Antonn in Zetten

Borrel, dineren en lunchen!

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Bij Antonn kun je terecht voor goede koffie, diverse speciaalbieren, mooie wijnen en huisgemaakte taarten. Een sfeervolle plek voor lunch, borrel en diner.

Uitzonderingen

• Nieuwjaarsdag – 1 jan

1491901648 85
1501931696 85
1511961744 87

1. Aardige medewerkers, flexibel. Portie kon prima door de helft, met betalen ging het van onze kant fout. We konden later terug komen om te betalen. Heel vriendelijk (top).

Eten prima van smaak, wel een klein beetje saai.
    Een penne met blauwe kaas zonder enige groenten erbij is wel heel eentonig van smaak.
    De hamburgers hadden wel ietwat opgeleukter kunnen worden.

De ruimte is wel wat kouwelijk, vooral ook omdat we dichtbij de deur zaten.
    Door aankleding kan ook het zicht op de buitendeur weggehaald/minder worden.

2. fam IJzendoorn en Matser

Wij hebben heerlijk gegeten, Spareribs, was lekker mals, verse vijgen vielen ook erg in de smaak, en een pintje van Ton, was ook heel lekker prima we komen nog snel eens terug, aanwinst voor Zetten.

3. Lisette van der Hoop

Gisterenavond heerlijk gegeten. Prima sfeer en vriendelijk personeel.

4. Familie Maarseveen.

Het was prima voor elkaar.

5. We hadden een geweldige avond. Fantastisch eten, gezellig, druk maar toch intiem. Vuurwerk op het toetje, omdat het onze trouwdag was: heel attent.

6. We hebben genoten van de aanbieding tweede hoofdgerecht gratis, nou dat was echt genieten!
    Het was een heerlijk avondje "uit" eten mede door de vriendelijke bediening en verse producten. Ook het toetje met de "echte" slagroom viel erg in de smaak.
    Wat een ontdekking in Zetten! Wij zijn fan en gaan snel nog keertje terug!

7. Marjan de Lange

Al een paar keer heerlijk geluncht, binnenkort ook een keer s avonds. Eindelijk een gezellige plek in Zetten waar je gezellig kunt eten en drinken.
    Nu alleen nog wifi?

8. Heel leuk en lekker gegeten. Het was ook lekker druk.

9. wilma paul

Vriendelijk personeel en leuk ingericht. Salade, saus of frietjes kon je extra vragen zonder bijbetaling. Wat we alleen jammer vonden dat varkenshaas gestoomd was ipv gebakken. Maar dat is ieder persoonlijk natuurlijk.

10. C. Looper

Ondanks de drukte een snelle bediening zonder dat dit tenkoste gaat van de kwaliteit en persoonlijke attentie van de Gastheer en overig personeel. Kortom een aanrader!

11. Fam. Hessing

Het was fantastisch. Wij hebben gekozen voor het weekmenu van Antonn. Deze week stond wild op het menu. Een van onze tafelgenoten kiest altijd voor veilig, maar ging dit keer de uitdaging aan. Ook hij heeft heerlijk gegeten. Wij waren hier niet voor het laatst 😂 Antonn is een aanrader‼️

12. Het was helemaal top! De bediening was prima en het eten was heerlijk. Ik kom zeker weer terug.

13. gjw geurts

In een woord, geweldig!

14. Het was super lekker en gezellig

15. Jaco ariese

Lekker gegeten in een gezellige sfeer tegen een betaalbare prijs.

16. Yvonne Bussing

We hebben ontspannen en lekker gegeten. Verrassende combinaties van gerechten geproefd. Lekkere wijn. Het is een gezellige locatie waar je zeer vriendelijk geholpen wordt.
    We gaan er zeker nog eten.

17. Snelle bediening. Prijsniveau vinden we wel behoorlijk hoog, voor wat je ervoor krijgt.

18. We hebben met een groep van 13 personen heerlijk gegeten bij Antonn. Vooraf met Co een keuzemenu vastgesteld.
    Er werken fijne mensen die jou als gast een fijne avond willen bezorgen. En dat is zeker goed gelukt, onze hele groep was erg te spreken over het heerlijke eten en de gezellige sfeer bij Antonn. Een aanwinst voor Zetten!

19. Helmi & Joost

Komen hier geregeld. Aanwinst voor het dorp. Gezellig, goed eten en drinken, leuk personeel. Co heeft iedere keer weer nieuwe thema’s en ideeën.

20. Eerste ervaring met dit restaurant.
    Meer dan voor herhaling vatbaar.
    Sfeervol ingericht met attent personeel.

21. De nieuwe menukaart is erg goed bevallen. Sfeer en bediening is ook nu weer prima in orde.

22. Chris Raats

Het eten en het drinken was erg lekker. Door de persoonlijke aandacht voel je je welkom.

