Hier zie je hoe de meningen over de De Heeren van Wolfersveen verdeeld zijn.

1. Het eten was weer heerlijk en de ontvangst en bediening fantastisch.
    En de tuin wordt elk jaar mooier. We kunnen niet wachten tot we weer buiten kunnen eten.
    Toprestaurant!

2. De bediening was vriendelijk maar niet professioneel
    1. Droge rosé niet aanwezig
    2. Geen bordjes bij broodjes. Die werden allemaal op het bordje van de olie en zout gedrapeerd.
    3. Bediening niet professioneel. Ze moet nog veel leren. Kurkentrekker laten vallen. Niet weten wat er geserveerd wordt.

3. Prima ambiance en heerlijk gegeten onder de supervisie van een zeer goede en fijne gastheer.

4. h van der heide

Heerlijke brunch in sfeervol restaurant met vriendelijke bediening.

5. Zeldenrijk

Wij hebben weer genoten van perfect klaargemaakte asperges in een fijne gastvrije sfeer!
    Tot snel weer!!

6. Het eten was oké, service was erg goed, maar prijs kwaliteit vond ik niet overeen komen.

6,1
  7. van Dommelen

Heerlijk eten, prima sfeer en bediening, zeer gastvrij,Top!!

8. Monic Rootinck

Een spontaan idee om bij De Heeren van Wolfersveen te gaan lunchen werd een gezellige en super lekkere diner-lunch.
    Hartelijk ontvangst en met het voorjaarszonnetje op ons gezicht hebben we echt GENOTEN.
    Zelf ondergetekende met allerlei allergieën heeft er perfect kunnen eten.
    Echt een aanrader...

Mvg
    Monic

9. Marloes

Wat een heerlijke avond hebben wij gehad bij de Heeren van Wolfersveen. De gerechten waren mooie kunstwerken, zeer smakelijk en enorm vriendelijke medewerkers. Persoonlijke aandacht met humor. Wij gaan zeker terug komen!

10. Henri Schreurs

Heerlijk gegeten in een gezellig en mooi restaurant. Prachtige en bijzondere gerechten. Mooi opgemaakt en keurig geserveerd. Pareltje in de Achterhoek.
    Aanrader!

11. Reindsen

Ze hebben ons zeer aangenaam verrast met de verschillende smaakcombinaties. Voor grote eters ben je echt aangewezen op minimaal een 3-gangenmenu om genoeg gegeten te hebben, maar dat is hier geen "straf" ;-).

12. Jan Zappeij

Een geweldig mooie kaart, niet te groot, niet te klein. Top koks, zeer aangename bediening, sympathieke entourage.

13. M. Gerrits

Gastvrij ontvangen.
    Fijne bediening.
    Heerlijk gegeten.
    Voor herhaling vatbaar.

14. Prettig onthaal, mooie inrichting met fraai gedekte tafels, correcte bediening, gevarieerde menu-kaart. En zelfs een plekje voor onze hond. Top!

15. peter klapijk

Afgelopen weekend paar dagen wezen fietsen in omgeving Zelhem. Wij ontdekten de Heeren van Wolfersveen eigenlijk bij toeval omdat wij vlakbij een bungalow gehuurd hadden. Wij zijn aangenaam verrast door het niveau waarop hier gekookt wordt en daarnaast het goede gastheerschap plus verzorgde ambiance. Heerlijk gegeten en gedronken en daarbij bijzonder goed verzorgd. Vooral 5 gangen menu van de chef samen met wijnarrangement was voortreffelijk. Wij zijn alle 3 de avonden terug geweest en werden keer op keer aangenaam verrast. Wij gaan hier zeker terugkomen. Veel succes voor de eigenaren en collega's, wat een mooi bedrijf zijn jullie hieraan het opbouwen. Een aanwinst voor dit prachtige gebied.

16. Mathijs Lansink

Tijdens het wandelen in het bos, spontaan daar wezen lunchen. De lunch beviel ons zo goed, dat we besloten hier later terug te gaan voor een diner. Dit was onze ervaring tijdens het diner: Een van de beste restaurants in onze regio. Allereerst ligt het restaurant in de bosrand in de Achterhoek. Prachtig plek om bijvoorbeeld ook te wandelen. Ontvangst is heel prettig en leuk. Je wordt welkom geheten, jas wordt aangenomen en vervolgens krijg je een plek in het sfeervolle restaurant. Bediening probeert (en dat lukt!) je een hele fijne avond te geven, lekker eten (wij hadden verrassing menu) en hele fijne stoelen. We kwamen om 19 uur en gingen rond 22.45 uur weer weg. Het was een fantastische avond! Nogmaals dank en we komen zeker terug!

