Sirtaki in Zeist

1281419915 86
1365199447 83
1585120720 75

1. Frits de Groot

Wat een goed restaurant! Typisch Grieks en overheerlijke Griekse gerechten met een salade bar als extra starter!
    Super aanbevolen voor een fijne avond!

2. Levi Ruijssenaars
    Vertaal van English naar Nederlands

Heel erg lekker eten voor een goede prijs! Echt heel gezellig om daar te zitten en het personeel is ook erg aardig! Heel erg blij daar naartoe te zijn geweest. Zeker aan te raden!!

3. Hendrik van der Wal

Jammer! Vrienden hadden mij dit restaurant aangeraden. Maar wat een tegenvaller! De eigenaresse loopt de hele tijd in de keuken te snauwen. En de carpachio was niet te eten. Veel te taai! Je kunt wachten tot je een ons weegt voor ze aan je tafel komt om te vragen wat je wil eten. Eens maar nooit meer!

1,5
  4. Weer gezellig en lekker gegeten.
    Alles lekker en goed geregeld.
    Gaan zeker terug.

5. Jolanda& partner

Sfeervol ingericht. Goede welkomst ontvangst. Voorgerecht was prima maar hoofdgerecht was zeer slecht frites waren koud en vele malen opgebakken. Giros was puzzelen om zonder vet te nuttigen. Voor ons nooit meer Sirtaki.

6. Ook altijd heel lekker en goed om te eten en een leuke sfeer 👍

7. Piet Wilbert

De Dimitrischotel genomen. In een woord superlekker! Ik wist niet dat Griek zo lekker kon zijn. Verder ook een heel gezellig restaurant, ook al ziet dat er van buiten eerst niet zo uit.

Het toetje was prima, de slagroom eigenlijk het enige minpunt: niet de juiste spuitbus. Maar kan je meer verwachten voor een desser van 6,5?

Totaaloordeel: bijzonder lekker gegeten, terwijl ik geen bijzondere trek had. Heel gezellig restaurant. Topper!

8. Bediening was goed
    Eten was ook goed

9. Regelmatig eten mijn vrouw en ik in dit gezellige restaurant. Steeds weer worden wij met de Griekse gastvrijheid ontvangen. Bij binnenkomst valt direct op dat je als gezelschap een keuze kunt maken om knus in de nisjes te gaan zitten of aan een tafeltje.
    Eva ontvangt je snel met een typisch Grieks drankje, de ouzo, en overhandigt jou de uitgebreide menukaart. Typische Griekse gerechten staan op de goed leesbare menukaart. En uit ervaring weet ik dat de meester kok, een echte Griek, Stravos, de heerlijkste gerechten klaar maakt. Terwijl in de keuken het opgegeven menu wordt bereid, kan je als bezoeker gebruik maken van de 'saladebar' (gratis) welke een heerlijke extra is. Zonder meer aanbevolen. Wij nemen de tijd en het is altijd weer genieten als de schotel, prachtig opgemaakt, op tafel geserveerd wordt. Het is smullen!
    Kortom wie eens echt Grieks wil eten, zal ik zeker aanraden naar Sirtaki in Zeist te komen. En...zeer prettig geprijsd. Een aanrader!

10. Sinds 1984 klant toch maar weinig eigenaren meegemaakt waaronder de laatste 31 jaar Eva en Stavros.

Oordeel nieuw menu: Meer voorgerechten, heerlijke visgerechten, vleesgerechten zeer goed.(Gyros super)
    Goede griekse sfeer.
    Goede privacy.
    Komen nog steeds graag.

11. Wij komen hier al jaren en genieten keer op keer. De kok weet ons elke keer weer te verrassen met zijn heerlijke gerechten. De bediening staat altijd voor je klaar op een zeer vriendelijke wijze, dus wij zullen er nog vaak komen! Zelfs mijn familie komt regelmatig uit Limburg over om bij Sirtaki te gaan eten (en uiteraard ook om ons te bezoeken!!)