23. Marion Saedt

Afgelopen 2 weken heb ik 2 keer gedineerd en 1 keer geluncht bij Antonn en dat is goed bevallen.
    Daarvoor had ik hier nog nooit gegeten. Zoals u leest.... zeker voor herhaling vatbaar.

24. Leuk dat zetten een goed lopend restaurant heeft. We probeerden de black angus hamburger en de geitenkaas salade. De salade smaakte goed; ondanks een overdaad aan dressing. Naarmate het bord leeg raakte werd de salade natter. De eenvoudig opgemaakte burger was flauw en had weinig smaak. Bacon en kaas droegen weinig smaak bij. De friet was lekker.
    We ervoeren sfeer en inrichting als nogal zakelijk.

25. Leuk restaurant met goede sfeer. Menu is niet uitgebreid maar de kwaliteit is goed. Ook leuke biersoorten op kaart.

26. Zeer goed, lekker vlees. Genoeg patat en groente en lust je meer krijg je gratis wat extra. Veel keus qua drank. Een aanrader.👍

27. 2x heerlijk gezeten en gegeten, echter vond het serveren van de gerechten beide keren te snel gaan. Desalniettemin zullen we zeker terug komen.

28. Wij hebben erg lekker gegeten, in een leuke gezellige ambiance.

29. We hebben heerlijk gegeten, genoeg keus, fijne bediening en mooi restaurant.

30. Alie Diepeveen

Met 4 personen gereserveerd.
    Na een drankje (een paar) het voorgerecht wat uitstekend was.
    Het hoofdgerecht was heel goed verzorgd en erg lekker.
    Er werd voor 4 personen 1 portie friet geserveerd wat weinig was.
    Behalve een paar blaadjes rucola op het bord was er geen groente.
    Nagerecht viel zeer in de smaak.

31. Hoogerbrugge

Lekker gegeten wel erg veel paprika, als je dat niet zo lekker vind was een bakje rauwkost welkom geweest, sfeer was goed. Gereserveerd dan was een tafeltje bij het raam leuker geweest.

32. Wubbe Tammenga

Ongedwongen sfeer, vriendelijke bediening, kwaliteit eten is goed. Alleen één ding kan echt niet. Men wist niet wat een visbestek was. Ik heb dus mijn weliswaar goedgebakken sliptongetje met een biefstukmes moeten eten. Geen pleziertje. Halverwege de maaltijd kreeg nog een ander mes, maar een fatsoenlijk vis bestek was niet aanwezig
    Antonn, dit kan echt niet!!!

33. Eten was super bediening goed en vriendelijk een echte aanrader

34. Lies Janssen-Isken

Lekkere spareribs en heerlijke tomatensoep. Ondanks reservering geen fijne plek. We zaten tegen muur aan te kijken. Volgende keer wil ik daar niet meer zitten. Verder alles prima en gezellig 🤗.

35. Eten is prima. Bij aanbiedingen moet je opletten. Let op het brood telt ook als voorgerecht, ondanks dat je nog een voorgerecht bestelt. Desertwijn kan beter. Jammer dat we te laat zagen dat de dubbele espresso dubbel berekend was. Kortom goed eten, met een paar negatieve puntjes.

36. Jacomijn

Prima sfeer en lekker eten. Heerlijke wijnen.

37. Het eten was goed, lekker wijntje erbij op goede temperatuur.
    We hebben buiten gegeten op deze mooie avond, jammer dat er redelijk wat verkeer langs komt op dit kruispunt.
    Bij het toetje met mango mijn idee: in een koel glas serveren.

38. We waren met zes personen en kregen een leuk plekje aan de ronde tafel. Het eten en de service waren perfect, niets op aan te merken. Het was weer erg gezellig. Bedankt voor de fijne service en het lekkere eten!

39. Het was de tweede keer dat we hier aten.
    Het was lekker en goed verzorgd en gezellig druk.

40. Heerljjk eten, super vriendelijk personeel en gezellige ambiance , kortom een aanrader!

41. Wederom super lekker gegeten.
    Gezellig, lekker en leuke gastvriendelijke medewerkers.

42. Fam. Hendriks

Wij hebben heerlijk gegeten. Alle medewerkers krijgen onze complimenten. Wij komen zeker nog eens terug.

Vriendelijke groeten Fam. Hendriks

43. Gastvrij en vriendelijk ontvangst. Hebben heerlijk gegeten voor een hele redelijke prijs.
    Er was voldoende keus.
    We komen zeker nog eens terug.

