Asian Paradise in Zeewolde

In een sfeervolle en warme ambiance presenteert Asian Paradise u de authentieke Chinese keuken, met specerijen en ingrediënten uit verschillende streken van dit immense en uitgestrekte land.

Diverse invloeden uit Azië worden op een vaardige en smakelijke wijze gecombineerd, zodat u kunt kennismaken met eeuwenoude recepten en traditionele gerechten.

Het restaurant heeft een moderne open keuken waar uw gerechten bereid worden door de chef-kok. Deze is vermaard vanwege zijn culinaire vakbekwaamheid en gespecialiseerd in bijzondere Chinese en Aziatische gerechten. De Oosterse manier van koken (wokken) is bovendien gunstig voor de gezondheid, garandeert een volle smaak en kent vele variaties en combinaties die zowel tong- als oogstrelend zijn.

Wanneer u met vrienden, collega's en/of familie wilt genieten van een grill- wokbuffet , dan biedt Asian Paradise precies wat u zoekt.

1179208653 89
1327571939 90
1419415878 80
1504194899 74

1. Wilfred

Na 5 jaar weer gegeten daar.
    Niets veranderd.Sfeerloos in vergelijking met de andere wokrestaurants. En weinig keus.
    En vliegen daar niets aan gedaan wordt.
    Kortom nooit meer

2. Afgelopen week hier wezen eten.
    Was op de woensdagavond rond 18.00 denk ik ong. 50 personen binnen, niet echt druk.
    De keuken smaakte weer lekker, vooral de biefstuk van de plaat is heerlijk.
    De Chinese gerechten ook heerlijk.
    Vlotte jonge meiden in de bediening, lekker tempo.
    Uitstraling mag wel wat veranderd worden, doe hier wat mee, maak er wat anders van.

Voor de rest lekker gegeten en gedronken.

3. Wij eten hier met kerst en pasen, het is lekker en leuk. Ik raad het aan, het wordt elke dag er beter. Als je van Chinees houdt, ga er naar toe 👍🏼👍🏼👍🏼

4. Het is een super leuk restaurant, wij komen er ook vaak. Echt de moeite waard om een keer te komen!!!

5. Vanavond weer eens een keer naar toe geweest, denk voor het laatst 2 jaar terug. Restaurant is wat netter aangekleed. Eten en drinken zijn oké ook al zijn er wel een paar kleine verbeterpunten maar die heb je overal. Bediening vriendelijk en vlot en zijn de glazen leeg en of borden vuil deze worden direct van tafel gehaald. IJs buffet beetje karig vind ik zelf. Voor de rest lekker gegeten, was weer ff gezellig. En de eigenaar stond zelf te wokken was weer wennen voor hem de man moest zweten.

6. marcoFlevo

Met aantal volwassenen en 2 kinderen wezen eten op donderdagavond. Relatief rustig, geen wachttijden. Eten was goed, vers en gaar, Personeel was uiterst vriendelijk en gastvrij, vuile borden werden direct weggehaald en als de dranktoren op rood stond was er binnen no-time iemand om de bestelling op te nemen en werd er ook snel geserveerd.
    Dit was zeker voor herhaling vatbaar.

7. Was hier al eens eerder geweest, toen was het wel redelijk. Maar afgelopen zondag weer eens gegeten en dat was hier voor de laaste keer. Lange wachttijden voor de wok en bakplaat, 15 minuten was geen uitzondering. De wok was matig en niet goed gaar, de sauzen waren wat flauw. Van de bakplaat was bijna alles veel te zout met een smaakloos goedje er op.
    Kortom: deze wok doet de Chineese keuken geen eer aan.

8. Jaco

9. Sorry, maar dit is minder geworden. Nieuw systeem van de afwas zorgt ervoor dat het binnen koud is. De familie bedienden vertelde dat ik de eerste was die klaagde terwijl de serveerster zei dat dit al weken zo was. Ik vertrouw erop dat dit snel opgelost is. En geef ze nog wel een kans. M.a.w. u hoort van ons.

10. Gewoon fantastisch restaurant. Alles zo netjes en lekker. Vriendelijk personeel. Ruim kunnen zitten.
    Ja wij komen hier graag. Allemaal nieuwe stoelen. Het is erg mooi binnen.
    Het eten is heerlijk. De koks kunnen het erg goed. Onze complimenten.

11. In het gastenboek van dit restaurants worden de kritische noten verwijderd. Wij hadden gereserveerd, net als vele anderen, maar konden alsnog een half uur wachten. De basis ingrediënten zoals nasi,bami en witte rijst werden niet voldoende aangevuld (vaak lege pannen). Soesjes waren bevroren. Kortom dit restaurant zal nog ten onder gaan aan zijn succes.

