Op dit adres zit nu: Fika

KaapFlevo in Zeewolde

7. Betalen pin

1522065565 75
1620475507 71

1. J.G.Molle

Na een paar jaar hier niet meer geweest te zijn, nu maar weer eens geprobeerd. Tenslotte zit er een nieuwe eigenaresse in. Dus wie weet....Wij bestellen 2x de hamburger + 2x een Tonic. +1x keer friet.
    Het uitserveren van dit geheel duurde al lang.. Ruim een half uur. Vervolgens werd een een "vrij kale hamburger" geserveerd op een broodje met 1 blaadje sla 1plakje tomaat en een klein beetje saus. Een vrij droge hap dus. Het vlees was wel goed van smaak.
    Je denkt iets te bestellen voor € 14,50 p.p.maar in werkelijkheid kost het € 16,-- Ja is dan het antwoord>>>het staat een beetje verwarrend op de kaart geschreven. vervolgens kost ons Tonicje € 3,75 p.p. en de friet € 3,50 Ik moet dan uiteindelijk € 44,-- afrekenen voor een eenvoudig hapje. Wat schets mijn verbazing als ik 's-avonds thuis op hun website heel andere prijzen zie staan in de menukaart € 14,95 voor een compleet aangeklede burger inclusief gebakken ei en friet. Maar die menukaart werd niet gehanteerd in het restaurant zelf en men draaide blijkbaar nog steeds op een proefmenukaart. Slecht geregeld allemaal.

Conclusie....geen enkele verbetering in al die jaren en zo prijst men zich van zelf weer uit de markt.

3,1
  2. Arnold Jan

Geluncht. Ambiance is een stuk gezelliger geworden (planten e.d.). Eten is helaas niet verbeterd. Geen verrassende kaart (carpaccio e.d.). Zeer beperkte keuze en niet alles wat op de kaart staat kan geleverd worden. Zo is er geen mozzarella voor de vega-sla. Kroket is te hard gefrituurd. De zalm ruikt. De 3 verschillende salades hebben nauwelijks dressing. De gerechten zijn vlak / hebben nauwelijks smaak. Het advies is een goede kok aan te nemen.

3. Wat een teleurstellend geheel. De lunchkaart kun je nauwelijks een lunchkaart noemen. Een eenvoudige uitsmijter staat niet op het menu. Bij navraag of dit wel mogelijk is, is de wedervraag of dit dan met een ei is! .. Dan maar een kroket, het zijn er zowaar twee, met twee schamele stukjes brood. En dat voor € 9 euro! ...
    Gaat zo niet lukken.

4. Lia van den Broek - Mazereeuw

Heerlijke paasbrunch op mooie locatie met hele aardige bediening. Aanrader!

5. Lekker gegeten, eerst borrelen op terras en toen vanaf de nieuwe kaart binnen gegeten. Gezellig en leuke, spontane bediening. Nieuwe eigenaresse ga zo door! We zullen zeker vaker hier komen.

6. Johan witteveen

Nieuwe eigenaar... Waar dan?
    Lang wachten, niet kunnen bestellen, totaal geen aansturing en ga zo maar door.
    We hebben het een kans gegeven.. Volgende keer slaan wij deze tent over!

4,9
  7. Ria Dijkstra

Heerlijk gegeten. Gezellige ambiance!

8. Bij nieuwe eigenaar gegeten. Teleurstellend erg duur en kwalitatief niks bijzonders, eten niet op smaak, half gaar en lauw. Hele kleine porties. Apart betalen voor frites en salade.

2,6
  9. KaapFlevo

10. Super locatie. De salades waren lekker maar prijs/kwaliteit veel te weinig..
    Jonge bediening mag best aangestuurd worden..

3,6
  11. Raymond F

Heerlijk gegeten in een sfeervolle setting. Goed eten, goede bediening, fris en hippe locatie! De nieuwe eigenaresse snapt gastvrijheid en klanten, dank voor de topavond. Wij komen zeker terug!

12. Levi hofland

Super goeie sfeer, lekker gegeten alleen jammer dat er geen friet bij de hamburger zit waardoor de prijs te hoog wordt. Verder leuk opgeknapt.

6,3
  13. Korevaar

Prima locatie en uitstekende service.
    Jammer dat de bevestiging van de digitale reservering zo laat kwam.
    Na bellen! Etc. We hadden al bijna een andere locatie gekozen!