12. Gezellige atmosfeer, je voelt je welkom, prettige bediening, uitmuntende salade bar. Lekker eten, je krijgt waar voor geld. Waardering 8.5

13. Jeannette

Gisteren voor de verjaardag van mijn man Grieks voor tien personen laten bezorgen op een mooie plek. Keurig alles doorgesproken en op de afgesproken tijd kwamen de jongens. Alles mooi in bakken en met rechauds. We hebben heerlijk gegeten en er was genoeg. Een prachtige dag met een mediterraans Grieks accent. Bedankt, ik kan het iedereen aanbevelen. Jeannette

14. P Groenevel / J Mönnichmann

Voor een feest hebben wij eten besteld. Wij gaven dit feest op de camping, eten werd van Zeist naar ons gebracht in warmhoudschalen met gelpotten, zodat het eten ook warm bleef. De volgende dag werden de schalen opgehaald. Wat een service.

Eten was heerlijk!

15. Vroeger vaak gegeten en was altijd een topper. Vandaag weer eens gaan eten en t was een drama. We waren er met 2 kleine kinderen en iemand met diabetes en hebben 2,5 uur zitten wachten. Drie keer om drinken gevraagd wat ook niet kwam. De eigenaresse kreeg door dat we al lang zaten te wachten en bood haar excuses aan. Uiteraard kan t een keer gebeuren dat een bestelling kwijt raakt maar na t voorgerecht weer een uur zitten wachten. Ze waren in de keuken de boel zelfs al aan t opruimen.. Toen zijn we maar gegaan en komen ook niet meer terug. Degene met diabetes kreeg bijna een hyp. En t kleinste kindje was aan t huilen.. We hoefden hetgeen wat we wel gekregen hadden niet af te rekenen.. dat dan weer wel.. Heel jammer we kwamen hier vroeger graag..

2,8
  16. We hebben hier met z'n tweeën gegeten. Het eten was heel goed. En het personeel was super vriendelijk. We hadden niet gereserveerd maar dit was geen enkel probleem. De Gyrosschotel smaakte heerlijk. Lekker knapperig vlees, zonder vetrandjes. En ook heerlijke frites (in plaats van rijst genomen).
    Elke gast mag gebruik maken van de saladebar. Dat is inclusief. Waar vind je dat nog. Prijs/kwaliteitsverhouding was goed. Echt een aanrader! We komen hier vast terug.

17. Sirtaki in Zeist is een leuk en prettig restaurant met aardige mensen in de bediening. Het eten (beide een grill schotel) was bijzonder lekker, ieder verschillend stukje vlees heeft een eigen smaakvolle beleving in de mond.... Heerlijk.

18. Heerlijk gegeten! Goede tzatziki vooraf en dan de Koksschotel en de Gyrosschotel als hoofdgerechten. De gyros is hier zonder uitzondering goed en de porties zijn ruim bemeten. Mijn lieftallige echtgenote kon de volledige portie niet op en dus krijg ik nog wat van die overheerlijke gyros toegeschoven. Ik zit eigenlijk ook bijna vol, maar voor zoveel lekkers maak ik graag nog even een plekje vrij. De wijn is modaal, maar lekker.

Het enige dat echt tegenvalt is de mayonaise bij de patat. Die komt in van die plastic knijpzakjes. Voor een restaurant dat verder zo veel kwaliteit levert is dit bepaald een dissonant. De aankleding doet wat traditioneel aan, maar is wel sfeervol, de bediening is vriendelijk, maar is wat verwonderd als ik de rekening vraag. Maar dat schijnt er toch echt bij te horen.

Die rekening val alleszins mee voor het gebodene en voor nog geen 55 euro stappen we meer dan voldaan de Zeister avondlucht weer in...

19. Leuk restaurant, kom hier al vele jaren en het is altijd goed bevallen. Bediening vriendelijk en het eten lekker. Aanrader!

20. Elke keer als wij weer bij Sirtaki weggaan hebben we heerlijk gegeten. De voorgerechten zijn allemaal heerlijk en ook de hoofdgerechten zijn super. Goed opgemaakte borden, heerlijk mals vlees en in de saladebar liggen frisse, verse groenten.

Sirtaki is een aanrader dus!

