Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zeewolde verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Rilana van den Broek

Voorafgaande aan het eten konden de Kids zich uitleven in de speeltuin. Ruim opgezet en voldoende te beleven. Toen het nog rustig was in de ochtend goede, vlotte bediening. Helaas toen het meer richting lunch tijd ging hebben wij een uur moeten wachten op 1/2 van onze bestelling om vervolgens na ruim een kwartier de andere helft te krijgen. Alle pannenkoeken waren RAUW!! De speeltuin zelf is erg leuk maar voor een pannenkoekenrestaurant moeten ze zich kapot schamen. Geen verse producten maar uit pot rauwe pannenkoeken die ook nog eens heel slordig opgemaakt waren. Heel veel geld kwijt voor hele slechte kwaliteit. Dit vond ik zo jammer.
    Het speelterrein is erg leuk maar als wij ooit nog teruggaan ergens anders eten en dan bij Hans en Grietje spelen.

2. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Yoga Club

Wij hebben maanden van te voren een tafel voor 14 personen gereserveerd. Eerst buiten gezeten en daar al een aantal keren vreselijk lang op het drinken moeten wachten. Toen wij aan tafel konden bleek er een tafel klaar te staan voor 12 personen. Hierover ons beklag gedaan maar de bedrijfsleider zag het probleem niet en zei dat hij deze tafel vaker voor 14 personen reserveerde. Volgens hem konden er makkelijk 2 personen aan de kop. Hij vergeet dan even dat de tafels smal zijn en als er 2 pannekoeken borden tegen over elkaar staan er aan de kop geen ruimte is voor het bord en dan maar niet te spreken over de prijs.

Uiteindelijk met veel moeite en onbegrip een iets ruimere tafel gekregen maar zeker niet voldoende om met 14 personen comfortabel te zitten.
    1 Van ons bestelde een tosti en wilde de ham ruilen voor salami. De standaard prijs voor een simpele tosti is al 7.50 Euro maar bij afrekenen zag ik dat voor de wisseling van ham naar salami 3 euro werd berekend. 10.50 Euro voor een simpele tosti die ook nog eens koud was. Niet alleen deze tosti was koud maar lauwe koude, aangebrande pannekoeken is wat wij kregen.

Het speelterrein is erg leuk maar volgende keer vooraf ergens eten en dan bij Hans en Grietje spelen.

Een menu besteld. De frites waren lauw en taai. De giant hamburger was koud. Qua smaak wel goed, maar koud is niet de bedoeling.
    Ook werd verkeerde frisdank in de tas gestopt. Tijdens het wachten zag ik dat vrijwel alle bestellingen aan tafen fout g8ngen en geen of ve4keerde frisdank werd geserveerd. Nou ja, geserveerd.....op tafel werd gegooid.
    Al met al ....een ballentent. Nooit meer. 🤮

4. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Voorafgaande aan het eten konden de Kids zich uitleven in de speeltuin. Ruim opgezet en voor alle leeftijden voldoende te beleven.
    Na de slechte recenties waren we wat huiverig voor het binnengebeuren.
    Dat viel, ondanks dat het afgeladen vol was, 100% mee.
    Goede, vlotte bediening. Heerlijke pannenkoeken en wat een beleving: verschillende zalen waar overal iets gebeurde. Wij mochten de bewegende vloer meemaken waardoor de tafels schuin omhoog en omlaag gingen. Geweldig vonden de Kids, en ook wij, dit. Het rondkijken in de andere ruimtes was zeker de moeite waard. Ook binnen volop speelgelegenheid voor de kinderen.
    Het enige minpuntje was voor ons dat er slechts één kassa is die op een plek staat waar iedereen vanuit de w.c. en glijbaan uitkomt. Niet logisch. Dit nemen wij echter voor lief.
    We komen zeker terug.

5. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Ondanks dat het een rustige dag was (alleen onze tafel was bezet) hebben we 40 minuten moeten wachten op de pannenkoeken en de tosti. Voldoende personeel aanwezig alleen lijken ze geen idee te hebben wat ze moeten doen. Toen de pannenkoeken uiteindelijk kwamen miste een deel van de ingrediënten en waren ze lauw. Aan de prijs lag dat niet, wat je krijgt staat niet in verhouding tot het aantal euro’s wat je er voor neer moet tellen. Leuke locatie, maar geen aanrader!

1,7
  6. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Paradijs voor kinderen. Kunnen zich daar lekker uitleven en binnen ziet het er erg gezellig uit.

Het eten was echt waardeloos! Bediening erg slecht. Hebben meer als één uur moeten wachten op ons eten. En bah, wat waren de pannenkoeken vet!!! Champignons waren niet gaar, pannenkoeken waren aangebrand. Kortom echt super slecht.

Komen hier nooit meer terug om te eten.

7. Nederlands Zeewolde

Gezellig informeel en gezellig kunnen borrelen ter gelegenheid van afscheid collega.

Omdat we hier al jaren komen kunnen we goed vergelijken. Door het succes wordt dit restaurant momenteel overvraagd. Onervaren bediening. Vaste medewerkers gehaast en gestresst. Eten nog wel goed maar vaak kleine foutjes: tikje aangebrand, droog of juist te vochtig. Vooral de zo geroemde Griekse gastvrijheid staat onder druk. Tijd om het roer om te gooien!

9. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Wij hebben er gegeten 4 sept eten was goed, maar wat was alles vies de tafels alles plakte voor al de kinderstoelen er was er geen 1 schoon. We hebben gevraagd om de kinderstoel even schoon te maken ze kwam gelijk met een doekje maar die stonk zo zuur verschrikkelijk daar mogen jullie wel heel goed opletten daar kunnen kinderen goed ziek van worden. Hoop dat jullie er aandacht aan schenken.

10. West-Europees Zeewolde

Dick van de Craats

Heerlijk deze service, hoe het moet zijn. Je voelt je klant en een hele goede prijs-kwaliteitverhouding! Aanrader.

11. West-Europees Zeewolde

Kleine kaart, die niet echt mee gaat met seizoenen en eerlijk: steeds hetzelfde!

Had zin in mosselen, maar waren dus niet te bestellen.

Een idee om meer variatie in de kaart aan te brengen?

12. Nederlands Zeewolde

Lekker gegeten voor het eerst 😅 de sate moeten ze alleen veranderen verder helemaal top

13. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Onwijs leuk voor de kids!!!! Bediening slecht! Eten niet heel lekker....kinderpannenkoeken niet gaar :-( rest vd pannenkoeken smakeloos. Kortom...leuk om te spelen, ga er vooral niet eten...

14. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Een prachtig concept maar veel te groot en massaal waardoor je geen overzicht kunt houden op jonge kinderen. Personeel werkt keihard maar lijken er door de drukte weinig plezier aan te beleven. Slechts één kassa om af te rekenen waardoor je op drukke dagen gerust twintig minuten staat te wachten. De enrourage is wel echt fantastisch en past helemaal in de beleving van kinderen en zelfs volwassenen. Maar voor ons was het eenmalig en een behoorlijke tegenvaller. Het eten is erg lekker, jammer dat de kaart van het terras veel kleiner is dan de kaart binnen.

15. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Prachtige locatie, geweldige speeltuin en volop te beleven. Maar bediening is echt een grote ramp… niet konen vragen of je wat wilt drinken, bij de shift van 16:30 konen er verkeerde pannenkoeken, verkeerd drinken.
    Zet gewoon 5 bekwame obers in de bediening, en de zaak loopt als een trein. Hoe het nu gaat is voor eenmalig bezoek en dat is jammer want deze zaak heeft veel meer in zijn mars. Als je zelf in de horeca hebt gezeten, Let je op de grote maar ook de kleine dingen. Feestje voor 10 kinderen, en je krijgt maar 4 bekers?
    Glas vies, bestek op tafel smerig… obers lopen ongecontroleerd rond… en haarnetjes in de keuken zijn geen onnodige luxe. Het oogt nu rommelig, en geen strictuur… ik gun dit bedrijf veel meer.