14. Eenvoudig eten uit de vriezer, ik herkende het 'lekkerbekje' van een bekend merk diepvriesvis. Niet vies maar redelijk smaakloos en erg zout. Maar ze zijn ook niet duur. Het restaurant voelt ongezellig en koud aan. Staat aangeschreven als hondvriendelijk maar de meeste zitplaatsen zijn niet geschikt om een hond bij te leggen. Service was zeer apart en ongemakkelijk, de sfeer tussen het personeel onderling slecht. Door het restaurant heen roepen naar je gasten dat ze wel erg zitten te genieten want ze kunnen de tafel maar niet afruimen omdat de gasten steeds weer een patatje pakken voelt heel vreemd, personeel dat inbreekt in gesprekken tussen gasten en ongevraagd mee gaat praten ook. Tip: Als je er op staat om een tafel schoon te maken waar al gasten aan zitten te drinken; maak hem dan wel droog zodat je gasten niet vervolgens met een kletsnatte tafel zitten.

3,9
  15. Dick van de Craats

Heerlijk deze service, hoe het moet zijn. Je voelt je klant en een hele goede prijs-kwaliteitverhouding! Aanrader.

16. Kleine kaart, die niet echt mee gaat met seizoenen en eerlijk: steeds hetzelfde!

Had zin in mosselen, maar waren dus niet te bestellen.

Een idee om meer variatie in de kaart aan te brengen?

17. single-evenementen

Zondag 24 juni 2018 met deelnemers van single-evenementen heerlijk gegeten na de wandeling. Bedankt voor gastvrijheid en service! Graag tot een volgende keer. Mvg Jeanette Kers Single-Evenementen.

18. Marielle

Fijne lokatie voor een gezellige etentje. Zowel binnen als buiten lekker zitten. Kinderen kunnen tussendoor lekker buitenspelen.

19. Mooie locatie, goede keuken. Bediening mag iets meer georganiseerd verlopen.

20. Lekker gegeten bij Kaap Flevo. Vriendelijke bediening. Binnen ziet het er gezellig uit, haardvuurtje aan.
    Warme appeltaart als dessert is echt een aanrader, wel ruimte voor over houden want het is geen kinderachtig stukje.
    Wij komen zeker weer terug.

21. Ad Jongeling

Wij gingen met 5 personen lunchen en kwamen geregeld bij de Kaap. Deze keer echter vieze tafel en etensresten op de vloer. Volgens ons gewoon niet schoon gemaakt na de vorige dag. Eten is goed en verzorgd. Maar goed, wel beetje jammer.

5,9
  22. Wilfried obdeijn

Beste mensen, we hebben heerlijk gegeten. Soep en Spare rips. Lekker mals en genoeg. Een tip liever zelf gemaakte sausjes.

23. Afgelopen zaterdag mijn bijzondere 'mijlpaal' verjaardag met een flink gezelschap in het aparte gedeelte van KaapFlevo gevierd met een zogeheten OFYR zelfdoe barbeque. Zeer aan te bevelen. De locatie is bijzonder, de Service uitstekend en de kwaliteit van eten en drinken is heerlijk. Kortom wij, met onze gasten hebben genoten. Dank KaapFlevo mensen voor een prachtige herinnering!

24. We hebben daar lekker op ons gemak gezeten.
    Het eten was heerlijk.
    Voor herhaling vatbaar.

25. Lekker gegeten en attente bediening. Leuke avond gehad

26. Heel goed de bediening straalt gewoon. Je ziet dat het daar heel leuk onder mekaar is en gemoedelijk. Het eten was ook heel goed. Super. Top!

27. Weer een keer naar kaap Flevo geweest. Live muziek en voor een klein prijsje een bbq. Helemaal geweldig zelfs de eigenaar zong mee. Met de erg goede zangeres was heel erg leuk te zien en ervaren hoe gastvrij ze daar zijn. En het eten was perfect ook de bediening weer erg goed en met aandacht voor iedereen. Wij zijn een heerlijk avondje uit geweest en komen graag terug bedankt.

28. Slechte ervaring. Veel lawaai, slechte akoestiek. Er was een grote groep waar alle aandacht naar toe ging. Rest van de gasten werden ergens geparkeerd. Menu is matig en afwerking slecht. Geen aanrader.

3,2
  29. Heerlijke lunch gehad en lekker geborreld net een groep vrienden. Mooi terras. Sommige parasols wel wat kapot. Vriendelijke bediening.

30. Anne 19 punten

Vandaag op de geboortedag van mijn vader met mijn moeder en zus gegeten .hij is drie jaar geleden overleden .We zijn zo goed ontvangen door Diana en Remke deze gastvrouw en heer snappen hoe de horeca werkt voelde ons aan en waren erg lief voor ons oprechte interesse niet gemaakt .het eten was perfect driegangenmenu voor een hele nette prijs .De honden waren welkom kregen een bakje water en wij na het diner een kop koffie van het huis .ga hier zeker vaker heen .ook de eigenaar was erg enthousiast over de foodmarket waar je op bepaalde zondagen van het jaar gebruik van kan maken .hij liet zien hoe het werkt erg leuk om zo ontvangen en gezien te worden .zal iedereen aanraden daar een keer heen te gaan .perfecte locatie en plaats om te ontspannen en genieten .aan het team zal het niet liggen .