21. We kwamen met zn tweeën binnen, en toen voelden we al een chagrijnige sfeer onder de bediening. Toen ze vroeg om wat te drinken zij ik lipton icethee (wat op de kaart staat) komt ze aanlopen met spul van Nestlé. Ze serveren niet wat je vraagt. Afijn, toen we het hoofdgerecht hadden gekregen na zeker 40 minuten, was het eten echt vies.. De groente is NIET vers en gewoon rauw, droge rijst (magnetron? ) geen sausjes, en toen ik er om vroeg kregen we een snackbar zakje. Echt heel knullig. Toen kwamen er 2 dames binnen, en een serveerster vond het blijkbaar lekker om met hun te kussen...! Erg onsmakelijk. Dus al met al, erg slecht en zonde van het geld. Zeer onprofessioneel en kwalitatief slecht...

1,1
  22. We hebben hier met z'n tweeen gegeten. Het eten was heel goed. En het personeel was super vriendelijk. We hadden niet gereserveerd maar dit was geen enkel probleem.
    Prijs/kwaliteitsverhouding was goed.
    Echt een aanrader!!!!

23. Hier heb ik vaker gegeten. Echt heerlijk!! Vaak neem ik de mix grill. Een bord vol met vlees! En heerlijk vlees! Het salade buffet is wat mager. Maar deze zit er gratis bij. Het personeel is heel vriendelijk! 1 keer werd ik door een nieuw meisje geholpen. Kon zien dat ze geen sociale werkervaring had. Maar dit neemt niet weg dat de rest van het personeel top is! Ook een super leuke sfeer is het binnen.

Zeker de moeite waard om het zelf een keer uit te proberen

24. Ik kom er al zo lang.

En het is altijd goed.

Deze zomer voor het eerst naar Griekenland geweest en ik verheugde mij op het lekkere eten, wat ik gewend ben van Sirtaki...

Het viel mij dan ook tegen dat de giros niet zo knapperig was gebakken zoals bij Sirtaki.

De Kefthadakia was ook minder dan bij de Sirtaki...
    En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Leuke Tip, Sirtaki doet ook aan de dinerjaarkaart!

Verder zijn het lieve hardwerkende mensen, die het je gewoon zoveel mogelijk naar de zin willen maken. Maar volgens mij is dat wel een Griekse eigenschap!

25. Riet en Max

Met 4 personen gezellig gegeten. Als gast ben je welkom en de service is heel goed, zonder opdringerig te zijn.

Kwaliteit eten meet ik bij de Griek af aan de giros en die is perfect gebakken. Porties waren voor ons wel groot, maar we mochten het overgebleven vlees meenemen in een keurig verpakt doosje ( zoals in Amerika gebruikelijk is, want je hebt ervoor betaald ). Dit zouden meer restaurants in Nederland moeten doen, zodat er geen eten wordt weg gegooid!

26. wouter

27. Jolieralf

We kwamen laat binnen wandelen.....maar ondanks onze late entree waren we van harte welkom en zijn we goed verzorgd.

Het eten was goed en zeker niet te prijzig....we konden onbezorgd tot na sluitingstijd blijven zitten....zonder ergernis van de eigenaar en kok die uiteraard ook graag naar huis wilden om nog wat aan hun avond te hebben.

Al met al zeker een aanrader...en de Ouzo smaakte zeer goed!

Afgetopt met een zalige afsluiting van koffie met likeur!

28. mandy en nelly

Het eten is heerlijk! En de bediening is heel vriendelijk en spontaan!

Het is echt een aanrader!

Groetjes mandy en nelly.

29. Het eten is heerlijk, goede bediening en het ziet er gezellig uit.
    De prijzen zijn niet duur.

30. Sylvia en Jan Voets Den Haag

Omdat we in hotel Figi zaten besloten we zaterdagavond naar Sirtaki te gaan. Geweldig! Aardige bediening die wel iets te vaak kwam vragen of we nog iets wilde hebben, maar dat is, geloof ik, normaal bij een Griek. Nogmaals een echte aanrader!

31. De barman deed goed zijn werk en de drankjes waren super... ik ga voortaan elke zaterdag en zondag!

32. Super restaurant, heerlijke schotels. Wat de voorgaande sprekers betreft klopt helemaal niets van, ok wanneer je wil afhalen is Jorgos perfekt. Maar als je lekker en gezellig wilt uit eten en van grieks houdt is SIRTAKI de beste in Zeist. Vriendelijke mensen en goede entourage.

33. niet te eten de tzatikie is heel dun

34. ik vind het eten niet vies maar ook niet super lekker ik haal het voortaan af bij jorgos op de steynlaan voor de knoflook is lekker

groetjes mathijs