Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zeist verdeeld zijn.

1. Lekker gegeten en goede sfeer en service.

2. Cees Valstar

Lekker, goed en gezellig. Bovendien, altijd geïnteresseerd en bereid iets extra's te doen.
    Topper!

3. Internationaal Zeist

Goede maaltijd gegeten. Alleen moesten we echt ont-zet-tend lang wachten. 20 minuten nadat we binnen waren hebben we voorgerecht en hoofdmaaltijd besteld. Pas een uur (!) later aten we het voorgerecht. En méér dan 2 uur na binnenkomst (om precies te zijn: 130 minuten) kregen we het hoofdgerecht voorgeschoteld. Toen we wilde vragen aan de bediening waar het eten bleef, kwam toen we onze hand opstaken direct de reactie: 'het eten komt er bijna aan'. We waren serieus aan het overwegen om maar op te staan en ergens iets anders te eten te gaan halen. Blijkbaar waren ze zich dus wel bewust van de lange duur, omdat we niet eens de vraag hoefden te stellen. Maar goed, kom dan even wat zeggen, of excuseer je even, of leg even uit wat er mis is gegaan. Toetje hebben we maar gelaten, voordat we daar weer eindeloos op zouden moeten wachten. Lekker gegeten, maar wij komen hier niet nog een keer.

4. Gezellig restaurant , goede bediening en prima eten voor een prima prijs.
    Om terug te komen 😁👍

5. Het eten was heerlijk, je kon bijbestellen zoveel je wilt. De kok kwam steeds vragen of alles naar wens was. Prima

6. Internationaal Zeist

Joyce Mulleneers-Mallo

Voor de eerste maal hier wezen eten. Erg goed, heerlijk mals vlees, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening (is eigenaar), gezellig restaurant. Wij gaan er zeker vaker heen.

7. We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk, vlot en dacht goed mee. Goede kwaliteit eten! Goed eten voor een mooie prijs!

8. Heerlijk gegeten, goede en gezellige bediening. We komen zeker terug,

9. Anoniem

Het eten besteld via thuisbezorgd. Een uur gewacht, er miste eten en te weinig wisselgeld. Vervolgens onbereikbaar.

10. Heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangst en bediening was prima en goede sfeer al met al een fijn restaurant om gezellig en betaalbaar uit eten te gaan!

11. Of ze niet willen of je komt eten!

Eten is echt heel slecht, Turkse pizza als een spons met oude sla.

Döner vlees ruikt al helemaal fout en smaakt niet eens naar döner.

Nooit heen gaan! Beter de overkant daar zit een goede!

1,8
  12. Voor het eerst deze zaak bezocht. Personeel lijkt het vervelend te vinden om je bestelling op te nemen. Daarnaast is het eten zeer slecht. Turkse pizza is een slappe hap met oude sla, broodje döner smaakt niet eens naar döner en ziet er heel onaangenaam uit, ook deze wordt geserveerd met kale oude sla. Ik zou niemand aanraden om deze zaak te bezoeken.

13. Goed eten voor een goede prijs. Leuke sfeer en uitstekende bediening. Hier kom ik nog eens terug.

14. met 5 personen de verjaardag van Elsje gevierd, we hadden gevraagd om een leuk nagerecht van ijs met vuurwerk te verzorgen, speciaal voor ons gemaakt!! echt heerlijk was de ijstaart, zeer gastvrij en gezellig personeel, in voor een praatje en niks is te veel, je word goed bediend en niet te vergeten, het eten was heerlijk, lekker en gevarieerd, we hebben genoten en veel gelachen... echt een aanrader, komen zeker weer eens terug... bedankt!!

15. Internationaal Zeist

Adri Dijkstra

Geweldig leuk eethuis, eenvoudige ambiance, maar goede en gezellige verzorging, en het eten smaakt altijd voortreffelijk. En ze hebben heel bijzondere en lekkere wijn (Postup).

16. Internationaal Zeist

We komen al geruime tijd met enige regelmaat bij Dubrovnik. De uitstekend bediening en het lekkere eten maken het bezoek altijd tot een feest. Wat ik nog nergens tegen kwam: het restaurant is uitstekend rolstoel toegankelijk! Ook nu weer prima gegeten, de Balkanschotel, de levertjes en de soep, allemaal niets op aan te merken. Ook de slivovitz smaakte weer prima evenals het karafje rode wijn. Echt weer een avondje uit in Balkan sfeer!

17. Internationaal Zeist

Jeanne Leeuwenburg

We hebben heerlijk gegeten. Omdat het een verjaardag betrof werd ons het Verrassingsmenu geadviseerd, het kon niet beter. De gerechten waren heerlijk evenals de bijpassende wijnen. De bediening was uitstekend, heel goed en we hebben gelachen! Wat een feestelijke avond was het.

18. Jelly de Bruijn

Wij hebben zondag heerlijk gegeten bij Ramblas. De bediening was correct en het eten was geweldig. Wij komen dan ook graag terug.

19. Online gereserveerd. Prima geregeld. Tapas gegeten. Was zoals altijd heerlijk. Met als afsluiter een verjaardagsijsje.
    Personeel zeer vriendelijk.
    Komen graag nog eens terug.

20. Marielle

Reservering per email was bevestigd maar niet doorgekomen. Via hun eigen site geboekt dus daar is zeker wat te verbeteren. Overigens keurig opgelost!
    Het eten was heerlijk, soms wat te pittig voor de een maar perfect voor de ander.
    Hun chocolade taart is zalig! Aanrader!!

21. Hier al verschillende keren gegeten, heerlijk! Moet wel een hele goede kok in de keuken staan, ziet er ook erg mooi en aantrekkelijk uit. Het madiwodo gerecht is een aanrader, evenals het wekelijks wisselende menu. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zal er zeker nog heel regelmatig gaan eten.

22. Bij Ramblas eten is altijd leuk, gezellig en lekker. Diverse koude en diverse warme gerechtjes. Echt een aanrader.

23. nusret

24. Voor ons het favoriete restaurant! Wat een lekker eten en wat een super eigenaar! Zaterdag zijn we lekker wezen eten bij Ramblas. Dit doen we vaker maar dan op zondag. Ondanks de drukte van zaterdag kan ik niet meer dan complimenten geven. De jongen/man van de bediening en de eigenaar wat een toppers! De eigenaar komt altijd even vragen of alles naar wens is geweest, echt een man met hart voor de zaak! Het eten was als altijd super lekker!! We komen snel weer!! Ga vooral zo door!

25. Loes de Groot

We hebben het enorm naar onze zin gehad. Heerlijk gegeten en een compliment voor de serveersters en hun mannelijke collega. Grote glimlach en alles op een fijne manier uitleggen. Ook in voor een grapje over geitenkaas

26. NO Blom

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en een vlotte bediening voor een schappelijke prijs

27. Benschop

Het was gezellig en het eten was goed, prijs kwaliteit helemaal top.

28. Heerlijk gegeten, goede bediening en vriendelijk. Vlees goed klaar gemaakt en puntzak friet ook leuk erbij. Het is dat het voor ons te ver vandaan is (waren weekend weg), anders zeker voor herhaling vatbaar!

29. Marijke

Lekkere patat. Pindasaus en knoflooksaus zijn een aanrader. Heel lekker! Ook vriendelijke bediening