Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zeewolde verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Een prachtig concept maar veel te groot en massaal waardoor je geen overzicht kunt houden op jonge kinderen. Personeel werkt keihard maar lijken er door de drukte weinig plezier aan te beleven. Slechts één kassa om af te rekenen waardoor je op drukke dagen gerust twintig minuten staat te wachten. De enrourage is wel echt fantastisch en past helemaal in de beleving van kinderen en zelfs volwassenen. Maar voor ons was het eenmalig en een behoorlijke tegenvaller. Het eten is erg lekker, jammer dat de kaart van het terras veel kleiner is dan de kaart binnen.

2. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Prachtige locatie, geweldige speeltuin en volop te beleven. Maar bediening is echt een grote ramp… niet konen vragen of je wat wilt drinken, bij de shift van 16:30 konen er verkeerde pannenkoeken, verkeerd drinken.
    Zet gewoon 5 bekwame obers in de bediening, en de zaak loopt als een trein. Hoe het nu gaat is voor eenmalig bezoek en dat is jammer want deze zaak heeft veel meer in zijn mars. Als je zelf in de horeca hebt gezeten, Let je op de grote maar ook de kleine dingen. Feestje voor 10 kinderen, en je krijgt maar 4 bekers?
    Glas vies, bestek op tafel smerig… obers lopen ongecontroleerd rond… en haarnetjes in de keuken zijn geen onnodige luxe. Het oogt nu rommelig, en geen strictuur… ik gun dit bedrijf veel meer.

Vincent

Ik bestel met saus, wordt geen saus meegegeven. Barbecuesaus bij nuggets in plaats van zoetzuur.
    Döner vlees smaakt aangebrand en is smerig.

4. West-Europees Zeewolde

single-evenementen

Zondag 24 juni 2018 met deelnemers van single-evenementen heerlijk gegeten na de wandeling. Bedankt voor gastvrijheid en service! Graag tot een volgende keer. Mvg Jeanette Kers Single-Evenementen.

5. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Carel

Veel te lang wachten, slechte organisatie!

Schitterende locatie voor oud en voornamelijk jong. Mooi uitgevoerde horecagelegenheid met veel speelmogelijkheden. Waren daar met drie kleinkinderen en hadden een tafel binnen gereserveerd. Het was een mooie dag in het weekeinde en iedereen had pret. Totdat men aan tafel ging. In een pannenkoeken restaurant waar men mikt op de kinderen is het niet te doen om deze ruim 1 1/2 uur te laten wachten op het eten. Het verliep chaotische zowel binnen als buiten. De tafels bleven met vuile borden en flesjes en glazen staan. De onzekere jongelui die moesten bedienen was het eerste begrip in de horeca nooit geleerd: NOOIT met lege handen naar de keuken. Men liep bibberend met bladen en als er dan werd opgeruimd, nam een deel in de hand mee, terwijl de dienbladen op tafel stonden. Organisatorisch een puinhoop. De hoeveelheid cliënten die men kan hebben aan stoelen en tafels is groot en loopt in de honderden. De keuken is daar niet op afgestemd. Boze en teleurgestelde zich vervelende en huilende kinderen als gevolg. Navraag waarom het zo lang duurde werd beantwoord met: anderen wachten nog langer. De pannenkoeken kwamen ook in etappes. Een was er al bijna klaar toen de laatste zijn eten kreeg. Wat een feest moest zijn voor de kinderen wordt een teleurstelling voor hen en ergernis bij de ouderen. Laten de eigenaren "Hans en Grietje" maar eens bij zich zelf te raden gaan. Alleen de outfit van het onroerend goed en grappen in grollen binnen volstaan niet om er een echt kinderparadijs van te maken. De pannenkoeken waren redelijk en voor het lange wachten mochten we gratis een ijsje uitzoeken. Ook bij het afrekenen stond er niemand bij de kassa. Na 5 minuten kwam er uiteindelijk iemand aanlopen. Voorlopig zet ik hier niet neer dat het een aanrader is.

