Nieuwste foto's in Zeewolde

1. Ien van Diepen's profielfoto
    Ien van Diepen heeft een recensie geschreven voor Fat Alice
    Zuid-Amerikaans Zeewolde

Ien van Diepen

Gezellige entourage, lekker gegeten (wel beetje weinig groente: klein bakje sla en idem patatjes voor 3).
    En tja, de dame ‘in charge’ was bepaald kortaf.
    Had wellicht haar dag niet...

2. D.D.'s profielfoto
    D.D. heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

De pannenkoek met zalm besteld. En 1 met spek en salade voor de man. Nog 1 met nutella voor onze dochter. Als voorafje hadden we en brood en nacho's. De nacho's waren het lekkerst van alles dat op tafel is gekomen. Ohja; de latte macchiato ook, mindere hieraan was 1 klontje suiker er bij.
    Bediening moest je van veraf aanroepen, inconsistent qua tafeldame zijn. De 'extra's voor de kinderen hebben we om moeten vragen; dit kwam niet vanzelf En ohja;

Bediening kwam met hete koffie en muntthee voor de buren op het dienblad, bóven onze 7 maand oude zoon staat. Ik heb hem er dan ook onderweg getrokken met stoeltje en al… levensgevaarlijke situatie! Al met al, niet lekker gegeten. Het zag er wel prachtig uit.

3. Nicky Voois's profielfoto
    Nicky Voois heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Erg leuke ervaring. Zeer mooie entourage. Voor jong en oud leuk! Bediening was goed,
    vlot en vriendelijk (Dit in tegenstelling tot de eerder gelezen negatieve berichten over de bediening). Eten was ook prima. Heerlijke pannenkoeken gegeten! Speeltuin buiten is leuk voor jong en oud. Kortom, zeker een aanrader.

4. Gon's profielfoto
    Gon heeft een recensie geschreven voor Zuiderzoet
    Nederlands Zeewolde

Top restaurant op een mooie plek aan het water. Fantastische eigenaren en personeel. Zeer zeker de moeite waard.

5. Marlies Wullink's profielfoto
    Marlies Wullink heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje

Marlies Wullink

22 November een superfeest gehad met onze kinderen SamSam.
    (Voedselbank)
    ze krijgen van ons een dikke 10.
    Lief, behulpzaam personeel. Ik had diep respect voor ze. Hoe ze met zo’n grote groep van 60 mensen weten om te gaan.
    Niet alleen de kinderen maar ook ouders, begeleiders pieten en Sint hebben zichtbaar genoten.
    Namens ons SamSam super bedankt. 😘

16. The BoatHouse heeft een nieuwe foto
  17. Sarah's profielfoto
    Sarah heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Hier wat gedronken op een vrijdagmiddag later op de dag.
    Drinken prima.
    We durfden het niet aan hier te eten gezien de recensies.
    Niet duidelijk waar je je moet melden als je er de eerste keer komt.
    Zeker 10 minuten rondgedoold voordat we zelf iemand aanspraken om een plekje te bemachtigen.
    Aankleding en sfeer prima en origineel.
    Buiten heeft onze zoon prima gespeeld. Alleen veel is aan vervanging toe.
    Daarnaast zijn de tafels en veel speeltoestellen vies.
    Wij gaan hier dan ook niet eten.

18. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Sushi King

Goedendag Caspar,

Bedankt voor de melding! Ik heb het even nagekeken en deze eetgelegenheid lijkt niet langer te bestaan. Wellicht dat het telefoonnummer daarom niet werkte. Het is nu aangepast in onze database.

Met vriendelijke groet,
    An
    Redactie Eet.nu

19. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Als afsluiter van de herfstvakantie met de kinderen naar Hans en Grietje geweest. Een heerlijke avond gehad. De kinderen hebben zich vermaakt met alle glijbanen en speelhoekjes die er in het restaurant zijn. Ook hebben ze hun ogen uitgekeken bij alles wat er te zien was.

Bediening vriendelijk en de bediening liep ook lekker door zodat we in ons tijdsslot van 2 uur van 4 gangen hebben kunnen genieten. De pannenkoeken waren allemaal erg lekker.

We gaan zeker nog een keer terug, zodat de kinderen ook van de grote buitenspeeltuin kunnen genieten.

20. Olaf Carati's profielfoto
    Olaf Carati heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje

Olaf Carati

Meest slechte pannenkoekrestaurant ooit!

Leuk voor kinderen om te spelen, maar twee rauwe pannenkoeken na anderhalf uur wachten (terwijl we er acht hadden besteld!)
    manager draaide zich gewoon om terwijl we in conclaaf gingen over de slechte service en 25% van het eten!
    NOOIT MEER!

