Sin Chen in Zeddam

Bij ons kunt u onbeperkt genieten van onze onbegrensde variaties uit de Oosterse keuken inclusief een uitgebreid dessert- en drankenbuffet.

• All-inclusive

1207206472 70
1271963691 81
1336720909 74
1516602072 83

1. We hadden door ziekenhuis opname een persoon minder dan gereserveerd maar hier ging men heel begripvol mee om we werden heel gastvrij onthaalt en het personeel was aller vriendelijks we hebben heerlijk gegeten en er was ruim voldoende en er werd op tijd aangevuld een min puntje misschien was de verhouding aantal zitplaatsen ten opzichte van buffet door dat we niet de volle bezetting hebben gehad hebben wij hier geen last van gehad maar ik kan me voorstellen als de plaatsen geheel bezet zijn je daar wel mee zit.

2. Normaal houd ik totaal niet van het concept "all you can eat". Maar deze WOK bewijst het tegendeel van mijn bezwaar.
    Heel net restaurant, fijne ambiance. Ook de gastheer en gastvrouw voelen dit goed aan, fijne mensen.
    Het eten is goed! Gerechten worden goed aangevuld en de kwaliteit is beduidend beter dan andere WOK restaurants.
    De houtskoolgrill is ook een aanrader, lekker!
    Wij komen hier beslist vaker.

3. Woensdag heb ik bij de Sin Chen in Zeddam gegeten.
    Het restaurant is super mooi verbouwd. Erg sjiek en stijlvol. De uitbreiding van het livecooking gedeelte is echt een aanrader. Erg veel keus qua gerechten.
    De bediening en sfeer is ook nog eens helemaal top en alles ziet er netjes uit.
    Dus voor ons een zeer geslaagde avond en wij komen zeker terug!!

4. Al jaren vaste klant wanneer we in de buurt op vakantie zijn.
    Een bezoek is dan altijd vaste prik!!!!
    Nu na de verbouwing weer verrast nog meer keuze.
    Veel zitplaatsen maar toch knus, vriendelijk personeel.
    Goede service.
    Netjes, schoon, lekker en verrassend.
    Goede bereikbaarheid en ruime parkeergelegenheid
    Fantastisch! Ga zo door!!

5. jan barendsen

het eten was goed, het drinken ook. sfeer zag er goed uit en de service was ook goed. de prijs/kwaliteitsverhouding was ook gewoon goed. al met al een goed en fijn restaurant om lekker chinees te gaan eten.

6. Op woensdag 21 juni ben ik samen met mijn familie uit eten geweest bij dit restaurant. We hebben een geweldige avond gehad met zijn allen. Het eten was heerlijk! Er is een ruime keuze aan gerechten, voor ieder wat wils. De grill oven is absoluut mijn favoriet.
    De kinderen hebben zich ook prima vermaakt in de speelplaats, ze kregen zelfs nog een leuk cadeautje mee!
    Kortom een goed restaurant met een top service, een echte aanrader!

7. We zijn al jaren bekend bij sin Chen ,
    We hebben nog nooit een slechte maaltijd gehad.
    We hebben ook met een kerst een rijstafel besteld die subliem was.

We zijn er recentelijk geweest en wederom een constante kwaliteit

Gewoon top zo als het hoord !.

8. Het is altijd gezellig.
    Ik voel me er altijd welkom.
    Personeel is vriendelijk.

Ik kom graag snel een keer terug.

9. Lisette

Net lekker wezen eten, nergens kun je het beter krijgen! Heel vriendelijk personeel, hele goede service.

10. Heerlijk gegeten en goede service!! Een hele mooie restaurant geworden. Erg sfeervol. Echt een aanrader :)

11. M Kruize

Wij hebben hier vandaag gegeten en ik kan niet nalaten meteen mijn ervaring te delen.
    Zelden heb ik zo slecht gegeten. Nu spreekt het concept me al niet aan, onbeperkt eten en drinken in 2 uur maar soms heb je gewoon zin in Chinees. Naast chinees was er ook een grote variatie ander voer dat ik niet geprobeerd heb.
    De sushi, de babi pangan of sate was allemaal smakeloos en taai.
    Een gaarkeuken niveau.
    Tja en dan is 62€ ineens weer veel geld.
    Helaas, voor ons nooit meer....