31. Leuke locatie, bediening kan beter, 2x verkeerde bestelling.

32. Bertill van de Woel

Spare ribs waren prima.

33. Ellis Steutel

Heel gezellig, goede service en een fantastisch zingende gastheer!

34. richard

35. M.E. Lems-Beunder

Goed eten, gezellige entourage en prima gastheer!

36. Petra Buijs Elema

We vierden zat. 14 januari de verjaardag van mijn jongste zus met een lunch. We mochten de ruimte versieren zoals we graag wilden. Het was reuze gezellig. Wij waren erg tevreden over de bediening. Met name over de jongedame, ze dacht in oplossingen, was begripvol en erg aardig! Top!
    Petra

37. w.Leemhuis

De vorige keer waren we zo teleurgesteld, dat we tegen elkaar zeiden: hier komen we nooit meer terug.
    Deze keer echter was alles weer goed, puike bediening en goed eten.
    Resp. een 9 en een 8.

38. Gisteren naar de Food-Market geweest. Waren heel enthousiast. Lekker gegeten en genoten. Erg vriendelijk personeel! Hoorde dat het elke tweede zondag is van de maand, we gaan die zeker vaker doen.

39. Heerlijke high tea gehad.
    Het personeel houdt je goed in de gaten en leggen alles goed uit.
    Meer dan genoeg lekkers gehad!

40. De locatie is top, helaas is het eten niet bijzonder. Meermaals geprobeerd, maar als je echt lekker wilt eten moet je hier niet zijn. Voor een snelle hap is het oké. Echt jammer dat er op deze super locatie niet beter gekookt wordt...

41. Marisol Mook

Heerlijk en gezellig gegeten. Volop keuze van het buffet.

42. Het eten was lekker, maar het was er erg koud. Men was bezig een barbecue voor de avond voor te bereiden en daarvoor moesten de deuren wagenwijd open. Niet klantvriendelijk dus. Zoiets moet je voorbereiden zodat de klanten er geen last van hebben. Ook de aankleding en de entree geven een heel kille indruk. Het is mij tegengevallen. De afgelopen zomer met warm weer op het terras merk je niet hoe het binnen is.

43. Rob Mulder

Gezellig en goed eten en leuke bediening.

44. Lekker gegeten, mooie locatie, alleen de service liet wel te wensen over. Ice tea zonder ijs, drankjes vergeten en lang wachten voor een bestelling opgenomen wordt.

45. Degraaf

Zeer slecht eten, midden in de verbouwing stinkt het binnen. Niet voor herhaling vatbaar.

1,5
  46. Even snel een ceaser salade gegeten, erg lekker. Goede service. Ondanks de drukte door alle strandgangers stonden ze voor iedereen klaar!

47. Helaas een zeer slechte ervaring. Op woensdag gereserveerd voor aanstaande zondag. Geen probleem, maar niemand heeft vermeld dat er dan de zogeheten SteakHouse-dag was en dat er niet a-la-carte gegeten kon worden. Daar kwamen we pas achter toen we al goed en wel zaten (met 1 persoon die op krukken loopt, ga je ook niet snel weer verkassen). Dan maar ons geluk beproeven met de SteakHouse, wat eigenlijk een soort klein BBQ-buffet is, en een buffet is heel lastig op krukken als je het restaurant door moet en je dan tussen de tafeltjes door moet wringen om bij het eten te kunnen komen.
    De helft van de borden waren niet schoon, hadden waarschijnlijk tegen elkaar aan geleund in de afwasmachine. Uiteindelijk een schone gevonden, helaas wel met een groot stuk uit de rand, maar dat was met de meeste borden het geval. De 2 jongens die het vlees bereidden, hadden er niet veel ervaring mee, want het rode vlees (ik vermoed dat het een steak moest voorstellen) was helemaal grijs doorbakken, type schoenzool. De pulled pork was veel te vet. Bijgerechten waren lauwwarm omdat er veel te veel water in de au-bain-marie bakken zat. De bakken dreven er als bootjes bovenop.
    Aandacht van het personeel is fijn als je iets wilt bestellen, maar niet als er heel joviaal gevraagd wordt aan de persoon met krukken "wat er nu toch in godsnaam met jou gebeurd is?" Dat doe je niet met gasten die zitten te eten en die je verder ook totaal niet kent. Ikzelf had gevraagd om water, wat geserveerd werd in een glas dat net afgewassen en dus heet was. Lauwwarm water heeft niet echt mijn voorkeur. Buiten was het vol dus wij moesten binnen zitten, waar geen enkel raam open kan en het dus vreselijk benauwd is. Kortom, eens maar noooit weer!