17. bert westerhof

05.02. 2023 Mogen genieten van de heeren van Wolfersveen. Met een iets grotere groep (8p) prettig en hartelijk ontvangst. Men was oprecht blij met je komst. Je voelt je welkom. Interessante kaart. Je komt toch voor het eten. De volgende dag vragen of kennissen, of vrienden, of collega's of familie : "Hoe was het gisteren? " En je antwoordt veelal : "Ja hoor was wel prima ". Hier was nu het enige juiste en oprechte antwoord :" Het was GOED! ". Deze avond een jeugdig team in de keuken. Complimenten aan hun. Verse grondstoffen. Kwaliteit en dat proef je. Heeren bedankt. Tot de volgende keer.

18. Bart Rusman

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

19. We hebben een hele fijne avond gehad, met lekker eten en drinken en plezierige bediening.

20. Eva Nielsen

Hele fijne bediening, veel aandacht, sfeer is ook goed, en genoten van het eten. Voor herhaling vatbaar

21. We zochten een plek met sfeer, en die hebben we gevonden. Lekkere maaltijd met niet te grote porties, goede wijn, lekkere chocolade. En vooral prettige, professionele bediening.

22. Voor een speciale gelegenheid een bezoekje gebracht aan een van de mooiste restaurants in de Achterhoek.

Zeer kenmerkend voor het restaurant is de rustige sfeer met kwalitatief hoogstaande gerechten, en een uiterst bekwame gastheer die erg veel kennis heeft van zijn gerechten en de wijnen die hij serveert. Daarnaast kun je blind vertrouwen op de twee koks voor goede gerechten, met een drie, vier of vijf gangen menu als je je graag laat verassen door gerechten die je op het eerste oog niet snel zou kiezen. De gerechten zijn erg in balans, en er is voor iedereen wel wat. Er worden ook veel lokale producten gebruikt, waardoor je als het ware een weerspiegeling van de Achterhoek op je bordje kan verwachten. Voor iedereen in de omgeving dus de moeite waard om er een keer langs te gaan!

Gezien de sfeer, kwaliteit van het eten en de service die je kan verwachten is de verhouding ook proportioneel met de prijs die je ervoor betaalt. Als je minder zou moeten betalen, dan doe je De Heeren van Wolfersveen echt tekort.

23. Hans leeflang

Het was weer top bij de Heeren! Heerlijk gegeten aan zo’n prachtige ronde tafel! Met een super gastheer. We hadden dit keer onze kinderen uitgenodigd en dat was helemaal in de roos. Volgens mijn vrouw maakt de chef de allerlekkerste toetjes van het land. Wordt vervolgd!

24. Hank Kuit

Voortreffelijke bediening en dito kwaliteit van het eten.

25. Jeannette

Het eten was heerlijk, de bediening was goed maar wel erg formeel. Mag wat ons betreft wel iets losser.
    De eigenaar zelf is een goed voorbeeld van hoe het hoort, belangstellend, meelacht en een luisterend oor biedt.
    De jonge bediening zou zich daar aan kunnen spiegelen.
    Maar wat ons betreft wij komen zeker terug!

26. Jan Lenstra

Ontvangst was goed.
    Verblijf uitstekend en zeer relaxed.
    Bediening perfect.

Voor herhaling vatbaar!

27. Heerlijk gegeten! Van harde broodjes uit de oven, amuses tot vis. Enkel het dessert met gekarameliseerde peer met in die peer iets van kokos (?) was raar- uitglijer van de kok… doe gewoon iets van ijs met stukje huisgemaakte chocola ofzo, niet iedereen houd van peer.
    En jammer - maar daar kan het restaurant niks aan doen, is dat we in de loop zaten van lui die naar de wc moesten.

28. J.E.F van Hillo-Kelders

Net even wat meer als een "standaard" restaurant. Heerlijk eten en goede service en leuke bediening .
    Gaan zeker nog een keer terugkomen.

