Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zenderen verdeeld zijn.

Super gezellig met sfeer en goede kwaliteit eten.
    Personeel is ook erg vriendelijk.
    Prachtige tocht gratis met de huifkar.
    Super geschikt voor kinderen die kunnen naar hartelust spelen in de speelhal en strodorp.
    En het prachtige Twentse Landschap kryg je er gratis bij.

Dit is mijn favoriete theehuis! Heb al meerdere geprobeerd. Vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer, prachtige tuin en de beste high tea! Ook koffie met scones en de lekkerste clotted cream is een aanrader!

Monique

Zondag 2 juli een high tea gehad met mijn moeder en zus.
    Ik vond t onverzorgd, weinig bijzonders wat er gereserveerd werd.
    De zakjes thee werden niet aangevuld, er was niet genoeg personeel.
    Ik ben wel een andere high tea gewend.
    Ronduit slecht en goedkoop spul op de bordjes.
    19 euro per persoon weggegooid geld.
    Ik kreeg nog een kortingsbon diner 10 euro mee, ik kom hier nooit weer.

Damhuis

Bij binnenkomst al het gevoel niet verwacht te worden terwijl er toch besproken was. Vlees smaakte allemaal hetzelfde ( mixed grill) , de zalm was niet terug te vinden op het bord en erg droog ( en duur), het kindermenu bestond uit een klein bakje patat, en een stukje frikandel( 1/8 van een frikandel) een vette bitterbal en een raar gehaktballetje. Vervolgens moesten wij met ons vijfen zo'n zelfde bakje patat delen. Werd later bijgevuld maar toen hadden we het eten al op! Waardeloos terwijl het vroeger zo goed was. En je betaald ook nog eens de hoofdprijs

5. Nederlands Zenderen

Vanavond heerlijk gegeten. Een echte aanrader. Goede gastheerschap en heerlijk eten.

6. Italiaans Zenderen

Monique

Service onervaren en totale desinteresse voor gasten. Sfeer redelijk. Was echt niet goed, vlees redelijk maar weinig gekruid, saus erg slecht. Vooraf Brood met kruidenboter en knoflooksaus zat ook echt geen smaak aan. Voor ons dus de eerste en laatste keer bij al capone.

1,7

Ontevreden klant

Na lange tijd maar eens weer naar Old Coopers Hall gegaan, wat een teleurstelling! Wat in het verleden een goede bistro/restaurant was is een schim geworden. We hadden voorgerechten en hoofdgerechten besteld, komt de serveerster 2x aan tafel om te melden dat er van een besteld voorgerecht (Gamba's) de Gamba's er niet meer waren en van een hoofdgerecht (deze had ik zelf besteld) Lamstoofpotje met lamskoteletten er was geen lamsvlees meer. Oké, dan maar wat anders besteld. Vervolgens wordt het uitgeserveerd oude/taaie patat met zwarte stukjes, groente (kapot gekookt ondefinieerbaar) ik weet nog niet of het spinazie of andijvie was? Serveerster is met onze klacht naar de keuken geweest, tja de patat had niet geserveerd mogen worden! WAAROM zet je deze dan op onze tafel!! De groente, jaah die moeten we maar eens anders doen! Maar de bouwvakkersspleet van de kok bij het bukken (te korte koksbuis of de broek hoger optrekken) in de open keuken en het ruiken aan het vlees voordat deze op de grill wordt gegooid is wel de grootste AFKNAPPER! Ook al heb je je toko te koop staan, breng het tot een goed eind en laat je klanten niet vallen!! Kwaliteit/prijs is ver te zoeken, bij een cafetaria ben je beter af. Dan weet je wel wat de kwaliteit/prijs verhouding is.

