Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zegveld verdeeld zijn.

Brenda Schutter

We hadden zo'n zin in gyros maar ik heb nog nooit zulke vette gyros gehad bah echt niet te eten. Jammer. Bediening was wel goed.

Na een doordeweekse avond met drie personen, nu een zaterdagavond met twee personen gegeten bij Spies en Spijs. Ontvangst en bediening zijn prima, maar helaas gaat veel van het concept verloren als je maar 1 passadore door de weeks, en 2 passadores op zaterdag hebt. Wachttijden op een stukje vlees lopen op, 'groene' kaartjes niet gezien en grote gezelschappen lijken de voorkeur te hebben boven een tafel van 2. Door de weeks was het erg rustig, waardoor vlees taai en doorbakken wordt. Op zaterdag moesten wij lang wachten op een restje Picanha, wat toch het toppunt van de avond zou moeten zijn.

We hebben alles kunnen proeven, was verder van goede kwaliteit. Helaas was niet al het vlees meer warm. Heeft misschien te maken met het moment waarop de passadore aan tafel verschijnt. Bij de kip, worst en varkenshaas was de temperatuur prima, de rest was niet heet genoeg.

Een paar grote pluspunten: het mooie buffet met salade, heerlijke friet, lekkere desserts en een prima kopje koffie toe.

Leuk all in concept voor een goede vaste prijs. Vriendelijk en vlot personeel. Heerlijke spiezen met voor iedereen wat wils. Afsluiten met een lekker keuze dessert en goede cappucino!

Jordi Spithoven

Top tent! ga hier altijd komen eten als ik in Woerden moet werken TOP!

yvonne schoonhoven

Ik denk bestel een keer biefstuk, maar sorry ze waren door en doorgebakken en te droog om weg te krijgen. Zoooo zonde. Ik heb het echt aan de hond gegeven. Misschien bij bestellen vragen hoe iemand de biefstuk wilt. Maar als je het niet aangeeft moet hij medium zijn. Sorry wilde dit echt even kwijt. Gr YS

Echt heerlijk gegeten! Bezorgen was prima, hoefde niet te lang te wachten, aardige jongen. Ondanks de afstand toch het eten warm ontvangen en perfect van smaak. Grote hoeveelheid, absoluut aan te raden en voor herhaling vatbaar.

7. Snackbar Zegveld

Leuk knus bruin cafeetje met eetgelegenheid in een mooi klein dorp met een mooie omgeving in het groene hart van Nederland. Perfect voor fietsers.

Echt leuke en aardige mensen. Het eten is lekker en van goede kwaliteit. Echt om te smullen was het ! Top!

22-01-2013 18.00 uur

Prima, keurige bezorger, het eten was 5 sterren waard, wij hadden niet te klagen en doen het binnenkort weer, gemakkelijk en niet duur!

Gisteren hebben wij eten laten bezorgen, we hadden zin in een lekkere gyros en souflaki. Dit viel echter enorm tegen.

Griekse gyros is van varkensvlees, dit was kip, in veel te veel vet gebakken, totaal niet knapperig. De souflaki was echter wel varkensvlees, maar mals was het ook totaal niet.
    De patat was te bruin, smaakte alsof het in oud vet was gebakken en zo zag het er ook uit.
    We hadden 2 drankjes erbij besteld, die werden vergeten. Ik heb toen opgebeld om navraag te doen, aan de telefoon werd mij nog nadrukkelijk gevraagd of ik er dan echt niet eentje had gekregen, alsof ze me niet geloofden.

Kortom, het eten was niet lekker, en de service was ook slecht. Wij zullen hier nooit meer gaan eten.

11. Snackbar Zegveld

Goede snackbar, lekker eten en achterin een gezellig kroegje.

Je kan ook een lekker softijsje halen en dat op het terrasje opeten.

Aar

Goede zaak, je wordt er vriendelijk begroet.

Goede kwaliteit. En het eten wordt netjes bij je gebracht als je in de tussentijd wacht i.p.v. dat de bestelling door de zaak geroepen wordt.

Hier kom ik zeker vaker terug.. :-)

13. Snackbar Zegveld

Toppertje.

Gezellig klein cafeetje.

Zeer mooie lokatie en goed eten voor een mooie prijs.

Geen rommel maar eerlijk heerlijk eten.

15. Snackbar Zegveld

Prima snackbar.

16. Snackbar Zegveld

Naar mijn mening super. Goed eten, gezellige sfeer. Gewoon leuk!

17. Snackbar Zegveld

Klein patat zaakje met lekkere menu's (zelf gemaakt en vers) prima mensen snap slechte reacties niet

18. Snackbar Zegveld

Te klein, dus echt niet MeeR fijn

19. Snackbar Zegveld

leuke kleine snackbar/cafe in een mooi klein dorp met een mooie omgeving in het groene hart van nederland perfect voor fietsers

Groete cafetaria en heel mooi

21. Snackbar Zegveld

klein maar niet fijn