12. Eerste, maar zeker niet de laatste keer dat ik hier gegeten heb!
    Naast dat ik en mijn vrouw heerlijk gegeten hebben van het zeer uitgebreide buffet, hebben we ook genoten van de gezellige sfeer en het vriendelijke en attente personeel!

Wij komen zeker terug!

13. Als het restaurant weer open gaat met a la carte mogelijkheden zal ik de eerste zijn die terug komt. Verschrikkelijk jammer deze nieuwe opzet.

14. Heerlijk gegeten, alleen sinds de verbouwing is het te druk bij het buffet het is er te klein, waardoor je erg op elkaar gepropt zit... je moet te lang wachten bij de wok of tepan jaki voor de rest erg lekker

15. Voor de eerste keer na de verbouwing bij Sin Chen gegeten, het was super! De bediening was vriendelijk en de nieuwe wok is een echte aanvulling. Wij gaan hier vaker eten!

16. Met de familie een avondje uit eten geweest, het is ons daar zeer goed bevallen. Wij vonden gastvrouw zeer vriendelijk en het personeel zeer behulpzaam.
    Het eten is voor elk wat wils. Beslist een aanrader.

17. Veel goeds gehoord en dat was het ook zeker! Vriendelijk personeel en heel lekker eten! Top!

18. Met de kerst daar gegeten, zo slecht hebben we al lang niet meer gegeten. Prachtige locatie, maar het eten is super slecht. Dat was in het verleden wel anders. Nooit meer.

19. aaldering

Heel goed bevallen, kom zeker een keer terug.

20. A.de Boer

Een fantastische avond gehad bij dit restaurant. Heerlijk gegeten met mijn familie. Enorme keuze en mensen stralen uit dat ze de klant een fijne avond willen laten beleven. Top. Wij komen zeker terug.

21. Prima kwaliteit, vriendelijke bediening. Dus dat mag ook wat kosten.

22. danny beernink

Laatst weer wezen eten hier. Het eten is erg lekker, veel keuze voor de bakplaat en de warme gerechten zijn ook erg lekker. Veder is het erg fijn dat het drinken bij de prijs in zit. De service is goed, word vriendelijk geholpen door het personeel. Een uitgebreid dessert gedeelte. Zeker een aanrader.

23. Sophie Berendsen

In één woord perfectie: het Chinese restaurant Sin Chen is een echte aanrader. Ontzettend veel keuze en heel erg vriendelijk personeel. Het buffet van Sin Chen is erg gevarieerd, maar toch is geen enkel gerecht hierdoor minder van kwaliteit. Doordat veel gerechten glutenvrij zijn en er ook veel vegetarische gerechten zijn, heeft iedereen hier genoeg keuze. Erg leuk om met de familie te gaan eten of met een vriendengroep, maar ook voor een gezinsetentje is het restaurant geschikt.

24. Lisanne Jansen

Toen de schuifdeuren van Chinees restaurant Sin Chen opengingen, verscheen er meteen een brede glimlach op de gezichtjes van mijn kinderen van 9 en 10. "Kijk mam, een chocoladefontein!", schreeuwden ze gelukkig. En daar begon een perfect avondje uit eten met het gezin voor mij: je kinderen die tevreden zijn met wat je uitgekozen hebt. We werden vervolgens hartelijk ontvangen, en konden zonder reservering terecht. Nadat we aangegeven hadden dat we het all-in buffet wilde uitproberen, werd ons enthousiast verteld over wat ze ons allemaal te bieden hadden. Chinese soepen, warme hapjes, een saladebar met een uitgebreid sushi-assortiment, het ging maar door. En dat was nog maar het voorgerecht. Als hoofdgerecht had je keuze uit wel 15 verschillende soort gerechten, ook was er een Japanse grillplaat waar je vlees en vis op kon laten bakken. Tot slot was daar dan het nagerecht, wat echt heerlijk smaakte. Van een uitgebreid fruitbuffet tot een vitrine vol toetjes, er was niks dat ik miste. En dat is de kracht van het restaurant: een avond kunnen creëren waarop alles perfect is en je je geen enkele keer afvraagt waarom iets niet bij het assortiment is inbegrepen. Een goede sfeer, goed personeel en heel erg goed eten. Een echte aanrader!

