Bezorgrestaurants in de buurt van Dubrovnik

Online eten bestellen

1220143477 95
1241930735 94
1601420503 92
1623207762 92

1. Op zaterdag 17 februari bezochten we weer restaurant Dubrovnik. Toen we op het internet aan het zoeken waren ontdekten we dat er inmiddels de nodige foto's van het eten en het restaurant waren geplaatst, leuk!. Ook is er een geheel vernieuwde menukaart. De prijzen zijn nog steeds redelijk, maar we ontdekten dat ook Dubrovnik niet kan ontkomen aan de steeds meer oplopende kosten. Maar we kwamen voor he lekkere eten natuurlijk en de unieke sfeer. De Cevapcici is echt fantastisch en ook de andere gerechten waren top. Vooraf genoten we van de heerlijke Sopski Salat. Een lekkere Slivovitz erbij en wat kan je dan nog gebeuren? De bediening en gastvrijheid staan op eenzame hoogte, dit is in de meeste andere restaurants ver onder de maat. We gruwen ervan daar aangesproken te worden in het Engels, alles is erop gericht je zo snel mogelijk weer op straat te doen belanden. Bij Dubrovnik is uit eten gaan een feest, we hopen dat we daar nog lang kunnen blijven genieten!

2. Philip voorbij

Het was gezellig en het eten was heerlijk

3. Adrie en Martha

Op aanraden van een kennis, die hier vaker komt, hier geweest. Gezellig restaurantje in een winkelcentrum. Werden meteen door de eigenaar verwelkomd. Prima voorgerechten (stokbrood met kruidenboter en een salade met garnalen). Daarna de hoofdgerechten: drie soorten vis en een steak gebakken uitjes en spek. Gegarneerd met wat groenten en rijst. Er bij een bakje frites en een kommetje overheerlijke knoflooksaus. Als nagerecht kozen we baklava en een Dame Blanche. Als verrassing kregen we van de zaak nog een heerlijk drankje. Al met al heerlijk gegeten voor een prima prijs. Bediening was erg aardig en attent. Er komen veel vaste klanten waarvan sommige al jaren. Dat zegt wel iets over de kwaliteit van eten en bediening.

4. Na het lezen van diverse reviews zijn we ook hier eens gaan eten.

Gezellig en leuk binnen, echter de start was even schrikken, na binnenkomst en het opnemen en serveren van de drankjes, ruim 30-40 min moeten wachten voordat de bestellingen opgenomen werden. Oei, dat wordt niet veel goed dachten we, zeker toen er om ons heen mensen te eten kregen die later binnen waren gekomen.

Na pas weer 30 minuten kwamen de voorgerechten. Beetje teleurgesteld qua tijd, maar na de eerste hap,... blijkt dat, het wachten waard was.
    Alle tafel genoten zaten te genieten, echter had ik zelf iets meer kippenlevertjes verwacht dan deze 3 stukjes.

Hoofdgerechten kwamen daarna gewoon niet al te lang. Ook hier alles netjes en lekker. Spiesjes worden netjes op je bord afgedaan zodat je zelf niet hoeft te prutsen.
    Je kunt er extra sausje bij bestellen, maar het vlees is zo lekker gekruid dat je eigenlijk geen extra saus nodig hebt.
    Maar de huisgemaakte knoflooksaus zou ik er zeker bij houden. Die is om je vingers af te likken.

Frietjes zijn gewoon goed gebakken, en de rijst lekker plakkerig en op smaak.

Nagerechten waren wel oke, maar klein minpuntje, de baklava was wel heel erg stevig en met alleen een klein vorkje was dat nogal een kunst om dat te eten.
    Volgens mij hoort de baklava toch echt enige krokantheid te bevatten door het filodeeg.

De bediening was gewoon leuk, en lekker ongedwongen. Ja gewoon gezellig.

Al met al een zeer geslaagde avond. De prijs/kwaliteit is in mijn ogen gewoon goed.
    4 personen, 8 fris, 4 koffie/cap., 5 voor, 4 hoofd, 4 desserts. (en 4 (gratis) peren likeurtjes bij de koffie ;) )
    Totaal 173,--

Hier komen wij zeker nog een keer terug.

Parkeren: Ruime gratis parkeerplaats in de directe omgeving, maar bij de voordeur winkelcentrum geldt de blauwe parkeer zone van ma tot zo van 9:00 tot 18:00

5. Het was even geleden maar is nog steeds even goed.
    We zullen nu sneller terugkomen!

6. Jeffrey van Delden

Heerlijk eten vers van de grill

7. De sfeer was goed. Vriendelijk personeel. We voelden ons meer dan welkom. Het eten was meer dan lekker en zeer goed klaargemaakt.