48. Lekker gezellig gegeten. We werden snel geholpen en het eten was goed en veel!

49. Naomi 25 punten

Op een vrijdag middag twee weken geleden hier geluncht, een Mexicaanse burger, op zich lekker, hele goede serveerster en was gezellig druk.
    Toen ik de zaterdag erop opstond, ben ik heel erg ziek geworden. Nu na 2 weken nog steeds op de bank. Na meerdere ziekenhuis bezoekjes 3 dagen geleden de diagnose salmonella bacterie gekregen.
    Ik ben niet 100% zeker dat dit is opgelopen bij KaapFlevo, maar aangezien ik de rest van de dag geen vlees etc heb gegeten, voor de zekerheid toch vandaag even gebeld, gewoon ter kennisgeving en niet om te zeuren. Ik kreeg de eigenaar aan de telefoon, en de manier waarop hij mij te woord heeft gestaan is niet om naar huis te schrijven. In 1 woord asociaal. Hij ging gelijk in de verdediging en het was zogenaamd mijn eigen schuld, het was eigenlijk ook gek dat ik belde.
    Tijdens ons gesprek was hij met hele andere dingen bezig, zoals personeel aansturen, en gasten gedag schreeuwen. Ook heeft hij mij het hele gesprek proberen af te poeieren door de hele tijd "okee okee is goed tot ziens" te zeggen, terwijl ik niet eens klaar was met m'n verhaal, heel frustrerend.
    Nogmaals, 100% zeker ben ik niet dat ik door hun burger ziek ben geworden. Maar om op zo'n manier behandeld te worden, omdat ik het alleen even wil laten weten en een tip mee wil geven, laat mij niks anders dan de service maar 1 (het liefst geen) ster te geven. Wat heb ik hier een naar gevoel aan over gehouden zeg, heel jammer.

50. Gezellig nog even een biertje doen op het buitenterras. Helaas waren de bitterballen al op voor het biertje op tafel stond. Daarna ook geen bediening meer gezien.

51. Jammer, nu het eindelijk eens een mooie dag was, om teleur te worden gesteld. Slechte bediening, lang wachten en het eten was niet op smaak. Komende zomer toch eens een ander plekje opzoeken want zo'n begin belooft weinig goeds!

3,5
  52. Mara peeters

Wij hebben heerlijk gegeten bij jullie. Bediening was ook goed. Komen zeker terug. 19 maart hadden wij een feestje wat ook erg goed verzorgd was.

53. Heerlijk gegeten met mijn Valentijn. Gezellig met live muziek prosecco, echt alles erop en eraan. Ben je nog nooit bij Kaap Flevo geweest, dan moet je dat maar eens snel gaan doen.

54. Met Valentijnsdag gegeten. De tafels waren romantisch gedekt en het eten was top. Goede en vriendelijke service. Leuk dat er live muziek aanwezig was dat maakte het plaatje compleet. Zeker voor herhaling vatbaar!

55. Het blijft toch een rare tent. Oké, het kan zo zijn dat het rustig is (zeg maar gerust een bijna leeg eetcafé) maar dan toch er voor weten te zorgen dat je het verpest is en blijft bijzonder. Men kijkt niet naar je om, begint de halve zaak te verbouwen zonder dat aan te kondigen. De toiletten stinken nog steeds nadat er al zo vaak een klacht over is geschreven. En het eten blijft toch smaakloos. Als je er wat van zegt? Dan is het natuurlijk niet waar!

Erg jammer allemaal!!

56. Hetty Wintraaken

Donderdagavond 4-2-2016 lekker gegeten met vijf dames. We werden vriendelijk bediend. Een gelukje was dat er op de eerste donderdag van de maand live muziek is! Leuk!

57. Lekker gegeten en het was gezellig druk. Zeker voor een woensdag waren er veel gasten.

58. Nienke Pleket

Lekker gegeten hier met collega's. Ik had hier al vaker gegeten met mijn vriend, naar volle tevredenheid, dus ik wist al dat ik mijn collega's hier wel mee naartoe durfde te nemen. Als voorafje hadden we de tapas, die het personeel 'op maat' had gemaakt voor onze grote groep. Ze waren ontzettend lekker, dus die gaan we met z'n tweetjes ook nog wel eens bestellen!

59. Van den Huijsen

Mooie locatie, mooi uitzicht. Zeer attent personeel. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

60. R v Hunnik

Het eten was zo geweldig lekker en is een aanbeveling waard, voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar.
    Ditzelfde geldt tevens voor de bediening.

61. Rob schiphorst

Prima restaurant, gezellig, goede en klantvriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

62. We hebben er onze huwelijksdag gevierd door lekker samen te eten. Eten viel een beetje tegen, maar de sfeer was top!

63. wilm.van meerveld

Het was een gezellige avond. We hebben heerlijk gegeten, personeel was erg goed en gezellig. Kaap-flevo is zeker een aanrader om te gaan eten.