Heb vaker hier gegeten en was altijd perfect tot op heden. Zijn vandaag wezen eten, vond het een hele vieze zaak. Veel vliegen en de bediening alles behalve vriendelijk. Eten was droog en zag er ook niet smakelijk uit. We komen er net achter dat het te koop staat, maar als je geen zin er meer in hebt doe het dan dicht. We werken ook hard voor ons geld en het is niet goedkoop. Hoeft ook niet, maar dit was echt triest en heel jammer. Dessert en koffie hebben we bij opa in de achtertuin gedaan, heerlijk en gezellig!

Goed gegeten, eerlijk porties

Het eten was goed, maar de bediening was erg slecht geregeld. Vele dranken waren niet op voorraad op de drukste dag van het jaar (Hemelvaartsdag).
    Wij zijn zelf naar de bar gelopen om drank te halen, er werd niet naar gevraagd. Ook werd tijdens het eten niet gevraagd of alles voldoende was.
    Hier kan men bij dit restaurant nog veel verbeterpunten vinden.

Onhandig lomp en boers personeel. Misschien bedoelen zij het niet eens zo, maar het irriteerde behoorlijk. Daarnaast ging er 3 keer met het uitserveren iets mis. Jammer, locatie is heel bijzonder en het eten best wel goed.

Eerst een half uur gezeten, toen kwam er eindelijk eens iemand, dus slechte bediening. We hadden een high tea en bier en wijn. Het duurde allemaal lang, overal lang op wachten. Kannen met warm water voor de thee waren steeds leeg, moest je steeds om vragen.
    Er liep ook maar een te bedienen op misschien wel 30 personen die her en der zaten, wij waren met 15 personen. Dat kan natuurlijk ook nooit. Verder was het prima!!
    Maar zou er geen tweede keer heen gaan.

Th leeuw

We waren al bekend, heerlijk was het weer.

Moesten eerst al lang wachten op ons eerste drankje min half uur na aankomst. Vervolgens na het voorgerecht waren ze ons vergeten en moesten we zelf vragen na ruim een uur wanneer de rest van het menu kwam. Bediening was zeer slecht, wisten van elkaar niet wat ze deden.

A.Machielsen

We hebben lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening Top.

Erg gezellig, ongedwongen en ruim voldoende eten en heel goed van smaak. Wij komen zeker weer. Gr familie Zanderink.

Gisteren hier gegeten, wat een drama deze zaak. Wijn besteld, na 10 minuten maar eens gevraagd waar deze bleef, vergeten... oké, kan gebeuren. Mandje stokbrood besteld, stokbrood stond nog niet op tafel of hoofdgerecht kwam er ook al aan. Biefstuk, jammer helaas niet gaar, koud, terug naar de keuken, bediening is verschrikkelijk, doen hun best, maar hebben duidelijk totaal geen horeca ervaring. Eens maar zeker nooit weer.

antoinette

Vandaag 2 maart uitstekend gegeten bij Old Coopers Hall. (Social Deal last minute). Het personeel heel vriendelijk en de gerechten waren heerlijk. Er werd zelfs gevraagd of er van alles genoeg was. Bij het voorgerecht was geroosterd brood en echte boter. Bij het hoofdgerecht: Warme groente, salade en gebakken aardappels.

Een echte aanrader dit restaurant en deze deal (Schots 3-gangen keuzediner voor 14,00 euro)!

Corné van Boven

Komen er zeker weer. Prettige sfeer fijn personeel en eigenaar

Roel Tiethof

Ik heb hier bij Old Coopers Hall gisteren voor het eerst gegeten. Van mij krijgen ze de volle vijf sterren. Het eten was goed, het vlees was zo als het hoorde te zijn (varkensvlees gaar, rundvlees rood van binnen, de kip was ook goed gaar). Ik kreeg zelfs een heet water bakje om mijn vingers in schoon te maken na het eten van spareribs en een apart afval emmertje voor de botjes. Top. Personeel is zeer vriendelijk, niks is hun teveel moeite, en stonden gewoon voor je klaar. Ga zo door met dit concept en ik kom zeker vaker hier eten.