25. Was heerlijk en keus genoeg, komen vaker.

26. Mijn vrouw en ik gaan hier minstens 1 keer in de maand eten; altijd het lopend buffet. Onze kinderen, kleinkinderen, zelfs kennissen uit Australië en Duitsland hebben we mee naar Sin Chen genomen. Allen beweren dat dit het beste Chinese restaurant is, waar ze ooit hebben gegeten. Ik zei laatst tegen mij elf-jarige kleindochter: "Dit is de beste Chinees van Nederland"; waarop ze reageerde: "Neen, van de hele wereld." Dat zegt toch wel genoeg. Het eten is perfect, de bediening is erg goed. Wat wil een mens nog meer.

27. bennie jansen

28. J. Dijkstra

Afgelopen zaterdag waren mijn vriendin en ik bij kennissen op visite geweest en op de terugweg kwamen we langs de Sin Chen en besloten om daar een hapje te gaan eten, tenminste als dat nog kon want de parkeerplaats zat al aardig vol. Gelukkig hadden ze nog een tafeltje voor twee en we konden kiezen uit buffet of a la carte. We werden vriendelijk ontvangen en na een kort uitleg besloten we te gaan voor het All-in buffet. Zo konden we van alles proeven en bovendien stond er een kok achter een grillplaat alles direct vers voor ons te bereiden, erg leuk! Er was een ruime keuze aan gerechten en zodanig lekker dat het moeilijk kiezen werd. Alles werd constant aangevuld en bijgehouden, zodat het netjes en schoon uitzag. Na twee uur gingen we de deur uit met een overvolle buik en moest ik achter het stuur, want mevrouw had al aardig wat wijntjes op, nou was dat ook inbegrepen dus viel nog wel mee haha! Zeker een aanrader en we hebben besloten om op de volgende visite maar eens de a la carte te gaan proberen!

29. Fam. Evers

Afgelopen weekend heb ik met m'n gezin het buffetgedeelte uitgeprobeerd op aanraden van vrienden van ons uit de buurt. We hadden wel eens loempia's afgehaald maar we wilden wel eens meer proberen.
    Dit is ons uitstekend bevallen, het was erg druk maar omdat we hadden gereserveerd stond er een tafel voor ons klaar. We werden vriendelijk ontvangen door het personeel en naar de tafel gebracht. Terwijl het zo druk was, zag je dat het personeel bezig was met het verzorgen van het buffet, gerechten werden op tijd aangevuld en alles werd schoongemaakt en er werd druk gepoetst.
    Het eten smaakte heerlijk, vooral het vlees van de grillplaat. Erg leuk en goed verzorgd, eens wat anders dan een wok. Alles zag er ook netjes uit en je merkte dat t personeel hun best doet om hun klanten t naar hun zin te brengen.
    De rest van mijn gezin had zich ook prima vermaakt en lekker gegeten dus we gingen met gevulde buiken naar huis!
    Binnenkort gaan we het maar weer eens proberen want we hebben nog niet alles kunnen proeven!

30. Ben Mercury

05-02-2014; na het vragen aan de bediende of ik een opmerking mocht plaatsen, wat met JA werd beantwoord, aangegeven dat het losse (niet in saus) vlees niet echt warm was. Ik heb géén klacht ingediend!

Hierna werd ik door diverse personen hierop aangesproken en uiteindelijk onheus door een stevige man behandeld, als ik heet eten wilde moest ik géén buffet eten bestellen maar a la carte. In het kort: hij maakte mij voor leugenaar uit. Zo ga je niet met je klanten om.