12. vasteklant

Voorheen met veel plezier gegeten, een echt avondje uit, zelfs met de kerst waren wij er altijd te vinden, leuke kok met snelle messen. Anno 2013 sedert de verbouwing. Helaas gaan wij op zoek naar een ander restaurant. Gezellige koks zijn weg, bord staat soms veel te lang als er al nieuw eten is gehaald. Sedert het vlees niet meer zelf pakbaar is maar achter bij de koks ligt is de gezelligheid en keuze maken weg. Ook het vlees is ronduit slecht geworden en heb meerdere malen m'n eten laten weggooien, gamba's niet gaar, biefstuk taai niet snijdbaar en kauwbaar, rijst bami en patat zijn veel te koud. Helaas het was voorheen ons uitje en goed voor een reuze gezellige avond.

13. Eerste indruk: groot restaurant, kleerhangers wat versleten, verf van de stoelen wat versleten, maar alles ziet er wel netjes uit. Supergezellig doet het geheel niet aan, maar ook weer niet kil, gewoon er tussenin. Vriendelijk personeel, het eten zag er vers en fris uit en er was heel veel keuze. Echt voor ieder wat wils. Er werden twee kinderstoeltjes gehaald voor onze zoontjes, drinken werd gebracht en we konden beginnen. Omdat we vroeg waren, was het ook niet druk bij de twee grill/wokbalies. Echt, het eten was verrassend lekker! De vieze borden werden meteen weggehaald en je kon weer door naar de volgende ronde. Van Sushi hadden ze 3 soorten, niet erg veel, maar er waren genoeg andere dingen waar je uit kon kiezen. Als dessert was er veel keuze in verschillende soorten ijs, slagroom, slagroomsoesjes, vruchten (blik en vers) en dessertsaus. We zijn met 6 volwassenen en 2 kleintjes geweest, maar geen wanklank gehoord. Prijs/kwaliteit is dik in orde! Allemaal bedankt voor een geslaagde avond!!!

14. Gewoon weer goed

zaterdag voor 2 weken geleden hier met mijn ouders weer eens wezen eten

had geboekt voor 1830 de zaak zat al lekker vol

zijn begonnen met de soep heerlijk

ben zelf lekker 2 keer wezen wokken lekkere verse groenten en vlees het was gewoon weer goed

ook nog even wat op de Bakplaat laten klaar maken ook het Biefstukje was voortreffelijk

buiten stond er nog een kok te BBQ dus voor een ieder wat lekkers te verkrijgen

op het laats nog lekker wat ijs opgeschept met heerlijk ouderwets slagroom

het was gewoon weer top vanavond

tot een volgende keer

15. Gezellig even na het werk met collegas uiteten. Goed eten, gevarieerd, goede sfeer.

16. Heerlijk om met jonge kinderen naar toe te gaan. Boven is een speelgelegenheid waar ze lekker kunnen spelen. Plek voor heel veel mensen, maar toch ben je snel aan de beurt. En tijdens het wachten, praat je nog eens met andere mensen. Kortom, supergoed plekje om heerlijk chinees te eten.

17. Afgelopen zaterdag avond weer een keer naar Zeewolde geweest met de familie.

Was weer reuze goed gezellig en het eten was weer perfect.

Was meer keus dan dan de vorige keer.

Het was druk maar ook niet helemaal vol gewoon gezellig druk.

Ga zo door en we komen zeker weer een keer terug.

Groet,

Harderwijker.

18. Lekker in ons eigen dorp; hartelijke ontvangst door de bediening - de dames in oriëntaalse jasjes, de heren in overhemd.

Supervers eten in buitengewoon goede kwaliteit. Ruime keuze: soep, wok, tepanyaki, sushi (een beetje), buffet met standaard Chinese hapjes en toetjesbuffet (ijs, slagroom en een ruime keuze aan (deels) verse vruchten.

Heerlijk sfeertje en net zo gezellig om met z'n tweeën, als met een kleine of grote groep vrienden te gaan eten. Op hoogtijdagen live muziek. Kortom, altijd goed voor een gezellige avond!

19. Ingrid en René

20. Een woord is genoeg voor zo een mooi en zeer vriendelijk bedrijf...........geweldig........

Altijd is er plaats voor een grote of kleine groep mensen en aangezien mijn man en ik altijd alleen zijn hebben wij dus altijd wel een plaatsje.

De prijzen zijn ook redelijk, begrijp alleen 1 ding niet, waarom moet het in de weekend duurder zijn...

Nou, ga zo mijn jas weer aandoen en dan richting Trekkersveld om weer lekker te gaan eten..

Groetjes en tot ziens.