Vincent

Ik bestel met saus, wordt geen saus meegegeven. Barbecuesaus bij nuggets in plaats van zoetzuur.
    Döner vlees smaakt aangebrand en is smerig.

17. West-Europees Zeewolde

single-evenementen

Zondag 24 juni 2018 met deelnemers van single-evenementen heerlijk gegeten na de wandeling. Bedankt voor gastvrijheid en service! Graag tot een volgende keer. Mvg Jeanette Kers Single-Evenementen.

18. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Carel

Veel te lang wachten, slechte organisatie!

Schitterende locatie voor oud en voornamelijk jong. Mooi uitgevoerde horecagelegenheid met veel speelmogelijkheden. Waren daar met drie kleinkinderen en hadden een tafel binnen gereserveerd. Het was een mooie dag in het weekeinde en iedereen had pret. Totdat men aan tafel ging. In een pannenkoeken restaurant waar men mikt op de kinderen is het niet te doen om deze ruim 1 1/2 uur te laten wachten op het eten. Het verliep chaotische zowel binnen als buiten. De tafels bleven met vuile borden en flesjes en glazen staan. De onzekere jongelui die moesten bedienen was het eerste begrip in de horeca nooit geleerd: NOOIT met lege handen naar de keuken. Men liep bibberend met bladen en als er dan werd opgeruimd, nam een deel in de hand mee, terwijl de dienbladen op tafel stonden. Organisatorisch een puinhoop. De hoeveelheid cliënten die men kan hebben aan stoelen en tafels is groot en loopt in de honderden. De keuken is daar niet op afgestemd. Boze en teleurgestelde zich vervelende en huilende kinderen als gevolg. Navraag waarom het zo lang duurde werd beantwoord met: anderen wachten nog langer. De pannenkoeken kwamen ook in etappes. Een was er al bijna klaar toen de laatste zijn eten kreeg. Wat een feest moest zijn voor de kinderen wordt een teleurstelling voor hen en ergernis bij de ouderen. Laten de eigenaren "Hans en Grietje" maar eens bij zich zelf te raden gaan. Alleen de outfit van het onroerend goed en grappen in grollen binnen volstaan niet om er een echt kinderparadijs van te maken. De pannenkoeken waren redelijk en voor het lange wachten mochten we gratis een ijsje uitzoeken. Ook bij het afrekenen stond er niemand bij de kassa. Na 5 minuten kwam er uiteindelijk iemand aanlopen. Voorlopig zet ik hier niet neer dat het een aanrader is.

19. West-Europees Zeewolde

Marielle

Fijne lokatie voor een gezellige etentje. Zowel binnen als buiten lekker zitten. Kinderen kunnen tussendoor lekker buitenspelen.

20. West-Europees Zeewolde

Mooie locatie, goede keuken. Bediening mag iets meer georganiseerd verlopen.

21. Nederlands Zeewolde

Ik heb allergieën zoals gluten, koemelk en vis, daarom heb ik van te voren gebeld of dit een probleem was, en dat was het niet. Helaas is bij mijn reservering nergens genoteerd dat ik erg allergisch ben (wat voor mij van levensbelang is) en kreeg ik dus ook geen speciale allergie kaart, ook is er helaas niet naar gevraagd. Wat ik te eten kreeg was, als het niet zo duur zou zijn, echt lachwekkend. Het was echt heel weinig vergeleken bij de andere en dat was al niet echt veel. In plaats van patat kreeg ik 3 krieltjes die in stukje was gesneden en en stuk of 6 boontjes. Ook hebben we gevraagd om water maar kregen we spa blauw. Later heb ik gevraagd waarom er op een andere tafel andere waterflessen stonden en toen vertelde onze serveerster dat ze mensen spa blauw moet geven als er om water gevraagd word. Dus dan weet je het als je er gaat eten, vraag kraanwater! Het is echt een mooi restaurant maar ik ben erg teleurgesteld in wat je krijgt voor je geld (en dat is niet veel) en in de service.

