Eetcafe 12 Ambachten in Zeist

een drankje, koffie, lunch, brunch of een heerlijke diner

Parkeren geen probleem.

di lunch vanaf 10:30 diner 10:30 - 21:30
wo lunch vanaf 10:30 diner 10:30 - 21:30
do lunch vanaf 10:30 diner 10:30 - 21:30
vr lunch vanaf 10:30 diner 10:30 - 21:30
za lunch vanaf 10:30 diner 10:30 - 21:30
zo lunch vanaf 16:00 diner 16:00 - 21:00

Naast onze menukaart hebben wij een leuke aanbieding

NEE......... DIT IS GEEN GRAP VOOR MAAR € 11,50
Maandspecial november

De hele maand op dinsdag, woensdag en donderdag.....

GEPANEERDE SCHNITZEL,
GEWOKTE GROENTE EN
CHAMPIGNON-ROOMSAUS.
EN FRIET
€ 11.50

***** EEN 3 GANGEN WISSELEND WEEKMENU *******
VOOR € 21,75
+++++Zie onze website: www.eetcafe12ambachten.nl++++++

*Zie ook de gehele menukaart op onze website.
www.eetcafe12ambachten.nl

*Wij beschikken ook over een zaal waar u met grote groepen kunt,
* Vergaderen
* Lunchen
* Buffetten
* verjaardag
* Bruiloft
* Etc.
* free social wifi
De zaal altijd van te voren reserveren.

Ook is het mogelijk bij ons SALSA DANS LESSEN te volgen.
gratis proefles inf. 06-53671798

1320014064 86
1390219509 82
1422982050 78
1511908946 87

1. Heerlijk gegeten, lekkere combi van vlees met saus.

2. Een gezellig restaurant. Goede kaart, goed eten, vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met zeer vriendelijke bediening. Zeker een gaan eten!!!

4. Heerlijk gegeten en erg goed betaalbaar! Gezellige bediening

5. Fam. Schamhardt

We eten hier regelmatig. Goed eten, leuke sfeer en ook goed te doen met kinderen.

6. Weer perfect gegeten, alles erop en eraan. Prima bediening, erg vriendelijk. Het was een warme zomeravond, dus we hebben lekker op het grote terras kunnen zitten.

7. Was heerlijk! Kom zeker nog eens terug.

8. Het was weer prima. Lekker gegeten en een prima service.

9. chantal taekema

Het eten was erg lekker. De porties enorm en de bediening was erg vriendelijk. Kortom een aanrader!

10. Heerlijk gegeten goede bediening en leuke sfeer
    dus voor herhaling vatbaar.

11. Lekker gegeten!

12. Anoniem

Goede en vriendelijke bediening. Eten bijzonder goed voor een klantvriendelijke prijs en een gezellige ongedwongen sfeer. Voor herhaling zeer vatbaar.

13. Heerlijk gegeten, de kalfsribeye echt een aanrader. Prima sfeer en een zeer prettige bediening. Heerlijke avond gehad.

14. Justus Halbertsma

gezellig en prima service

15. M.J. Verhoeve

Wij waren hier voor het eerst. Al gauw bleek het de juiste keuze. De ontvangst was aller vriendelijks, ook de belangstelling tijdens het diner. We hadden saté varkenshaas met toebehoren, geweldig, een echte aanrader. De saté is botermals, die smelt bijna op je tong. De bediening is echt de "kers op de taart".
    Zijn we nog eens in Zeist, dan komen we zeker terug...

16. Gezellig restaurant , goede bediening en prima eten voor een prima prijs.
    Om terug te komen 😁👍

17. Goed eten voor een goede prijs. Leuke sfeer en uitstekende bediening. Hier kom ik nog eens terug.

18. Hier al verschillende keren gegeten, heerlijk! Moet wel een hele goede kok in de keuken staan, ziet er ook erg mooi en aantrekkelijk uit. Het madiwodo gerecht is een aanrader, evenals het wekelijks wisselende menu. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zal er zeker nog heel regelmatig gaan eten.

19. Benschop

Het was gezellig en het eten was goed, prijs kwaliteit helemaal top.

20. Heerlijk gegeten, goede bediening en vriendelijk. Vlees goed klaar gemaakt en puntzak friet ook leuk erbij. Het is dat het voor ons te ver vandaan is (waren weekend weg), anders zeker voor herhaling vatbaar!