64. Super gezellige avond gehad, attente bediening, heerlijk gegeten! De locatie is prachtig zo aan het water. Wij komen zeker terug!

65. Susanna Duchateau

Heerlijk eten tegen redelijke prijs en vriendelijke bediening. We komen er regelmatig. Deze keer voor de heerlijke mosselen, smullen was het. Nu was het niet zo druk, omdat het dinsdag was. Dan loopt de bediening wel goed, maar als het drukker word in de zomer op het terras gaat het wel eens mis. Vooral bij een personeelslid, als zij er is loopt het chaotischer. Voor de rest helemaal oké. We zijn inmiddels trouwe klant.

66. Warme ontvangst. Goede service. Heerlijk gegeten.

67. Heerlijk gegeten, een feestje! Een gezellige strandtent met uitzicht op het water, vriendelijk personeel, echt top! Het jammere is dat in de bediening regelmatig iets mis gaat: te lang wachten op drankjes en het vergeten van bijbestellingen. Storend vond ik ook dat het personeel overduidelijk bezig was met het opruimen met in het oog de komende sluiting om 22.00 uur. Mijn advies is om een manager/gastvrouw aan te stellen voor het overzicht en de aansturing.

68. Het is en blijft toch echt een ramp. Alles duurt lang, het eten is niet lekker en je krijgt niet wat je besteld hebt.
    Krijg je nog te horen dat we vrij zijn om ergens anders te gaan eten als het niet bevalt! Belachelijk!

2,2
  69. Erik en Mary Doorn

Zeer gastvriendelijk en gemotiveerd personeel. Je wordt niet weggekeken, je kunt in alle rust met je familie genieten van een heerlijke avond. Wij zeggen, dit is zeker voor herhaling vatbaar, maar dat wisten wij natuurlijk al.

70. Na een zomerse mooie dag (zware lange werkdag) was het personeel rond het diner nog zeer vriendelijk en alert. Alles werd goed gecommuniceerd tussen collega's en de timing was perfect. We hadden alleen een vega gerecht asperges waar maar 2 asperges te vinden waren. Na het doorgeven van deze tegenvaller was er totaal geen discussie maar meneer ging meteen iets regelen en we kregen gewoon een heel nieuw hoofdgerecht! Echt top als je -1 staat na deze tegenvaller! Op het laatst zei ik tegen mijn tafelgenoten dat ik wel trek had in een klein ijsje voor de smaak, maar niet een heel dessert. Ook daar speelde het personeel op in! Meestal vind ik dit soort sites belachelijk, omdat het toch een beleving is van 1 iemand op 1 tijdstip, maar omdat ik daar niet uit de buurt kwam wou ik toch wat terug doen! Toppers!!!

71. Vanavond gegeten bij Kaap Flevo, zijn inmiddels vaste gast. Elke keer weer verrast door de goede kwaliteit van eten en service. Veel persoonlijke aandacht en verrassende daggerechten. Vandaag de entrecote limousine gehad, werkelijk perfect gebakken en mooi geserveerd. Een geweldige tip van onze gastheer, die er ook nog een leuk verhaal bij had.

Wederom erg fijne avond gehad.

72. Theo & Agnes Leenders

Het was gezellig en druk. De kaart is beperkt, maar wat er op staat was goed verzorgd, mooi opgemaakt en heel erg lekker. Bediening was goed kundig en aardig. Het is een strandtent, en geen lux restaurant, en daarom een dikke duim. Ik persoonlijk zou wat meer vegetarische gerechten prefereren.