1,7
  21. Caspar's profielfoto
    Caspar heeft een recensie geschreven voor Sushi King
  22. Mariska's profielfoto
    Mariska heeft een recensie geschreven voor KaapFlevo
    West-Europees Zeewolde

Eenvoudig eten uit de vriezer, ik herkende het 'lekkerbekje' van een bekend merk diepvriesvis. Niet vies maar redelijk smaakloos en erg zout. Maar ze zijn ook niet duur. Het restaurant voelt ongezellig en koud aan. Staat aangeschreven als hondvriendelijk maar de meeste zitplaatsen zijn niet geschikt om een hond bij te leggen. Service was zeer apart en ongemakkelijk, de sfeer tussen het personeel onderling slecht. Door het restaurant heen roepen naar je gasten dat ze wel erg zitten te genieten want ze kunnen de tafel maar niet afruimen omdat de gasten steeds weer een patatje pakken voelt heel vreemd, personeel dat inbreekt in gesprekken tussen gasten en ongevraagd mee gaat praten ook. Tip: Als je er op staat om een tafel schoon te maken waar al gasten aan zitten te drinken; maak hem dan wel droog zodat je gasten niet vervolgens met een kletsnatte tafel zitten.

23. Lekkerbek's profielfoto
    Lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Het Oosten

Lekker eten niet goedkoop. En een echte afknapper is om een fles water af te rekenen voor maar liefst 5 euro! Dus die fles water laten staan :(

24. Boomkamp's profielfoto
    Boomkamp heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Vrijdag 11.00 uur. Het enige is dat het personeel wat meer aandacht mag geven aan de kinderen. Bijvoorbeeld: Ik stond met mijn zoontje bij het maken van de appeltaart te kijken. Ik vertelde er wat over maar de medewerkster had alleen oog voor de appeltaart. Als je er voor kiest om de keuken in het restaurant te plaatsen dan is het wel belangrijk om oog te hebben voor je gasten.

Pannenkoeken waren erg lekker, vooral de heksenneus op de pannenkoek bij de kinderen was erg leuk, en het muntje voor een ijsje of iets van speelgoed. Speelgelegenheid heel leuk! Bewegende vloer, super. De gehele inrichting is geweldig!

Helemaal top, wij hebben genoten!! Dank je wel!

25. Asian Paradise heeft een nieuwe foto
  26. Asian Paradise heeft een nieuwe foto
  27. Asian Paradise heeft een nieuwe foto
  28. Rilana van den Broek's profielfoto
    Rilana van den Broek heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje

Rilana van den Broek

Voorafgaande aan het eten konden de Kids zich uitleven in de speeltuin. Ruim opgezet en voldoende te beleven. Toen het nog rustig was in de ochtend goede, vlotte bediening. Helaas toen het meer richting lunch tijd ging hebben wij een uur moeten wachten op 1/2 van onze bestelling om vervolgens na ruim een kwartier de andere helft te krijgen. Alle pannenkoeken waren RAUW!! De speeltuin zelf is erg leuk maar voor een pannenkoekenrestaurant moeten ze zich kapot schamen. Geen verse producten maar uit pot rauwe pannenkoeken die ook nog eens heel slordig opgemaakt waren. Heel veel geld kwijt voor hele slechte kwaliteit. Dit vond ik zo jammer.
    Het speelterrein is erg leuk maar als wij ooit nog teruggaan ergens anders eten en dan bij Hans en Grietje spelen.

29. Yoga Club's profielfoto
    Yoga Club heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje

Yoga Club

Wij hebben maanden van te voren een tafel voor 14 personen gereserveerd. Eerst buiten gezeten en daar al een aantal keren vreselijk lang op het drinken moeten wachten. Toen wij aan tafel konden bleek er een tafel klaar te staan voor 12 personen. Hierover ons beklag gedaan maar de bedrijfsleider zag het probleem niet en zei dat hij deze tafel vaker voor 14 personen reserveerde. Volgens hem konden er makkelijk 2 personen aan de kop. Hij vergeet dan even dat de tafels smal zijn en als er 2 pannekoeken borden tegen over elkaar staan er aan de kop geen ruimte is voor het bord en dan maar niet te spreken over de prijs.

Uiteindelijk met veel moeite en onbegrip een iets ruimere tafel gekregen maar zeker niet voldoende om met 14 personen comfortabel te zitten.
    1 Van ons bestelde een tosti en wilde de ham ruilen voor salami. De standaard prijs voor een simpele tosti is al 7.50 Euro maar bij afrekenen zag ik dat voor de wisseling van ham naar salami 3 euro werd berekend. 10.50 Euro voor een simpele tosti die ook nog eens koud was. Niet alleen deze tosti was koud maar lauwe koude, aangebrande pannekoeken is wat wij kregen.

Het speelterrein is erg leuk maar volgende keer vooraf ergens eten en dan bij Hans en Grietje spelen.