Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zeegse verdeeld zijn.

Ga je op zondagochtend lekker een stukje fietsen, kom je van een koude (en natte) kermis thuis...

We hadden ons verheugd op een cappuccino met een gebakje, aangezien die prima zijn bij hun.

Van te voren nog op hun website gekeken hoe laat ze open gaan en daar rekening mee gehouden is het jammer dat de openingstijden op de website afwijken van wat er op de deur staat. Op zondag gaan ze blijkbaar om 10:30 open ipv de op de website vermelde 10:00.
    Op zich niet het grootste probleem deze keer aangezien we er om 10:35 aankwamen, echter was de zaak nog gesloten. De medewerkster die druk bezig was met stofzuigen aangesproken en gevraagd wanneer ze opengaan, kregen we te horen dat ze een feestje hebben gehad en dat het nog een grote bende is en dat ze nog wel een poos bezig was met schoonmaken... en eerder mocht ze niet de zaak openen. (Dit wist je de avond/ nacht daarvoor toch ook al, dus dan begin je toch wat eerder of met meer mensen!)

Snap hier eerlijk gezegd niet zoveel van als je een onderneming runt. Openingstijden die afwijken t.o.v. de website en daarnaast zaak niet op tijd schoon om je klanten te kunnen ontvangen.
    Wij zijn maar doorgereden naar Zuidlaren en daar vriendelijk ontvangen bij de concurrent waar men de boel wel op tijd op orde heeft, volgende keer maar even verder kijken voor een cappuccino en gebakje... jammer

2. Internationaal Zeegse

FENOMENAAL! En dat zeggen we toch niet echt snel over een restaurant. Zeker niet in vergelijking met de eerste keer dat we hier aten. Dat was in 2013. Bij navraag bleek het toen nog geen "Fletcher-keuken" te zijn. Gisteren was in 1 woord fantastisch. Vanaf de ontvangst tot het vertrek. Maar vooral het eten. Zo goed, lekker en smaakvol hebben we in lange lange tijd niet gegeten. Wat een geweldige koks staan hier. Echt alles was om te watertanden. De groentesoep, het koude buffet en het dessert waren verrukkelijk. Maar waar we niet over uit konden was het warme buffet. Zo bijzonder lekker. Een verdiende dikke 10. En wat mensen hieronder schrijven over de weinige keus, dat klopt niet. De voorgerechten valt niet op te noemen, zoveel. Van hoofdgerechten zijn er altijd 2 vis, 2 vlees en 2 vegetarisch (en allemaal fantastisch). Dan zijn er ook nog 3 of 4 soorten groenten en 2 of 3 soorten aardappelgerechten . Ook qua dessert, absoluut genoeg keuze, 4 soorten gebak, 4 soorten mousse/bavarois en ijs. Daarnaast een uitgebreide keuze uit kaassoorten; heerlijke soep, broodjes en kruidenboter. En ja, met vakantieveilingen / ticketveilingen kun je er wat betaalbaarder naar toe. En dus vaker genieten.

3. Internationaal Zeegse

Dit hotel verdient hier absoluut een betere waardering voor het restaurantgebeuren.

Ofschoon wij de prijs van het buffet, €32,50 p.p., ook wat aan de hoge kant vinden, zijn er allicht mogelijkheden om via sites als Social Deal of Vakantieveilingen en zelfs met de AH/Iens actie voor minder aan te schuiven. Dat hebben wij ook gedaan. Dan smaakt het ook aanzienlijk beter aan het eind van de rekening, moet ik eerlijk zeggen.

We hebben hier 2 nachten vertoefd en 1× van het buffet gebruikgemaakt. Dat is niet tegengevallen. Een grote keuze aan verse voorgerechten met diverse salades, groenten, vis en een soep. Een weliswaar beperktere keuze aan hoofdgerechten, maar wat er lag aan kip en vis was goed van cuisson en de sauzen erbij waren heerlijk. Bovendien werd alles bijtijds aangevuld.

Ook de bijgerechten zoals gebakken aardappeltjes, krieltjes, frites en gecaramelliseerde witlof en gekruide bloemkoolroosjes waren voldoende en goed van smaak.

Het dessertbuffet met soesjes, cakejes, pudding en ijs maakte het geheel compleet.

