Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zeddam verdeeld zijn.

1. Nederlands Zeddam

Wij waren met 10 man, 3 gangenmenu, eten was prima, zeer genoten. De tijden tussen 1e, 2e en 3e menu was prima, 3 uur gezeten, was gezellig. Personeel was ook prima, aardig en attent top, mooie avond was het.

2. Annemarie

Heerlijk eten, vriendelijke en vlotte bediening. Je kan hier goed zitten, sfeervolle zaak. Lekkere burgers en schnitzels.

3. Carolina van Leur

Vroeger kon je hier lekker eten bestellen maar de laatste paar keer was het echt ondermaats.
    Slappe friet en de satésaus leek wel van een paar dagen oud. De kip was flauw, zat geen smaak aan… ook de hamburgers wisselen van beleg en smaak… Al met al voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.

4. Internationaal Zeddam

Hein van der Schoot

We komen graag op deze unieke plek eten. Gisteren weer een heerlijk uitgebalanceerd vegetarisch 5 gangen menu genoten. Prachtig rustig terras, vriendelijke bediening!
    Top!!!

5. Chinees-Indisch Zeddam

Het eten is minder dan voorheen. Vooral de vis lijkt minder vers.
    Wat ons vooral stoort is de houding van het leidinggevende personeel.
    Als onze bestelling twee keer fout gaat heb je volgens de mevrouw gewoon ‘pech’?!
    Bij het afrekenen wordt niet even gevraagd of alles naar wens was.
    En bij het verlaten kijkt dezelfde dame je niet aan en bedankt je niet voor je komst.
    Beetje jammer want je bent toch een klant die 175 euro betaald voor een avondje uit.
    Het ‘gewone’ personeel is prima

6. Nederlands Zeddam

Prima avond. Eten was perfect. Bediening goed maar het was bere druk. Nee laten we dan maar niet klagen dat we ff moesten wachten. Super avond en beslist voor herhaling vatbaar.

7. Meestal lekker eten, maar vandaag was het slecht. De friet was net ontdooid en ik denk niet dat er zout op zat. Voor de frikandel speciaal was het kennelijk te veel werk om de saus en uitjes er in te doen dus het lag er naast in het bakje. Het was ook niet bepaald spitsuur dus dit was gewoon een beetje lui. Teleurstellend.

8. Heerlijke schitzel met lekkere salade. Ondanks alle dukte goede bediening. De willemken's super goed wel 100 sterren 👍

9. Nederlands Zeddam

Wat een fantastisch restaurant! Wij zijn vroeg gaan eten, zodat we een mooi plekje achter op het terras hadden (niet bij de weg). Het eten was erg goed, alleen daarvoor wil ik al terug! De bediening was zeer vriendelijk. Voor wie een gezellig plekje wil met goed eten zonder teveel gedoe (ook leuk na het fietsen of wandelen).

10. Wij hebben hier na een fietstocht heerlijk gegeten, de bediening was heel vriendelijk, en de sfeer was heel gezellig. Alles was prima op elkaar afgestemd, we kregen het eten allemaal tegelijk.
    Alleen bij de broodplank mag iets meer aan boter of iets bij 2 kleine bakjes is net iets te weinig. Verder helemaal top. Ook de vegetarische hamburger was heerlijk.
    Komen hier zeker terug.

11. Nederlands Zeddam

Op 26-5 besteld een cappuccino met broodje gezond.
    De broodjes waren op om 1430.
    I.p.v. een royaal stuk brood, 2 Casino's uit de broodrooster.
    De salades waren vers, da's het enige positieve, de kaas, was een theelepel vol geraspte kaas.
    Voor € 2,50 redelijk, maar voor € 7,00 voel je je lichtelijk genaaid…

12. John

Korte vakantie in Braamt. Op zoek naar pizzeria hier uitgekomen. Achteraf gezien een goede keus. Voorafgaande aan de pizza's (die heerlijk waren) ciabatta met dip. Prima natuurlijk maar waarom 5 stukjes brood als we met z'n tweeën zijn? Zo jammer. De tiramisu ook lekker. Als laatste een uitstekende dubbele espresso. Dit alles in combinatie met een vriendelijke bediening en goede prijs. Aanrader!

13. John

14. De eigenaar staat op diverse foto's met een faceshield vanwege corona. Schetst mijn verbazing dat niemand van het personeel in de winkel iets voor zijn/haar gezicht draagt. Ook geen schermen voor de counter. Klanten daarin tegen droegen allemaal een mondkapje. Serveerster liep ongegeneerd zonder mondkapje door het restaurant en hield niet voldoende afstand. Achter de counter zo'n 6 a 7 man/vrouw de bestellingen klaar te maken, vrolijk kletsend en lachend met al het spraakwater van dien over mijn eten. Juist in die generatie is de helft ook nog eens ongevaccineerd.
    Op mijn vraag waarom er geen mondkapjes gedragen werden kreeg ik geen antwoord, zover reikte de intelligentie niet. Schouders ophalen en er dom om giechelen was een betere optie, denk ik.
    Dan sta je nog eens ruim 20 min. te wachten op je bestelling en dat met zoveel personeel en zo weinig klanten op dat moment. Kwaliteit eten was niet bijzonder.
    Voor mij de laatste keer geweest, met zo weinig respect voor andermans gezondheid!