8. Raymond Piek

Was van ouds super lekker mals vlees en heerlijk voorgerecht met rijst hmmmm

9. An Hanswijk

Wij zijn in Zeist op vakantie en hebben deze geweldige zaak gevonden. Zijn hier nu 3× wezen eten. Wat een service en super lekker eten. Gaan als afsluiting nogmaals eten bij Dubrovnic.

10. Het begint al bij de ontvangst. Zeer gastvrije ontvangst. Verder is het eten van topkwaliteit, alles vers klaar gemaakt. De service is prima en attent. Hier komen wij zeker nog eens terug.

11. L. C. van Koetsveld-Schmelter

Wij hebben heerlijk gegeten, hele vriendelijke mensen, een sfeervol restaurant, wat wil je nog meer.
    Wij komen zeker terug.

12. Lekker gegeten voor een prima prijs!

13. Het was boven verwachting. Heerlijk gegeten en gedronken en de rekening viel 100% mee. De bediening was vriendelijk, gezellig maar zeker niet opdringerig. Het was druk dus moesten wel eventjes op ons eten wachten maar met goed gezelschap is dat zeker geen probleem. Wij komen zeker terug.

14. Het eten was lekker. De sfeer was goed en het zijn vriendelijke mensen. Goede bediening.

15. Wederom prima gegeten (we komen hier al regelmatig). Vriendelijke bediening verder ook!

16. Lekkere eten en super vriendelijk personeel.

17. Aangenaam verrast. Eten was werkelijk heerlijk! Leuke en gezellige bediening.
    Niet heel groot, maar daardoor veel sfeer.

18. Patricia

Weer heerlijk gegeten, toch merk je het gelijk als zijn vrouw niet in de keuken staat. Maar alles was goed, dus we hebben genoten.
    Miss een tip, iets minder pushen. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht mag best ff tijd zitten. Soms lijkt het wel of ze je er zo snel mogelijk weer uit willen hebben. 🥺🥺🥺

19. Bob Vos 219 punten

We bezochten Dubrovnik op Hemelvaartsdag, dat betekent: gezellig druk! Gelukkig was er voldoende hulp om alle gasten op tijd van natje, droogje en heerlijk eten et voorzien. We starten met twee heerlijke Sopski Salat. Zoals bij Dubrovnik gebruikelijk heerlijk gekruid en lekker vers. Als hoofdgerecht werd het de gevarieerde schotel van de kok en de Balkan spiesjes. Alles goed gekruid en dat smaakte ons uitstekend. Tot in de volgende dag proef je nog steeds de pittige knoflooksaus, ja je gaat tenslotte naar een Balkan restaurant. We dronken de rode huiswijn en natuurlijk vooraf gegaan door Slivovitz. De schotels waren zodanig dat we maar afzagen van een nagerecht, daar was geen plaats meer voor. We verheugen ons nu al weer op een volgend bezoek!

20. Het eten is altijd goed, hele lieve vriendelijke bediening.

21. Als voorproefje op onze vakantie. Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

22. Zéér goed en authentiek Grieks restaurant. Het eten is heerlijk, perfect mals gegrilld en uitstekend gekruid. De service is uitstekend, zeer vriendelijke mensen, ze laten je meteen thuis voelen. Het restaurant ziet er gezellig uit, is leuk ingericht en er hangt een goede sfeer!
    Een aanrader als je van Griekse restaurants houdt met lekker eten. Een van de betere restaurants Zeist.

23. Noordanus

Heerlijk gegeten, voorgerechten waren goed, vlees was lekker mals, nagerecht was niet te groot, heel vriendelijke bediening, niet formeel, kortom, we komen nog eens eten.

24. Na 30 jaar hier weer gegeten. Nog steeds prima sfeertje. Lekker even terug naar toen.
    Eten was prima. Prijs kwaliteit prima.
    Drankje toe, leuke avond gehad.

25. Frank Berendsen

Heb nog nooit een betere prijs/kwaliteitsverhouding gezien dan hier. Heerlijk eten tegen een zeer schappelijke prijs, service met een glimlach en een klein likeurtje als gratis toetje, in een restaurant dat zo uit 1983 lijkt te zijn weggelopen.

26. Lars van Vliet

Na hier vorige week met familie voor het eerst te zijn geweest gister met vrienden terug gekomen! Goed eten bediening is top heel gastvrij en oprecht! Woon nu 5 jaar in de Montessori flat helaas hier nooit eerder binnen geweest! Er komt zeker een volgende keer!

27. Brenda van Beek

Fijne en vriendelijke bediening, goed eten, het vlees was erg mals en sappig.

28. Door verhuizing naar een andere plaats, er al sinds ongeveer 1999 niet meer geweest.
    Maar nog steeds super lekker, en super bediening. Heel erg gastvrij.
    Heb heel erg genoten op mijn verjaardag hierdoor

29. Zoals ik al jaaaaaaaaaren gewend ben, was het eten weer heerlijk tegen een zeer schappelijke prijs en is de service ook altijd fantastisch.... Tot de volgende keer weer!

30. Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Super bediening, super service en uitstekende kwaliteit! Aanrader voor iedereen die van betaalbaar en lekker uit eten houd.

31. Edith Jansen

Het is een super gezellig en intiem restaurant. Sfeer is supergoed. De bediening is uitstekend. Personeel is allemaal erg vriendelijk. Eten is heerlijk.
    Echt een aanrader.
    En wat zeker fijn is dat je in de buurt voldoende parkeerplaatsen hebt.

32. Geweldig goed ouderwets restaurant. Eten perfect service super en de prijs zoals het hoort betaalbaar voor iedereen.

33. Het was gewoon goed en gezellig.

34. Heleen Wessels

Het eten was heerlijk en het personeel uiterst vriendelijk, wij komen zeker terug.

35. Het restaurant is intiem en er hangt een goede sfeer. De bediening is vriendelijk en hulpvaardig. Het eten is uitstekend! Ik kom hier vaker en ben nog nooit teleurgesteld.

36. Het was fantastisch en fijne bediening en goed en lekker eten

37. Was erg gezellig en heerlijk gegeten.

38. Frank van Nieuwenhuizen

Heerlijk gegeten in combinatie met een geweldige gastvrije service.

39. Belgraver

Heerlijk gegeten voor elk wat wils. Vriendelijk personeel en een gemoedelijke sfeer.

40. Woutvdbrug

Zowel het eten als de bediening waren zeer goed.
    Helaas was er geen gewone prik icetea en ook geen verse jus d'orange.
    Verder zeeeeer tevreden!

41. Ferry van Eck

Altijd goed bij Dubrovnic.
    Gezellige sfeer en hele goede en vriendelijke bediening.
    Het eten is heerlijk!

42. Patricia Martens

Heerlijk gegeten, heel vriendelijk personeel, en een gezellige sfeer. Zeker een aanrader!

43. Een prima ontvangst in een gezellige sfeer. We moesten even wachten tot het gezelschap compleet was, maar geen probleem.
    Het eten was heerlijk en de bediening perfect.
    En tot slot het heerlijke likeurtje tot besluit.
    Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen.

44. We hebben als vanouds heerlijk gegeten bij Dubrovnik in Zeist. Ook bij de nieuwe eigenaar voelen we ons zeer op ons gemak en welkom. Fijne informele en gastvrije sfeer.

45. L.Y.Herrenauw

We hebben met zijn achten genoten van het eten, de sfeer de service pikobello.

46. Fred van Kuik

Het eten was fantastisch, een 10 voor de kok. De bediening was heel vriendelijk!

47. Wij waren met 16 personen. Het eten was heerlijk het vlees was lekker mals en wij kregen allemaal tegelijk opgediend. Hadden vooraf twee gerechten afgesproken en twee speciale gerechten i.v.m. dieet.
    De bediening was perfect en ging gezellig met kinderen om.
    Het was lekker ontspannend.

48. Het eten is uitstekend, compliment voor de vrouwelijke kok, bediening goed, het interieur mag wel veranderen, hierdoor meer sfeer. Kwaliteit prijs verhouding prima. Aanrader.

49. Het eten was lekker! De muziek stond alleen op repeat. Bediening was oke. We waren de enige in het restaurant op 1 iemand na.

50. Hans Verzijl

Met vrienden naar Dubrovnik geweest. Was voor hun de eerste keer, zij waren heel verrast over de kwaliteit van het eten. De bediening is echt top, hij voelt de gasten goed aan. Maakt graag grapjes en zorgt dat je je thuis voelt. Een echte aanrader.

51. Altijd top.

52. Eten was heerlijk, echt lekker gekruid
    Gegrilde vis was perfect en de rest was echt smakelijk..

53. Restaurant heeft een gezellige, gemoedelijke en knusse sfeer. Bediening was erg vriendelijk, ondanks de drukte werd tijd genomen voor praatje en uitleg.
    Eten was erg lekker, goede hoeveelheid, niet overdadig veel maar zeker genoeg.
    Prijs\kwaliteit verhouding is zeer goed. We hebben heerlijk gegeten voor relatief weinig geld.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

54. Pieter Duiverman

Fijne sfeer in een onopvallend restaurant met zeer goed eten. Alsof je in Kroatië eet.

55. Gezellige sfeer, heerlijk eten en lieve mensen!

56. Jacqueline

Eten heerlijk als altijd, wel wat minder dan voorheen en wat duurder. Er was een nieuwe jongen in de bediening, erg leuk!👌 zoals altijd prima gegeten, vond het wel redelijk snel gaan.
    Maar 👌.

57. Erik en Cobie van der Post

We hebben heerlijk gegeten, het vlees was mals en zeer smaakvol. Bediening was erg vriendelijk, gezellig en attent. De sfeer was gemoedelijk en ontspannen. Ondanks dat het erg rustig was, hadden we een heerlijk avond. We gaan er zeker nog een keer terug

58. Ton van Wandelen

Familie etentje, uitstekend bevallen, prijs/kwaliteit, bediening en de sfeer is door allen heel goed gewaardeerd.

59. Het was gezellig ingericht. Het personeel was zeer klantvriendelijk en het eten was fantastisch.

60. Geertje

Geweldig gegeten.
    Super gezellige bediening en het eten is heel erg goed.

61. Gerard Blijdestijn

Bediening was goed en vriendelijk. Goede sfeer ook.

62. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en zeer klantvriendelijke prijzen. Zeker voor herhaling vatbaar!

63. Vivianne

Het was echt heerlijk! Service was ook super. We komen hier zeker snel terug.

64. Heerlijke gegeten, was erg gezellig, fijn restaurant om regelmatig heen te gaan.

65. We komen al bijna 20 jaar met enige regelmaat daar en ik kan alleen maar zeggen dat het een betaalbare plek is met heel vriendelijke familie die de boel al die tijd al draaiend houdt.

En ja natuurlijk komen we er omdat we het lekker eten vinden!

66. Heerlijk eten, en een ontzettend gezellige sfeer. Absoluut een aanrader.

67. Leslie Buchan

Ja prima restaurant, aardige mensen en goed eten.
    We wilden eens wat anders dan de griek of wok, dit is een prima alternatief.

68. gerrit-jan beerthuis

Authentiek balkan restaurant.
    Lekker eten leuke sfeer.

69. Marianne

Wij komen hier al meer dan dertig jaar, denk dat dit genoeg zegt. Eten is heerlijk lekker vers. Je wordt eerder als vriend behandeld, dan klant. Erg gastvrij dus.

70. Eric-Jan Vos

Eten bij Dubrovnik is altijd lekker en de sfeer is altijd goed (al is dat natuurlijk ook mede afhankelijk van je gezelschap). We komen er graag!

71. Kees spekman

Het eten was HEERLIJK! Toprestaurant met goede service. Ik kom hier zeker weer terug !

72. Het eten was lekker alleen de bediening mocht iets sneller zijn, we moesten 30 minuten wachten tot ze de borden afgeruimd hadden uiteindelijk geen toetje besteld omdat ik er geen zin meer in had.

73. Mireille Jansen - Jakobs

Goede vriendelijke bediening, eten is heerlijk en niet duur. Betaalbaar uit eten geweest voor nog geen 60€ samen incl drinken.
    Zeker voor herhaling vatbaar

74. Dik 7 punten

Duurde wel lang voor we konden bestellen, en eten, maar dat kwam omdat de zaak helemaal vol zat, het eten en drinken was heerlijk!

75. hans van dijck

We hebben heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk, de plek waar wij zaten was niet warm, zeer tochtig.

76. Heerlijk gegeten voor een fatsoenlijke prijs.
    Komen zeker weer terug.

77. harold van der weerd

Komen hier al jaren en nog steeds goed eten, vriendelijke bediening, prijs / kwaliteit verhouding uitstekend.

78. Ies Niens

Lekker kroatisch eten met voortreffelijke bediening in een authentieke sfeer.

79. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. De getapte biertjes waren perfect. Kortom een aanrader👍

80. Heerlijk gegeten, erg vriendelijke gastheer.

81. Voor de zoveelste keer daar super lekker gegeten voor weinig geld! Tip: Zilavka is een heerlijke witte wijn uit Mostar.

82. Heerlijk eten voor een prima prijs. Authentieke sfeer en vriendelijke bediening.

83. Erg slecht eten, als iemand wie is vegetarisch besteld wat voor de eten dan hoord apart geserveerd, in Dubrovnik is alles door elkaar geserveerd. Kwaliteit van het vlees is erg slecht. Voorgerecht besteld, maar wordt niet geserveerd, om drinken te krijgen moet je half uur wachten, thee wordt geschonken in de kopje van koffie, koolsalade oud… Ik ben daar geweest met me kinderen en hun gezinnen, ik weet over wat ik praat, zelfs ben gediplomeerd instelling kok en een van me zoon is ook kok.

84. Heel gezellig gegeten, goede bediening en erg lekker gegeten. Zeker aan te bevelen om nog eens naar toe te gaan.

85. Van der Rest

Klein maar gezellig restaurant. Zit hier al 40 jaar volgens de eigenaar en staat heel goed bekend in Zeist. Voor ons de 1e keer en is goed bevallen.
    We hadden alleen de pech dat er een gezelschap met 10 personen was die tegelijk hun bestellingen moesten ontvangen natuurlijk waardoor dat van ons (5 personen) nogal lang op zich liet wachten. We hebben 3 gangen genomen. Alles was erg lekker van smaak!

86. Schrijver

Prima in prijs en kwaliteit restaurant. De inrichting is heel vertrouwd. Kwam hier al eind jaren 70 en de inrichting is nog vrijwel identiek aan toen. Dat vind ik eigenlijk top!

87. Sebastian

Prima eten. Voorlichting is ook prima.. wordt goed geinformeerd over wat een menu-optie inhoudt...

88. Heel lekker gegeten;
    Uitermate vriendelijke en correcte bediening
    Verhouding prijs kwaliteit uitstekend.
    Echt een aanrader!!

89. Elles&Ray

Heerlijke muziek op de achtergrond, fantastisch eten en een lieve eigenaar. Deed ons beiden weer even teruggaan in 1990, toen we de mooiste vakanties hadden met onze ouders in Kroatië.

90. Eten was ruim voldoende, de knoflooksaus is heerlijk en alles bij elkaar was het niet duur. Eigenaar is hele vriendelijke man.

91. Heerlijk gegeten! Super vriendelijke bediening. Wij wilden een palacinka maar die maken ze eigenlijk niet in het weekend vanwege het vele werk. Maar voor ons werden er toch overheerlijke flensjes gebakken. Het kon omdat we vroeg waren en het niet nog zo druk was. Je moet wel reserveren want ze zitten vaak vol. Top restaurant, wij bevelen het heel erg aan!

92. Wil en Kees

Wij komen al jaren bij Dubrovnik en vinden de sfeer, de kwaliteit van het eten en de bediening uitstekend. Iedere keer weer worden wij verrast!

93. Zoals we gewend zijn, heerlijk eten. De slakken waren superlekker.

94. Jeannette van Andel

Het was rustig in de zaak. Prettig contact met de eigenaar die wij al 40 jaar kennen.

95. Eten was klekker voorbereidt. Vlees heerlijk, mals.
    Presentatie minder, maar het compenseert met de vriendelijkheid van de eigenaar en de kokin.
    Het was voor vrijdag avond uitgestorven, Echt vreselijk voor de mensen dat ze moeten in die tijd hoofd boven water houden!

96. Joyce Hermans Planje

Geweldige hardwerkende mensen. Het eten was heerlijk en de bediening super.

97. Erwin Hermans

Voor ons een zeer positieve ervaring. Het restaurant is klein maar sfeervol. De eigenaar bedient en zijn vrouw doet de keuken. Ontvangst is vriendelijk. Het eten is echt voortreffelijk. Het was ook snel klaar. En de prijzen zijn ook meer dan redelijk te noemen. En precies de juiste porties. Mocht ik nog een keer in Zeist komen kom ik hier zeer zeker weer terug. Een echte aanrader.

98. Margarita

We hadden mixed grill besteld wat voor de grote eters niet genoeg bleek maar er is ook een grote portie te bestellen bleek achteraf. Het eten was lekker en een nieuw bezoek is niet uitgesloten. Klein maar fijn restaurantje.

99. De inrichting is gedateerd maar wel huiselijk. Vlotte bediening en erg vriendelijk. Eten kwam gauw en was lekker.

100. Voor het eerst na de corona weer heerlijk gegeten bij Dubrovnik. Het was als vanouds. Perfect!

Volgende pagina