. Alleen jammer dat niet alles zelfgemaakt is. (Groothandel)
    voor de rest is het prima vertoeven.

54. Gisteravond heerlijk met zn zessen gegeten bij Anton. Supperdruk was het maar de sfeer was geweldig. Klasse dat het eten snel op tafel kwam en ons drinken op tijd aangevuld. Bedankt want wij hadden een gezellige avond!

55. Bert greven

We hebben een gezellige avond met de afdeling gehad. Heerlijk gegeten wat mij betreft een aanrader.

56. Heerlijk gegeten in een gezellig sfeervol (Kerstsfeer) restaurant. Top!

57. INeke v Olderen

Je kunt er heerlijk eten, was prima!

58. Aardige medewerkers, flexibel. Portie kon prima door de helft, met betalen ging het van onze kant fout. We konden later terug komen om te betalen. Heel vriendelijk (top).

Eten prima van smaak, wel een klein beetje saai.
    Een penne met blauwe kaas zonder enige groenten erbij is wel heel eentonig van smaak.
    De hamburgers hadden wel ietwat opgeleukter kunnen worden.

De ruimte is wel wat kouwelijk, vooral ook omdat we dichtbij de deur zaten.
    Door aankleding kan ook het zicht op de buitendeur weggehaald/minder worden.

59. fam IJzendoorn en Matser

Wij hebben heerlijk gegeten, Spareribs, was lekker mals, verse vijgen vielen ook erg in de smaak, en een pintje van Ton, was ook heel lekker prima we komen nog snel eens terug, aanwinst voor Zetten.

60. aartje stuivenberg

61. Lisette van der Hoop

Gisterenavond heerlijk gegeten. Prima sfeer en vriendelijk personeel.

62. Familie Maarseveen.

Het was prima voor elkaar.

63. We hadden een geweldige avond. Fantastisch eten, gezellig, druk maar toch intiem. Vuurwerk op het toetje, omdat het onze trouwdag was: heel attent.

64. We hebben genoten van de aanbieding tweede hoofdgerecht gratis, nou dat was echt genieten!
    Het was een heerlijk avondje "uit" eten mede door de vriendelijke bediening en verse producten. Ook het toetje met de "echte" slagroom viel erg in de smaak.
    Wat een ontdekking in Zetten! Wij zijn fan en gaan snel nog keertje terug!

65. Al een paar keer heerlijk geluncht, binnenkort ook een keer s avonds. Eindelijk een gezellige plek in Zetten waar je gezellig kunt eten en drinken.
    Nu alleen nog wifi?

66. Heel leuk en lekker gegeten. Het was ook lekker druk.

67. wilma paul

Vriendelijk personeel en leuk ingericht. Salade, saus of frietjes kon je extra vragen zonder bijbetaling. Wat we alleen jammer vonden dat varkenshaas gestoomd was ipv gebakken. Maar dat is ieder persoonlijk natuurlijk.

68. C. Looper

Ondanks de drukte een snelle bediening zonder dat dit tenkoste gaat van de kwaliteit en persoonlijke attentie van de Gastheer en overig personeel. Kortom een aanrader!

69. Fam. Hessing

Het was fantastisch. Wij hebben gekozen voor het weekmenu van Antonn. Deze week stond wild op het menu. Een van onze tafelgenoten kiest altijd voor veilig, maar ging dit keer de uitdaging aan. Ook hij heeft heerlijk gegeten. Wij waren hier niet voor het laatst 😂 Antonn is een aanrader‼️

70. Het was helemaal top! De bediening was prima en het eten was heerlijk. Ik kom zeker weer terug.

71. gjw geurts

In een woord, geweldig!

72. Jaco ariese

Lekker gegeten in een gezellige sfeer tegen een betaalbare prijs.

73. Yvonne Bussing

We hebben ontspannen en lekker gegeten. Verrassende combinaties van gerechten geproefd. Lekkere wijn. Het is een gezellige locatie waar je zeer vriendelijk geholpen wordt.
    We gaan er zeker nog eten.

74. Snelle bediening. Prijsniveau vinden we wel behoorlijk hoog, voor wat je ervoor krijgt.

75. We hebben met een groep van 13 personen heerlijk gegeten bij Antonn. Vooraf met Co een keuzemenu vastgesteld.
    Er werken fijne mensen die jou als gast een fijne avond willen bezorgen. En dat is zeker goed gelukt, onze hele groep was erg te spreken over het heerlijke eten en de gezellige sfeer bij Antonn. Een aanwinst voor Zetten!

76. Helmi & Joost

Komen hier geregeld. Aanwinst voor het dorp. Gezellig, goed eten en drinken, leuk personeel. Co heeft iedere keer weer nieuwe thema’s en ideeën.

