't Jagershuys Pannenkoeken in Zeist

Ruime gratis parkeergelegenheid.

Met de bus (Connexxion) stapt u voor de deur in en uit

•Lijn 55
    •Lijn 74

• Rookruimte

1430194496 66

1. Mevr. A.Spronkers

Ik was er zondagavond 21 oktober ong. Half zeven.
    Het was erg donker bepaald geen schemerverlichting.
    Wij hebben de menukaart kunnen lezen met onze.
    Telefoonlamp. Overigens waren wij niet de enige die.
    Dat moesten doen.

2. G.Helsdingen

Wat viel dit ons tegen, hadden gereserveerd voor een high tea voor 2 personen.
    Moesten zeker een half uur wachten voordat er iets kwam, wat er niet kwam en er wel bij hoort is verschillende soorten thee eventueel met theepotje!
    Dus we bestelden tussendoor maar koffie en thee wat we dus achteraf apart moesten betalen.
    Op een gegeven moment hadden we twee koffie besteld, maar de ene koffie kwam nadat t besteld was en t andere pas na 20 minuten nadat we vroegen waar t ene kopje koffie bleef.
    De bezorging was zeer traag, moest steeds vragen om alles.
    Zijn echte high tea fans, maar dit adviseer ik niemand, en zien ze ons hier dus niet meer terug, bovendien was de oorzaak niet de drukte want t was er juist rustig!
    Bovendien ging er veel meer mis hebben we gemerkt, mensen naast ons hadden verkeerde pannenkoeken enz.

3. fam van Leeuwen

Mooie locatie maar veel te jong personeel dat door niemand goed wordt aangestuurd. Geen goede leiding op de werkvloer.

Voorbeeld:
    We waren met 8 personen en de bediende voreg of we broodjes vooraf wilden. Ja graag! Maar er kwamen weinig broodjes dus 2 mensne hadden niets. Daar werd niet op gelet.

Drankjes bestellen en voordat drankjes komen duurt echt veel te lang.

Verder had iedereen zijn pannenkoek behalve 1 persoon. O, ja, dat is waar. Iedereen was al bijna klaar en toen kwam de pannenkoek pas. Geen sorry, niets!
    Pannenkoek genaamd Topper atenwe in het verleden vaak maar die was nu echt te triest om aan te kijken. Heel dun, amper spinazie erop. Overdosis geitenkaas. Geen enkel pijnboompitje. Dure pannenkoek maar echt totaal niet wat het in het verleden was.

Vroeger kwamen we hier vaak maar dit was de laatste keer. Jammer.

4. Ireneborsje

Wij hebben heerlijk gegeten op een heerlijke plek!

5. Gvanzetten

6. Slecht! Indische pannenkoek maar ipv pannenkoek rijst.
    Goed dat ik voor rijst heb gekozen want die was heet en lekker. Sate was lauw, gadogado salade daar zaten ijskoude boontjes in. Weet dat het gerecht koud moet worden gegeten maar zó koud??? Niet lekker dus. De beloofde gebakken uitjes waren denk ik op want ik heb ze niet gezien. Heb het gemeld aan de bediening. Deze waren uiterst vriendelijk en bereid het nogmaals te warmen maar dit heb ik geweigerd. Kreeg drankje van het huis aangeboden. Blijft echter het feit dat ik zeer teleurgesteld ben in het gerecht. Jammer. Zal niet snel weer voor dit restaurant kiezen.