6. West-Europees Zeewolde

Marielle

Fijne lokatie voor een gezellige etentje. Zowel binnen als buiten lekker zitten. Kinderen kunnen tussendoor lekker buitenspelen.

7. West-Europees Zeewolde

Mooie locatie, goede keuken. Bediening mag iets meer georganiseerd verlopen.

8. Nederlands Zeewolde

Ik heb allergieën zoals gluten, koemelk en vis, daarom heb ik van te voren gebeld of dit een probleem was, en dat was het niet. Helaas is bij mijn reservering nergens genoteerd dat ik erg allergisch ben (wat voor mij van levensbelang is) en kreeg ik dus ook geen speciale allergie kaart, ook is er helaas niet naar gevraagd. Wat ik te eten kreeg was, als het niet zo duur zou zijn, echt lachwekkend. Het was echt heel weinig vergeleken bij de andere en dat was al niet echt veel. In plaats van patat kreeg ik 3 krieltjes die in stukje was gesneden en en stuk of 6 boontjes. Ook hebben we gevraagd om water maar kregen we spa blauw. Later heb ik gevraagd waarom er op een andere tafel andere waterflessen stonden en toen vertelde onze serveerster dat ze mensen spa blauw moet geven als er om water gevraagd word. Dus dan weet je het als je er gaat eten, vraag kraanwater! Het is echt een mooi restaurant maar ik ben erg teleurgesteld in wat je krijgt voor je geld (en dat is niet veel) en in de service.

9. Italiaans Zeewolde

martien van beek

Bestel altijd bij jullie, ik heb genoeg andere keus om een pizza te bestellen, maar vandaag [ prima gegeten hoor! ], Ik miste de patatjes, kan gebeuren, ik heb gevraagd of ze nog bezorgd kunnen worden, want ik heb er wel voor betaald! Wordt halverwege afgekapt, ja komt er nog aan! Ik zit er nog op te wachten!
    Niet echt klantenbinding denk ik.

10. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Fransen

We waren met 7 kids, in de leeftijd van 4 tot 10 jaar oud. Ze hebben zich goed vermaakt! Heb ze de hele dag niet gehoord en nauwelijks gezien.
    Maar bij het bestellen van tosti’s ging het mis. Omdat wij geen tafel nummer hadden konden we geen eten bestellen, alleen drinken. Voorstel gedaan om dan maar buiten aan de eerste beste tafel te wachten werd niet geaccepteerd.
    Zei dat ik het maar een hele rare gang van zaken vond. Heel bijzonder. Kreeg ook het idee dat ik bij de manager niet binnen kwam.
    Vond het echt een gemiste kans, wellicht een wachtbank buiten introduceren voor bestellingen van mensen zonder tafelnummer?

11. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Zeer teleurstellende ervaring gehad 6 mei. Je kan maar bij een 1 of 2 personen bestellen die over het terras lopen. De rest is enkel voor het uitserveren van eten en drinken. Dit gaat bijzonder inefficiënt, zo zie je regelmatig dienbladen met 1 of 2 drankjes langskomen omdat er maar 1 tafel per dienblad bedient wordt.

Na 30 minuten mogen drinken mogen bestellen. Na 40 minuten nog niet gebracht. Komt er vervolgens iemand langs met een andere bestelling op onze tafel. Daarna bleek het bonnetje kwijt te zijn en 10 minuten later toch zowaar nog drinken gehad.

Eenmaal binnen helemaal een ramp. Om half 5 kregen we een tafel aangewezen maar werden na 45 minuten nog steeds niet geholpen. Er was gewoon niemand te bekennen voor de hoek waarin wij geplaatst waren. Ook andere tafels om ons heen werden niet geholpen. Uiteindelijk afgedropen van ellende. Wat een chaos.

12. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Meer dan een uur op ons eten moeten wachten. Vervolgens gevraagd of ze hier iets aan doen, serveerster is niet meer terug gekomen met het antwoord. Tip kom niet voor het eten, maar drink iets of neem een ijsje.

13. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Danielle Nieuwhof

14. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Shameli van Amstel

Vabdaag met een aantal moeders en kids geweest. Gereserveerd. Slechte bediening buiten, duurde lang voordat wr iemand kwam om de bestelling op te nemen. Daarna binnen. Bediening kwam helemaal niet. Zelf maar iemand gaan halen. Antwoord: ja het is druk (duhhh meivakantie). Bestelling doorgegeven. Duurde bijna een uur voordat alles kwam! Ja zegt de serveerster. Dat het de persoon die uw bestelling opnam moeten vertellen. Really?!? Leuke tent voor de kids om te spelen maar je moet vooral niets willen eten of drinken.

15. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Ruud Slot

Reservering gedaan voor Pinksteren met gezin pannenkoeken eten. Achteraf blijkt er een verplicht arrangement te zijn voor vaste prijs, 2,5 keer zo duur als ik had begroot met losse pannenkoeken. €100 extra kwijt.
    Reservering natuurlijk geannuleerd, want met kinderen eet je al heel veel minder en vooral niet de extra’s . Dus overbodig eten, slecht voor milieu en voor mij slechte service.
    We gaan nog wel een keer op een gewone dag eten, want eten en sfeer is juist de aantrekkingskracht.

16. Italiaans Zeewolde

Pizza was koud.....jammer

17. West-Europees Zeewolde

Lekker gegeten bij Kaap Flevo. Vriendelijke bediening. Binnen ziet het er gezellig uit, haardvuurtje aan.
    Warme appeltaart als dessert is echt een aanrader, wel ruimte voor over houden want het is geen kinderachtig stukje.
    Wij komen zeker weer terug.

Michael Brummel

19. West-Europees Zeewolde

Ad Jongeling

Wij gingen met 5 personen lunchen en kwamen geregeld bij de Kaap. Deze keer echter vieze tafel en etensresten op de vloer. Volgens ons gewoon niet schoon gemaakt na de vorige dag. Eten is goed en verzorgd. Maar goed, wel beetje jammer.

20. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Leuke, lekkere lunch gehad als afsluiting van ons weekendje weg.

21. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Zeer geschikt voor de kinderen. Bediening slecht. Zeer traag en kijken je aan van dat ze het vervelend vinden dat je wat besteld. Eten was goed.

22. West-Europees Zeewolde

Wilfried obdeijn

Beste mensen, we hebben heerlijk gegeten. Soep en Spare rips. Lekker mals en genoeg. Een tip liever zelf gemaakte sausjes.

23. Pannenkoekenhuis Zeewolde

c.s. van valkengoed

Zeer goed en de tweede keer zeer slecht. De eerste keer dat wij hier waren was het rustig en zagen wij hoe vreselijk leuk en creatief het pannekoeken huis is ook duurde het toen niet lang voor we onze pannekoeken kregen.

Maar de beoordeling gaat over de tweede keer: in een woord vreselijk, we hebben daar dik anderhalf uur gezeten voor we onze pannekoek kregen, die vervolgens lauw en rauw waren.

Iemand had een pannekoek waar ze de helft van de ingrediënten vergeten waren dus die moest terug weer 25 minuten (dit was wel een hete en lekere pannekoek).
    Kant en klaren pannekoeken bij ah zijn lekkerder.

24. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Mijn zus komt hier al tijden en had ons uitgenodigd, de recensies hier gelezen en ik schrok er wel van, klopt het wel zoveel negativiteit? Op andere sites bijna geen klachten, mijn zus herkende het ook niet.

We hadden de shift van 16.30 Tot 18.30 (De beste keuze omdat de kinderen dan voor en na het eten goed kunnen spelen). Eerst buiten wat gedronken en we zaten aan een tafel bij de heksenwc, fantastisch als de heks weer naar de wc ging. Er waren wat wespen, maar niet meer dan normaal in deze regio (de dag ervoor in Apeldoorn geweest en daar waren er meer in het park).

