Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zeddam verdeeld zijn.

1. Snackbar Zeddam

Helemaal prima. Vriendelijke bediening. Voldoende en ruim aanbod. Zeker een aanrader na een stevige wandeling door de prachtige Montferlandse heuvels.

2. Snackbar Zeddam

Situatie: Afgehaald, erg druk, het is dus mogelijk dat ik 'pech' heb gehad.

Broodje gezond:
    Omschrijving: bij de Appie te halen, in zon 10 voor een euro zak. Laat deze een dag of 2 uitdrogen en verharden, pleur er een plak ham en kaas op, met als absolute smaakmaker een ietwat droge smakeloze salade er boven op welke een ranzige dönertent per vele kilo's in een emmer krijgt aangeleverd. Wél een lekker eitje erbij, de rest ging helaas de afvalbak in. Zó jammer van een duur broodje.

Cijfer: 0,01/5
    Tip: probeer het eens met ciabatta broodjes oid, en verse(re) salade.

Broodje kroket:
    Precies hetzelfde (kale) broodje als hierboven omschreven, alleen net iets droger. De kroket was wel goed gebakken en smaakte zonder broodje goed met het (attent) bijgeleverde zakje mosterd.

Cijfer: 2,5/5
    Tip: stap af van die goedkope broodjes.

Ontzettend lekker gegeten. Borden waren mooi opgemaakt en prijs kwaliteit verhouding is echt top! Service is perfect, gewoon standaard een kan water op tafel, net als een mandje brood. Zoals het hoort in een restaurant, service en kwaliteit bieden. Dat is wat ze hier heel belangrijk vinden, en dat zie je en dat proef je! Echt een aanrader.
    Inrichting zou mss ietsje moderner mogen, maar dat is maar een kleinigheid.

4. Nederlands Zeddam

Na jarenlang hier met plezier te eten
    hebben we voorlopig geen trek meer.
    Onze klacht betreft hier het schaaltje rabarber welke niet smaakte als we al heel lang gewend zijn.
    Op onze klacht wordt niet adequaat gereageerd terwijl de eigenaar op de achtergrond meeluisterd.
    Jammer zo ga je met trouwe klanten niet om.

5. Chinees-Indisch Zeddam

We hadden door ziekenhuis opname een persoon minder dan gereserveerd maar hier ging men heel begripvol mee om we werden heel gastvrij onthaalt en het personeel was aller vriendelijks we hebben heerlijk gegeten en er was ruim voldoende en er werd op tijd aangevuld een min puntje misschien was de verhouding aantal zitplaatsen ten opzichte van buffet door dat we niet de volle bezetting hebben gehad hebben wij hier geen last van gehad maar ik kan me voorstellen als de plaatsen geheel bezet zijn je daar wel mee zit.

6. Nederlands Zeddam

Gisteren gegeten bij Kobus.
    Lange tijd geleden goede ervaring, dus daar maar weer eens geboekt.
    Helaas voldeed het niet aan onze verwachtingen. Reestaurant is leuk ingericht. Daar valt niets over te zeggen. Echter laat de rest veel te wensen over.
    Bediening, gaat met rasse schreden tussen de tafels door. Geen uitleg bij kaart over speciale menu's op de kaart.
    Dan bestel je biefstuk van de lende en deze is taai. Bij de eerste hap keken mijn vrouw en ik elkaar aan waarop ze zei "ja. Zeg het maar" we hadden dezelfde mening. De pepersaus was niet meer dan gebonde jus met peperkorrels. Groentes lagen in de saus. Kortom geen toppertje.
    Dessert moest het goed maken.

Wij zouden op deze ervaring niet adviseren om bij Kobus te gaan eten.

7. Chinees-Indisch Zeddam

Normaal houd ik totaal niet van het concept "all you can eat". Maar deze WOK bewijst het tegendeel van mijn bezwaar.
    Heel net restaurant, fijne ambiance. Ook de gastheer en gastvrouw voelen dit goed aan, fijne mensen.
    Het eten is goed! Gerechten worden goed aangevuld en de kwaliteit is beduidend beter dan andere WOK restaurants.
    De houtskoolgrill is ook een aanrader, lekker!
    Wij komen hier beslist vaker.

8. Chinees-Indisch Zeddam

Woensdag heb ik bij de Sin Chen in Zeddam gegeten.
    Het restaurant is super mooi verbouwd. Erg sjiek en stijlvol. De uitbreiding van het livecooking gedeelte is echt een aanrader. Erg veel keus qua gerechten.
    De bediening en sfeer is ook nog eens helemaal top en alles ziet er netjes uit.
    Dus voor ons een zeer geslaagde avond en wij komen zeker terug!!

9. Chinees-Indisch Zeddam

Vivianne Venes

10. Chinees-Indisch Zeddam

Al jaren vaste klant wanneer we in de buurt op vakantie zijn.
    Een bezoek is dan altijd vaste prik!!!!
    Nu na de verbouwing weer verrast nog meer keuze.
    Veel zitplaatsen maar toch knus, vriendelijk personeel.
    Goede service.
    Netjes, schoon, lekker en verrassend.
    Goede bereikbaarheid en ruime parkeergelegenheid
    Fantastisch! Ga zo door!!

roelofs

Voor de eerste keer geweest, heerlijk eten, leuke ambiance en top service, vooral door een jongeman die veel passie had voor het vak! Aanrader!