73. Sibren Rinze

Wij zijn inmiddels ongeveer een 25 keer bij Kaap Flevo te Zeewolde geweest en willen graag een review schrijven.
    Eten: alle keren vonden wij het eten prima op smaak en qua hoeveelheid prima. Slechts een enkele keer was de dagsoep te zout. Wat wij als storend hebben ervaren is dat alle keren het eten op oude borden werd geserveerd welke kapot zijn (hoekjes eraf) met bestek wat niet schoon is. We hebben een keer de bediening erop aangesproken, omdat het bord gevaarlijk scherp was, maar dit resulteerde niet in het gegeven dat men het bord wisselde, gemiste kans! Een klassieke fout is ook om brood op houten planken (bacteriën) te bedienen echt een doodzonde.
    Drankjes: Koffie en thee zijn prima.
    Locatie: Mooi aan het strand van Zeewolde, fantastisch.
    Accommodatie: Niet schoon, zeer storende wiebelende eettafels met houten blad wat niet schoon is (plakt). Op de gang komt de stank van de toiletten je tegemoet. Ik heb het idee dat er niet wordt schoongemaakt vele dooie vliegen op de kozijnen.
    Bediening: Zeer slecht, wij hebben alle keren de bediening als traag, onvakkundig en niet opgeleid voor de horeca ervaren. We hebben ook sterk de indruk dat men onvoldoende aangestuurd wordt. De manager (uitbater) loopt al kauwgom etend door het etablissement en lijkt meer met zichzelf bezig te zijn dan met het geven van sturing. Zijn vrouw, schoonmoeder en kind komen met regelmaat langs waar hij zich vervolgens mee bezig houdt. En dan is er nog een vrouw, zij komt met een brede glimlach bijna kinderlijk met een vreemde introductie vragen hoe het eten smaakt? De uitbater bespreekt zakelijke aspecten met een bediende terwijl wij op dat moment 15 mintuten aan het wachten waren. Wachten is echt niet erg, maar 15 minuten is te lang. Er is slecht 1 bediende die het in mijn ogen echt heel goed doet, gepaste afstand en correcte houding.
    Conclusie: Ik wil hierin alleen voor mijzelf spreken waarin voor mij helder en duidelijk is dat ik er niet meer ga komen voor lunch of warme maaltijd, tenzij er een nieuwe uitbater gaat komen die verstand van zaken heeft en de boel goed kan aansturen met een goed ontwikkeld gevoel voor de klant. Het zou ook een keer goed zijn om de ruimte eens schoon te maken, schone kussens en nieuwe tafeltjes. Het is echt doorzonde dat het door zo’n slechte manager wordt aangestuurd.

5,9
  74. Gisteravond gedineerd bij KaapFlevo, niet verwacht dat zo'n leuke zaak in Zeewolde te vinden is. De kwaliteit van het eten en de opmaak van de borden was erg goed. Het personeel was vriendelijk, wel was te zien dat er een nieuwe medewerker / onervaren aan het werk was. Maar de leidinggevende hield hem goed in de gaten en was bovendien heel bekwaam en erg servicegericht.

De prijs kwaliteitverhouding was naar mijn idee ook erg goed, en was blij verrast aan het eind van de avond wat ik moest afrekenen.

Al met al zeker een aanrader.

75. Sfeer maakt de tent. Drankjes en eten oké. Bediening minder. Te jong en onervaren. Reageren kribbig of niet op feedback. Kom leiding, trekken die kar!!

76. Marije de Nood

77. Paasbrunch was prima, waren lekkere hapjes, voor ieder wat, verliep prima, aardige bediening.

78. Marleen

Altijd leuke acties. Vriendelijke bediening. Eten is ook lekker. Kaart mag uitgebreider, maar gelukkig veel specials en daggerechten. Top locatie.

80. Eten is prima, al mag er wel wat meer groente geserveerd worden bij de vleesgerechten. De sfeer is prima, maar mag van ons intiemer. Het meubilair is niet handig opnieuw in te delen (6-jes kunnen geen 4 en 2 worden vaak).

De service is abominabel. Het gaat niet om de intentie, die is prima, maar niemand heeft de leiding. Je wacht zo een kwartier op je drankjes maar als je eindelijk aan het eten bent, loopt elk personeelslid en zijn schoonmoeder langs de tafel om te vragen of het smaakt... Een goede hoofd ober/kelner of een gastvrouw/gastheer met een strenge blik en goede opvoeding kan van dit bedrijf een toptent maken! Maar dan moet er wel snel ingegrepen worden, de zomer komt al snel.

6,3
  81. Esther Brokke

Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Om half 9 was er een politieke bijeenkomst, dat waren ze vergeten aan ons door te geven, maar er werd een andere tafel geregeld.

82. Arjen Maarse

Punt van aandacht is de sfeer en de stank bij de entree

83. joke de meij

Gezellig en lekker ongedwongen. Prima sfeer en heerlijk gegeten!

84. Leuke menukaart, wisselend. Goede prijs kwaliteit verhoudingen en prima eten. Bediening is altijd keurig. Altijd een leuke plek om even neer te strijken.

85. Reninka Meijer

Na lekker gesurft te hebben op het strand van Zeewolde hadden we trek in een patatje. We dachten dit bij het strandhuis te kunnen halen, we wilden het meenemen voor onderweg naar huis. Toen ik binnen kwam had ik al het gevoel dat je niet zomaar een patatje kon halen, t was meer een restaurant. Maar ik wilde het toch vragen en deze vriendelijke mensen hebben er alles aan gedaan me een super lekker patatje te geven en er ook nog voor gezorgd dat ik het droog naar de auto kon brengen. En ik zag allemaal andere lekkere dingen op de kaart dus we komen hier zeker terug!

86. Roeland

Paar keer hier geweest. Personeel erg vriendelijk, en eten niet slecht, maar ook niet heel bijzonder. De locatie is uiteraard prima op het strand. Na vandaag een aanvaring gehad te hebben met de eigenaar kom ik hier echter nooit meer.

We wilden een biertje halen bij bij de buitenbar. Maar we hadden geen muntjes, dus moesten naar binnen. Toen zei de vriendelijke serveerster dat we hem ook gewoon mochten betalen daar. Dus we kregen daar twee bier. Niets aan de hand..

Toen kwam die eigenaar er aan en viel tegen ons uit dat hij net een discussie buiten had gehad dat dat niet de bedoeling was (alsof wij dat hadden kunnen weten). Blijkbaar mochten we glas niet naar buiten nemen. Dus we beloofden hem het biertje binnen op te drinken.

Toen gingen we aan een tafeltje zitten met dat biertje en kwam hij ineens weer naar ons toe en gaf aan dat we daar niet mochten zitten. Dus begonnen we een beetje te lachen, want wij konden er niets aan doen dat we bier in een glas krijgen, en nu mochten we het dus zowel niet buiten als niet binnen opdrinken. Toen begin hij te schreeuwen dat we de huisregels niet hadden doorgenomen en dat we duidelijk niet wisten waar die het over had. We gaven aan dat hij normaal moest doen en dat hij niet moest gaan schreeuwen en gewoon moest zeggen wat het probleem was. Toen wilde hij dat we meeliepen naar zijn huisregels die aan het hek hingen. Maar dat vertikten we natuurlijk. Uiteindelijk wilde hij zeggen dat het ging over het feit dat we geen shirt aan hadden.

TIP: Cursus communicatie.

87. sean en claudia

27 september 2013 zijn wij hier getrouwd, wat een bijzonder mooie dag. Op het strand onze huwelijksvoltrekking gehad en alles tip top in orde geregeld. Ook alle lof voor de bediening die de hele dag onze gasten hebben voorzien van eten en drinken. BBQ werd gedaan via de Green Egg wat een heerlijke smaak gaf aan het eten. Wij hebben een super dag gehad en willen Marije in het bijzonder bedanken!

88. Gerlof de vries

Altijd spannend of het open is. Sluit de deuren soms eerder dan op site staat vermeld of heeft soms besloten feestjes. Hierdoor al meerdere malen voor gesloten deuren gestaan.
    Lekker eten alleen weinig keus. Lekker bier van de tap.
    Leuk terras, binnen een beetje kil

89. Ongeveer een (1) jaar geleden, zijn wij nadat wij een plaats hadden gevonden op het buitenterras en na ongeveer een half uur daar te hebben gezeten, onverhoopt weer vertrokken, om de volgende redenen; het tafeltje was te vies om aan te pakken, op nog geen meter afstand van ons lag op de grond een gebruikte babyluier, het terras lag vol sigarettenpeuken en na een half uur was er bij ons nog geen enkele serveerster langs gekomen om een bestelling op te nemen.
    De 2e teleurstelling hebben wij de afgelopen winter opgelopen, nadat wij met de kinderen,na lange wandeling op een prachtige winterdag vol zon en een dik pak sneeuw, besloten bij KaapFlevo warme chocomelk met heerlijk uitziende appeltaart te gaan nuttigen.
    Echter liep dit uit op een grote desillusie, omdat van de zeven (7) bestelde stukken appeltaart er drie hiervan waren besmet met een uiensmaak.

Begin juli besloten wij het toch weer te gaan proberen bij het restaurant en hebben wij een tafeltje genomen op het buitenterras. Ik wil overigens wel opmerken dat het personeel uiterst vriendelijk was en er met regelmaat bestellingen werden opgenomen, waar het voorheen ook nog weleens aan schortte.
    Ikzelf had van de kaart een kipsate gekozen en mijn echtgenote koos voor de biefstuk, welke wij uit eerdere bezoeken aan het restaurant als goed en smaakvol konden herinneren.

Wat wij vervolgens kregen geserveerd, voldeed helaas niet aan onze verwachtingen en ervaringen welke wij hadden n.a.v. de vorige bezoeken. Mijn kipsate bestond uit een stokje, welke iets groter was dan een stokje kipsate, welke je bij de eerste de beste snackbar kan krijgen. De sperziebonen welke erbij geserveerd werden, waren niet vers, maar betroffen waterige diepvriessperziebonen. Mijn echtgenote kreeg een biefstuk, welke niet groter was dan een petitfourtje. Al met al diepbedroevend, zeker voor de prijs welke voor de kipsate en de biefstuk wordt berekend.

90. cees Vinke

Recent een 60 jarig huwelijk gevierd , was werkelijk een perfecte locatie , een aanrader voor wie een feestje te vieren heeft, of een lekkere maaltijd wil gebruiken, een aanwinst voor Zeewolde en verre omgeving.
    Verheug mij nu alweer op het buitenterras seizoen , als ik straks een heerlijk hapje buiten kan eten, of een lekker ijsje.
    Begrijp niet goed te recensies met een negatief beeld van Kaap Flevo, maar goed ieder zijn/haar mening.

