Nieuwste foto's in Zeewolde

Laatste updates in Zeewolde

1. Sarah's profielfoto
    Sarah heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Hier wat gedronken op een vrijdagmiddag later op de dag.
    Drinken prima.
    We durfden het niet aan hier te eten gezien de recensies.
    Niet duidelijk waar je je moet melden als je er de eerste keer komt.
    Zeker 10 minuten rondgedoold voordat we zelf iemand aanspraken om een plekje te bemachtigen.
    Aankleding en sfeer prima en origineel.
    Buiten heeft onze zoon prima gespeeld. Alleen veel is aan vervanging toe.
    Daarnaast zijn de tafels en veel speeltoestellen vies.
    Wij gaan hier dan ook niet eten.

2. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Sushi King

Goedendag Caspar,

Bedankt voor de melding! Ik heb het even nagekeken en deze eetgelegenheid lijkt niet langer te bestaan. Wellicht dat het telefoonnummer daarom niet werkte. Het is nu aangepast in onze database.

Met vriendelijke groet,
    An
    Redactie Eet.nu

3. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Als afsluiter van de herfstvakantie met de kinderen naar Hans en Grietje geweest. Een heerlijke avond gehad. De kinderen hebben zich vermaakt met alle glijbanen en speelhoekjes die er in het restaurant zijn. Ook hebben ze hun ogen uitgekeken bij alles wat er te zien was.

Bediening vriendelijk en de bediening liep ook lekker door zodat we in ons tijdsslot van 2 uur van 4 gangen hebben kunnen genieten. De pannenkoeken waren allemaal erg lekker.

We gaan zeker nog een keer terug, zodat de kinderen ook van de grote buitenspeeltuin kunnen genieten.

4. Olaf Carati's profielfoto
    Olaf Carati heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje

Olaf Carati

Meest slechte pannenkoekrestaurant ooit!

Leuk voor kinderen om te spelen, maar twee rauwe pannenkoeken na anderhalf uur wachten (terwijl we er acht hadden besteld!)
    manager draaide zich gewoon om terwijl we in conclaaf gingen over de slechte service en 25% van het eten!
    NOOIT MEER!

1,7
  5. Caspar's profielfoto
    Caspar heeft een recensie geschreven voor Sushi King
  6. Mariska's profielfoto
    Mariska heeft een recensie geschreven voor KaapFlevo
    West-Europees Zeewolde

Eenvoudig eten uit de vriezer, ik herkende het 'lekkerbekje' van een bekend merk diepvriesvis. Niet vies maar redelijk smaakloos en erg zout. Maar ze zijn ook niet duur. Het restaurant voelt ongezellig en koud aan. Staat aangeschreven als hondvriendelijk maar de meeste zitplaatsen zijn niet geschikt om een hond bij te leggen. Service was zeer apart en ongemakkelijk, de sfeer tussen het personeel onderling slecht. Door het restaurant heen roepen naar je gasten dat ze wel erg zitten te genieten want ze kunnen de tafel maar niet afruimen omdat de gasten steeds weer een patatje pakken voelt heel vreemd, personeel dat inbreekt in gesprekken tussen gasten en ongevraagd mee gaat praten ook. Tip: Als je er op staat om een tafel schoon te maken waar al gasten aan zitten te drinken; maak hem dan wel droog zodat je gasten niet vervolgens met een kletsnatte tafel zitten.

7. Lekkerbek's profielfoto
    Lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Het Oosten

Lekker eten niet goedkoop. En een echte afknapper is om een fles water af te rekenen voor maar liefst 5 euro! Dus die fles water laten staan :(

8. Boomkamp's profielfoto
    Boomkamp heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Vrijdag 11.00 uur. Het enige is dat het personeel wat meer aandacht mag geven aan de kinderen. Bijvoorbeeld: Ik stond met mijn zoontje bij het maken van de appeltaart te kijken. Ik vertelde er wat over maar de medewerkster had alleen oog voor de appeltaart. Als je er voor kiest om de keuken in het restaurant te plaatsen dan is het wel belangrijk om oog te hebben voor je gasten.