29. Bert & Brigitte

Gisteravond erg lekker gegeten in een fijne ambiance! De beide gastheren waren erg gastvrij, kortom zeker een aanrader voor een gezellige avond uit met lekker eten en goede sfeer!

30. Op een kille, sombere - echt grijs in het kwadraat - zondagmiddag in december hebben we heerlijk geluncht in het warme, gezellige en gastvrije restaurant. Bediening was vriendelijk met een glimlach. Kortom, een feestje!

31. Ben Klein Lenderink

Zaterdag waren we weer te gast bij de Heeren en zoals altijd was het weer helemaal top. In een heel prettige sfeer genoten van een heerlijk diner! Tot de volgende keer.

32. Prettige ontvangst, mooie omgeving. Binnen in het restaurant een ongedwongen fijne sfeer.
    Het eten is uitstekend, met een geweldig hoofdgerecht, nml. de hazenrug, super!
    Dit restaurant is een aanrader.

33. Ria van Donkelaar

Opnieuw een ongedwongen smaakvolle ervaring met oog voor detail wat betreft de gerechten, wijnkeuze en service. Wij hebben een hele fijne avond gehad.

34. Wilma van den Berg

Vanavond, 26-11-2022, met z’n vieren bij jullie heerlijk gegeten.
    Wat een geweldige smaak sensatie!
    Gezellige eigenaren en bediening in een sfeervolle ruimte.
    Daarom een dikke 10
    Tot 2e Kerstdag

35. Heerlijk gegeten, wild uiteraard. Zeker niet standaard, mooi opgemaakte borden. Jammer genoeg nog aardig wat tafels niet bezet terwijl ze dat wel verdienen. Erg prettige bediening. Prijs-kwaliteit prima in orde

36. Walther van der Vos

Lekker eten met zeer vriendelijke flexibele bediening.

37. R. Burgerhoudt

Wild, maar dan net even anders.
    Verrassend mooie gerechten met bijpassende wijnen.
    Prijs / kwaliteit verhouding dik in orde

38. Alfred Jansen

Nette ontvangst, mooie ronde tafel voor ons 4tjes, prettige service van de ober en was eerlijk als hij geen antwoord had op onze vragen zo hoort het. Wij komen zeker terug.

39. Gijsbert de Haan Alblasserdam

Echt een fantastische wildgerecht gegeten met heerlijke wijn en deze zaak had het echtpaar waar we zo’n 40 jaar geleden al regelmatig kwamen beter gelijk aan deze eigenaar over kunnen dragen😉👍

40. Angela Hentzepeter

Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening.

41. Heerlijk wild gegeten. Gezellige sfeer en goede bediening.

42. Een paar weken geleden hadden wij een kleine tegenvaller omdat ons favoriete resto tegenviel. Maar vrouwlief vond het nodig het nog 1 keer te proberen, en we hebben twee gasten meegenomen. Gelukkig! Het was weer als vanouds, compromisloos goed. Eten fantastisch, bediening top, wijarrangement heerlijk. Onze drentse gasten zijn wel wat gewend, maar waren beide vol lof.
    Dus Heeren, dank voor de goede zorgen en tot de volgende.keer. (We blijven kritisch)
    😉

43. Heerlijk gegeten en zeer goede, prettige bediening.

44. Assmann, THJ

Prima avond gehad, goede sfeer, je voelt je er welkom. Keuken op hoog niveau, passie en toewijding kun je terug ervaren in de gerechten. Uitstekende ambiance, goede stoelen en gezellige sfeer. Wel prijzen in het hogere segment.

45. Dick van Amerongen

We hebben met ons gezelschap heerlijk gegeten, gedronken en een gezellige avond gehad.
    De bediening is erg vriendelijk en hebben passie voor de zaak!
    Voor herhaling vatbaar!

46. Herman Obbink

De Heeren van Wolfersveen straalt een grote professionaliteit uit. De bediening is professioneel en vriendelijk. De keuken is uitstekend: veel varieteit en nieuwe gerechten.
    Prima

47. Vriendelijke en keurige bediening.
    Eten: lekker, maar niet super.
    Rustige en gezellige sfeer.
    Kwaliteit / prijs verhouding redelijk.