22. Italiaans Zeewolde

martien van beek

Bestel altijd bij jullie, ik heb genoeg andere keus om een pizza te bestellen, maar vandaag [ prima gegeten hoor! ], Ik miste de patatjes, kan gebeuren, ik heb gevraagd of ze nog bezorgd kunnen worden, want ik heb er wel voor betaald! Wordt halverwege afgekapt, ja komt er nog aan! Ik zit er nog op te wachten!
    Niet echt klantenbinding denk ik.

23. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Fransen

We waren met 7 kids, in de leeftijd van 4 tot 10 jaar oud. Ze hebben zich goed vermaakt! Heb ze de hele dag niet gehoord en nauwelijks gezien.
    Maar bij het bestellen van tosti’s ging het mis. Omdat wij geen tafel nummer hadden konden we geen eten bestellen, alleen drinken. Voorstel gedaan om dan maar buiten aan de eerste beste tafel te wachten werd niet geaccepteerd.
    Zei dat ik het maar een hele rare gang van zaken vond. Heel bijzonder. Kreeg ook het idee dat ik bij de manager niet binnen kwam.
    Vond het echt een gemiste kans, wellicht een wachtbank buiten introduceren voor bestellingen van mensen zonder tafelnummer?

24. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Zeer teleurstellende ervaring gehad 6 mei. Je kan maar bij een 1 of 2 personen bestellen die over het terras lopen. De rest is enkel voor het uitserveren van eten en drinken. Dit gaat bijzonder inefficiënt, zo zie je regelmatig dienbladen met 1 of 2 drankjes langskomen omdat er maar 1 tafel per dienblad bedient wordt.

Na 30 minuten mogen drinken mogen bestellen. Na 40 minuten nog niet gebracht. Komt er vervolgens iemand langs met een andere bestelling op onze tafel. Daarna bleek het bonnetje kwijt te zijn en 10 minuten later toch zowaar nog drinken gehad.

Eenmaal binnen helemaal een ramp. Om half 5 kregen we een tafel aangewezen maar werden na 45 minuten nog steeds niet geholpen. Er was gewoon niemand te bekennen voor de hoek waarin wij geplaatst waren. Ook andere tafels om ons heen werden niet geholpen. Uiteindelijk afgedropen van ellende. Wat een chaos.

25. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Meer dan een uur op ons eten moeten wachten. Vervolgens gevraagd of ze hier iets aan doen, serveerster is niet meer terug gekomen met het antwoord. Tip kom niet voor het eten, maar drink iets of neem een ijsje.

26. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Danielle Nieuwhof

27. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Shameli van Amstel

Vabdaag met een aantal moeders en kids geweest. Gereserveerd. Slechte bediening buiten, duurde lang voordat wr iemand kwam om de bestelling op te nemen. Daarna binnen. Bediening kwam helemaal niet. Zelf maar iemand gaan halen. Antwoord: ja het is druk (duhhh meivakantie). Bestelling doorgegeven. Duurde bijna een uur voordat alles kwam! Ja zegt de serveerster. Dat het de persoon die uw bestelling opnam moeten vertellen. Really?!? Leuke tent voor de kids om te spelen maar je moet vooral niets willen eten of drinken.

28. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Ruud Slot

Reservering gedaan voor Pinksteren met gezin pannenkoeken eten. Achteraf blijkt er een verplicht arrangement te zijn voor vaste prijs, 2,5 keer zo duur als ik had begroot met losse pannenkoeken. €100 extra kwijt.
    Reservering natuurlijk geannuleerd, want met kinderen eet je al heel veel minder en vooral niet de extra’s . Dus overbodig eten, slecht voor milieu en voor mij slechte service.
    We gaan nog wel een keer op een gewone dag eten, want eten en sfeer is juist de aantrekkingskracht.

29. Italiaans Zeewolde

Pizza was koud.....jammer

30. West-Europees Zeewolde

Lekker gegeten bij Kaap Flevo. Vriendelijke bediening. Binnen ziet het er gezellig uit, haardvuurtje aan.
    Warme appeltaart als dessert is echt een aanrader, wel ruimte voor over houden want het is geen kinderachtig stukje.
    Wij komen zeker weer terug.