21. Voor de 2e keer het diwodo menu genomen. Kennissen van ons dit restaurant aangeraden, waren net als wij erg tevreden. Echt een aanrader, komen zeker weer een keer terug, toppie.

22. john ten have

Wij hebben gegeten met onze moeders en onze kinderen en kleinkinderen.
    Fijne bediening, in alle rust een keuze kunnen maken, de gangen worden opgediend met een prettige tussenpauze. Gerechten allemaal met zorg bereid, zeer smaakvol. Leuke kaart voor de kinderen.
    zeker een aanrader.

23. Rachelle Kusters

24. Als altijd heerlijk, komen speciaal vanuit Rotterdam alleen voor dit eetcafé. Geweldig. 👍🏻

25. Zeer lekker gegeten, we waren erg vroeg, werd gelijk verteld dat de kok om half 5 ging eten en als we daarvoor nog wilden eten was dat geen probleem.
    Mijn dochter mocht zelfs haar eigen ijsje maken.
    Kortom, lekker gegeten en zeer vriendelijke mensen.

26. Stamgasten waren wat luidruchtig waardoor de sfeer minder was. Bovendien zaten wij vlak bij de buitendeur en kwam er iedere keer een koude luchtstroom over ons heen. Voor de rest was het eten en drinken prima en ook de bediening.

27. Sabine Witzier

Het eten was heerlijk.

28. Anja van Remmerden

Zoals altijd was het weer erg lekker.

29. Gezellig "bruin" eetcafe. Alles relaxed. Leuk 3 gangen- en diwodo menu. Komen hier paar x per maand. Enige nadeel is dat als er [gelukkig niet vaak] iets niet goed is, en de eigenaren er niet zijn, het niet goed opgepakt wordt door de jonge bediening en keuken. Leer momentje.

30. Pauline Niemeijer

Zeer flexibel, wisten van tevoren niet precies met hoeveel mensen we zouden komen. Was geen probleem. Zeer gastvrij ontvangen, lekker gegeten. Kortom, voor herhaling vatbaar!

31. Victor en family

Heerlijk gegeten. Uitstekende en vriendelijke bediening! We voelden ons GAST!

32. Op 28-08-2016 gedineerd. Smaakvol en leuk opgediend 3-gangenmenu voor slechts 19,75. De inschatting van het personeel, dat de krap 5 kwartier die wij tijd hadden, voldoende zou zijn, kwam uit.
    Leuke sfeer, prettige en attente bediening.

33. Op 16-08-2016 gedineerd. Het eten was zeer smaakvol. Ook grote eters komen hier tevreden van tafel. De prijs/kwaliteitverhouding is heel goed: € 60 met 2 personen.

Het personeel is heel vriendelijk. De inrichting is gezellig en zeer smaakvol.

Echt een aanrader!!

34. Bernadette

Heerlijk gegeten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar

35. N. Gerritsen

Sfeervol restaurant met een prettige, ongedwongen sfeer. Vriendelijke en gastvrije bediening met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Hebben er heerlijk gegeten en is zeker voor herhaling vatbaar.

36. Geboren en getogen in Zeist, maar nog niet bekend met dit gezellige eetcafe. Nu voor de 2e keer gegeten en dat is zeker aan te bevelen. Vooral het 3 gangenmenu is perfect. Goed verzorgd en aantrekkelijk geprijsd. Zeer vriendelijke bediening.

38. Gezellig cafe restaurant, alles was in de kerstsfeer. Lekker gegeten, niet duur. Vriendelijke bediening. Zeer de moeite waard om een keer te gaan eten.

Wij komen zeker nog een keer terug.

39. Eenvoudig eetcafé met goede bediening. Prijs/kwaliteit is uitstekend.

40. Dirk van der Laag

Even snel wat eten in Zeist. Erg gezellige sfeer, en lekker gegeten voor weinig geld (Dinsdag, Woensdag, Donderdag menu). Als ik weer in de buurt ben en snel wat moet eten, zoek ik niet verder.

41. Een goed café-restaurant. Afgelopen 2 jaren er regelmatig gegeten en geluncht. Het eten is van goede kwaliteit. Je krijgt waar voor je geld. De bediening is vriendelijk en vlot. De eigenaars Sophie en Frans hebben een echte horeca-passie. Service en gezelligheid ten top. We hebben ook een feest gevierd. Het buffet was vers en goed. Kortom een echte aanrader.

42. Dagje vanuit Delft naar Zeist donderdag. Gezellig druk ondanks regen. Aardige meiden en een heerlijke kalfslever gegeten.