Pannenkoeken waren erg lekker, vooral de heksenneus op de pannenkoek bij de kinderen was erg leuk, en het muntje voor een ijsje of iets van speelgoed. Speelgelegenheid heel leuk! Bewegende vloer, super. De gehele inrichting is geweldig!

Helemaal top, wij hebben genoten!! Dank je wel!

9. Asian Paradise heeft een nieuwe foto
  10. Asian Paradise heeft een nieuwe foto
  11. Asian Paradise heeft een nieuwe foto
  12. Rilana van den Broek's profielfoto
    Rilana van den Broek heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje

Rilana van den Broek

Voorafgaande aan het eten konden de Kids zich uitleven in de speeltuin. Ruim opgezet en voldoende te beleven. Toen het nog rustig was in de ochtend goede, vlotte bediening. Helaas toen het meer richting lunch tijd ging hebben wij een uur moeten wachten op 1/2 van onze bestelling om vervolgens na ruim een kwartier de andere helft te krijgen. Alle pannenkoeken waren RAUW!! De speeltuin zelf is erg leuk maar voor een pannenkoekenrestaurant moeten ze zich kapot schamen. Geen verse producten maar uit pot rauwe pannenkoeken die ook nog eens heel slordig opgemaakt waren. Heel veel geld kwijt voor hele slechte kwaliteit. Dit vond ik zo jammer.
    Het speelterrein is erg leuk maar als wij ooit nog teruggaan ergens anders eten en dan bij Hans en Grietje spelen.

13. Yoga Club's profielfoto
    Yoga Club heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje

Yoga Club

Wij hebben maanden van te voren een tafel voor 14 personen gereserveerd. Eerst buiten gezeten en daar al een aantal keren vreselijk lang op het drinken moeten wachten. Toen wij aan tafel konden bleek er een tafel klaar te staan voor 12 personen. Hierover ons beklag gedaan maar de bedrijfsleider zag het probleem niet en zei dat hij deze tafel vaker voor 14 personen reserveerde. Volgens hem konden er makkelijk 2 personen aan de kop. Hij vergeet dan even dat de tafels smal zijn en als er 2 pannekoeken borden tegen over elkaar staan er aan de kop geen ruimte is voor het bord en dan maar niet te spreken over de prijs.

Uiteindelijk met veel moeite en onbegrip een iets ruimere tafel gekregen maar zeker niet voldoende om met 14 personen comfortabel te zitten.
    1 Van ons bestelde een tosti en wilde de ham ruilen voor salami. De standaard prijs voor een simpele tosti is al 7.50 Euro maar bij afrekenen zag ik dat voor de wisseling van ham naar salami 3 euro werd berekend. 10.50 Euro voor een simpele tosti die ook nog eens koud was. Niet alleen deze tosti was koud maar lauwe koude, aangebrande pannekoeken is wat wij kregen.

Het speelterrein is erg leuk maar volgende keer vooraf ergens eten en dan bij Hans en Grietje spelen.

14. Piepers's profielfoto
    Piepers heeft een recensie geschreven voor Parola 61

Een menu besteld. De frites waren lauw en taai. De giant hamburger was koud. Qua smaak wel goed, maar koud is niet de bedoeling.
    Ook werd verkeerde frisdank in de tas gestopt. Tijdens het wachten zag ik dat vrijwel alle bestellingen aan tafen fout g8ngen en geen of ve4keerde frisdank werd geserveerd. Nou ja, geserveerd.....op tafel werd gegooid.
    Al met al ....een ballentent. Nooit meer. 🤮

15. Ee's profielfoto
    Ee heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Voorafgaande aan het eten konden de Kids zich uitleven in de speeltuin. Ruim opgezet en voor alle leeftijden voldoende te beleven.
    Na de slechte recenties waren we wat huiverig voor het binnengebeuren.
    Dat viel, ondanks dat het afgeladen vol was, 100% mee.
    Goede, vlotte bediening. Heerlijke pannenkoeken en wat een beleving: verschillende zalen waar overal iets gebeurde. Wij mochten de bewegende vloer meemaken waardoor de tafels schuin omhoog en omlaag gingen. Geweldig vonden de Kids, en ook wij, dit. Het rondkijken in de andere ruimtes was zeker de moeite waard. Ook binnen volop speelgelegenheid voor de kinderen.
    Het enige minpuntje was voor ons dat er slechts één kassa is die op een plek staat waar iedereen vanuit de w.c. en glijbaan uitkomt. Niet logisch. Dit nemen wij echter voor lief.
    We komen zeker terug.

16. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Ondanks dat het een rustige dag was (alleen onze tafel was bezet) hebben we 40 minuten moeten wachten op de pannenkoeken en de tosti. Voldoende personeel aanwezig alleen lijken ze geen idee te hebben wat ze moeten doen. Toen de pannenkoeken uiteindelijk kwamen miste een deel van de ingrediënten en waren ze lauw. Aan de prijs lag dat niet, wat je krijgt staat niet in verhouding tot het aantal euro’s wat je er voor neer moet tellen. Leuke locatie, maar geen aanrader!

1,7
  17. Werkhoven's profielfoto
    Werkhoven heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Paradijs voor kinderen. Kunnen zich daar lekker uitleven en binnen ziet het er erg gezellig uit.

Het eten was echt waardeloos! Bediening erg slecht. Hebben meer als één uur moeten wachten op ons eten. En bah, wat waren de pannenkoeken vet!!! Champignons waren niet gaar, pannenkoeken waren aangebrand. Kortom echt super slecht.

Komen hier nooit meer terug om te eten.

18. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor The Lux
    Nederlands Zeewolde

Gezellig informeel en gezellig kunnen borrelen ter gelegenheid van afscheid collega.

19. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Irodios

Omdat we hier al jaren komen kunnen we goed vergelijken. Door het succes wordt dit restaurant momenteel overvraagd. Onervaren bediening. Vaste medewerkers gehaast en gestresst. Eten nog wel goed maar vaak kleine foutjes: tikje aangebrand, droog of juist te vochtig. Vooral de zo geroemde Griekse gastvrijheid staat onder druk. Tijd om het roer om te gooien!

20. Erik Tigelaar's profielfoto
    Erik Tigelaar heeft gereageerd op een recensie van KaapFlevo

beste Ineke

Per 1 oktober komt er een nieuwe kaart en vanaf vandaag hebben we
    2 week specials erbij , verse mosselen en een biefstuk van de grill

21. Hendriks's profielfoto
    Hendriks heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Wij hebben er gegeten 4 sept eten was goed, maar wat was alles vies de tafels alles plakte voor al de kinderstoelen er was er geen 1 schoon. We hebben gevraagd om de kinderstoel even schoon te maken ze kwam gelijk met een doekje maar die stonk zo zuur verschrikkelijk daar mogen jullie wel heel goed opletten daar kunnen kinderen goed ziek van worden. Hoop dat jullie er aandacht aan schenken.

22. Dick van de Craats's profielfoto
    Dick van de Craats heeft een recensie geschreven voor KaapFlevo

Dick van de Craats

Heerlijk deze service, hoe het moet zijn. Je voelt je klant en een hele goede prijs-kwaliteitverhouding! Aanrader.

23. Ineke's profielfoto
    Ineke heeft een recensie geschreven voor KaapFlevo
    West-Europees Zeewolde

Kleine kaart, die niet echt mee gaat met seizoenen en eerlijk: steeds hetzelfde!

Had zin in mosselen, maar waren dus niet te bestellen.

Een idee om meer variatie in de kaart aan te brengen?

24. Marika's profielfoto
    Marika heeft een recensie geschreven voor The Lux
    Nederlands Zeewolde

Lekker gegeten voor het eerst 😅 de sate moeten ze alleen veranderen verder helemaal top

25. Wijnberg's profielfoto
    Wijnberg heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Onwijs leuk voor de kids!!!! Bediening slecht! Eten niet heel lekker....kinderpannenkoeken niet gaar :-( rest vd pannenkoeken smakeloos. Kortom...leuk om te spelen, ga er vooral niet eten...