21. Gewoon goed.

2 weken geleden met familie op zaterdag avond wezen eten in Zeewolde.

Eten en drinken is gewoon goed, netjes, schoon, genoeg variatie, volop keuze en een ijsbuffet toe.

Ga zo door, kom zeker nog een keer terug bij jullie.

22. Marcel

23. Hier kun je je helemaal volvreten! ;-) De selectie is ruim, en de doorstroming (ondanks de grootte, er gaat véél volk in!) is goed.

24. Heerlijk eten en veel keuze.

Goede bediening en hartelijke ontvangst.

Heel goed wokrestaurant.

Hier kom ik zeker nog een keer terug.

25. We gaan hier regelmatig met vrienden eten. De bediening is netjes en het eten is super. Je hebt een uitgebreid buffet (ook ijs), een wok en teppanyaki.

De spullen zijn vers en er is een ruime keuze. In tegenstelling tot veel wok restaurants is het servies ook keurig netjes en schoon.

De sfeer is zoals het hoort. Al met al de moeite waard voor een lekker avond wokken.

26. Wij eten daar altijd met plezier, erg lekker en netjes allemaal.

Wij geven ze een 10.

27. Superlekker gegeten.

Niet het gezelligste restaurant, maar met de hele familie (we waren met 24 personen) is het erg leuk.

Veel keus!

28. Gweldig groot wok restaurant met zowel wok als teppanyaki, buffet en ijsbuffet. Alles onbeperkt. Nog nooit zoveel sortering tegen gekomen. Erg lekker. Bediening is vriendelijk en de eigenaar is altijd in voor een praatje. Het is er altijd wel druk, vooral voor in het weekeinde reserveren gewenst.

In 1 woord super!

Eet smakelijk!

29. Niet geschikt voor een romantisch etentje maar wel om met het hele gezin smakelijk en veel te eten. Het eten is prima en de bediening is goed. Het is er altijd druk en zeker in het weekend reserveren. Je komt er iedereen tegen. Dus soms ook luidruchtige gasten. Maar het is zo groot dat je wel een rustig plekje vindt.

30. Wat een zitplaatsen hier!
    King size wokrestaurant in de Flevopolder.
    Voor Zeewolde inderdaad een aanwinst, lijkt me.

Qua eten moet ik zeggen dat de Chinees mij in het algemeen nog nooit is tegengevallen en ook deze in Zeewolde kan ik gewoon aanbevelen voor wie ervan houdt.

31. anoniem

Heerlijk eten en zelfbediening!!

32. Moet ik er van zeggen. Eten was goed, redelijk gevarieerd. Echter om 10 uur was alles ongeveer opgeruimt, vond de koks niet echt vriendelijk. Kortom redelijke eetgelegenheid gezien er betere wokrestaurants zijn.

33. wij eten regelmatig in dit restaurant. Het is er gezellig en altijd bere druk, dat zegt toch eigenlijk al genoeg. Het personeel is viendelijk en hebben ook altijd tijd voor een praatje ook al is het druk. Ook voor een gelegenheid kan je er goed terecht.
    Dit restaurant is een aanwinst voor Zeewolde.

34. erg goed eten ook al is het druk erg snel. preis kwaliteit super zou haast zeggen te goedkoop bediening kan iets beter

35. Haberland EF

Perfect.
    Geef als ik in oktober 60 jaar wordt een buffet voor mijn dierbaren.

36. chinagirl

Eten is uitmuntend, al vele mensen naar toe gestuurd. Wel groots dus lijkt minder gezellig maar gezeligheid creer je zelf. Ondanks dat het zo groots is is het eten zeker geweldig en goed verzorgd. Een echte aanrader want er is voor ieder wat wils. Wij zijn inmiddels vaste klant en alle mensen die we hebben doorgestuurd ook.

37. Anna-Emmie

Gewoon gezellig en heerlijk om hier te eten, iedereen is vriendelijk en genoeg keuze wat betreft het eten. Aanwinst voor Zeewolde!

38. Massaal maar goed ! Kwaliteit is super en personeel is attent.

39. Inmiddels vaste gasten geworden bij deze fantastische zaak. Super lekker eten, vriendelijke bediening en prijs/kwaliteit is optimaal

40. Deborah Sonneveld

Heey asian paradise,, het restaurant is Super mooi van binnen én van buiten, het eten is ook heeeeeerlijk!!!,, ik kom er binnenkort weer naar toe met een paar meiden en de ouders van 1 meisje,, van die meiden,, Super!!
    Veel succes nog met het restaurant groetjes Deborah

41. Veel keus, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, veel persoonlijke aandacht, ook vegetarisch erg goed te doen!

42. piet en inge

heerlijk gegeten, goede kwaliteit en ruime keuze