77. Eerste ervaring met dit restaurant.
    Meer dan voor herhaling vatbaar.
    Sfeervol ingericht met attent personeel.

78. De nieuwe menukaart is erg goed bevallen. Sfeer en bediening is ook nu weer prima in orde.

79. Chris Raats

Het eten en het drinken was erg lekker. Door de persoonlijke aandacht voel je je welkom.

80. Marion Saedt

Afgelopen 2 weken heb ik 2 keer gedineerd en 1 keer geluncht bij Antonn en dat is goed bevallen.
    Daarvoor had ik hier nog nooit gegeten. Zoals u leest.... zeker voor herhaling vatbaar.

81. Leuk dat zetten een goed lopend restaurant heeft. We probeerden de black angus hamburger en de geitenkaas salade. De salade smaakte goed; ondanks een overdaad aan dressing. Naarmate het bord leeg raakte werd de salade natter. De eenvoudig opgemaakte burger was flauw en had weinig smaak. Bacon en kaas droegen weinig smaak bij. De friet was lekker.
    We ervoeren sfeer en inrichting als nogal zakelijk.

82. Leuk restaurant met goede sfeer. Menu is niet uitgebreid maar de kwaliteit is goed. Ook leuke biersoorten op kaart.

83. 2x heerlijk gezeten en gegeten, echter vond het serveren van de gerechten beide keren te snel gaan. Desalniettemin zullen we zeker terug komen.

84. Wij hebben erg lekker gegeten, in een leuke gezellige ambiance.

85. We hebben heerlijk gegeten, genoeg keus, fijne bediening en mooi restaurant.

86. Alie Diepeveen

Met 4 personen gereserveerd.
    Na een drankje (een paar) het voorgerecht wat uitstekend was.
    Het hoofdgerecht was heel goed verzorgd en erg lekker.
    Er werd voor 4 personen 1 portie friet geserveerd wat weinig was.
    Behalve een paar blaadjes rucola op het bord was er geen groente.
    Nagerecht viel zeer in de smaak.

87. Hoogerbrugge

Lekker gegeten wel erg veel paprika, als je dat niet zo lekker vind was een bakje rauwkost welkom geweest, sfeer was goed. Gereserveerd dan was een tafeltje bij het raam leuker geweest.

88. Wubbe Tammenga

Ongedwongen sfeer, vriendelijke bediening, kwaliteit eten is goed. Alleen één ding kan echt niet. Men wist niet wat een visbestek was. Ik heb dus mijn weliswaar goedgebakken sliptongetje met een biefstukmes moeten eten. Geen pleziertje. Halverwege de maaltijd kreeg nog een ander mes, maar een fatsoenlijk vis bestek was niet aanwezig
    Antonn, dit kan echt niet!!!

89. Eten was super bediening goed en vriendelijk een echte aanrader

90. Lies Janssen-Isken

Lekkere spareribs en heerlijke tomatensoep. Ondanks reservering geen fijne plek. We zaten tegen muur aan te kijken. Volgende keer wil ik daar niet meer zitten. Verder alles prima en gezellig 🤗.

91. Jacomijn

Prima sfeer en lekker eten. Heerlijke wijnen.

92. Het eten was goed, lekker wijntje erbij op goede temperatuur.
    We hebben buiten gegeten op deze mooie avond, jammer dat er redelijk wat verkeer langs komt op dit kruispunt.
    Bij het toetje met mango mijn idee: in een koel glas serveren.

93. Het was de tweede keer dat we hier aten.
    Het was lekker en goed verzorgd en gezellig druk.

94. Heerljjk eten, super vriendelijk personeel en gezellige ambiance , kortom een aanrader!

95. Wederom super lekker gegeten.
    Gezellig, lekker en leuke gastvriendelijke medewerkers.

96. Fam. Hendriks

Wij hebben heerlijk gegeten. Alle medewerkers krijgen onze complimenten. Wij komen zeker nog eens terug.

Vriendelijke groeten Fam. Hendriks

97. Gastvrij en vriendelijk ontvangst. Hebben heerlijk gegeten voor een hele redelijke prijs.
    Er was voldoende keus.
    We komen zeker nog eens terug.

98. Heerlijk gegeten. De kok, maar ook de bediening krijgen de complimenten.

99. Liliane van den Broek

Op zaterdag 25 maart 2017 hebben wij met 5 personen geluncht bij Antonn. Het was rustig, dus we kregen alle aandacht van de bediening. We hebben allemaal een heerlijke, verse salade gegeten. Is prima bevallen. Ook de rosé en de witte wijn waren erg lekker.

100. Heerlijk gegeten! Complimenten voor de kok.

Volgende pagina