Naderhand vertelde een dame ons dat de bordenwarmer niet aan had gestaan, niet mijn probleem vind ik maar dat van hun. Na alle commotie had ik geen lust meer in eten en zijn wij binnen het uur vertrokken, zonder de rest van het maaltijdaanbod uit te proberen.

Maar.. men berekende ons gewoon het volledige bedrag, zonder een woord van excuus toe te voegen. Een schande dat dit bedrijf nog mag bestaan" hoogmoed komt voor de val, zullen we maar denken.

Wilt u een koud buffet, ga dan warm eten bij dit bedrijf!!

31. Heb deze week voor ruim € 60.00 afgehaald en heb deze allemaal in de vuilnis kunnen gooien, alles was zoet en zeker niet vers, vooral vet en buiten de zoete smaak van alles niet te eten. Weinig vlees voor zoveel geld, alles opgevuld met rijst en bami. Een schande dat dit restaurant mag bestaan! En dat het ook nog zoveel gasten heeft, onbegrijpelijk.

32. Hosde tervoert

Ik was laatst met mijn gezin hier uit eten bij het buffetgedeelte. Het buffet is goed georganiseerd en word mooi onderhouden door het personeel die ook erg behulpzaam en vriendelijk zijn! Erg goede service en erg lekker eten! Echt een aanrader, de prijs is het waard!

33. anne naiman

We zijn gisteren wezen eten bij Sin Chen ,we hebben gegeten bij het buffet gedeelte hier heb je veel keus qua eten en hun toetjes gedeelte is ook echt een aanrader, vooral de chocolade fondue. Het personeel is erg vriendelijk en altijd in staat om je te helpen, voor de rest goeie sfeer en wij komen vaker

34. Vorige week hier wezen eten. We hebben bij dit restaurant al vaker genoten van het a la carte gedeelte, waar we altijd gastvrij ontvangen worden en worden verwend met heerlijke gerechten. Dit tegen een uitstekende prijs. Maar vorige week hebben we voor het eerst gebruik gemaakt van het buffet gedeelte. We konden onze eigen gerechten samen stellen en de kok van de teppan yaki, had ook veel goede tips bij de passende gerechten! Verder was het ook erg fijn om gebruik te mogen maken van het drankgedeelte bij het buffet. Alles zag er super mooi en overzichtelijk uit en we weten zeker dat we hier nog een keer terug gaan komen!!

35. hans 47 punten

Loempia uit afhaalgedeelte was erg vet, weinig vlees, alleen tauge. Ook nasi was matig. Wel erg duur, dus ik ga de volgende keer weer naar Kota Radja in 's-Heerenberg.

36. Arjan 304 punten

Vandaag 2e pinksterdag hier gegeten. Goed eten met een standaard a la carte menu met niet echt bijzondere gerechten. Standaard chineze gerechten. Lekkere krokante peking eend die niet droog is, heb slechtere peking eend gehad. Personeel vriendelijk maar erg gehaast, niet prettig. Mijn moeder en mijn vriend hadden het voorgerecht al op en ik was nog aan het eten werden hun borden al weg gehaald, niet zoals het hoort. Tussen voor-en hoofdgerecht amper 8 minuten en ik ben gewend dat dit toch wel iets langer mag zijn. Om drinken moest je vragen. Dit gehaast vond ik heel jammer. Niet prettig zitten en met een uur stonden we al buiten.

37. Sunday

38. Annelore

Afgelopen zondag heb ik hier met mijn familie gegeten bij het buffetgedeelte. Het was uitstekend!! Ik moet toegeven dat ik nogal sceptisch was omdat het een buffet betreft maar hier snappen ze hoe het werkt. De sfeer was super! Het personeel uitermate vriendelijk en het eten is van zeer goede kwaliteit. Ik zou willen dat ik deze plek eerder had ontdekt!!

