Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zeist verdeeld zijn.

Peter Rijpstra

2. Internationaal Zeist

Een gezellig restaurant. Goede kaart, goed eten, vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Spaans Zeist

Of wij hadden pech of het gaat altijd zo maar echt alles ging mis bij ons. De eerste bestelling was vergeten door de geven en kwamen ze 20 min later nogmaals opnemen. De 3 ronde kregen we hetzelfde als ronde 2. Smaken van de tapas waren niet erg bijzonder en miste een beetje power.
    Daarnaast zat er een vreemde tomaatsmaak aan de spareribs om het een beetje Spaans te laten lijken. Ook was de carpaccio erg simpel. Welgeteld 3 plakjes op een berg ijsbergsla. Geen rucola, geen pijnboompitten en geen parmezaanse kaas.

De service was daarentegen wel goed. Ze bleven zich verontschuldigen en hebben gratis ijs en koffie gehad voor al het ongemak.

Al met al het eten en de bestellingen kunnen beter maar de service was wel goed maar daarvoor ga je niet naar een restaurant. Dit was 1 keer maar nooit.

4. Spaans Zeist

De eerste keer bij Ramblas en zeker niet de laatste. Tapas zoals Tapas moet zijn. Hoewel… de porties van de kipfilet en de ossenhaas mogen best iets kleiner want je houdt geen vingers meer over. Vriendelijk personeel, vlotte bediening en gevarieerd aanbod.

The food was super delicious. The location is perfect for parking in the backside (after 18.00 free parking). My colleagues were from India. They liked very much the food. The service was perfect and friendly. He explained very well about the food. We had a really great time in Buddha Restaurant. Last week, we ordered the catering for my office. They prepared exact quality food and delicious. We all enjoyed the catering. So, I am satisfied. Erg aarader en zeker terug met mijn familie.

6. Spaans Zeist

Vorig weekend wederom heerlijk gegeten! Is en blijft toch ons favoriete restaurant. Maar goed dat deze niet in onze woonplaats is gevestigd, anders zouden we er elke week zitten. ;-) 1 jongen van de bediening springt erboven uit. Hij werkt er al vanaf de eerste dag dat we daar komen. Altijd even vriendelijk, niks is teveel! Een echte topper! ook de eigenaar is top, komt altijd even vragen of alles naar wens is. Verheug me nu al op een volgend bezoek. :-)

7. Spaans Zeist

Van der meer

Samen met mijn zoon en vrouw gisteren gedineerd. Service uitstekend. Rib eye en spareibs besteld, heerlijk naar smaak gekruid. Eten was lekker vers, en volop keuze gevarieerd. Zeker de moeite om weer te komen. Vaste klant erbij!

8. Spaans Zeist

Michiel van Diggelen

Heerlijk gegeten. De bediening staat in een wip bij je om te vragen of te leveren. Het eten is vers, op de juiste temperatuur, goed gekruid en er is volop keuze. We genieten altijd bij Ramblas!

9. Spaans Zeist

Gisteren met een gezelschap gegeten bij Ramblas. Hier had iemand spareribs besteld die op zich goed smaakte alleen de portie was bijzonder klein. De mixed grill spareribs/ribeye was ook niet denderend. Erg kleine portie en de ribeye was zo dun dat het wel carpaccio leek. Deze was dan ook doorbakken en droog. Mijn buurvrouw aan tafel had hetzelfde besteld en het leek wel alsof ze de ribeye kwa dikte gehalveerd hadden en wij elkaars andere helft hadden.

Als ze bij Ramblas zo doorgaan denk ik dat er weinig klanten over blijven.

Service was op zich goed.

10. Spaans Zeist

Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Genoeg keus. Goede sfeer.
    Aanrader!

11. Internationaal Zeist

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met zeer vriendelijke bediening. Zeker een gaan eten!!!

Het eten is erg lekker, goed voorbereid. Er hangt een goede sfeer en het personeel is heel vriendelijk. Dit is zeker een aanrader

13. Spaans Zeist

Jeroen Raasing

Super heerlijk gegeten en wat een vriendelijk personeel, echt een aanrader!

Een erg leuk restaurant, met een hele vriendelijke eigenaar die zelf de bediening doet.
    Het eten is er erg lekker, zeker een aanrader om eens naartoe te gaan.

15. Internationaal Zeist

Heerlijk gegeten en erg goed betaalbaar! Gezellige bediening

16. Internationaal Zeist

Fam. Schamhardt

We eten hier regelmatig. Goed eten, leuke sfeer en ook goed te doen met kinderen.

Vroeger erg goed, tegenwoordig wisselend van kwaliteit. En als je afhaalt denkt het personeel dat achter het muurtje staat dat je ze niet kan horen ofzo. Dat kan dus wel, en je klant waar je net geld van aangenomen hebt afzeiken is niet zo netjes.... just saying.

Tegenwoordig is er concurrentie die minstens net zo goed is en bezorgt. Ik haal het voortaan daar wel.

Heerlijk eten. Zeer vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

Erg gezellig, een goede bediening en het eten was heerlijk. Zeker een aanrader!

Wat een geweldige zaak is dit toch. Kom er nou voor de derde keer en elke keer weer zeeeeeeeer lekker gegeten.

21. Spaans Zeist

Afgelopen woensdagavond met familie via Eet nu een tafel voor zes in het restaurant Ramblas gereserveerd om een verjaardag te vieren. Er werd keurig een bevestiging gestuurd zodat je nooit voor verassingen komt te staan. Mijn partner en ik zijn bekend met de hoge kwaliteit van dit gezellige Spaanse restaurant. Ook dit keer was de ontvangst perfect. Al het eten was even lekker en smakelijk. Bij het serveren van de koffie werd de muziek gewisseld met een "lang zal ze leven" melodie en kwam het personeel en de eigenaar geheel op eigen initiatief met een dessert met vuurwerk en "gefeliciteerd" geschreven in de cacao poeder. Voor ons is dit het beste Spaanse restaurant waar we ooit zijn geweest.

22. Internationaal Zeist

Ik heb er heerlijk gegeten bediening was super en heel klantvriendelijk.

23. Spaans Zeist

Zaterdag voor de derde keer wezen eten bij Ramlas, iedere keer staan wij versteld van de zeer hoge kwaliteit, zeer gezellige zaak, vriendelijk personeel, zeker de gastvrouw achter de bar.wij hebben onbeperkt tapas gegeten, in één woord: Geweldig, zeker een aanrader, top!

Heerlijk eten vriendelijke mensen super prijs.

25. Spaans Zeist

Jelle welman

Was weer heerlijk zoals altijd! Service was snel en vriendelijk en het eten goed op smaak. Door de inrichting en muziek eventjes helemaal in Spanje!

26. Spaans Zeist

Uiterst vriendelijke bediening en welkom. Tussendoor vaak contact met de bediening ook de kok kwam meerdere keren zijn gezicht laten zien in het restaurant en ging bij een ieder langs om te vragen of alles naar behoren was. Echt uitstekend!

Wij hebben gebruik gemaakt van het 4 gangen menu. Het was werkelijk perfect.

28. Spaans Zeist

Gewoon lekker, genoeg en gezellig.

Roel van Ravenswaaij

Heel goed goede bediening aardige man(personeel) eigenaar.
    Heerlijk bereid hoeft niet lang te wachten in één woord geweldig.
    Vrgr Roel.

Gezellig restaurant met leuke en vlotte bediening.
    Prima eten en bijhorende prijzen.
    In plaats van de koffie had ik liever een ijsje of zo gehad, verder geen klachten…
    Aanrader.