Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zeddam verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Zeddam

Henk Jansen

Het eten is op zich prima maar ga nooit op piekuren naar dit restaurant. Vijftien minuten wachten voor een dessert is belachelijk!! Te veel mensen in het restaurant met een veel te klein buffet. Omdat we langer zijn blijven zitten mochten we ook nog bijbetalen.
    Na reclameren is het antwoordt: Dit is gewoon ons concept hier kunnen we niets aan doen.
    Voor 27,50 euro raakt dit restaurant op deze manier 22 vaste gasten kwijt helaas.

2. De friet was oké, maar de pindasaus had zwarte randjes en zat over de friet, zodat je ook niet kon doseren. Bij het afrekenen heb ik gemeld dat ik de pindasaus niet lekker vond. Het meisje zei dat hij inderdaad donker was en dat de volgende bak verse bak die klaarstond veel lichter is. We hadden dus het laatste restje oude aangebrande pindasaus.! Ze meldde ook nog dat ze niet wist wie ze hiervan de schuld moest geven. Ik heb het volle pond moeten betalen, maar ik denk na deze ervaring wel dat dit voorlopig mijn laatste bezoek aan deze “kwalitaria” is geweest!

3. Chinees-Indisch Zeddam

Henri

Leuke lokatie, ruime opzet, veel keuze en niet te duur wij waren in de buurt op vakantie en konden hier gewoon terecht.

4. Romy Driessen

5. Pannenkoekenhuis Zeddam

Heerlijke pannenkoeken gegeten! Gezellig en vriendelijke bediening. Aanrader!

6. Pannenkoekenhuis Zeddam

Het was weer lekker

7. Chinees-Indisch Zeddam

Fam. van de Zand

Wij eten geregeld bij dit gezellige restaurant. Zo ook voor het eerst op de eerste kerstdag hier gegeten en het was allemaal goed voor elkaar. Glaasje prosecco bij binnenkomst extra hapjes aan tafel geserveerd en een leuke groepsfoto! Het eten is altijd goed warm en om het buffet heen is alles keurig schoon. De eigenaar en zijn vrouw doen er samen met het personeel alles aan om er een plezierige avond van te maken!

8. Pannenkoekenhuis Zeddam

Goede prijs kwaliteit verhouding, vrolijke bediening, snelle service en kindvriendelijk.

9. Chinees-Indisch Zeddam

Het eten is helaas niet geweldig. We waren hier gaan eten op basis van de recensies op internet. Het viel heel erg tegen. Het vlees wordt veel te lang gebakken, het was te druk. Mensen stonden bijna in het buffet en lopen elkaar in de weg waardoor irritaties ontstaan. Wok was helemaal slecht. Te kleine blokjes vis die na het bereiden als soep wordt geserveerd in te veel olie.
    De verhouding aantal bezoekers en eet gedeelte klopt niet. Veel te lange wachttijd.

2,4
  10. Chinees-Indisch Zeddam

Kom/kwam hier al, zelfs toen er nog een restaurant in zat met Europese keuken, Maar afgelopen woensdag heb ik ervaren dat de gastvrijheid niet meer is zoals het was. Buffet : 2 uur de tijd; prima, maar als je dan aan tafel wacht, omdat je ziet dat er een lange rij aan de kassa staat om af te rekenen en dan als je aansluitend gezegd wordt - 7 minuten later -
    dat je de tijd overschreden hebt en of je in die tijd nog wat genomen hebt, vind ik een slechte zaak.
    Opmerking : het buffet was uitstekend! Graag reactie.

11. Internationaal Zeddam

Van dijk

Vandaag 15 juni 2018. Het Montferland is net 7 weken open na de verbouwing. De locatie is schitterend, natuurlijk speelde het mooie weer ook mee, dus lekker buiten gezeten. Mooi terras. Leuke zitjes.
    Helaas was de bediening buiten nogal traag. Glazen leeg, maar niemand die op het idee komt om te vragen, uit zichzelf dan, of er nog wat te drinken gewenst is. Vind het persoonlijk vervelend om te moeten roepen om een ober, of je a.u.b. nog wat te drinken kunt krijgen.
    Een borrelplank besteld. Wij waren met 2 personen, maar er wordt niet gevraagd of je deze borrelplank ook 2 maal wilt hebben. Dat ondek je dan later op de rekening. Ook het serveren van de borrelplank duurde. Jammer als je dan tijdens je wachttijd niets te drinken hebt. De borrelplank dan. De sla erop al enigszins verlept, 2 sneetjes lekker brood p.p. Bakje te sterke knoflookssaus. Vette chorizo, 2 maal 2 stukjes kaas, een borrelglaasje met olijven (je vraagt je af hoe je die eruit moet krijgen, helaas nog niet eens een cocktailprikker).
    Een flinke berg gesneden harde worst en last, but not least een blikje ansjovis met datum 18 mei 2018… Op de vraag tot wanneer het houdbaar is, helaas geen duidelijke reactie gekregen: wij zijn pas 7 weken open dus het kan dus niet over datum zijn… Wel onze onvrede betreffende bediening en traagheid geuit, waarop de reactie kwam: “Wat vervelend nou". Dit met een zeer vriendelijke beleefde glimlach.
    Positief: onze honden hebben heerlijk gesmikkeld. En het water was voor hen zelfs gratis.
    Helaas durfden wij het als niet viseter, het niet aan om het blikje ansjovis voor onze katten mee naar huis te nemen.
    Wij gaan toch maar verder op zoek naar een andere locatie voor ons 25 jarige huwelijksfeest.