43. Waardeloze service, eten was koud, nooit meer voor mij.

44. Ton Rutgers

Beetje huiskamer restaurant jaren 70. Ons kent ons publiek. Gedateerd interieur. Schoon. Vriendelijke dames. Maaltijden goede kwaliteit. Vlotte bediening.
    Aan te raden voor een vlotte goede maaltijd.

45. Weekendje weg met z'n 4en en op de recensies afgegaan om hier te eten.
    Eten was goed, stoofvlees was heerlijk alleen de spinazie was wel beetje verkeerde keuze. Deze was matig en aardappels niet echt lekker.
    Bediening goed alleen erg stil binnen, weinig sfeer.

46. M. Boesten

Meer dan de moeite waard; prima eten, vriendelijke bediening, goeie prijs-kwaliteitverhouding. Een echte aanrader!

47. Vanavond gegeten bij de 12 ambachten. We zijn een weekend weg in Zeist en zagen de goede recensies op deze app! Heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk! Wij komen zeker nog een keer terug en zullen het iedereen aanbevelen.
    Groetjes uit Egmond en Heerhugowaard.

48. Erik Stolk

Heerlijk gegeten voor een rededelijke prijs !
    Neem ook een toetje deze zijn overheerlijk

49. Veelbelovende recensies brachten ons bij de 12ambachten.

Bij aankomst zaterdag om 17:30 zaten op het terras luidruchtige vaste klanten te borrelen, dat was wel hilarisch. Binnen gelukkig niet zo'n last van.

Het weekmenu bestond uit mosselen, maar helaas waren die echt niet goed. Veel dichte en het schelpdiertje van de open mosselen was vaak niet in z'n geheel eruit te krijgen. De vriendelijke serveerster nam de pan mee, maar kwam later weer terug, met hoogstwaarschijnlijk dezelfde pan en dezelfde inhoud. De mosselen waren nog steeds niet in orde. We vinden het lastig om te klagen dus hebben gegeten wat kon, wel onder het genot van een glas wijn van het huis. Liever toch een adequate oplossing gehad, maar het zij zo.

50. Wij hebben 28-6-2013 hier onze lunch gebruikt. Die was heerlijk, we hadden beiden een uitsmijter 12, bestaande uit heerlijk boerenbrood (keuze uit wit of lekker donker bruin), 3 eieren, ham en carpaccio op het brood en kaas op de eieren. Drankje erbij, gezellige ontvangst, keurige bediening, aparte rookkamer en lekker gegeten, wat wil je nog meer.

51. Onlangs met familie gegeten. Heerlijk ontspannen. Gezellig restaurant. Top bediening, erg vriendelijk. En natuurlijk het eten: Prima voor een prima prijsje! Kortom voor herhaling vatbaar.

52. M. Schraal

Hier het aanbiedingsmenu gegeten voor slechts € 9,50 !!! Heel goed !! Goede bediening kortom, voor herhaling vatbaar.

53. Gezellige sfeer, prima service en een heerlijke diner.
    De bediening is erg vriendelijk, klantgericht en heeft een informeel karakter.
    Kortom ik kom zeker vaker!!

54. carmen meijer

We hebben hier heerlijk gegeten, er hangt een prettige sfeer en de bediening is top. Zeker een plaats om nog eens terug te komen!

55. Ik heb hier al verschillende keren gegeten. En het is erg goed en lekker.Net als de wijn. Veel variatie in zowel voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten.De uiensoep en carpaccio zijn o.a. verrukkelijk voorgerechten. Varkenshaas in heerlijke stroganoffsaus met verse verschillende groentes en frietjes en gebakken aardappeltjes. Of een lekker visje. Ook voor de kleintjes is er een kindermenu. Als je binnenkomt hangt er een gezellige sfeer.Echt huiselijk. En de eigenaars [Sophie en Frans] en hun personeel zijn erg vriendelijk. En de service is top. Ook voor een heerlijke lunch kan je hier goed terecht. Een echte aanrader. Ik vind het helemaal TOP.

56. 12 Ambachten in Zeist prima en eenvoudig eetcafé. Maaltijden zijn goede kwaliteit. Vers en smakelijk.
    Witte huiswijn kan beter, maar was helemaal niet slecht. Wellicht persoonlijke smaak. Rode huiswijn niet gedronken. ook de wijnkaart niet gezien. Voor een volgende keer!
    Grote gastvrijheid en persoonlijke bediening. Alles is schoon en opgeruimd. Komt allen! (of liever niet, want dan wordt het te druk... grapje!)