48. Heerlijk gegeten. Goede en zeer vriendelijke bediening. We hebben genoten.

49. Geweldig gegeten, verrassend goed! Leuke bediening en het wijn arrangement was een ware proeverij. Top!! Ga hier zeker vaker naartoe. Tip: iets meer sfeer in de ruimte aanbrengen. Die wordt naarmate het buiten donker wordt niet gezelliger.

50. Els Lensink

Een hele belevenis, de high tea, die ik samen met mijn ouders (87 en 89 jaar oud) bij 'De Heeren van Wolfersveen' mocht genieten. Heerlijke, qualitatief hoogwaardige, hapjes (hartig & zoet), met een heus soepje en lekkere thee. De service/bediening was top klasse en de eigenaar was oprecht geinteresseerd in zijn gasten. Een echte aanbeveling en zeker voor herhaling vatbaar!

51. Tom Draisma

Een optimale combinatie van heerlijk eten, huiselijke sfeer en een uitstekende, persoonlijke service.

52. Gastvrij restaurant met attente bediening; uitstekende wijnen. Eten degelijk, maar niet erg spannend. Voorgerecht met mousse van geitenkaas en dadelcreme was vooral zoet en miste een hartig accent. Ook de ravioli met paddenstoelen, spinazie en truffel was geen culinair hoogtepunt; de truffel had weinig smaak. De wijnen waren dan wel weer van hoge kwaliteit.

53. Sfeervolle ontspannen omgeving met heel vriendelijke bediening.

54. Was geweldig. Prachtig restaurant met een mooi buitenterras. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader!!!!

55. Gezellige sfeer en omgeving, jammer dat de weg zo duidelijk merkbaar is maar niet storend en alleen op het terras merkbaar. Verder Top! Eten en service dikke vette 10

56. Een zeer aangenaam restaurant met heel goed eten voor een niet al te hoge prijs.

57. Diny van zijl

Heerlijk gegeten was echt een feestje. Mooie wijnkaart die niet te groot is maar wel erg goed. Mooi terras onder de bomen. Bediening was ongedwongen maar wel zeer goed. We vonden het top!!

58. Bert Ewalds

Heerlijk buiten in de tuin gegeten bij de Heeren van Wolfersveen.
    Alles klopte. De bediening, het tempo, niet te snel maar ook niet zo tergend langzaam als bij veel andere gelegenheden. Alles netjes verzorgd, attente bediening en heerlijk eten.
    Wat wil je dan nog meer op een zomeravond?
    En de rekening is vervolgens echt heel redelijk voor het gebodene

59. Het eten was prima alleen was de entrecote voor mij niet rare genoeg. Medium rare was de entrecote meer dan rare. Verder was alles perfect en heel lekker. Uitstekende sfeer en bediening. Een heel fijne avond uit!

60. Michel Jansen

Een mooie zomeravond, een fantastisch terras, heerlijke wijn en dito gerechten. De bediening is een leuke mix van ervaren eigenaren en jonge mensen die plezier in hun werk uitstralen. Het is gewoon heerlijk toeven bij de Heeren van Wolversveen.

61. michiel m post uiterweer

Na een vlot geregelde 'last minute' reservering op de site door de bossen naar de Heeren, voor ons een hernieuwde kennismaking na de coronasluiting. Bijzonder vriendelijke ontvangst door een jonge bediende die ons alle keuze geeft om binnen of buiten te kiezen en eventueel buiten en daarna binnen. Aperitief met huisgemaakte broodjes, niks bijzonders, wel goed gebakken en niet 'over the top'. Menukeuze: bij eerdere bezoeken al goede ervaring op gedaan met menu van de chef, ook nu weer gedaan. 4 gangenmenu met een frisfruitige witte wijn; pinot grigio Matile; een aanrader. We kregen 4 gangen, gazpacho met verse tomaatjes, komkommer etc: uitstekend. 2. Rode mul. 3. Scholletje. 4. Mooi dessert met een mangotaart als hoofdbestanddeel. Niks teveel of saai en alles binnen een redelijk budget van nog geen 75 per couvert. Tempo van de voortgang goed afgestemd en halverwege naar binnen wegens temperatuur en insecten. Een praatje tussendoor met de baas. Bij vertrek krijgen we een mooie boeket mee wegens ons 40 jarig huwelijksjubileum... heel attent. Hopelijk blijft ons een nieuwe coronasluiting bespaard, we komen graag eens terug en hopelijk blijft ook de gemoedelijk achterhoekse sfeer behouden. Dus niet allemaal tegelijk naar Wolfersveen.