39. Voor bitterballen ga je naar de Chinees, jaja lekker goedkoop. Ik vind het plazagedeelte vies en vet, een aanfluiting voor een ooit zo goed restaurant. Veel te duur ook voor bitterballen.

40. Prima restaurant, altijd lekker, vooral de grill en de bitterballen vind ik een aanrader. Prijs/kwaliteit is goed.

41. Rob en Diny Lucassen

Wij hebben gebruikt gemaakt van het buffet op zondag 17:00 uur en het was geweldig, een en al lof. Er is voldoende keus voor iedereen, zelfs het toetjesbuffet en de koffie is een aanrader.

42. Jos 132 punten

Vanavond voor eerste keer hier het buffet gedaan. Na goede verhalen uit de omgeving gehoord te hebben, viel het me zwaar tegen.
    In voorgerechten heel weinig keus. Gefrituurde banaan lag er, frietjes...als voorgerecht? Erg standaard Chinese gerechten lagen er, niet bepaald verrassend. De bediening bood steeds aan om drankje te halen, want "anders hadden ze niets te doen". Niet bepaald professioneel.
    Fruit uit blik als desert, Kortom, nooit meer!

43. Zeer regelmatig gegeten, bediening is eerste keer grappig, wordt al vrij snel een langspeelplaat met een tik. Rekening is iedere keer weer verhoudingsgewijs een onaangename verrassing. Entourage al jaren aan een update toe, maar nog steeds zijn de ramen afgekit met plakband. Kortom, prima voor snelle hap, maar niet als je echt een avond uit wil. Voor het geld kun je echt in de omgeving veel beter terecht!

44. florentien

Het is hier werkelijk een fantastische gelegenheid om heerlijk te dineren in welke setting dan ook!
    Ik was werkelijk blij verrast door de unieke smaken die de keuken van dit restaurant te bieden heeft. En als dit dan ook nog eens samen gaat met allemaal vriendelijke gezichten en een sfeervolle ambiance kan ik alleen maar zeggen dat ik hier heel erg blij van wordt! Een echte aanrader dus!

45. De gerechten aan het warme en koude buffet zijn niet bijster vers. De sfeer spreekt mij persoonlijk niet aan, veel te grote en daardoor onpersoonlijke toko. Prima om snel wat te eten, meer niet.

46. een bekende van sin chen op zondagavond om 18.30

Wij hebben op zondag avond om 18.30 buffet gegeten.

De patat is daar altijd koud en niet bruin. Wij komen daar al zo vaak, we bestelden altijd warme frietjes die wij altijd kregen.
    Toen wij de laatste keer gingen op zondag avond vroeg ik weer een schaaltje friet aan de bediening, die zei tegen mij komt er zo aan ik zei prima.
    Even later kwam er iemand die altijd daar staat en die zei
    dat hij het lastig vond steeds frietjes maken voor ons en hij zei buffet was niets voor ons.
    Dit vind ik schandalig, wij komen daar al jaren.
    Kortom wij gaan daar nooit meer heen, wij voelen ons flink bedonderd.
    Wij gaan dit aan iedereen vertellen hoe wij behandeld daar werden. Nogmaals, schandalig!

47. Heidi 449 punten

We hebben hier al een paar keer bij het buffet gedeelte gegeten. Is erg lekker. Vooral de dingen die ze op de plaat bakken zijn heerlijk. Soms moet je er wat langer op wachten omdat het druk is. Het is erg netjes dat ze het eerste drankje brengen en soms ook nog langs komen om te vragen of je nog wat wilt drinken terwijl je het zelf ook kunt halen.

48. Leuke sfeer en vriendelijke bediening. Het eten is heerlijk. Prijs/kwaliteit erg goed. We hebben 9 juli 2011 met 4 personen hier gegeten in het buffet restaurant. Is erg goed bevallen. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.

49. Wij komen al jaren bij Sin Chen. Vroeger was er alleen à la carte, wat ons altijd zeer goed bevallen is.

Sinds het buffet gedeelte erbij is met Teppan Yaki (Japanse bakplaat) eten wij altijd aan de buffet kant.
    Omdat we dan van alles kunnen snoepen.