Rond 16.15 Naar binnen gegaan omdat we een bewegende tafel wilden en dan moet je op tijd erbij zijn, dat ging allemaal prima. Drinken, eten, alles werd snel geregeld en om 17.30 Gingen de kinderen weer spelen en wij zijn rond 18.15 Naar buiten gegaan om daar nog een koffie te drinken in het zonnetje dat vandaag scheen. Tijdens het eten is er meer dan 5 keer bediening aan onze tafel geweest om te vragen of we nog wat wilden drinken, of alles naar wens was e.d. Helemaal top!

Buiten koffie gedronken, je moet bij de bediening er even rekening mee houden dat er bedieners zijn die bezorgen en bedieners die bestellingen opnemen, maar verder meer dan goed. Echt genoten, zowel binnen als buiten is het fantastisch. We hebben nog even een uur heerlijk rondgekeken naar alles en flink genoten, de snoepwinkel die erbij zit is ook erg leuk en goedkoop. Nog even een stel grote lolly's voor de kinderen gekocht en op de terugweg nog bij een boerderij gestopt die aan de weg erheen ligt om grote pompoenen te kopen voor in onze tuin als versiering.

Wat een leuke middag uit! Dikke aanrader. Maar neem wel de shift van 16.30, Rond 19.30 Waren de toiletten wel vies, maar wat wil je ook met 500 kinderen. Het leukste restaurant in Nederland voor kinderen, echt geweldig.

25. Eetcafé Zeewolde

Wat een vieze tent is dat, oude vieze stoelen waar de stof vanaf waait! Kroketten waren koud en dan word er gezegd dat het lekker makkelijke en snel eten is! De meneer in de bediening denkt grappig te zijn maar is eigenlijk onbeschoft en beledigend. Tafeltje naast ons vertelde hoe en wat er daar in de weekenden gebeurd savonds… ik weet waar mijn kinderen iig niet naar toe mogen gaan… dat zn tent als dit nog open mag zijn qua hygiene en andere activiteiten…

Onbeperkt tapas en sushi eten volop keuze en goede kwaliteit, bediening is vriendelijk en niet opdringerig, zeker nog een bezoek waard als ik nog in de buurt ben, top.

27. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Van buiten erg mooi, veel ruimte om te spelen ook. Binnen wat smoezelig maar het decor is echt tof. Helaas waren onze pannekoeken veel te droog. De appel was ook ver te zoeken op de pannenkoeken. En zo ontzettend veel wespen. Er hangen buiten een paar wespenvangers, maar binnen geen een. Neem een voorbeeld aan oud valkeveen, daar hangt het er helemaal vol mee en heb je geen last van wespen. Wij komen niet meer terug door de droge pannekoeken en de matige service.

Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.

29. Pannenkoekenhuis Zeewolde

JP Kockelkorn

Vanaf het online reserveren tot aan afrekenen één grote farce. Er wordt op piektijden duidelijk overboekt. Na een uur wachten op de pannenkoeken, zou het er in 5 minuten zijn. Dat werden uiteindelijk nog weer 25 minuten. Bijna anderhalf uur op de pannenkoeken wachten is te lang. En een uitzondering is het allerminst, om ons heen talloze mensen met exact dezelfde ervaring. Uiteindelijk na overleg 2 kinderijsjes gekregen. Bestek zelf gehaald, drankjes niet opgenomen, pannenkoeken lauwig, personeel niet vriendelijk. Ik kom hier niet meer terug. Lees goed alle recensies voor je gaat!

30. West-Europees Zeewolde

Afgelopen zaterdag mijn bijzondere 'mijlpaal' verjaardag met een flink gezelschap in het aparte gedeelte van KaapFlevo gevierd met een zogeheten OFYR zelfdoe barbeque. Zeer aan te bevelen. De locatie is bijzonder, de Service uitstekend en de kwaliteit van eten en drinken is heerlijk. Kortom wij, met onze gasten hebben genoten. Dank KaapFlevo mensen voor een prachtige herinnering!