12. Internationaal Zeddam

Zeker bijzonder. We Hebben heerlijk gegeten. Bijzonder smaakvol, voortreffelijk opgediend. Combinatie van het groente bij vlees of vis was goed. Dessert: zeer smaakvol. Personeel: aardig, weet wensen goed weer te geven van klanten. Hulpvaardig en zeer attent. Zij hebben plezier in hun werk en dat merk je. Dank jullie voor een fijn en gezellig verblijf.

13. Nederlands Zeddam

Het gaat vooral over het einde van de avond, toen we commentaar hadden op het betalen van het kraanwater wat niet goed gecommuniceerd was. Hierover hadden we een dispuut met de eigenaar, die vertelde dat het kraanwater wel gratis was maar niet het gebruik van het glaswerk!?! Hij werd bot tegen ons toen wij na het betalen aangaven dat we onze slechte ervaring op internet zouden delen. Des te meer toen hij ons een foto liet zien van onze auto met kenteken die hij eerder op de avond genomen had!?! Hij bedreigde ons bij naam en toenaam bekend te maken op internet omdat wij een slechte recensie zouden schrijven. Hierdoor werd elke discussie onmogelijk gemaakt. Wij waren geshockt over zijn vreemde gedrag en werden zelfs bot verzocht het pand te verlaten. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt! Jammer want het pand is mooi en het vlees goed. De rest van het eten was matig.

3,3
  14. Helemaal prima. Vriendelijke bediening. Voldoende en ruim aanbod. Zeker een aanrader na een stevige wandeling door de prachtige Montferlandse heuvels.

15. Situatie: Afgehaald, erg druk, het is dus mogelijk dat ik 'pech' heb gehad.

Broodje gezond:
    Omschrijving: bij de Appie te halen, in zon 10 voor een euro zak. Laat deze een dag of 2 uitdrogen en verharden, pleur er een plak ham en kaas op, met als absolute smaakmaker een ietwat droge smakeloze salade er boven op welke een ranzige dönertent per vele kilo's in een emmer krijgt aangeleverd. Wél een lekker eitje erbij, de rest ging helaas de afvalbak in. Zó jammer van een duur broodje.

Cijfer: 0,01/5
    Tip: probeer het eens met ciabatta broodjes oid, en verse(re) salade.

Broodje kroket:
    Precies hetzelfde (kale) broodje als hierboven omschreven, alleen net iets droger. De kroket was wel goed gebakken en smaakte zonder broodje goed met het (attent) bijgeleverde zakje mosterd.

Cijfer: 2,5/5
    Tip: stap af van die goedkope broodjes.

1,5
  16. Ontzettend lekker gegeten. Borden waren mooi opgemaakt en prijs kwaliteit verhouding is echt top! Service is perfect, gewoon standaard een kan water op tafel, net als een mandje brood. Zoals het hoort in een restaurant, service en kwaliteit bieden. Dat is wat ze hier heel belangrijk vinden, en dat zie je en dat proef je! Echt een aanrader.
    Inrichting zou mss ietsje moderner mogen, maar dat is maar een kleinigheid.

17. Na jarenlang hier met plezier te eten
    hebben we voorlopig geen trek meer.
    Onze klacht betreft hier het schaaltje rabarber welke niet smaakte als we al heel lang gewend zijn.
    Op onze klacht wordt niet adequaat gereageerd terwijl de eigenaar op de achtergrond meeluisterd.
    Jammer zo ga je met trouwe klanten niet om.