15. Chinees-Indisch Zeddam

Het is echt lekker! MAAR...
    Maar zoveel Vetsin, aromat en andere smaakversterkers... Ik bleef maar dorstig...!

Ik denk dat dit restaurant een grote stempel heeft gemaakt, van vader op dochter etc. Mooi!

Maar ik hou meer van "eerlijk" eten.

16. Chinees-Indisch Zeddam

Het was erg gezellig daar, de bediening was ook goed en vriendelijk, eten goed en zeer veel keuze voor dat geld. Dus een goede aanvulling voor ons, we komen zeker weer terug. Iedergeval voor onze 50 jarige trouwdag zeker.

17. Chinees-Indisch Zeddam

Heb er net eten gehaald om 4 uur en de kip is van gisteren, zo taai. Geldt ook voor de nasi zwarte bonnen saus. Ik haal er voorlopig niks meer.

18. Op dit adres Kilderseweg 27 zit sinds 2017 geen restaurant meer. Dit voormalig hotel-restaurant de Uitkijk is verkocht en sinds eind 2017 in gebruik als onderkomen voor arbeidsmigranten (Polenhotel).
    Zie ook https://www.berghapedia.nl/index.php?title=Uitkijk,_De

19. Op dit adres Schapenweg 27 zit een woonhuis. Voor zover mij bekend heeft hier nooit een restaurant in gezeten.

20. Deze lunchroom is al een tijd definitief gesloten (2018?). Sinds september 2020 zit er een beautysalon en kapper op dit adres.

21. Chinees-Indisch Zeddam

Wij waren op vakantie bij Landal Stroombroek.
    Bij Sin Chen hebben wij nasi met benoemingen, en bami met fong young hi en 3 stokjes saté gehaald.
    Het was ontzettend lekker, ik kan mij niet herinneren zo lekker chinees gegeten te hebben.
    Ik raad iedereen aan om hier uw chinese maaltijd te halen.

22. Internationaal Zeddam

Mooie omgeving en heerlijk eten!

23. Chinees-Indisch Zeddam

Lekker gegeten en zeer goede service! Echt top!

24. Chinees-Indisch Zeddam

Komen er regelmatig sinds corona worden veel gerechten aan tafel gebracht. Dit werkt prima en de bediening komt erg snel bestelling aan tafel opnemen. Kwaliteit is erg goed en zeker gerechten uit de houtskooloven proberen die zijn erg lekker. Verder heel uitgebreide keuze in sushi en toetjes.

25. Internationaal Zeddam

Medio juni hier langs geweest om te lunchen. Over het eten kan ik helaas geen uitspraak doen, want wij hebben een half uur gezeten zonder geholpen te worden. Later gearriveerde personen zijn wel geholpen, hoewel dit ook uiterst traag verliep. Personeel stond er naast toen wij van armoed maar vertrokken, met een glimlach alsof wij niet bestonden, het interesseerde ze compleet niet. Heb me nog nooit zo onwelkom gevoeld bij een restaurant.

4,5
  26. Chinees-Indisch Zeddam

Heerlijk gegeten, vooral de houtskool grill en de sushi doet mij elke keer weer verbazen!:) Tot de volgende keer.

27. Chinees-Indisch Zeddam

Rob Keurntjes

28. Chinees-Indisch Zeddam

Karin van Wijk

Ik ben afgelopen week voor het eerst wezen eten bij Sin Chen. Ik vond het voortreffelijk, er was een ruime keuze en de rookoven was echt de topper voor ons. We werden hartelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw, netjes naar onze tafel begeleid en het eerste drankje werd netjes geserveerd aan tafel. Wij hebben echt een heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug!

29. Chinees-Indisch Zeddam

Jolanda lieffering

Wij proberen veel wok restaurants uit, tot in Limburg, maar bij deze is echter niets op aan te merken, gastvrouw is ook reuze vriendelijk en attent, personeel allemaal keurig beleefd, en omdat mijn man moeilijk loopt, krijgen we ook altyd een goede plek aangewezen, dus top top.

30. Chinees-Indisch Zeddam

Henk Jansen

Het eten is op zich prima maar ga nooit op piekuren naar dit restaurant. Vijftien minuten wachten voor een dessert is belachelijk!! Te veel mensen in het restaurant met een veel te klein buffet. Omdat we langer zijn blijven zitten mochten we ook nog bijbetalen.
    Na reclameren is het antwoordt: Dit is gewoon ons concept hier kunnen we niets aan doen.
    Voor 27,50 euro raakt dit restaurant op deze manier 22 vaste gasten kwijt helaas.