26. Maike's profielfoto
    Maike heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Een prachtig concept maar veel te groot en massaal waardoor je geen overzicht kunt houden op jonge kinderen. Personeel werkt keihard maar lijken er door de drukte weinig plezier aan te beleven. Slechts één kassa om af te rekenen waardoor je op drukke dagen gerust twintig minuten staat te wachten. De enrourage is wel echt fantastisch en past helemaal in de beleving van kinderen en zelfs volwassenen. Maar voor ons was het eenmalig en een behoorlijke tegenvaller. Het eten is erg lekker, jammer dat de kaart van het terras veel kleiner is dan de kaart binnen.

27. Poel's profielfoto
    Poel heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Prachtige locatie, geweldige speeltuin en volop te beleven. Maar bediening is echt een grote ramp… niet konen vragen of je wat wilt drinken, bij de shift van 16:30 konen er verkeerde pannenkoeken, verkeerd drinken.
    Zet gewoon 5 bekwame obers in de bediening, en de zaak loopt als een trein. Hoe het nu gaat is voor eenmalig bezoek en dat is jammer want deze zaak heeft veel meer in zijn mars. Als je zelf in de horeca hebt gezeten, Let je op de grote maar ook de kleine dingen. Feestje voor 10 kinderen, en je krijgt maar 4 bekers?
    Glas vies, bestek op tafel smerig… obers lopen ongecontroleerd rond… en haarnetjes in de keuken zijn geen onnodige luxe. Het oogt nu rommelig, en geen strictuur… ik gun dit bedrijf veel meer.

28. Vincent's profielfoto
    Vincent heeft een recensie geschreven voor Parola 61

Vincent

Ik bestel met saus, wordt geen saus meegegeven. Barbecuesaus bij nuggets in plaats van zoetzuur.
    Döner vlees smaakt aangebrand en is smerig.

29. single-evenementen's profielfoto
    single-evenementen heeft een recensie geschreven voor KaapFlevo

single-evenementen

Zondag 24 juni 2018 met deelnemers van single-evenementen heerlijk gegeten na de wandeling. Bedankt voor gastvrijheid en service! Graag tot een volgende keer. Mvg Jeanette Kers Single-Evenementen.

30. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje

Carel

Veel te lang wachten, slechte organisatie!

Schitterende locatie voor oud en voornamelijk jong. Mooi uitgevoerde horecagelegenheid met veel speelmogelijkheden. Waren daar met drie kleinkinderen en hadden een tafel binnen gereserveerd. Het was een mooie dag in het weekeinde en iedereen had pret. Totdat men aan tafel ging. In een pannenkoeken restaurant waar men mikt op de kinderen is het niet te doen om deze ruim 1 1/2 uur te laten wachten op het eten. Het verliep chaotische zowel binnen als buiten. De tafels bleven met vuile borden en flesjes en glazen staan. De onzekere jongelui die moesten bedienen was het eerste begrip in de horeca nooit geleerd: NOOIT met lege handen naar de keuken. Men liep bibberend met bladen en als er dan werd opgeruimd, nam een deel in de hand mee, terwijl de dienbladen op tafel stonden. Organisatorisch een puinhoop. De hoeveelheid cliënten die men kan hebben aan stoelen en tafels is groot en loopt in de honderden. De keuken is daar niet op afgestemd. Boze en teleurgestelde zich vervelende en huilende kinderen als gevolg. Navraag waarom het zo lang duurde werd beantwoord met: anderen wachten nog langer. De pannenkoeken kwamen ook in etappes. Een was er al bijna klaar toen de laatste zijn eten kreeg. Wat een feest moest zijn voor de kinderen wordt een teleurstelling voor hen en ergernis bij de ouderen. Laten de eigenaren "Hans en Grietje" maar eens bij zich zelf te raden gaan. Alleen de outfit van het onroerend goed en grappen in grollen binnen volstaan niet om er een echt kinderparadijs van te maken. De pannenkoeken waren redelijk en voor het lange wachten mochten we gratis een ijsje uitzoeken. Ook bij het afrekenen stond er niemand bij de kassa. Na 5 minuten kwam er uiteindelijk iemand aanlopen. Voorlopig zet ik hier niet neer dat het een aanrader is.