Kortom, het is ons hier niet tegengevallen, ook het hotel en de servicemedewerker niet - Integendeel: Een volgende keer dat we hier logeren zullen we hier absoluut weer graag komen dineren met een kortingsvoucher!

In tegenstelling tot anderen hebben wij hier heerlijk gegeten. Ik had een lendebiefstuk van 250 gram en mijn vriend die van 400 gram. Was prima in verhouding. Wat ik wel jammer vind is dat je overal extra voor moet betalen. De saus, patat, wedges en salade etc. Dat zou eigenlijk gratis bij je stuk vlees moeten. Aan het einde wouden we nog een pepermuntje (altijd na het eten) alleen dat duurde 5 minuten voor we die kregen. Staat niet standaard al een bak bij het afrekenen. Verder prima.

Arno

Als altijd warm onthaald in Het Wutte Huis gisteravond. Ondanks dat het volle bak was werd het eten snel gebracht ecenals se drankjes. De kaart is eenvoudig maar kent voldoense variatie en kwaliteit. Ook aan de vegetarier due wel eens vlees eet is gedacht met biologisch van de Zeegster hoeve.

Zeer slechte ervaring na het eten van hun gebakken scholfilet. Schol zat in een veel te dikke laag paneermeel, het visje zelf was erg waterig. Werd mij nog wel een kop koffie aangeboden omdat het eten mij niet smaakte werd gezegd. Wij zijn weggegaan. jammer van ons avondje uit.

Leo Maten

Vorige week met z'n viertjes. Mijn vrouw nam de spicy pork pen. Er werd bij gezegd dat deze heet was. Er werd een servetje bijgeleverd voor het hanteren van de pen. Toen mijn vrouw de tafel enigszins opnieuw aan het schikken was brandde zij op een hele vervelende wijze haar arm aan het handvat van de pen. Deze siste er over. Direct een dikke brandblaar. We kregen wel een koude vochtige doek voor de wond. Verder werd erbij gezegd, eigen schuld had gezegd dat hij heet was. De pen was zelfs met de bijgeleverde servet niet te hanteren. Wij vonden de reactie van het personeel uiteindelijk nog het meest vervelend. Bijgeleverd de brandwond op foto.

ZEER slecht bedrijf! 5 Minuten te laat en we mochten met 3 gezinnen niet meer plaats nemen. Belachelijk slechte gastheer met een grote mond! Hier komen wij never ever weer.

Erg vriendelijk personeel, eten was super vooral de mostertsoep is een echte aanrader. Dag later hebben we koffie gedronken en weer goed geholpen. Prijs / kwaliteit is echt goed. Dus als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer heen.

Op een prachtige locatie ligt dit leuke en gezellige restaurant. Leuke sfeer en vriendelijk personeel!

Het eten is heerlijk en ziet er ook nog eens als een kunstwerk uit.

Prijs/ kwaliteit verhouding zeer goed! Ik had voor €13,50 al een weekhap (verschilt per week, zie foto) en deze wordt geserveerd met heerlijke friet en salade!

Ik raad Het Witte Huis aan iedereen aan!

In het begin hadden we op internet gekeken en dachten dat het een goeie restaurant was echte bij aanvang werden meteen koude brood met boter en het vlees was aan gebrand en hard en de kindermenu was ook niet lekker en patat was koud en er werd niet aangeboden dat we meer salade konden krijgen de kinderen zeggen nu ook ze willen niet meer bij de cowboy eten

Sfeer moet je zelf maken hier.
    Personeel doet z'n ding zonder interesse. Eten is matig en wordt niet erg warm uitgeserveerd.
    Voor elk korreltje of dingetje moet je extra betalen.
    Eten is hier geen beleving, eten is hier commercie.

E.Meijer

Het restaurant ziet er gezellig uit. Maar voor de gezelligheid hoef je er niet te komen. De bediening is erg gehaast en binnen een uur hadden wij ons hoofdgerecht en toetje al op. Je bent gewoon een nummer. Niks gezellig even rustig genieten, maar snel alles naar binnen moeten werken zodat er weer een ander kan zitten waar ze geld aan kunnen verdienen. Wij gaan hier niet weer naar toe.

Angelique

Heerlijk gegeten! Bediening was super vriendelijk! Top avond gehad!