62. Jacqueline

Heerlijke lunch, heel vriendelijke bediening en fijn entourage

63. Poelman

De gastvrije eigenaar en zijn klantgerichte medewerkster hebben ons een sfeervolle en smaakvolle avond bezorgd. Een absolute aanrader!

64. Mooi restaurant, fijne bediening en eigenaar. In voor een praatje, oplettend en vriendelijk.
    Mooie open keuken waaruit met verse producten werd gekookt. Smaakvol en mooie combinaties. Goede wijnkeuze erbij.
    Wij komen hier graag terug.

65. Mooie tuin waar je op een ontspannen manier kan genieten van heerlijk eten en heerlijke biertjes en wijn. Vriendelijke bediening die alles in het werk stelden om ons een fijne avond te bezorgen! Het was onze eerste bezoek aan dit restaurant en we komen zeker terug!

66. Fijne bediening, prachtig op terras in tuin gezeten. Prima eten. Aan te raden.

67. Nicole Verkerke

Wat een zorg voor mooie producten en wat een zorgzaamheid in de bediening.
    Omgeving prachtig en goed verzorgd.

68. Vriendelijke ontvangst, verder ook bijzonder gastvrij personeel en eigenaren. Ook een leuk praatje toen we weg gingen. Gerechten smaken prima, gewoon erg lekker zonder super haute-cuisine te zijn. We hebben met prima weer heerlijk op het terras gezeten. Al met al een prima adres om gezellig uit eten te gaan.

69. Familie Pennings

De Heeren van Wolfersveen weten het gevoel naar boven te halen dat je ergens op een prachtige plek bent beland. Tel daar bij op de heerlijke gerechten en de avond is meer dan geslaagd!

70. Kwaliteit in alle opzichten, in een ontspannen sfeer! Vriendelijk personeel met net dat beetje extra!

71. Heerlijk gegeten 5 gangen verrassingsmenu van de chef, komen zeker nog een keer terug

72. R. Stricker

Prachtig opgemaakte en heerlijke gerechten in een stijlvolle, warme ambience.

73. Leuke plek, leuke mensen en lekker eten.

Menu vd chef gegeten. Bijzonder vond ik dat er niet naar evt allergieën wordt gevraagd.

74. Lieve bediening in een mooie entourage. Prima eten.

75. Hans Daale

We hebben weer erg genoten. Na twee jaren pandemie, het weer een paar maanden opstarten - ook voor het uit eten gaan - hebben we een prima drie-gangen-menu mogen 'nuttigen'. Sfeer is helemaal op orde. Mooi dessert. Aandacht voor de kleine zaken die een diner aangenaam maken.

76. Al meermalen in klein gezelschap genoten van het menu van de chef, waarbij wij iedere keer werden verrast met heerlijke gerechten. Afgelopen vrijdag hebben wij als onderdeel van een lustrumfeest met een groot gezelschap geluncht bij de Heeren van Wolfersveen. De gastvrije en professionele ontvangst door de eigenaar en zijn team, de voortreffelijke drie-gangen lunch en persoonlijke aandacht voor de gasten zorgden voor een ontspannen en feestelijk samenzijn. We kijken uit naar een volgend culinair bezoek.

77. En fantastische plek om te eten en het eten is heerlijk.

78. Villanueva

Zeer ontspannen avond gehad. Vriendelijk en servicegerichte bediening.
    Wij hadden gekozen voor het 4 gangen diner wat een verrassingsdiner was, wat goed in verhouding was qua porties. Heel erg lekker!
    Zeker een aanrader.

79. Heerlijk eten in een gastvrije ongedwongen sfeer. Je voelt je welkom. Het eten was ivm mijn voedselallergie super aangepast.

80. Wim Berendsen

Het is altijd goed bij de Heeren.
    Vriendelijke bediening en uitstekend eten met veel streekproducten.
    De logistiek was prima, niet te lang en ook niet te kort hoeven te wachten.
    Wij komen hier zeker regelmatig terug.

81. Héérlijk gegeten, mooie ambiance en fantastische gastheren! Zeker een bezoek waard.

82. Jeanne Klijn

De plek waar we zaten was prima. Een ovale tafel zorgde voor prima gesprekken. De omgeving ademde rust uit.
    Het eten was perfect evenals de drank. Echt om van te genieten.
    De bediening was zeer aardig bescheiden in zijn opstelling en efficiënt.
    Kortom we hebben een heerlijke avond gehad bij de heeren van Wolfersveen.