Ik heb wel een kleine kanttekening aan de mensen die het misschien helaas niet zo hebben ervaren, als ik. Maar geloof mij, ben 25 jaar vrachtwagenchauffeur geweest en heb redelijk veel restaurants van binnen gezien waar ik onderweg wat gegeten heb, waar bediening met rouwranden onder de nagels, onverzorgd rond liepen. Het eten helemaal niet gaar of half warm was. Of gewoon onvriendelijk personeel.
    Gelukkig heb ik bij Old Coopers Hall het tegendeel mogen beproeven, in de positieve zin van het woord. Hier heerst rust in het bedrijf, zoals eerder gezegd vriendelijk en verzorgd personeel, zoals het hoort gewoon klaar staat voor de gasten. Nogmaals voor het goede eten en het personeel van mij de volle 5 sterren, die ze zeker verdienen. Mijn goede respons naar anderen om Old Coopers Hall aan te bevelen om daar te gaan eten krijgen ze van mij.

Tot zeer binnen kort, want het uit eten bij jullie wordt vervolgd.

Prima geen klachten👍

Echt slechte bediening, het eten was wel oké, maar ze vergaten de groenten en de bijgerechten erbij te doen en 1 menu was verkeerd en die kwam ongeveer 5 a 10 minuten later. Naar de snackbar zou een betere keus geweest zijn. Nooit weer.

We hebben het als naar tevredenheid ervaren. Vriendelijke maar bovenal nuchtere bediening. Erg mooi!. Het enige wat iets minder was is de keuze in biersoorten. Maar dit is benoemd en uitgelegd. Een toptent en zeker waard voor deze prijs!

Rjkloeze@hotmail.com

Fijn en lekker gegeten met mijn gezin. Compliment aan de bazin. Echt helemaal top

25. Nederlands Zenderen

Zaterdag 4 februari 2017 hebben wij genoten van het 3 gangen Wintermenu,
    Één menu was vegetarisch: goed van smaak, mooi opgemaakt en de juiste porties. Het andere menu prima van smaak en kwaliteit. De ontvangst hartelijk en de entourage warm en sfeervol.
    Prijs/ kwaliteit verhouding in evenwicht.
    We komen ZEKER 👍 terug.

Personeel vraagt erg vaak of je nog iets wil drinken. Men geeft aan meer dan 100 whiskey soorten te hebben, maar dit is al de derde keer dat ik een whiskey wil bestellen en deze er niet is.
    Personeel komt teveel aan de tafel staan om een praatje te maken. Even is prima, maar niet vijf keer op een avond.
    Thee besteld, krijgen twee glazen warm water, weer iemand roepen of er ook een theezakje bij kan.
    Voor ons de laatste keer dat we hier hebben gegeten. Jammer kan een mooie zaak zijn.

Fam. Kolsté

Vrijdag 20/1 2017 een fantastische avond! Elke man of vrouw zou zijn partner minstens één keer per jaar mee moeten nemen voor een diner naar dit fraaie restaurant. Wij hebben op en top genoten van alle culinaire hoogstandjes met tekst en uitleg. Ga zo door in de voetstappen van Jonny Boer! Thanks Freddy & Team

We hebben heerlijk gegeten in een leuke ambiance met zeer vriendelijk personeel!

29. Italiaans Zenderen

Juan Carlos

Sinds kort woon ik in de buurt van restaurant Al Capone. Vooral handig om pizza te bestellen als ik geen zin heb om te koken. De pizza's zijn redelijk goed, al zijn ze niet altijd helemaal rond en willen ze nog wel eens een topping vergeten (bij een pizza met 3 toppings?).
    Helaas laat het qua service nog wel eens te wensen over. Even een pizza bestellen die na 25 minuten klaar zou zijn, levert een gezellig uurtje in de wachtkamer op. Of rond 21.00u er achter komen dat de oven al uit staat, terwijl ze tot 22.00u open zouden zijn.
    De basis is er, maar met dit soort fratsen laten ze toch een goede rating liggen.

Al jaren klant, nog nooit klachten gehad.