Hier zie je hoe de meningen over de Dubrovnik verdeeld zijn.

1. Internationaal Zeist

Een erg leuk restaurant, met een hele vriendelijke eigenaar die zelf de bediening doet.
    Het eten is er erg lekker, zeker een aanrader om eens naartoe te gaan.

2. Heerlijk gegeten en erg goed betaalbaar! Gezellige bediening

3. Fam. Schamhardt

We eten hier regelmatig. Goed eten, leuke sfeer en ook goed te doen met kinderen.

4. Vroeger erg goed, tegenwoordig wisselend van kwaliteit. En als je afhaalt denkt het personeel dat achter het muurtje staat dat je ze niet kan horen ofzo. Dat kan dus wel, en je klant waar je net geld van aangenomen hebt afzeiken is niet zo netjes.... just saying.

Tegenwoordig is er concurrentie die minstens net zo goed is en bezorgt. Ik haal het voortaan daar wel.

5. Internationaal Zeist

Heerlijk eten. Zeer vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

6. Internationaal Zeist

Erg gezellig, een goede bediening en het eten was heerlijk. Zeker een aanrader!

7. Wat een geweldige zaak is dit toch. Kom er nou voor de derde keer en elke keer weer zeeeeeeeer lekker gegeten.

8. Afgelopen woensdagavond met familie via Eet nu een tafel voor zes in het restaurant Ramblas gereserveerd om een verjaardag te vieren. Er werd keurig een bevestiging gestuurd zodat je nooit voor verassingen komt te staan. Mijn partner en ik zijn bekend met de hoge kwaliteit van dit gezellige Spaanse restaurant. Ook dit keer was de ontvangst perfect. Al het eten was even lekker en smakelijk. Bij het serveren van de koffie werd de muziek gewisseld met een "lang zal ze leven" melodie en kwam het personeel en de eigenaar geheel op eigen initiatief met een dessert met vuurwerk en "gefeliciteerd" geschreven in de cacao poeder. Voor ons is dit het beste Spaanse restaurant waar we ooit zijn geweest.

9. Internationaal Zeist

Ik heb er heerlijk gegeten bediening was super en heel klantvriendelijk.

10. Zaterdag voor de derde keer wezen eten bij Ramlas, iedere keer staan wij versteld van de zeer hoge kwaliteit, zeer gezellige zaak, vriendelijk personeel, zeker de gastvrouw achter de bar.wij hebben onbeperkt tapas gegeten, in één woord: Geweldig, zeker een aanrader, top!

11. Internationaal Zeist

Heerlijk eten vriendelijke mensen super prijs.

12. Jelle welman

Was weer heerlijk zoals altijd! Service was snel en vriendelijk en het eten goed op smaak. Door de inrichting en muziek eventjes helemaal in Spanje!

13. Uiterst vriendelijke bediening en welkom. Tussendoor vaak contact met de bediening ook de kok kwam meerdere keren zijn gezicht laten zien in het restaurant en ging bij een ieder langs om te vragen of alles naar behoren was. Echt uitstekend!

14. Internationaal Zeist

Wij hebben gebruik gemaakt van het 4 gangen menu. Het was werkelijk perfect.

15. Gewoon lekker, genoeg en gezellig.

16. Roel van Ravenswaaij

Heel goed goede bediening aardige man(personeel) eigenaar.
    Heerlijk bereid hoeft niet lang te wachten in één woord geweldig.
    Vrgr Roel.

17. Gezellig restaurant met leuke en vlotte bediening.
    Prima eten en bijhorende prijzen.
    In plaats van de koffie had ik liever een ijsje of zo gehad, verder geen klachten…
    Aanrader.

18. Erg gezellig en lekker gegeten. Was samen met een vriendin. Kom geregeld in dit restaurant. Heerlijk eten, goede kwaliteit en aandacht voor speciale dieetwensen. Geen alledaagse tapasbar, maar meer in de sfeer van een restaurant. Dat je diverse mogelijkheden hebt om er tapas te kunnen eten is ook prettig. Zo eet een ieder wat hij/zij lekker vindt. Eeten is van goede kwaliteit en de grote van iedere tappa is perfect. Niet te groot en niet te klein.