Het is smaakvol, de bediening heel leuk en netjes.

We moeten moeite doen om er niet te vaak heen te gaan.

Ronduit heerlijk eten en een leuke zaak.

50. Wonen sinds kort in 's-Heerenberg, vele goede reacties op Sin Chen gehad. Wij een keer besteld, ''tien minuten..'', er heen gereden, opgehaald en erg genoten van het eten!

Het zijn ook porties waar je 2 tot 3 x van kunt eten, zelfs als je voor het juiste aantal personen besteld.

2de keer de 'happy wok' gedaan (weet niet hoe ze het bij Sin Chen noemen), ook hier was het eten erg aangenaam, tevreden personeel, praatje gemaakt met de kok.

Gisteren weer besteld, nou het resultaat blijft verbazingwekkend! Druk of niet, kwalitatief er goed!

51. We proberen heel regelmatig dit restaurant uit, soms wel 3 keer per maand. Vaak doen we de wok/Teppan Yaki (buffet). De kwaliteit van het eten is uitstekend en vers. Het is steeds weer een genot om daar te zijn, in een voortreffelijke ambiance en net en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

52. Robert Overgoor

Uitstekend restaurant. Nooit problemen op welk gebied dan ook, echte aanrader. Al Jaaaaaaaaaaren!

53. Na hier 3 keer eerder in drie jaar, weliswaar voor 10 personen 9 verschillende gerechten per keer, te hebben afgehaald en alles door iedereen met veel smaak was opgepeuzeld, bleek dit jaar (na een afwezigheid van 2 jaar) de keuken veranderd te zijn in 1 van de meest smakeloze Chinese hap die we ooit gegeten hebben. Het was wel erg druk in het (buffet) restaurant, maar dat zal niet de reden zijn voor de enorme achteruitgang die hier behaald is. Voor ons helaas geen Sin Chen meer!

54. Laatste tijd minder goede ervaringen maar het laatste bezoek sloeg alles. Gereserveerd voor zes op bepaalde plek, maar dan blijkt die tafel net een paar minuten te voren door een andere ober te zijn toegewezen aan een stelletje die de plek ook mooi vond. De enige nog vrije tafel die wij toen kregen toebedeeld stond tegen een pilaar geplakt wat tijdens het eten erg hinderlijk bleek te zijn.
    Onze bestelling was een rijsttafel, maar helaas (voor het eerst in jaren) kon deze niet opgewaardeerd worden van vijf naar zes personen, maar verzekerde de ober; het was ruim voldoende.
    Maar hoe deel je b.v. vijf scampi's in zes en meer van dergelijke hinderlijke voorvallen. Het opgediende bleek ook zeker niet voldoende te zijn. De ober die vroeg of het voldoende was stuurde we naar de keuken met de klacht en het verzoek om enige aanvulling. Dat kwam echter bij het afrekenen met ruim 50 euro extra op de rekening te voorschijn. Uiteraard hebben we hierop gereclameerd, maar dat mocht niet baten of misschien begrijpen ze niet meer. Zie je wel vaker dat een goed lopend restaurant langzaam omslaat in een eetfabriek en dat is best jammer.

55. Laatst hier met z'n vieren gegeten aan de buffetzijde. Was erg goed, lekker op je gemak genieten van de Sin Chen kwaliteit. We gaan zeker nog eens. Echt een aanrader dus...

56. Met elf personen heerlijk gegeten, bediening prima.

We waren zeer tevreden!

57. Natasja

Wij hebben daar jaren goed gegeten.
    Ok, bediening wat vlug maar als je idd zegt dat je het rustig aan wilt doen, houden ze daar rekening mee.
    Echter laatste keer, begin dit jaar, dan toch slecht(ere) ervaring gehad.
    Eten had lang gestaan, satesaus was al helemaal ingedikt. Muziek stond te hard, wij zaten precies onder een luidspreker. Drie keer wat van gezegd, maar werd niets mee gedaan.
    Dat is jammer, van zo'n goed restaurant.
    Wij hebben de indruk dat sinds het buffetrestaurant erbij is gekomen, het er minder is?
    Maar toch willen we het in september weer een keer proberen, de ervaringen ervoor waren te goed!
    En de bijsmaak van de mindere ervaring is inmiddels aardig weg.

