Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zeewolde verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Leuke, lekkere lunch gehad als afsluiting van ons weekendje weg.

2. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Zeer geschikt voor de kinderen. Bediening slecht. Zeer traag en kijken je aan van dat ze het vervelend vinden dat je wat besteld. Eten was goed.

3. Shoarma Zeewolde

olivier westerhof

Ik ben er een aantal keer wezen eten, het blijft een goede tent.
    Hou het erin jongens.

4. West-Europees Zeewolde

Wilfried obdeijn

Beste mensen, we hebben heerlijk gegeten. Soep en Spare rips. Lekker mals en genoeg. Een tip liever zelf gemaakte sausjes.

5. Pannenkoekenhuis Zeewolde

c.s. van valkengoed

Zeer goed en de tweede keer zeer slecht. De eerste keer dat wij hier waren was het rustig en zagen wij hoe vreselijk leuk en creatief het pannekoeken huis is ook duurde het toen niet lang voor we onze pannekoeken kregen.

Maar de beoordeling gaat over de tweede keer: in een woord vreselijk, we hebben daar dik anderhalf uur gezeten voor we onze pannekoek kregen, die vervolgens lauw en rauw waren.

Iemand had een pannekoek waar ze de helft van de ingrediënten vergeten waren dus die moest terug weer 25 minuten (dit was wel een hete en lekere pannekoek).
    Kant en klaren pannekoeken bij ah zijn lekkerder.

6. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Mijn zus komt hier al tijden en had ons uitgenodigd, de recensies hier gelezen en ik schrok er wel van, klopt het wel zoveel negativiteit? Op andere sites bijna geen klachten, mijn zus herkende het ook niet.

We hadden de shift van 16.30 Tot 18.30 (De beste keuze omdat de kinderen dan voor en na het eten goed kunnen spelen). Eerst buiten wat gedronken en we zaten aan een tafel bij de heksenwc, fantastisch als de heks weer naar de wc ging. Er waren wat wespen, maar niet meer dan normaal in deze regio (de dag ervoor in Apeldoorn geweest en daar waren er meer in het park).

Rond 16.15 Naar binnen gegaan omdat we een bewegende tafel wilden en dan moet je op tijd erbij zijn, dat ging allemaal prima. Drinken, eten, alles werd snel geregeld en om 17.30 Gingen de kinderen weer spelen en wij zijn rond 18.15 Naar buiten gegaan om daar nog een koffie te drinken in het zonnetje dat vandaag scheen. Tijdens het eten is er meer dan 5 keer bediening aan onze tafel geweest om te vragen of we nog wat wilden drinken, of alles naar wens was e.d. Helemaal top!

Buiten koffie gedronken, je moet bij de bediening er even rekening mee houden dat er bedieners zijn die bezorgen en bedieners die bestellingen opnemen, maar verder meer dan goed. Echt genoten, zowel binnen als buiten is het fantastisch. We hebben nog even een uur heerlijk rondgekeken naar alles en flink genoten, de snoepwinkel die erbij zit is ook erg leuk en goedkoop. Nog even een stel grote lolly's voor de kinderen gekocht en op de terugweg nog bij een boerderij gestopt die aan de weg erheen ligt om grote pompoenen te kopen voor in onze tuin als versiering.

Wat een leuke middag uit! Dikke aanrader. Maar neem wel de shift van 16.30, Rond 19.30 Waren de toiletten wel vies, maar wat wil je ook met 500 kinderen. Het leukste restaurant in Nederland voor kinderen, echt geweldig.

7. Eetcafé Zeewolde

Wat een vieze tent is dat, oude vieze stoelen waar de stof vanaf waait! Kroketten waren koud en dan word er gezegd dat het lekker makkelijke en snel eten is! De meneer in de bediening denkt grappig te zijn maar is eigenlijk onbeschoft en beledigend. Tafeltje naast ons vertelde hoe en wat er daar in de weekenden gebeurd savonds… ik weet waar mijn kinderen iig niet naar toe mogen gaan… dat zn tent als dit nog open mag zijn qua hygiene en andere activiteiten…

Onbeperkt tapas en sushi eten volop keuze en goede kwaliteit, bediening is vriendelijk en niet opdringerig, zeker nog een bezoek waard als ik nog in de buurt ben, top.

9. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Van buiten erg mooi, veel ruimte om te spelen ook. Binnen wat smoezelig maar het decor is echt tof. Helaas waren onze pannekoeken veel te droog. De appel was ook ver te zoeken op de pannenkoeken. En zo ontzettend veel wespen. Er hangen buiten een paar wespenvangers, maar binnen geen een. Neem een voorbeeld aan oud valkeveen, daar hangt het er helemaal vol mee en heb je geen last van wespen. Wij komen niet meer terug door de droge pannekoeken en de matige service.

Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.

11. Pannenkoekenhuis Zeewolde

JP Kockelkorn

Vanaf het online reserveren tot aan afrekenen één grote farce. Er wordt op piektijden duidelijk overboekt. Na een uur wachten op de pannenkoeken, zou het er in 5 minuten zijn. Dat werden uiteindelijk nog weer 25 minuten. Bijna anderhalf uur op de pannenkoeken wachten is te lang. En een uitzondering is het allerminst, om ons heen talloze mensen met exact dezelfde ervaring. Uiteindelijk na overleg 2 kinderijsjes gekregen. Bestek zelf gehaald, drankjes niet opgenomen, pannenkoeken lauwig, personeel niet vriendelijk. Ik kom hier niet meer terug. Lees goed alle recensies voor je gaat!

12. West-Europees Zeewolde

Afgelopen zaterdag mijn bijzondere 'mijlpaal' verjaardag met een flink gezelschap in het aparte gedeelte van KaapFlevo gevierd met een zogeheten OFYR zelfdoe barbeque. Zeer aan te bevelen. De locatie is bijzonder, de Service uitstekend en de kwaliteit van eten en drinken is heerlijk. Kortom wij, met onze gasten hebben genoten. Dank KaapFlevo mensen voor een prachtige herinnering!

13. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Wat een fantastische plek voor de kids! Een ervaring op zich met bewegende tafels, glijbanen in het restaurant en een douche midden in het restaurant. De kinderen hebben hun ogen uitgekeken en uren gespeeld in de mega leuke buiten speeltuin. Wat een ervaring! En de pannenkoeken waren ook erg lekker, wat bijna bijzaak is. Echt een enorme aanrader!!!

14. West-Europees Zeewolde

We hebben daar lekker op ons gemak gezeten.
    Het eten was heerlijk.
    Voor herhaling vatbaar.

15. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Het eten was ambachtelijk, wel dunne pannekoeken. Jammer genoeg werden we er niet zat van, maar het was wel lekker. Eten was er razendsnel doordeweeks! Duurde ongeveer 10 minuten, terwijl het druk was. De prijs was redelijk duur voor de pannenkoeken. Nu komt het grootste probleem. Extreem veel wespen! Wij zaten aan tafel met twee vliegenmeppers en hebben sowieso meer dan 50 wespen geslagen! Het restaurant was mooi, net een sprookje, alleen waren er wel veel huilende en schreeuwende kinderen die geprikt waren.

16. West-Europees Zeewolde

Lekker gegeten en attente bediening. Leuke avond gehad

17. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Mooie sfeervolle entourage met een zeer leuke speeltuin.
    Onze eerste en laatste ervaring was niet denderend. De groenteboer was niet geweest, dus alle pannenkoeken met ui, champignons en paprika vielen af. Vanille ijs en chocolade ijs bleek ook op te zijn.
    Hiernaast kan alles een extra grondige schoonmaak beurt gebruiken. Simpele maar best belangrijke onderdelen voor een restaurant waren smerig zoals het bestek en stoelen, deze waren erg plakkerig en vies.

18. Zuid-Amerikaans Zeewolde

Jaap Kampen

Heerlijke gulle vleesgerechten!

19. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Vandaag geweest, weer als vanouds! Helaas. Het pannenkoekenhuis is met zijn sprookjesachtige inrichting en omgeving een speelparadijs voor kinderen. Maar de (organisatie van de) bediening verziekt de ervaring. Wij herkennen deze situatie van ruim voor het pand was afgebrand.

Het ging vandaag al mis op het terras. We waren er 45 minuten van tevoren maar hebben geen gelegenheid gehad om alvast een drankje te bestellen. Binnen werd de eerste bestelling gedeeltelijk uitgeleverd. Na de tweede bestelronde was de eerste bestelling nog niet uitgeleverd dus die zijn we zelf maar gaan halen bij de bar.

Vervolgens werd er geleverd voor een verkeerde tafel. De tafel naast ons gaf aan dat het hun bestelling was maar de bediening deed er lang over om dat te geloven. Uiteindelijk stond het gewoon bij ons op de rekening erbij.

Bij het voorgerecht was er geen bestek op tafel. De borden van het voorgerecht werden pas met het hoofdgerecht mee afgeruimd. Een flesje dubbelfris van de kinderen werd al wel eerder weggehaald - alleen was deze toen nog niet leeg. Oh en een deel van de kippetjes leek niet helemaal gaar.

Het dessert werd in drie delen opgeleverd. Een persoon mocht alleen een ijsje eten. Toen het ijsje ruim op was kreeg de rest koffie. En het lekkers wat erbij hoorde kwam pas toen we 'm na 45 minuten al van de rekening hadden laten halen om te betalen.

We waren niet de enigen lees ik en merkte ik. De mensen die voor ons in de rij stonden kregen nog een goedmakertje. Wij kregen gelaten te horen dat het druk was en niet goed te regelen vanavond. Voor ons was dit echt de laatste druppel, wij komen niet meer eten.

20. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Peter spelt

De hele beleving is tot in de puntjes uitgewerkt. Kinderen kunnen zich hier uren vermaken en blijven verbazen. Een heel leuk uitje in de polder!! Aanrader.

21. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Gl van Roosmalen

Misschien is er de afgelopen dagen/weken veel verandert maar wij hebben ons bezoek met twee kleinzoons van 6 en 7 jaar als met veel genoegen beleefd! De jongens konden fijn hun gang gaan. Op de consumpties hebben we echt niet lang hoeven te wachten en ook het sanitair was goed. We zullen onze kleinzoons echt niet teleurstellen als ze weer naar Hans en Grietje willen!

22. Shoarma Zeewolde

Patrick van Kuyen

10 Minuutjes te laat maar een heerlijke, warme, complete maaltijd. Dus blijkbaar ook op zondag :) Kebab en fourmagio pizza besteld. Kebab errrggg goed, pizza een prima+

23. West-Europees Zeewolde

Heel goed de bediening straalt gewoon. Je ziet dat het daar heel leuk onder mekaar is en gemoedelijk. Het eten was ook heel goed. Super. Top!

24. Chinees-Indisch Zeewolde

Wilfred

Na 5 jaar weer gegeten daar.
    Niets veranderd.Sfeerloos in vergelijking met de andere wokrestaurants. En weinig keus.
    En vliegen daar niets aan gedaan wordt.
    Kortom nooit meer

25. Shoarma Zeewolde

Net onze bestelling ontvangen, verkeerde kip menu geleverd, vieze patat gebakken in oud vet, de majonaise en ketchup was ook nergens te vinden, erg teleurstellend dit.
    Wel vaker eten daar gehaald (schotels) en was altijd goed, jammer dit.

26. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Ziet er heel leuk, groot en gezellig uit, maar de tafels en stoelen zijn ongelofelijk smerig er wordt niet schoon gemaakt en als je het vraagt wordt er vaag een smerig doekje over de tafel gehaald. Toiletten zijn vies is geen zeep. Voor ons een rede om niet meer te komen helaas.

27. West-Europees Zeewolde

Weer een keer naar kaap Flevo geweest. Live muziek en voor een klein prijsje een bbq. Helemaal geweldig zelfs de eigenaar zong mee. Met de erg goede zangeres was heel erg leuk te zien en ervaren hoe gastvrij ze daar zijn. En het eten was perfect ook de bediening weer erg goed en met aandacht voor iedereen. Wij zijn een heerlijk avondje uit geweest en komen graag terug bedankt.

28. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Om 16.30 aangekomen, en om 17.30 ons eerste drankje gekregen.
    Om 18.15 onze bestelling doorgegeven die er om 19.30 nog niet was.
    Gelukkig was de MC Donalds maar 15 minuten rijden.

Leuk voor kids tot een jaar of 6..
    Maar voor ons nooit weer, wat een chaos, en hele slechte service.

29. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Kinderen kunnen er fijn spelen. Aan de hygiëne moet flink gewerkt worden, mieren liepen binnen over de tafel. Slechte service, je vraagt wat maar je ziet ze nooit weer. Als nieuwkomer weet je bij god niet waar je je moet melden. Dus verbeterpunten genoeg.

30. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Mark

Zojuist bij Pannenkoekhuis Hans en Grietje gegeten met de hele familie. Het eten was prima, maar de wachttijd was asociaal lang. Het duurde ruim een uur voordat we een pannekoek hadden. Personeel doet echt haar best maar wat een chaos. Voor ons nooit weer.