Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zeist verdeeld zijn.

1. Vriendelijk personeel, eten was er snel, goed vlees!

2. Marokkaans Zeist

Na een uur gebeld waar het eten bleef: doorverbonden met een voicemail. Niet teruggebeld. Na anderhalf uur weer gebeld: wordt beweerd dat er geen bestelling is binnengekomen, terwijl de bevestiging gewoon in de mailbox zit. Na resetten van het systeem kwam de bestelling opeens spontaan binnen. Gevraagd om het betaalde bedrag terug te sturen, omdat het gewoon te lang duurt, zeker als het nu nog klaargemaakt moet worden. De persoon aan de lijn bleef maar roepen door de telefoon i.p.v. fatsoenlijk te luisteren en te reageren. En had ook nog een het lef de klant te beschuldigen van schreeuwen. Onvoorstelbaar onbeschoft gedrag. Hier bestellen is de grootste fout die iemand kan maken.

3. Marokkaans Zeist

Zeist

4. Cynthia van Dijk

Het was heel gezellig eten was heel goed.
    De bediening was uitstekend.
    Top avond gehad.
    Ik kom zeker weer terug.

5. Michaël van den Ene

Als afsluiting van onze afdelingsuitje hebben wij kunnen genieten van een zeer goed verzorgde Ramblas-ervaring. Met 18 personen hebben we heerlijke tapas gegeten. In ons team zijn twee personen met voedings- allergieën. Hierop werd uitmuntend gereageerd en ontvingen zij perfect de passende aandacht. Bedankt voor deze aangename ervaring. Een aanrader om hier heen te gaan en de sfeer, gastvrijheid en variatie aan allerlei smakelijke tapas te ervaren.

6. Van der Hoef

Hele gezellige avond gehad bij Ramblas om onze inmiddels 11-jarige trouwdag te vieren. Onze tafel was heel erg mooi opgemaakt met rozenblaadjes, erg attent. Personeel is heel erg vriendelijk en probeert van elke verjaardag, trouwdag e.d. een feestje te maken. Zeker een aanrader om hier te gaan eten!

7. De sfeer was ongedwongen, aardig personeel. Lekker gegeten

8. Internationaal Zeist

Raymond Piek

Was van ouds super lekker mals vlees en heerlijk voorgerecht met rijst hmmmm

9. Frans de Weerdt

Ik vind dit het beste restaurant waar we ooit gegeten hebben. En we gaan overal elke week uit eten. Ramblas is niet duur en de gerechten zijn super. Neem van mij aan, gewoon gaan en je blijft er komen........

10. Top service en een hele gezellige sfeer. Het eten is enorm lekker!!!

11. Wilna Kuipers

We hebben het ontzettend gezellig gehad en lekker gegeten, vooral de biefstuk en de ossenhaas waren erg goed, bovendien had de chef een heerlijke saus gemaakt die we mochten proeven. De verschillende gangen liepen wat chaotisch, omdat we zelf de boel in het honderd stuurden door een combinatie te maken van tapas en eten à la carte, maar alle medewerkers waren super vriendelijk. We hebben daardoor heel wat besteed, maar kregen van de chef een heerlijk digestief en een kop koffie, complimenten hoor! En de aanwezige gasten waren ook nog eens erg aardig, dus we hadden en super gezellig avond.

12. Je kan zien dat het overgenomen is, en een andere eigenaar is helaas, lang moeten wachten en elke keer het verkeerde gerechtje gekregen helaas was onze favo restaurant maar we gaan er helaas niet meer heen erg jammer! Eten was opzicht wel oke, alleen kleine beetjes en niet echt de smaak die we gewend waren van ramblas.

13. Goede sfeer, was ervoor het eerst. Bediening top, wat ik miste waren de champions met olijfolie, verder een aanbeveling

14. Internationaal Zeist

An Hanswijk

Wij zijn in Zeist op vakantie en hebben deze geweldige zaak gevonden. Zijn hier nu 3× wezen eten. Wat een service en super lekker eten. Gaan als afsluiting nogmaals eten bij Dubrovnic.

15. Internationaal Zeist

Het begint al bij de ontvangst. Zeer gastvrije ontvangst. Verder is het eten van topkwaliteit, alles vers klaar gemaakt. De service is prima en attent. Hier komen wij zeker nog eens terug.

16. Jan van Speken

Heerlijk gegeten, echt een verrassing en aanrader! We zijn hier 6 jaar geleden geweest en wat een verbetering in kwaliteit van gerechten zeg! We komen zeker terug!

17. Vanavond hier gegeten. Het was weer heerlijk. Zeer nette en aardige bediening, ontzettend lekker eten, heel veel keuze, wij hebben we er genoten en komen hier zeker terug. Wij raden dit restaurant ten zeerste aan.

18. Nelleke Verburg

Vroeger was het bij Ramblas gezellig druk, nu waren er op een zaterdagavond maar een paar tafels bezet dat vind ik jammer. Het eten en de keuze is niks op aan te merken dat is goed. Als je tapas bestelt en je eet met meerdere personen en je wil de gerechten delen vind ik het heel onhygiënisch dat je dit doet met de vork waar je mee eet. Opscheplepels op de tafel vooral voor salades en frietjes en een extra mes voor de aolie vind ik een groot gemis.

19. Internationaal Zeist

L. C. van Koetsveld-Schmelter

Wij hebben heerlijk gegeten, hele vriendelijke mensen, een sfeervol restaurant, wat wil je nog meer.
    Wij komen zeker terug.

20. Veel dressing over eten.
    En vindt het ook weer vandaag ongepast hoe de serveersters er bij lopen qua kleding.
    Ik kom niet vaak hier maar als ik kom ziet het er schandalig uit. Korte shirtjes en onderkleding te kort of votjes kleding.
    Misschien eens tijd voor bedrijfskleding of gepast nette kleding

5,9
  21. Na vorige goede ervaringen vh eten van tapas in Zeist wilden we het hier proberen. Helaas viel het ons erg tegen. De sfeer vonden we niet gezellig, het eten matig (alsof er te weinig aandacht is besteed aan smaak en uiterlijk, weinig inspiratie) en de bediening aardig maar niet erg betrokken.
    Saaie deserts. Voornamelijk bolletjes ijs.
    Brood was lekker, wijn goed en ook de koffie.

22. Internationaal Zeist

Lekker gegeten voor een prima prijs!

23. Internationaal Zeist

Het was boven verwachting. Heerlijk gegeten en gedronken en de rekening viel 100% mee. De bediening was vriendelijk, gezellig maar zeker niet opdringerig. Het was druk dus moesten wel eventjes op ons eten wachten maar met goed gezelschap is dat zeker geen probleem. Wij komen zeker terug.

24. Internationaal Zeist

Het eten was lekker. De sfeer was goed en het zijn vriendelijke mensen. Goede bediening.

25. Internationaal Zeist

Na een feestelijke gelegenheid gereserveerd bij bij lex voor een leuke afsluiting met high tea. Wij hebben het onderling wel leuk gehad maar de service was belabberd. De presentatie van de gerechten ook en de smaak was dubieus.
    Het toilet was ronduit onsmakelijk met een draadmand boordevol tissues.
    Deze high tea staat met stip genoteerd als de slechtste die ik ooit gedaan heb.

26. Mido

27. Rita Beune

Eten en drinken was prima in orde. Bediening was vlot.
    Het was een familie-etentje met 20 personen.
    Vooraf was er gecommuniceerd dat we rond 5 uur aanwezig zouden zijn en bij mooi weer op terras zouden borrelen met brood en aioli en wraphapjes.
    Om 6 uur zouden we aan tafel gaan. Tot onze verbazing moesten we kiezen: binnen of buiten! Als het druk was geweest dan zou ik daar begrip voor hebben maar er is maar een tafel op terras bezet geweest en op de bovenverdieping geen enkele andere tafel!
    Verder werd er al eten op tafel gezet om half 6, het tempo waarin het eten op tafel werd gezet was erg hoog, er was geen ruimte over. Ook toen ik daar de bediening op aan sprak kwam er geen verbetering. Dus nog 2 keer aangegeven dat tempo omlaag moest, zonder veel resultaat overigens.
    Kortom eten was prima maar de rest behoeft verbetering.
    Afspraken worden niet voor niets gemaakt.

28. Omgeving Nieuwegein en Utrecht

We hadden om een rustig tafeltje gevraagd. We kregen het eerste tafel aan de straatzijde. Omdat de schuifpui openstond hoorde en rook je de uitlaat gassen. Gelukkig konden we switchen naar een tafel achterin de zaak.

Eten.
    Op de vis gerechten gebruiken ze allemaal dezelfde saus.
    Het is niet hoogstand niveau het eten was matig. Door het gezelschap was het een geslaagde avond.

29. Weer heerlijk gegeten.
    Bediening is helaas erg jong en onervaren. 2 biertjes besteld, 1 gekregen.
    1 gang besteld, briefje kwijt, half uur gewacht op onze gang, toen maar nagevraagd. Briefje inderdaad verdwenen.
    Maar bekeken maakt heerlijke gerechten en de regelmatig wisselende 5 gerechten blijven verrassen.

6,1
  30. Super leuke en gezellige plek. Vanaf de buitenkant oogt het niet zo, maar als je eenmaal binnen bent, sta je je ogen uit te kijken. Super lekker eten, en hele vriendelijke mensen. Zelfs speciale verzoekjes worden heeeeeel leuk gedaan. Zeker waard om bij hun eens lekker te gaan eten.