7. A van Rijswijk

Wij hebben hier diverse malen gegeten, over het eten nooit wat te klagen gehad, behalve vandaag. Ik bestelde soep vooraf en als lunch (Javaan), mijn vrouw een twaalf uurtje. Ik had aangegeven eerst mijn soep te eten en daarna pas mijn Javaan. Ik zag op een gegeven moment dat de soep en de Javaan naar buiten kwamen hier op werd door de bediening gereageerd en mijn Javaan ging terug naar de keuken. Onder tussen had ik mijn soep gegeten (deze was lauw). Na een half uur wachten heb ik maar even gevraagd waar het eten bleef. Het brood van mijn vrouw was aan de bovenkant uitgedroogd, mijn eten was aan de bovenkant ook uitgedroogd en hard dit kwam omdat ze het warm gehouden hebben. Dit gemeld en er kwam nieuw eten met de excuses en een drankje, maar dit eten was lauw en niet te eten. We hebben afgerekend en zijn vervolgens hard weggelopen.
    Dit restaurant is echt geen aanrader!

8. Ik kom hier al vanaf dat ik klein was met mijn ouders. Toen mijn kinderen klein waren was het ook een fijne plek om te eten met byzondere gelegenheden. Zelfs nu de kids in de 20 zijn komen we hier regelmatig. Vandaag hebben we te vieren dat ze allebei Door mogen naar hef volgende schooljaar!!

9. Goed eten, gezellige sfeer.

10. Prima gegeten.
    Verrassende combinatie toppings voor op de pannenkoeken.
    Welke erg lekker zijn.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

11. j.snel

12. Lekkerste pannenkoeken van alle pannenkoekenrestaurants!

13. Het restaurant is groot en heeft een fijne ambiance. Veel plaats binnen en buiten. Een leuke speeltuin voor de kinderen. Het jammere is dat je van binnen maar weinig zicht hebt op die speeltuin. Er werd volop gerookt op t terras, met als gevolg dat wij in de rook naar onze spelende kinderen moeten gaan kijken, ver van ons tafeltje af.

Wij zaten in t ala kart deel.
    De serveerster was behoorlijk chagrijnig. Kortaf en bijdehand. Gooide t bestek bijna op de tafel.
    Het eten was voor sommigen ok, maar voor de kinderen echt niet lekker. Te veel sauzen en voor kinderen werkt dat totaal niet. Ook het eten smaakte met name naar de grill waar t op had gelegen. De individuele smaken waren helemaal weg.

Wij vonden de prijs te hoog voor wat je ervoor kreeg. Het was niet veel en de bijgerechten, tja, die kan ik mij niet eens meer herinneren. Volgens ,ik waren die er niet. En dat is erg jammer.

Wij zullen er niet meer heen gaan.

14. van Heteren

Opnieuw genoten van de overheerlijke pannenkoeken. Wij komen zelf al 20 jaar bij het Jagershuys en hebben nu onze familie meegenomen en enthousiast gemaakt. Wij zijn dik tevreden over de kwaliteit van de (zeer speciale) pannenkoeken en het vriendelijke personeel. Ga zo door, Jagershuys!

15. Na meer dan een half uur wachten bleek de serveerster ons te zijn vergeten. Haar collega, die wij er naar vroegen, meldde dit aan haar, maar ze vond het niet nodig iets te doen. Na nog eens 10 minuten helemaal niets gehoord te hebben, nogmaals de collega aangesproken. 'Heeft mijn collega nog niets gedaan?' Nee dus. Sorry, maar toen zijn we maar opgestapt.

16. Marian Ooms

We hebben zaterdag met 6 volwassen en 1 kind heerlijk gegeten, behave mijn kleindochter van 8. Zij lust geen pannekoeken en het was niet mogelijk een bordje patat te krijgen. Heel jammer met een a la carte restaurant onder hetzelfde dak.

17. Elk jaar organiseren wij een familiedag in September, dit keer georganiseerd door mijn zus en ik. Door kennissen getipt over het Jagershuis. Na enig telefonisch contact en contact via de mail afgesproken met de manager op locatie. Zijn zeer goed geholpen bij de organisatie van de familiedag en werd goed met ons meegedacht!

Hebben uiteindelijk met 45 familieleden eerst heerlijk geborreld en zijn daarna even gaan wandelen in het bos. Bij terugkomst hebben we met zijn allen heerlijk gedineerd op de bovenverdieping (barbecue), een eigen ruimte, maar wel half open zodat we de reuring van het restaurant konden horen. Als afsluiting met zijn allen genoten van een prachtig dessertbuffet. De hele familie was enthousiast!