44. Heerlijk gegeten. De kok, maar ook de bediening krijgen de complimenten.

45. Liliane van den Broek

Op zaterdag 25 maart 2017 hebben wij met 5 personen geluncht bij Antonn. Het was rustig, dus we kregen alle aandacht van de bediening. We hebben allemaal een heerlijke, verse salade gegeten. Is prima bevallen. Ook de rosé en de witte wijn waren erg lekker.

46. Heerlijk gegeten! Complimenten voor de kok.

47. Heerlijke spareribs gegeten! Erg fijn ontvangen en een hele gezellige avond gehad.

48. Marianne van Workum

Heerlijk gegeten. Bediening, vriendelijk en attent!
    Fijn dat er rekening gehouden en meegedacht wordt met dieet / allergie wensen.
    Super!!

49. Madelon

Eten was geweldig. Bediening en service ook heel goed. 🤗
    Sfeer wat minder omdat we in een hoek van een wat saaie ruimte zaten😞

50. Bert Deijkers

Eten was fantastisch, het wijnarrangement was perfect hierop aangepast, was echt een feest en genoegen.

51. Adriaan en Marianne

We hebben genoten van het heerlijke eten. Prima bediening.

52. Heerlijk, ontsnappen eten met een keuze in vegetarische gerechten

53. wim&margo

Het eten was heerlijk en vooral smakelijk. Bediening is erg vriendelijk.

54. Prettig ontvangen en geholpen. Lekker gegeten.

55. Tweede kerstdag daar gegeten. De mensen van Antonn hadden er werkelijk alles aan gedaan om een prachtige kerstsfeer te maken. Het geserveerde eten zag er prachtig uit en was zeer smakelijk. Wij voelde ons echt welkom en hebben een geweldig kerstdiner gehad.

56. Onze favoriete plek om in de buurt te borrelen na een lange dag werken, lunchen in het weekend of zoals gister een overheerlijke kerstmaaltijd op tweede kerstdag.
    Gezellige sfeer met zeer vriendelijk personeel. Aanrader 😃👌

57. Heerlijk eten in een gemoedelijke sfeer.
    Vriendelijk personeel

58. Ontzettend lekker gegeten. Zeer goede en leuke uitleg over de gerechten door het personeel. Echt het gevoel van een fijne avond uit.

59. Chris hendriks

heerlijk gegeten goed verzorgde menu's en goede bediening.

60. Weer heerlijk gegeten. We komen er vaker en elke keer is het weer een feest. Juiste correctheid van het personeel. De wintersfeer spatte ervan af, door de leuke decoraties. Zeker een aanrader voor iedereen en een aanwinst voor Zetten!

61. Christiaan

Wij hebben heerlijk gegeten. We hadden een drie-gangen maandmenu gekozen en dat was erg lekker. De bediening was vlot en vriendelijk. Een aanrader om te gaan eten.

62. We hebben heerlijk gegeten. Er waren 2 kinderen bij, maar die werden ook erg vriendelijk behandeld en konden ook naar hun wens bestellen.

We komen zeker nog weer eens terug!

63. Zeer tevreden. Complimenten aan de kok die het allemaal heerlijk had gemaakt. En ook complimenten voor het meedenken met het dieet.
    Gewoon top

64. Wij hebben genoten van een zeer gastvrije avond met oprechte en persoonlijke aandacht. Dank jullie wel en wij komen graag terug.

65. Hebben hier de lunch gebruikt. De inrichting komt een beetje cafetaria-achtig over en niet echt gezellig, maar het eten is goed (hebben de surf en turf maaltijdsalade genomen). De salade werd zonder brood geserveerd. Toch maar erbij besteld, want de salade alleen zou te weinig geweest zijn voor een lunch. Vond het alles bij elkaar aardig aan de prijs.

66. Onverwachte verrassing. Op zoek naar een restaurant in regio Zetten bleek Antonn een prima keuze.
    Heerlijk gegeten in gezellig ingericht restaurant. Aanrader!

67. Gisteravond voor de eerste keer gegeten bij Antonn in Zetten. Wij waren met 9 personen. Onze tafel was gedekt achterin de huiskamer. In 1e instantie was ik daar niet blij mee. Helaas was aan de voorkant geen ruimte voor een grote gezelschap. Uiteindelijk was het best gezellig omdat we met een grotere groep waren. Ben je met 2 personen dan zou ik daar zeker niet willen zitten. Het eten was super lekker. Als ik voor mezelf spreek heb ik nog nooit zulke lekkere spare ribs gegeten. De rest van het gezelschap was ook zeer tevreden. Wij komen zeker nog eens bij Antonn eten. Bediening vriendelijk en correct.

68. Eerste keer. Buiten gegeten en niet binnen geweest, dus kan niets over de sfeer binnen zeggen. Vriendelijke ongedwongen bediening, lekker gegeten en blij verrast door de prijs achteraf . Voor herhaling vatbaar.

