Hier zie je hoe de meningen over de De Heeren van Wolfersveen verdeeld zijn.

1. Nederlands Zelhem

Het eten was goed. De service, bediening en sfeer was zoals gewoonlijk uitstekend. EĆ©n opmerking: onze voorkeur gaat toch uit om zelf dinerkeuzes te maken van de kaart ipv geprogrammeerde keuzemenu's. Dit met oog op het feit dat ik op het moment van eten een keuze wil maken waar we dan zin in hebben.

2. Zeer persoonlijke ontvangst, lekker eten en goede sfeer.

3. De sfeer was uitstekend, de bediening liep vlot en gesmeerd en de kwaliteit van de gerechten was erg goed met uitzondering van het voorgerecht (te zout!). Al met al opnieuw een zeer geslaagd kerstdiner in een gezellige en sfeervolle ambiance.

4. Simone en Kris

Heerlijke gerechten en bijpassende wijn! Verhouding prijs kwaliteit is top en hele leuke en charmante bediening. Voor herhaling vatbaaršŸ‘

5. Nederlands Zelhem

Wij hebben een heel gezellige avond gehad.

EĆ©n vorige recensie
  6. Nederlands Zelhem

Steenblik Henk

Was erg gezellig en uitstekende bediening.

7. Henk Reindsen

Het eten en bediening was super. Hebben van het wildmenu genoten. Gaan hier vanaf nu vaker eten.

8. Mooi restaurant, rustig gelegen, we hadden gereserveerd voor lunch om 13.30 maar waren om 13.00 reeds aanwezig. Dat was allemaal geen probleem. Desserts waren echt Top.
    Bij het serveren kregen we een bonbon aangeboden. ā€œletterlijk was de vraag kan ik iemand verleiden voor een heerlijkeā€¦ā€ Die bleken later gewoon op de rekening te staan.
    Het is beter dit even vooraf te melden.

9. Theo van Altena

Gastvrije ontvangst en fine dining. Kortom, De Heeren van Wolfesveen is een aanwinst voor de regio!

10. GJ Donderwinkel

In de bossen tussen Zelhem en Ruurlo ligt restaurant De Heeren van Wolversveen. In deze mooie en sfeervolle ambiance hebben wij voortreffelijk gegeten. Goede uitgebalanceerde krachtige smaken waarbij de gerechten fantastisch in elkaar over liepen. Daarnaast werden de gerechten met aandacht en passie opgediend. Kortom een heerlijke culinaire besteding van de zaterdagavond. Een echte aanrader voor fijnproevers en smulpapen.

11. Jan Schoenmakers

Elke keer een hartelijk welkom en een feestelijke sfeer, plus lekker traditioneel eten met moderne accenten. Daarom gaan wij naar de Heeren van Wolfersveen. Alles is vers en veelal Ć  la minute bereid, geserveerd door de toegewijde en lieve mevrouw met de bloem in haar haar. Heerlijke zeetong, fijne fazantenborst met zuurkool. De wijnkaart mist wat keuze per glas, zeker in het betere segment. Een avond bij de Heeren is elke keer weer geslaagd!

12. Arjen Speekenbrink

Wij hebben genoten van een avond met heerlijk eten en drinken, een prachtig optreden van de muziekformatie Heartstrings Ć©n de hartelijkheid en fijne sfeer bij De Heeren van Wolfersveen. Hier kloppen de ware horecaharten!

13. Grietje Rouw

Wat hebben we genoten gisteravond van het 4 gangen Wildmenu. Zeer prettige gastheer. Iedere gang was een feestje op het bord en was heerlijk. Complimenten voor jullie allemaal. Wij komen zeker terug.

Egge en Grietje Rouw

14. Nederlands Zelhem

Dennis ten Have

Zoals altijd een dikke 5 sterren waard.

• Eindcijfer 9,6
  15. Van Duyneveldt

Heerlijk hebben we gegeten bij de Heren van Wolfersveen! Wat maakte het zo goed? Alles was in balans: er stond een volwassen team in de bediening dat de tafel goed aanvoelde, voorstellen durfde te doen en het gewenste ritme aanvoelde. De keukenbrigade serveerde verzorgde, prachtige klassieke gerechten die goed waren uitgevoerd. Voor mij was het hoogtepunt de fazantfilet (niet droog) met een smakelijke jus, zuurkoolstamppotje met spek en een heerlijk gekarameliseerd appeltje.

16. Goede combinatie van gerechten. Was voor ons een heerlijke avond vol met verrassingen in een restaurant met goede ambiance.

17. Nederlands Zelhem

Lisanne Schut

Erg lekker eten, ruim voldoende hoeveelheid. Super vriendelijke mensen die erg zorgzaam zijn.

18. Nederlands Zelhem

Heerlijk gegeten en de bediening was goed. Gekozen voor het verrassingsmenu en werd goed uitgeserveerd met voldoende tijd ertussen. Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Nederlands Zelhem

Anne-Marie Apswoude

Gezellige rustige sfeer, professionele gezellige bediening, eten was echt van goede kwaliteit en heel erg lekker en de prijzen waren prima!

20. Joke en Rob Jense

Alles geweldig, warme sfeer, prettige ontvangst, fantastisch eten

21. Nederlands Zelhem

Diane van Dijk

We lunchen regelmatig bij de Smoks met collega's. Je bent er echt welkom, dat voel je direct. Het personeel heeft altijd tijd voor een praatje.
    Het eten is goed verzorgd en wordt mooi gepresenteerdā€¦ Aanrader wat ons betreft.

22. Henk Visser

Met 4 personen genoten van een heerlijk wildmenu met prima wijnen. Prettige en ontspannen sfeer. Buitengewoon vriendelijke en gastvrije bediening.

23. Nederlands Zelhem

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten, alles prima in orde!!

24. Nederlands Zelhem

Wij hebben genoten van een heerlijke lunch. Vriendelijke bediening en een gezellig restaurant. Zeker een aanrader om naar toe te gaanā€¦

25. Nederlands Zelhem

Het was geweldig! Erg lekker eten en bediening was top!

26. Achterhoekse warme ontvangst en persoonlijke bediening/verzorging. Uitstekend diner met prima wijnen. Hier kom je terug.

27. Michel Louwers

De heren en hun team doen letterlijk alles om het de gasten naar de zin te maken. Vriendelijk, warm en een duidelijke passie voor culinaire verwennerij. Sfeervol en met smaak ingericht. We komen hier regelmatig en graag.

EĆ©n vorige recensie
  28. Nederlands Zelhem

Kort maar krachtig, SUPER

• Eindcijfer 9
  29. Nederlands Zelhem

Altijd goede kwaliteit/prijsverhouding, zeer vriendelijke bediening en ook voor ons vegetariƫrs voldoende keuze. Top! We komen hier graag

30. Chinees-Indisch Zelhem

Geweldige sfeer de eigenaar had voor iedereen een praatje en aandacht.
    Het is een aanrader om er zeker een keertje te gaan eten.