57. Gisteren samen met mijn vriendin bij de 12 Ambachten gegeten, we zijn er vaker geweest, en de service en sfeer is echt super!! We vinden het belangrijk dat je op je gemak lekker kunt eten! En dat lukt hier elke keer weer

Ook de variatie op de menukaart is goed, en de bediening is attent

We blijven hier zeker terugkomen! Een aanrader!!!

58. Lekker gegeten in een rustige, warme omgeving. Leuke plek om met vrienden af te spreken. Vriendelijke uitbaters en goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik vond de toiletten zeer netjes onderhouden!

59. Prima gegeten en een gezellige avond gehad.

60. Ik ben na een dagje trein reizen hier gaan eten. Ik werd heel hartelijk ontvangen en hebben nog een praatje gemaakt.
    Het eten was heerlijk en we hebben er niet lang op hoeven wachten.
    Zeker nog een keer de moeite om naar toe terug te gaan!

61. Bert en Janny

Gezellige lokatie. Vriendelijke bediening. Leuke keus aan gerechten. Mooi geserveerd op de borden.

62. Van Herpen

Wij hebben hier laatst gegeten en heerlijk buiten gezeten.

De wensen die wij hier hadden werden allemaal naar wens vervult.

63. Nick 7 punten

Mooi en gezellig ingericht, service/bediening is super en voor ieder wat wils. Ik ben er meerdere malen geweest en ga er nog steeds graag naar toe. Al is het voor een lunch of een diner, hier zit je goed.
    Prijs kwaliteit verhouding is goed. Geen negatief woordt over te vertellen.

64. Wil en Ger

65. Met enige scepsis vanavond voor de eerste keer geweest.
    Maar dit was volledig onterecht. Hele nette vriendelijke bediening, Het voorgerechten palet genomen ( hmm kan er nog van nagenieten) Hoofd Black Angus steak, goed medium en bijtgare groentes erbij, en als toetje de flensjes met vanilleijs en grandmanier (aanrader) alhoewel de tiramisu van mijn man ook niet te versmaden was :-)
    Zeker een goede reden om terug te komen.

66. Heerlijke asperges gegeten van een 3 gangenmenu.
    Dit was de tweede keer dat we daar gegeten hebben.

67. Robbert, Lotje, Toon

Lekker gegeten. Goede keuze uit klassieke gerechten, lekker klaargemaakt en mooi geserveerd. Prettige bediening. We komen terug!

68. Heerlijk en gezellig gegeten.

69. m. van sonderen

Gezellig eet cafe, doet van buitenaf zeer luxe aan maar moet je niet weerhouden om naar binnen te gaan om de sfeer te proeven. Zeker een aanrader, eten en drinken is perfect.

70. Jan van Schagen

Heerlijk gegeten in een leuk en gezellig eetcafe. Prima bediening. De prijskwaliteit verhouding is goed. Lekker wijntje, goed verzorgde en smakelijke gerechten.
    Alles ziet er goed verzorgd uit. Wat mij betreft een aanrader.

18 december 2011

71. Heerlijk gegeten! Ook leuk dat de kok zelf aan tafel komt om te vragen of alles naar wens is, erg spontane kok! Als je wat anders wilt doet de kok er ook alles aan om het naar je wens te maken! Erg gezellig sfeertje, knus restaurant!

72. Jo 5 punten

Lekker eten, mooi verbouwd restaurant! Zeer vriendelijke bediening! Snel weer een keertje.

73. Leuk personeel en staan open voor je wensen. Het eten was heerlijk, mijn complimenten aan de koks. Ik kon niet kiezen tussen de nagerechten dus ik ga snel weer om de volgende te proeven.

74. Heerlijk gegeten. Goed personeel. Zeker een aanrader.

Wij hebben genoten.

75. Rampion

Heerlijk gegeten, goede menukaart, bediening goed en gezellig mooi interieur. In een woord goed, een echte aanrader.

76. Aangenaam verrast, 12 ambachten is wat ons betreft een aanrader! Heerlijk gegeten, prettige sfeer en goede bediening. Ook als je net iets anders, aanpassing wenst. Zeker voor herhaling vatbaar. Een goed adres om te onthouden. Onze dank en complimenten.

77. Hans Budel

Lekker en heel goed eten voor een leuke prijs, net weer geopend.

Leuke hard werkende eigenaren en een goede kok die er alles aan doen om het na je zin te maken.