Al met al een toplocatie, goed verzorgde barbecue, leuke bediening en ruim voldoende parkeergelegenheid! Wellicht weer tot volgend jaar. Tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Rob en Annet

18. Agnes Boogaard

Prima bediening, leuke sfeer. Maar de pannenkoek was niet te eten, had er geen gehakt in, want ik ben vegetariër. Dus compensatie was veel salade zonder dressing, 2 potjes met een sausje, bah, vreemd van smaak.

Voor mij niet meer dus. Mw. Boogaard

19. Ondanks dat het een groot restaurant is , is de sfeer knus en gezellig zeker ook met het mooi gelegen terras.
    De pannenkoeken zijn super, grote keuze, voor elke smaak wat wils. De kinderen hebben genoten maar ook voor volwassenen is de keuze in smaken en mogelijkheden zeer uitgebreid. Ondanks de drukte was de bediening vlot , en bleven erg geduldig. Voor ons een aanrader om terug te komen.

20. Prachtig terras gelegen in de bossen. Heerlijk genoten van een grote keuze pannenkoeken. Gezellig en geduldig personeel. Het was een heerlijke familie dag. Dank jullie wel.

21. Afgelopen zondag met onze vriendengroep inclusief kinderen weer in het Jagershuys gegeten. Een jaarlijks vriendenuitje. Het Jagershuys blijft onze favoriete plek. Kindvriendelijk, prachtig gelegen in de bossen, uitgebreide kaart en overheerlijke pannenkoeken. De service is goed en vriendelijk. Jagershuys, compliment, op naar volgend jaar.

22. Tijdens een spontane fietstocht kwamen mijn man en ik onverwachts terecht bij het Jagershuys te Zeist. Een heel gezellig restaurant midden in de bossen van Zeist. Het was een van de eerste mooie voorjaarsdagen. Met mooie weer was het prachtige terras open. Gezellig ingedekt en vol met potten met violen.

Voor de lunchkaart konden we kiezen uit pannenkoeken of de lunchkaart met broodjes, salades ed. Mijn man koos voor een spek-kaaspannenkoek en ik voor een heerlijke salade. Wij hebben genoten, zowel van het heerlijke eten als van de prachtige plek.

Achter het restaurant ligt een grote speeltuin, waar we binnenkort met onze kleinkinderen heengaan. Omdat het restaurant midden in het bos ligt, kun je er ook heerlijk wandelen. Dit restaurant is de moeite waard. Het Jagershuys zal ons vaker zien.

23. Wij wilden met 2 personen pannenkoeken komen eten. We zijn niet binnen gekomen want er was niemand die ons volgens uw regels naar een tafel begeleide. Er stonden veel mensen te wachten maar er kwam niemand. Anderen hebben aan iemand van de bediening gevraagd of we geholpen konden worden. Hij zei dat dat een andere collega zou doen. Gewacht en weer werden wij (zeker 12 gasten) niet geholpen. Iedereen deed net of ze ons niet zagen.

Daar ik door mijn handicap niet lang kan staan zijn wij weggegaan. Ook zonder handicap zou ik dat gedaan hebben. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Wij hebben een ander pannenkoekenhuis gevonden waar we met open armen werden ontvangen, niet ver bij dat van U vandaan. Van het eten kan ik niets zeggen daar we er niet aan toegekomen zijn.

Jammer, een gemiste kans en ontevreden klanten die nooit meer terugkomen en dit restaurant ook niet aan zullen bevelen bij anderen. Ik hoop echt dat U ons serieus neemt want het kwam op mij zeer arrogant over.