18. Chinees-Indisch Zeddam

We hadden door ziekenhuis opname een persoon minder dan gereserveerd maar hier ging men heel begripvol mee om we werden heel gastvrij onthaalt en het personeel was aller vriendelijks we hebben heerlijk gegeten en er was ruim voldoende en er werd op tijd aangevuld een min puntje misschien was de verhouding aantal zitplaatsen ten opzichte van buffet door dat we niet de volle bezetting hebben gehad hebben wij hier geen last van gehad maar ik kan me voorstellen als de plaatsen geheel bezet zijn je daar wel mee zit.

19. Nederlands Zeddam

Gisteren gegeten bij Kobus.
    Lange tijd geleden goede ervaring, dus daar maar weer eens geboekt.
    Helaas voldeed het niet aan onze verwachtingen. Reestaurant is leuk ingericht. Daar valt niets over te zeggen. Echter laat de rest veel te wensen over.
    Bediening, gaat met rasse schreden tussen de tafels door. Geen uitleg bij kaart over speciale menu's op de kaart.
    Dan bestel je biefstuk van de lende en deze is taai. Bij de eerste hap keken mijn vrouw en ik elkaar aan waarop ze zei "ja. Zeg het maar" we hadden dezelfde mening. De pepersaus was niet meer dan gebonde jus met peperkorrels. Groentes lagen in de saus. Kortom geen toppertje.
    Dessert moest het goed maken.

Wij zouden op deze ervaring niet adviseren om bij Kobus te gaan eten.

4,1
  20. Chinees-Indisch Zeddam

Normaal houd ik totaal niet van het concept "all you can eat". Maar deze WOK bewijst het tegendeel van mijn bezwaar.
    Heel net restaurant, fijne ambiance. Ook de gastheer en gastvrouw voelen dit goed aan, fijne mensen.
    Het eten is goed! Gerechten worden goed aangevuld en de kwaliteit is beduidend beter dan andere WOK restaurants.
    De houtskoolgrill is ook een aanrader, lekker!
    Wij komen hier beslist vaker.

21. Chinees-Indisch Zeddam

Woensdag heb ik bij de Sin Chen in Zeddam gegeten.
    Het restaurant is super mooi verbouwd. Erg sjiek en stijlvol. De uitbreiding van het livecooking gedeelte is echt een aanrader. Erg veel keus qua gerechten.
    De bediening en sfeer is ook nog eens helemaal top en alles ziet er netjes uit.
    Dus voor ons een zeer geslaagde avond en wij komen zeker terug!!

22. Chinees-Indisch Zeddam

Vivianne Venes

23. Chinees-Indisch Zeddam

Al jaren vaste klant wanneer we in de buurt op vakantie zijn.
    Een bezoek is dan altijd vaste prik!!!!
    Nu na de verbouwing weer verrast nog meer keuze.
    Veel zitplaatsen maar toch knus, vriendelijk personeel.
    Goede service.
    Netjes, schoon, lekker en verrassend.
    Goede bereikbaarheid en ruime parkeergelegenheid
    Fantastisch! Ga zo door!!

24. roelofs

Voor de eerste keer geweest, heerlijk eten, leuke ambiance en top service, vooral door een jongeman die veel passie had voor het vak! Aanrader!

25. Chinees-Indisch Zeddam

jan barendsen

het eten was goed, het drinken ook. sfeer zag er goed uit en de service was ook goed. de prijs/kwaliteitsverhouding was ook gewoon goed. al met al een goed en fijn restaurant om lekker chinees te gaan eten.

26. Chinees-Indisch Zeddam

Op woensdag 21 juni ben ik samen met mijn familie uit eten geweest bij dit restaurant. We hebben een geweldige avond gehad met zijn allen. Het eten was heerlijk! Er is een ruime keuze aan gerechten, voor ieder wat wils. De grill oven is absoluut mijn favoriet.
    De kinderen hebben zich ook prima vermaakt in de speelplaats, ze kregen zelfs nog een leuk cadeautje mee!
    Kortom een goed restaurant met een top service, een echte aanrader!

27. Chinees-Indisch Zeddam

Kortom een goed restaurant met een top service, een echte aanrader!

28. Chinees-Indisch Zeddam

We zijn al jaren bekend bij sin Chen ,
    We hebben nog nooit een slechte maaltijd gehad.
    We hebben ook met een kerst een rijstafel besteld die subliem was.

We zijn er recentelijk geweest en wederom een constante kwaliteit

Gewoon top zo als het hoord !.

29. Chinees-Indisch Zeddam

Het is altijd gezellig.
    Ik voel me er altijd welkom.
    Personeel is vriendelijk.

Ik kom graag snel een keer terug.

30. Chinees-Indisch Zeddam

Lisette

Net lekker wezen eten, nergens kun je het beter krijgen! Heel vriendelijk personeel, hele goede service.