19. Ik heb daar wat gegeten en het was niet goed bevallen.

2,4
  20. Eva de Lange

We zijn afgelopen weekend met onze kinderen hier wezen eten. Buiten om dat het eten prima was en de bediening erg vlot en aardig, hebben ze ook een kinderhoek! Inclusief ipads. Onze kinderen konden hun lol niet op en wij hebben heerlijk gegeten. Ook hebben ze live muziek wat wij erg leuk vonden..

21. Tiffany de Smet

Donderdag hier gegeten met mijn moeder nog voor haar verjaardag. De bediening was uiterst vriendelijk en snel en kwam met een versiert toetje. Super aardig!

We hebben beide genoten van het eten en goede wijn. Heren van Zeist, bedankt!

22. Het was helemaal top heerlijk gegeten en zeer leuk geholpen. Dit is een zaak waar ik graag terug kom.
    Al woon ik niet in de buurt, rij ik er graag voor om. Wat een leuke, warme zaak. Ga vooral zo door!

23. S. ten Brink

Wij kwamen met een gezelschap van 6 personen om een verjaardag en te vieren en het behalen van een diploma. Bij binnenkomst zag de eigenaar dat er cadeautjes uitgepakt zouden worden. Op zijn vraag of wij iets te vieren hadden beaamden wij dit. Bij het serveren van de koffie werd de muziek gewisseld met een "lang zal ze leven" melodie en kwam het personeel en de eigenaar geheel op eigen initiatief met een dessert met vuurwerk en "gefeliciteerd" geschreven in de cacao poeder. Ook kregen wij een fles Spaanse rode wijn aangeboden die heerlijk was. Super leuk gedaan!!!

24. Internationaal Zeist

Erg Gezellig gehad met 4 personen in het restaurant en daarna nog lekker op het terras gezeten en het dessert gehad.
    Vriendelijke bediening en erg behulpzaam.
    Veel verschillende bieren in het assortiment.

25. Betaalbaar lekker eten met super aardige bediening.

26. Wij hebben hier met z'n tweeën heerlijk gegeten. Ruime keuze, verrassende smaken. Heerlijke Sangria. Bediening heel erg vriendelijk, net als de kok die regelmatig langskomt om te vragen hoe alles smaakt.

27. Chinees-Indisch Zeist

Het eten is wel lekker maar in het meeneem wokgerecht voor 1 persoon zat hooguit een eetlepel vulling en een paar stukjes char chiu vlees. Na 5 happen alleen nog droge rijst dus. Eerder eens een biertje besteld tijdens het wachten. Maar daar kwam een rioollucht vanaf. Het is bij mij tegenover de straat. Maar ik rij voortaan wel wat verder.

3,5
  28. Internationaal Zeist

Heel hartelijk ontvangen door de eigenaar die ons naar de tafel begeleide. Het restaurant is leuk aangekleed in Kroatische stijl. Het eten en drinken is eenvoudig, maar erg lekker en met grote porties, en dat allemaal voor een zeer aantrekkelijke prijs. Hele goede prijs kwaliteit verhouding dus. De bediening was heel erg vriendelijk en goed. Al met al een zeer fijne ervaring dus.

29. Internationaal Zeist

Afgelopen wo: 30 Augustus 2017 hebben we na 20 jaar hier weer prima gegeten.
    Toen waren 25 jaar getrouwd. Hebben hier gegeten (met aanhang). Maar in die.
    Tijd waren verhuist naar Breda. Onze ouders woonde nog in de omgeving. (De Bilt/Bildthoven) we waren die Woensdag in de omgeving. Wel eerst vastgelegd.
    Bij eet.nu. De eigenaar kon ons nog niet eer herkennen. Logisch hij zit vanaf.
    15 April 1953. We heerlijk en met hem oude verhalen opgehaald. Voor over het.
    Eten. Misschien gaan we 15 April wel weer eten vanuit Breda. Beste familie.
    Nog mals bedankt voor het eten en jullie gast vrijheid zoals in Kroatië.
    Gr. Maria&Dick Punt; Breda.

30. Lekker gegeten. Maar het is niet heel sfeervol en ik vond het ook vrij prijzig.