12. Chinees-Indisch Zeddam

jan barendsen

het eten was goed, het drinken ook. sfeer zag er goed uit en de service was ook goed. de prijs/kwaliteitsverhouding was ook gewoon goed. al met al een goed en fijn restaurant om lekker chinees te gaan eten.

13. Chinees-Indisch Zeddam

Op woensdag 21 juni ben ik samen met mijn familie uit eten geweest bij dit restaurant. We hebben een geweldige avond gehad met zijn allen. Het eten was heerlijk! Er is een ruime keuze aan gerechten, voor ieder wat wils. De grill oven is absoluut mijn favoriet.
    De kinderen hebben zich ook prima vermaakt in de speelplaats, ze kregen zelfs nog een leuk cadeautje mee!
    Kortom een goed restaurant met een top service, een echte aanrader!

14. Chinees-Indisch Zeddam

Kortom een goed restaurant met een top service, een echte aanrader!

15. Chinees-Indisch Zeddam

We zijn al jaren bekend bij sin Chen ,
    We hebben nog nooit een slechte maaltijd gehad.
    We hebben ook met een kerst een rijstafel besteld die subliem was.

We zijn er recentelijk geweest en wederom een constante kwaliteit

Gewoon top zo als het hoord !.

16. Chinees-Indisch Zeddam

Het is altijd gezellig.
    Ik voel me er altijd welkom.
    Personeel is vriendelijk.

Ik kom graag snel een keer terug.

17. Chinees-Indisch Zeddam

Lisette

Net lekker wezen eten, nergens kun je het beter krijgen! Heel vriendelijk personeel, hele goede service.

18. Chinees-Indisch Zeddam

Heerlijk gegeten en goede service!! Een hele mooie restaurant geworden. Erg sfeervol. Echt een aanrader :)

19. Chinees-Indisch Zeddam

M Kruize

Wij hebben hier vandaag gegeten en ik kan niet nalaten meteen mijn ervaring te delen.
    Zelden heb ik zo slecht gegeten. Nu spreekt het concept me al niet aan, onbeperkt eten en drinken in 2 uur maar soms heb je gewoon zin in Chinees. Naast chinees was er ook een grote variatie ander voer dat ik niet geprobeerd heb.
    De sushi, de babi pangan of sate was allemaal smakeloos en taai.
    Een gaarkeuken niveau.
    Tja en dan is 62€ ineens weer veel geld.
    Helaas, voor ons nooit meer....

20. Chinees-Indisch Zeddam

Eerste, maar zeker niet de laatste keer dat ik hier gegeten heb!
    Naast dat ik en mijn vrouw heerlijk gegeten hebben van het zeer uitgebreide buffet, hebben we ook genoten van de gezellige sfeer en het vriendelijke en attente personeel!

Wij komen zeker terug!

21. Chinees-Indisch Zeddam

Als het restaurant weer open gaat met a la carte mogelijkheden zal ik de eerste zijn die terug komt. Verschrikkelijk jammer deze nieuwe opzet.

22. Chinees-Indisch Zeddam

Heerlijk gegeten, alleen sinds de verbouwing is het te druk bij het buffet het is er te klein, waardoor je erg op elkaar gepropt zit... je moet te lang wachten bij de wok of tepan jaki voor de rest erg lekker

23. Chinees-Indisch Zeddam

Voor de eerste keer na de verbouwing bij Sin Chen gegeten, het was super! De bediening was vriendelijk en de nieuwe wok is een echte aanvulling. Wij gaan hier vaker eten!

Prima ook weer in het nieuwe jaar gezelligheid en gastvrijheid ten top

Voor een groentesoepje waar haast niets in zit betaal je zo 6 euro. Het duurt lang en ook nog de verkeerde soepen brengen....

26. Chinees-Indisch Zeddam

Met de familie een avondje uit eten geweest, het is ons daar zeer goed bevallen. Wij vonden gastvrouw zeer vriendelijk en het personeel zeer behulpzaam.
    Het eten is voor elk wat wils. Beslist een aanrader.

27. Chinees-Indisch Zeddam

Veel goeds gehoord en dat was het ook zeker! Vriendelijk personeel en heel lekker eten! Top!

Dick Koelewijn

Super gezellig en heerlijk gegeten. Personeel straalt plezier uit! Eten was prima. Top avond.

29. Pannenkoekenhuis Zeddam

Erg lekker gegeten, zeker vriendelijk, rustige bediening. Mooie locatie en mooi restaurant.
    Beslist aan te bevelen, wij komen zeker terug!

30. Nederlands Zeddam

heerlijk wezen lunchen in het tolhuis eten en drinken en service waren goed alleen jammer dat je als je op het terras buiten zit vlak langs de weg zit met de bulderende vrachtwagens die voor bij komen dus wel een min puntje maar met 28 graden ga je niet binnen zitten