24. Els van der meer

Ter gelegenheid van de 80e verjaardag van mijn moeder, met de hele familie en alle kleinkinderen bij het Jagershuis wezen eten. Hebben eerst heerlijk in de loungeruimte geborreld met lekkere hapjes totdat iedereen aanwezig was. Leuke grote tafel voor 18 personen, met oma in het midden. Bediening zeer attent, bij het dessert een leuk bord met 80 en vuurwerk! Ook naar de kleine kinderen van ons gezelschap was de bediening zeer attent! Voor een Pannenkoekenrestaurant ziet het er top uit, leuke sfeer, leuke ambiance en vriendelijk personeel. Mijn moeder heeft genoten van deze avond!

25. Op basis van de menukaart gekozen voor dit restaurant. Eenmaal in het restuarant bleek de online menukaart niet meer up to date te zijn. De menukaart welke ik in het restaurant te zien kreeg bestond uit vele goedkopere ingrediënten dan de online menukaart. Bij de serveerster aangegeven dat ik eigenlijk voor dit restaurant had gekozen op basis van de online menukaart en dat alsnog graag deed. Dit was voor haar geen probleem: We gaan ervoor zorgen dat u alsnog de pannenkoek die u wenst krijgt. Ik blij.

Helaas bleek ik blij te zijn gemaakt met een dode mus. Na tien seconden weer terug aan onze tafel. Er was geen peer meer waardoor de pannenkoek niet meer kon worden gemaakt. Ik verzocht haar om dan maar een ander soort fruit te gebruiken dan peer. Zou geregeld worden. Even later stond ze weer aan onze tafel er was geen roquefort kaas meer. Ik vroeg haar dus of dat ook niet hun probleem was en niet de mijne. Zij presenteren immers een kaart online die niet klopt. Kon ze niks aan doen. Enige mogelijkheid was om een andere pannekoek uit te zoeken. Zo gezegd toch maar gedaan. Als je eenmaal zit stap je ook niet zomaar op. Uiteindelijk de pannekoeken gekregen. Mijne was OK maar die van mijn moeder bleek veel te zout te zijn. Ook niet zo gek met Itiliaanse ham, kaas, parmezaanse kaas en pesto. Wij hadden er na dit voorval wel genoeg van.

Toen we af gingen rekenen werd ons gevraagd of alles naar wens was geweest. Nou nee dus. De jongen bij de kassa kende het verhaal en zei toen: Oh ja, klopt we konden de pannenkoek niet voor u maken want er was geen kip meer. Typisch natuurlijk, want de serveerster kwam met twee andere ontbrekende ingrediënten. Toen heb ik mijn verbazing nog uitgesproken over het feit dat dit ook allemaal niet te vinden was in de keuken van het naastliggende à la carte restaurant (zelfde eigenaar/onderneming). Ik heb de volle mep moeten betalen voor de pannekoeken en de drankjes. Enige service door ons niet te laten betalen voor de drankjes was er niet bij. Dit was de eerste maar ook gelijk de laatste keer dat ik hier ben geweest. Wat een onwijs slechte service!

26. Mooi restaurant en genoeg keus op de menukaart. De pannenkoeken smaken lekker. Meer zorg besteden aan het weghalen van lege borden, lege flesjes en lege glazen van de tafels. Bediening zet het eten of drinken neer en loopt gelijk weg. Tussen de gangen door hebben we lang moeten wachten, met jonge kinderen is dat vervelend.
    Als voorgerecht een glutenvrije gerookte kipsalade besteld en kreeg gepaneerde kip en croutons in de salade.
    Blijven opletten!

27. Erg leuk restaurant! Leuke bediening die vaak komt vragen of alles naar wens is. Wel vaak even wachtten, maar dit geeft alleen maar aan dat het er altijd erg druk is en dat is juist een goed teken. De pannenkoeken zijn lekker groot zodat je aan 1 meer dan voldoende hebt. Ook veel variatie en doordat je zelf ook je pannenkoek kan samenstellen kan je zelf een beetje de prijs bepalen. Leuke sfeer altijd, mede doordat je kan meekijken hoe de pannenkoeken worden gemaakt door de koks, erg spectaculair soms!