Uitstekende keuken, aanrader. Zou wel even reserveren, want vanavond was het restaurant vol.

Kwamen hier jarenlang bij verjaardag. Echter de laatste jaren niet meer:
    - Irritante bediening.
    - Voor alles moet je bijbetalen: stronkje kool, mayo, sausje, etc.
    - Spareribs minder goed dan vroeger.
    - Totaal duur: was ik vroeger 80 euro kwijt, inmiddels +110 euro voor gezin met twee kids.

Blijkbaar een restaurant waar de eigenaren zo snel mogelijk op binnen willen lopen.

18. Internationaal Zeegse

Live cooking buffet gedaan. Weinig keus (hoofdgerecht: kippendij, aardappeltaart, pangasiusfilet, om even een indruk te geven). Vriendelijke bediening. Voor 32,50 verwacht je toch wel kwalitatief iets hoogwaardiger. Erg jammer van het geld.

H Hindriks

Eten was goed, maar de ontvangst was onfatsoenlijk. Door een mevrouw werden we op ons nummer gezet, ze hadden het op dat moment te druk, en stonden ons niet goed te woord. We moesten maar even aan de bar gaan zitten, jammer van ons familie feestje.

Lekker gegeten, vriendelijk personeel (gaf ook goede tips, behulpzaam bij opgeven bestelling). Gezellig druk, wel een beetje rumoerig. Eten was prima, heerlijk vlees.
    Voor herhaling vatbaar, alleen voor ons beetje ver uit de richting (Noord-Brabant ) 😀

Het Witte Huis in Zeegse is een super leuk, gezellig en mooi aangekleed restaurant, waar een prettige sfeer hangt.
    Het eten is van uitstekende kwaliteit en wordt geserveerd met overheerlijke verse frieten.
    Qua prijs/ kwaliteit verhouding is het absoluut niet duur.

Ik vindt Het Witte huis in Zeegse is een echte aanrader!!

Daniell Hekkert

Kinder menu was prima, steakmenu van de week idem dito, ook wat betreft prijs. Helaas was het vegetarische menu, de wrap echt slecht, ontzettend scherp. De inhoud van de wrap was 85% paprika, overige beetje ui en courgette, weinig variatie aan groente. Uiteraard hier wat over gezegd maar helaas werd er niets aan gedaan, gewoon de volle pond betaald en de klant ontevreden naar huis laten gaan, beetje jammer dit! Vind het een enorm slechte service.

Gabrielle Strijker

Het 1e drankje is snel, maar vanmiddag maar weer weggegaan, want na het 1e drankje heeft het personeel oogkleppen op. Dit is ons de laatste paar keren daar gebeurd. Beetje jammer.

Aaldrik Klok

Wij komen hier vaak, het eten is goed, sfeer is geweldig.

Ketelaar

Rondom genieten, zowel van de natuur als van het eten en drinken.

Bij reserveren werd gemeld dat we slechts anderhalf uur de tafel konden hebben. Lijkt aardig kort voor een gezellig etentje. Eten was er haast sneller dan bij McDonald's: hoofdgerecht staat binnen een kwartier op tafel en ze hebben het liefste dat je binnen een uur weer weg bent.
    Aankleding is sfeervol, bediening valt tegen. In tegenstelling tot de goede verhalen die je hoort over het eten vonden wij het tegenvallen

ReneeNijland

Goed restaurant! We komen er vaak! Personeel is vaak onervaren en doen weinig moeite. Je moet zelfs de glazen soms aangeven en gastvrouw niet vriendelijk. Eten is top, ondanks het personeel wel een aanrader =)

Het eten vinden wij hier altijd lekker, heerlijke steaks! Sfeer is altijd top, er wordt veel gedaan aan de aankleding.

Iets minder vond ik het toen wij hier met 12 man zaten te eten waaronder 1 kleine, en wij een bordje vroegen voor de kleine wij hier 1.50 voor moesten afrekenen. Hier kan ik toch zo narig van worden dat ze hier geld voor vragen, zeker op een rekening van bijna 700 euro.

Erg jammer, wij gaan hierdoor op zoek naar een andere steakhouse en met ons de rest van het gezelschap.

Bert Boers

Het eten was heel goed, de bediening was goed en de sfeer is er ook goed.

Heerlijk gegeten, goede bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding.