Over Kepass

Is er een restaurant in Nederland waar het lekkerder spareribs eten is dan bij Kepass? Het antwoord is volgens velen: 'nee!'. Van heinde en verre komt men onze spareribs eten, al jaren volgens een vast en geheim recept bereid.

Natuurlijk biedt ons sfeervolle restaurant ook andere heerlijke vleesgerechten. Dit alles tegen zeer betaalbare prijzen.

Wij zijn gelegen net buiten het centrum van Zeist. Het voordeel hiervan is dat er altijd ruime en gratis parkeergelegenheid is.

Iedere woensdag, donderdag en vrijdag kunt u onbeperkt genieten van onze spareribs. Verspilling van eten vinden wij erg zonde. Bestel daarom alleen zoveel u op kunt, niet opgegeten (extra besteld) spareribs worden in rekening gebracht à € 5 per stuk. Er kan alleen opnieuw besteld worden wanneer de vorige bestelling geconsumeerd is. Er kan alleen gebruik gemaakt worden van het onbeperkt spareribs eten wanneer iedereen aan tafel een hoofdgerecht bestelt. Onbeperkt spareribs geldt alleen voor de mensen die spareribs besteld hebben. Het kindermenu is uitgesloten van onbeperkt spareribs eten. Eventueel toch teveel bestelde spareribs kunnen mee worden genomen naar huis tegen een bedrag van € 5 per stuk.

Daarnaast hebben wij de afhaalservice, voor prijzen verwijzen wij naar de afhaalmenukaart.

Tot ziens bij Kepass!