69. Wijnand Lens

Lekker gegeten, verrassend goed maandmenu en zeer schappelijke prijs.
    Het is een leuke eetgelegenheid met vriendelijke bediening en fijne ambiance

70. Het eten was super ik vindt het een beetje veel maar dat is voor iedereen persoonlijk. De verjaardag verrassing was heel leuk. De bediening is een lieve gezellige man hij doet het goed. Maar Anton, geef die lieve man een mooie broek met een mooie overhemd erbij (het oog wil ook wat). je mooie restaurant is op een hoek waar iedereen de uitstraling ziet en in Zetten! dus? We komen vast nog een of medere keren terug. gr Vera

71. Wij hadden een bon voor 10% korting en een welkomstdrankje voor 5 personen. Echter omdat we het van te voren niet aangegeven hadden kregen we geen welkomstdrankje dit hoorden we bij het afrekenenen bovendien hadden we deze bon bij aankomst ingeleverd. Terwijl we moesten helpen herinneren voor de 10% korting.
    Dit was wel jammer zeker wanneer je voor een flink bedrag hebt gegeten.

72. Jose lens

We hebben genoten, het eten was verrukkelijk en erg mooi opgediend. Wel wat prijzig, maar dan heb je ook wat. En een emmertje friet, een super idee voor in de Betuwe. Erg leuk, we zullen vaker gaan.

73. Hebben lekkere speciaalbieren, alleen tot 2x toe lauw bier. Hiervan wat gezegd en dan kijken ze je raar aan. Met mijn zoon samen daar gegeten. Je krijgt een puntzak friet in een standaard waar je het met zijn tweeën mee moet doen en wat gegrilde groenten die je aan één vork kunt prikken. That's it. Kan meer voor de prijs die je voor de gerechten betaalt.

74. J&J 11 punten

We hebben voldoende gegeten, wel een kleine kaart. Wat we misten was wat groente/salade bij het hoofdgerecht. Er lag nu wat paprika en wortel bij wat geroerbakt was. Voor salade moet je extra betalen, krijgt alleen emmer friet en mayo erbij. Ik zou zegen, voor de prijs kan er best wel standaard iets meer bij (groente/salade/aardappelgratin) en anders doe er iets bij op de prijs en serveer het erbij. Nu echt een gemis.
    Co en zijn medewerkers doen het verder erg goed richting klanten.

75. Wijnand

Kwaliteit en sfeer echt super.

76. Marlous Vermeulen

We waren met n groep 6 volwassenen en 5 kinderen.

Eten was lekker. Wel lang moeten wachten op eten...

77. Wilco Paul

Al diverse avonden hier doorgebracht met eten en drinken, samen met familie en vrienden. Het eten is hier werkelijk fantastisch, bediening vriendelijk en alert, en dit alles voor een goede prijs! Dit restaurant is een aanwinst voor de regio, en een aanrader voor iedereen die van lekker eten kan genieten, van goede service houdt, en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan! Ga zo door toppers👌👌👌

78. Mevrouw G Geerink

vliegjes in je drankje kan echt niet. Verder is het eten te zout.
    Maïskip pannetje je weinig vlees pootje kon amper in het pannetje. Voor mij was het de eerste en laatste keer.

79. Ans van der Meijde

Lekker en gezellig gegeten. Misschien was het te druk voor het aanwezige personeel want er waren wel wat schoonheidsfoutjes.

80. monique

Heerlijk gegeten, zeker de moeite waard om nog vaker daar heen te gaan. Bedankt daarvoor!

81. John Bosch

82. Petra Weijers

Super gezellig, lekker gegeten, echt een aanrader! Ook het feit dat vanaf 21.00 de muziek iets harder gaat en er dan de verschuiving plaatsvindt van mensen die komen eten naar mensen die voor de gezelligheid een hapje en een drankje komen nuttigen.
    Dikke pluim!

83. Marjolein

Het eten was er super, maar de snelheid van de service valt echt tegen. 28 min gewacht tot er naar het dessert werd gevraagd en 32 min tot er werd gevraagd of we nog koffie wilden.

84. carin van den brink

Lekker gegeten en perfecte service. Probeer zeker de vers gebakken taarten.

85. Gisteravond voor de 1e keer bij Antonn gegeten, we hebben ons laten verrassen met het maand menu. Heerlijk gegeten, we komen zeker terug.

86. Heerlijk gegeten. Geen uitgebreide menukaart maar wel van alles wat. Wij hadden 1 openingsmenu en zalmtagliatelle. Daarnaast erg veel mogelijkheden betreffende wijnen en bieren. Wij komen zeker terug.

87. Kleine kaart met voldoende keuze. We hadden openingsmenu. Eten goed warm en goed van smaak. Nu kwaliteit vasthouden.