58. Peter Ross

Altijd weer opnieuw verrast door de uitstekende kwaliteit van het eten en de goede prijs-kwaliteitsverhouding.

De bediening is accuraat en snel, kortom een echte aanrader voor de regio.

59. We komen al jaren bij Sin Chen eten. De laatste tijd maken we ook veel gebruik van het buffetgedeelte met die heerlijke Japanse grillplaat erbij!

Het is er ongelooflijk knus en gezellig en daar eten is steeds weer een avond uit.

En na al die keren telkens weer verras door de kwaliteit en smaak van het eten. Dit is echt een aanrader! Want daarnaast is zelfs de bediening heel hartelijk en behulpzaam en waar vind je dat tegenwoordig nu nog!

60. Marheineke

Wij halen het eten er per saldo af: het eten is over het algemeen erg goed.

Absoluut minpunt: ONVRIENDELIJKE en KORTAF BEDIENING => snel betalen, meenemen en vooral snel wegwezen!

Hoewel het eten er prima is, zijn wij dus over de klantvriendelijkheid niet te spreken!

61. Martin en Gerdy

Wij vinden het ook zeer goed, ken het al 20 jaar en het is nog goed.

Het bufet hebben wij nog nooit gedaan,
    maar dan moet je met een groep zijn dat is leuker.

Met 2 personen is dat volgens mij niet zo leuk.

Eigenaar en personeel is zeer aardig.

62. We eten er erg vaak het is altijd super. Ook het buffet is
    echt super van alles wat en nooit van slechte kwaliteit.

Echt een aanrader.

63. Dit was echt een geslaagde avond uit. Goed eten, steeds vers! Ik moet toegeven dat ik enigzins huiverig was voor eten in buffetvorm maar ik heb dan ook nog nooit iets meegemaakt dat deze kwaliteit kan evenaren. En dan ook nog een gezellige sfeer en uiterst vriendelijke bediening.Kortom: Helemaal super!

64. Wok gedeelte is echt super goed. Veel beter dan die massa troep in Zevenaar of nog erger Doetinchem.
    Zeker doen! Maar niet allemaal anders is er geen plek meer voor mij!

65. Wij zijn regelmatige bezoekers van dit restaurant en zijn erg content met - met name - het 3-4 gangen keuzemenu. Helaas staat het niet meer op de huidige menukaart, doch het is nog steeds te bestellen. De ene keer nog lekkerder dan je andere keer, maar nooit valt het tegen en vaak is het verrassend!
    Ambiance is absoluut goed, zeker nu de zaak recent een facelift heeft gehad. En inderdaad, als je lang wilt tafelen - en dat aangeeft - wordt je zeker niet opgejut.Misschien nog een idee om het muziekbandje eens te wisselen en toegangelijke CHINESCHE muziek te laten horen i.pl.v. Richard Clayderman.
    De bediening vinden we attent en niet te amicaal.

66. Ik vind het een prima restaurant. Eten is zeer goed. Oke, bediening soms wat vlug, maar als je even zegt dat je het rustig aan wilt doen, hebben ze daar begrip voor. En straks 1 juli algeheel rookverbod, dus weer lekker gaan eten daar! Vooral Tipan is een aanrader.

67. Eten en bediening prima,alleen eigenaar weigert het rookprobleem op te lossen,en daar hebben wij de laatse keer erg last van gehad. jammer zolang dit niet wordt opgelost komen wij niet meer.

68. ronduit slecht was t eten. de menukaart was vies en viel bijna uitelkaar. de bediening was redelijk maar veel te snel. binnen een uur stonden we weer buiten.dit was geen fijn aondje uit.