An-tong laten bezorgen?

1. Marjolein

Gisteren dus een bestelling gedaan bij An Tong, om 17.30 uur, 4x over gebeld waar onze bestelling bleef. Nooit gekomen. Te onnozel voor woorden hoe degene aan de telefoon ons te woord stond. Ze had achteraf gezien gewoon niets met onze vraag, waar de bestelling bleef, gedaan.
    Om 22.15 werd er aangebeld. De Chinees... Excuus, ze waren onze bestelling kwijt geraakt en vonden het briefje aan het eind van de avond 😳... Oke, maar na 4x bellen van onze kant, zou je als Chinees zijnde toch eens opnieuw naar de bestelling kunnen gaan kijken..??? Maar nee, tot 3x toe hebben ze mij gezegd dat de bezorger onderweg was...
    Nou vraag ik je, wat is dit?? Dommigheid of toch echt super slechte service? Trek je eigen conclusie, maar mijn ervaring maakt dat ik hier niet meer naar toe ga.
    Marjolein

2. Dit is er een van het kailber rotte appels ofwel een slechte Chinees. Komt telefonische bestellingen niet na, liegt herhaaldelijk aan de telefoon.
    Nooit meer bij deze prutser.

3. Lekkere mihoen. Vriendelijke bezorger. Tevreden. Ja, het is inderdaad altijd goed warm.

4. Wat een heerlijk eten, bestel regelmatig. Of het nu Chinees of Indonesisch is, beide overheerlijk. Goed warm, snelle service!!!