91. Eefje 84 punten

Goede clubsandwich, één van de betere sandwiches naar mijn mening. Vers brood, gegrilde kip, gewoon lekker. Service kan wel beter, ik moest opstaan om een serveerster te benaderen om mijn bestelling op te laten nemen. We zaten al een tijdje te wachten, terwijl mensen die later kwamen eerder werden bediend. Dat levert toch wat minpunten op.

92. Slecht gegeten. Koud, niet lekker.
    Letterlijk een strandhut, kaal, beton etc etc.
    En dan als trouwlocatie of bedrijfsding willen optreden?? Hou het bij een bak friet en doe niet iets wat je niet kunt! Dikke onvoldoende en een afrader voor het dorp.

3,7
  93. Zat buiten op het terrasje en werd binnen enkele minuten geholpen en had binnen 5 minuten mijn drinken op tafel staan. Snelle en vriendelijke service en goede communicatie van het team. Er was ook erg gezellige muziek en er was een heel prettige sfeer. Heerlijk gegeten en de prijs viel reuze mee! Echt een aanrader!

94. Lysanne

De service is echt heel slecht. We hebben bijna een uur moeten wachten totdat iemand de bestelling kwam opnemen. Nadat de drankjes waren besteld hebben we een half uur moeten wachten totdat ze weer langs kwamen.
    Voor de rest is het wel een leuk restaurant, alleen door de hele slechte service zou ik er niet meer komen. Het duurde allemaal te lang.

95. Na lunch en diner een feest, en wat voor een feest.
    Mede dankzij de inzet, lekkere hapjes en drankjes en de uitstekende bediening een onvergetelijke avond gehad. Kaap Flevop bedankt! Het was een topavond.

96. bianca Kieft

Wij hebben hier een heerlijke maaltijd gekregen die perfect bereid was. Werden netjes en snel bedient door vriendelijk personeel en een vrolijke kok die we konden zien. Ik heb nog maar weinig in een restaurant zo goed gegeten zelfs.
    De aankleding mag naar mijn idee iets sfeervoller, maar wij zaten er 's avonds en het regende. Dus zie je ook alleen binnen alles en niks buiten.
    Kortom we zijn goed geholpen en hebben lekker gegeten. Daarnaast wordt er ook gewerkt door koks in opleiding en dat vond ik wel erg leuk, omdat er zo tevens aan de toekomst wordt gewerkt.
    Wij vinden dit een echte aanrader!

97. Miranda en Bert

Hallo Zeewoldenaren
    Wat hebben jullie er een onvoorstelbaar grootse attractie bijgekregen met Kaap Flevo.
    Het zet Zeewolde op de landkaart.
    Was jullie nooit gelukt Henk!
    Maar elke cent is welbesteed.
    Het eten,
    de uitstekende service
    en de sfeervolle entourage maken van een bezoek aan Kaap Flevo een belevenis.
    Wij reizen met plezier vanuit Almere naar Zeewolde om door te rijden naar Kaap Flevo
    Een echte aanrader!!!
    Miranda&Bert

98. 1x gelunchd en 1x gedineerd. Gezellige tent, personeel is goed, eten is prima. Kortom voor herhaling vatbaar en ja natuurlijk zijn er verbeterpunten maar waar niet. Voor mij reden genoeg om er een feest te geven. Kaap flevo is net begonnen en groeit met de dag. Rob en Erik ga zo door, jullie komen er wel.
    Succes ermee!

99. Kaap Flevo is een heel erg leuke strandtent.
    Het merendeel van het personeel vinden wij bijzonder aardig en attent.
    Zo ook het eten en de kwaliteit daarvan.
    De prijs zou voor Zeewolde ietsje lager kunnen denk ik.
    Ook erg leuke themadagen/weken.
    Tot ziens ;-)
    Eén ding wil ik wel opmerken en dat is dat ik nu al 3 maal heb meegemaakt dat er een Parasol omver viel.
    Hier mag/moet wel degelijk aandacht aan besteed gaan worden.

p.s. het strand e.d. ziet er ook prima uit!

100. Omdat het een nieuwe strandtent is ziet het er modern maar prima uit, jammer van de betonnen vloer.
    Het eten is om te huilen. Past totaal niet bij de doelgroep (Zeewolde), is duur en totaal niet speciaal voor deze prijs.
    Personeel is bedroevend, hebben er duidelijk geen zin in en kunnen het allemaal ondanks dat het niet druk is totaal niet aan.
    Jammer dat er niet wordt nagedacht over waar er behoefte aan is in Zeewolde en een echt leuke gezellige strandtent neer te zetten.

Mij zien ze er nooit meer, en zal iedereen afraden om er heen te gaan. Jammer.

Volgende pagina