83. Zeer hartelijk ontvangst wat gelijk de toon voor de avond zetten. Alle gerechten waren een lust voor oog en mond. Piepklein minpuntje was dat onze tafel (voor 4 personen) bij de ingang van de zaal stond waardoor 1 van de tafelgenoten regelmatig weg moest duiken voor langslopend personeel of gasten. Verder niets dan lof.

84. Ab Wisselink

Heerlijke paasmaaltijd, uitstekende bediening

85. A.c.Witteveen

Voortreffelijk Paas menu, kan ook vaker geserveerd worden

86. Mart & William

Op paaszondag met 4-en gedineerd. Verrassend lekker menu. Heerlijk voorgerecht met mooie stukjes dikke zalm en hoofdgerecht met staartstuk ook bijzonder smakelijk. Het paasei dessert top! Mooi restaurant, prettige bediening. Gaan snel weer terug.

87. Hans en Arianne Brouwers

Smaakvol en prettige ambiance!
    Voortreffelijk gastheerschap.

88. B. Legters

Super gastvrije gastheren/vrouw. Oprechte interesse in de gasten. Heerlijk eten in een prachtige omgeving! Wij komen hier graag!

89. De ambiance is geweldig, de ontvangst en de bediening uitstekend. De verwachtingen zijn dan hoog gespannen. De keuken blijft bij de presentatie achter. zowel qua finesse, opmaak en kwaliteit van de gerechten. Jammer want uiteindelijk is dit de ruggengraat van een restaurant.

90. Witteveen

Het was geweldig, heerlijk gegeten, gaan zeker nog een keer hier heen.

91. Sheila Boeren

Heel lekker gegeten in een goede ambiance en perfecte bediening!

Tot een volgende keer!

92. Ronnie Rutgers

Geweldig avondje uit, heerlijk gegeten fantastische wijnen, bediening en gastheer erg vriendelijk. Komen zeker terug.

93. 6 gangen met bijpassende wijnen. Heerlijke gerechtjes in een prettige ambiance. Super vriendelijk personeel en eigenaar die het je dolgraag naar je zin maken. We komen hier zeker weer terug.

94. Helene Immerzeel

We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was erg mooi opgemaakt en de smaak was top! Heel aardig personeel.

95. Hilda Koster

Super leuke bediening. Jong team. We hadden het verrassings menu van de kok. Was heerlijk.

96. Alleen maar jonge mensen in de bediening die niet veel weten. Ze doen hun best maar zij missen een leidinggevende. Geen vaste persoon aan tafel. Alle 4 de jongelui hebben om beurten bediend. Water werd vergeten en ook de koffie. Op de vraag “mag ik nog zo’n zelfde glas wijn, viognier-chenin blanc-grenache”, kreeg ik als antwoord “chardonnay”? Het eten was redelijk goed maar hadden daar meer van verwacht. Bij de gehanteerde prijzen verwacht je professionele bediening.
    En dan tot slot: op de rekening € 1,50 toeslag glutenvrij broodje! (Heb ik overigens helemaal niet om gevraagd. Ben al 12 jaar gluten patiënt maar nog nooit iets extra voor glutenvrij eten betaald!). Jammer.

97. Bettie Roerdinkholder

Over het eten kan ik kort zijn. Smakelijk en mooi opgediend. Maar het tempo was absoluut te laag. We moesten 1 uur wachten op het voorgerecht en daarna weer 45 minuten op het hoofdgerecht. Normaal bestel ik ook een dessert, maar dat zat er nu niet meer in, we wilde naar huis. Jammer.

98. Heerlijk gezeten en gegeten.
    Voor herhaling vatbaar.

99. Gezellig en mooi ingericht, aardige bediening en lekker eten, wat wil een mens nog meer.

100. Menu van de chef.
    Een heel lekker menu, zeker een aanrader.
    Laat je verassen, heb ik ook gedaan. Ik verklap alleen dat ik nog nooit op deze manier kabeljauw heb gegeten. Heerlijk!!
    Prettige bediening, echt een avond uit.

Vorige pagina

Volgende pagina