28. Vandaag met het gezin wezen eten bij het pannenkoeken restaurant. Was erg druk, maar al snel een leuk plekje op het mooie terras. Vriendelijke bediening, heerlijke pannenkoeken en het terras een lust voor het oog. Ondanks de drukte was de jonge bediening goed op elkaar ingespeeld! Wij komen deze vakantie zeker nog een keer terug.

29. Een half jaar geleden met twee kleinkinderen gegeten in het pannenkoekenrestaurant. Na afloop verzekerde de bediening echter dat we net zo goed in het alakart-restaurant hadden kunnen eten en dat de kinderen dan (alle soorten!!) pannenkoeken hadden kunnen bestellen. In die veronderstelling er weer eens heen, nu met vier volwassenen en twee, weer, kleinkinderen. Helaas! In het alakart-gedeelte konden de kinderen alleen een pannenkoekje met suiker bestellen. Slechte service en onbegrijpelijk. Even overwogen we naar elders uit te wijken, maar na ampel beraad toch naar binnen, naar de pannenkoekenafdeling van het restaurant.

Daar bestelden we zes pannenkoeken, één de NEW YORKER pannenkoek, juist diegene die absoluut geen varkensvlees eet. De omschrijving bevat, letterlijk, de volgende tekst: ...2 Hamburgers van 125 gram van het weiderund met gebakken ei...

Uit navraag echter bleek het half om half gehakt te zijn, dus half varkensvlees te bevatten: Ontoelaatbaar en een blunder van de eerste orde! Zoiets verwacht je niet in een dergelijk restaurant en misschien is dit zelfs wel strafbaar! En-passant "vergat" men de kleine kinderen nog de beloofde kleurplaat, maar die werd, nadat wij dat aangaven, vriendelijk en onder excuus verstrekt.

De pannenkoeken waren, (de NEW YORKER werd geretourneerd) zonder meer, uitstekend. Niet "overbelegd", maar gewoon: goed en smaakvol, dat gold voor alle zes, hoewel tenminste drie ervan graag iets "anders" hadden willen eten (proeven), maar dat is er toegestaan: snijdt men zich daarmee niet in eigen vlees?

Kortom, aardige decor, vriendelijk personeel en voor zover we hebben kunnen proeven, goed, maar jammer van de beleidsregels die van hogerhand komen. Toch wel erg raar. En dan nog het absolute minpunt van een runderhamburger die geen runderhamburger blijkt te zijn; eigenlijk is dat nog het ergste, ronduit consumentenmisleiding. Vandaar die "4".

30. Gerard Rijkhoff

Hi mensen van het Jagershuys we zijn vandaag met 6 personen en 3 honden langs geweest om 17 uur. Het was reeds druk en we hadden niet gereserveerd maar konden nog maar net een plek vinden. Het was echt super zeker na een wandeling van 3 uur. Het eten kon echt niet beter en de service was ondanks de drukte ook geweldig.

Bedankt en we komen zeker nog een keer langs als wij in de buurt zijn, we wonen in Delft maar daar kunnen ze nog wat leren van dit Pannenkoeken restaurant.

Tot ziens.

Gerard

31. Heerlijke pannenkoek gegeten hier. Alleen is de bediening iets minder, maar daar maak ik mij niet zo druk om als het eten maar smaakt!!

32. Service is slecht er komt altijd een collega die niet komt, eten komt niet tegelijk zodat je zit te wachten. Ook de manier van neerzetten is niet de manier die je mag verwachten. In combinatie met niet reserveren wachttijden zullen ze ons voorlopig moeten missen

33. Mooi en verzorgd restaurant, een reservering is wel slim daar ik lang in de wachtrij moest staan. Het eten is heerlijk, de speciale pannenkoeken zijn een aanrader, ze hebben ook wat meer standaard pannenkoeken voor kids.