By Kobus in Zeddam

1319605822 75
1391302048 75
1419980538 78
1434319783 75

1. Gisteren gegeten bij Kobus.
    Lange tijd geleden goede ervaring, dus daar maar weer eens geboekt.
    Helaas voldeed het niet aan onze verwachtingen. Reestaurant is leuk ingericht. Daar valt niets over te zeggen. Echter laat de rest veel te wensen over.
    Bediening, gaat met rasse schreden tussen de tafels door. Geen uitleg bij kaart over speciale menu's op de kaart.
    Dan bestel je biefstuk van de lende en deze is taai. Bij de eerste hap keken mijn vrouw en ik elkaar aan waarop ze zei "ja. Zeg het maar" we hadden dezelfde mening. De pepersaus was niet meer dan gebonde jus met peperkorrels. Groentes lagen in de saus. Kortom geen toppertje.
    Dessert moest het goed maken.

Wij zouden op deze ervaring niet adviseren om bij Kobus te gaan eten.

2. In het verleden regelmatig met familie gegeten. En feestjes gegeven. Maar vind de eigenaar bot en niet geschikt voor de Horeca. Hoe hij doet tegen zijn gasten! Wij gaan hier geen familie feestjes meer geven.

Gewoonweg onbeschoft als je ergens vriendelijk om vraagt, terwijl dit van te voren duidelijk is besproken. Wij gaan de volgende keer ons geld liever ergens besteden waar je vriendelijk ontvangen wordt dan smaakt het ook lekkerder.

3. We komen regelmatig bij Bij Kobus. En dan vooral vanwege de spareribs, die van uitmuntende kwaliteit zijn (je kunt ze ook mee naar huis nemen als je dit vooraf bestelt). De prijzen zijn goed.
    Veel zitplaatsen, maar omdat het restaurant drie ruimtes heeft, heb je absoluut niet de indruk in een eetzaal te zitten. Alerte en vriendelijke bediening. Kindvriendelijk adres. Helaas ditmaal geen Brugse Zot van de tap, maar dit komt in het najaar weer terug, volgens de serveerster. Kortom: niks op aan te merken.

4. Afgelopen week op weg terug naar Doetinchem even wezen eten. We kennen het al jaren en weten dat eten smakelijk en goed is. Maar zaterdag toch even een klacht doorgegeven want als we rode wijn bestellen voor 3.50 per glas mag je toch verwachten dat er iets meer inzit dan een bodempje.. Kreeg een raar verhaal te horen over maatbekertje toepassen (zo moet je het niet verdienen). Het 2e glas was weer vrij normaal..

5. Helene Marcus

Afgelopen zaterdag (weer) heerlijk gegeten bij Bij Kobus in Zeddam. De zaak zat nagenoeg vol maar de kwaliteit blijft meer dan uitstekend, de service vriendelijk en oplettend als altijd. Tapas voorafje voor 9 personen, de spareribs en verschillende vis of het toetje, het is allemaal smullen geblazen. Wij rijden er graag een stukje voor om vanaf vakantiepark In den Olden Bongerd. Echt een prima avondje uit (want haasten staat niet op het menu!)

6. Heerlijk restaurant waar wij fijn ons huwelijks etentje hebben gehad.
    Prima meegedacht door de eigenaar.
    Fantastisch in het stukje serre gezeten helemaal voor ons afgesloten.
    Toen we de rekening kregen viel hij reuze mee! We waren immers met 22 man!
    Een echte aanrader!

7. Wij zijn een week op een bungalowpark in Braamt geweest waar we de eerste avond hebben gegeten. Keuze was beperkt en voor een bungalowpark naar mijn mening te luxe. De volgende avond zijn we in de omgeving op zoek gegaan en kwamen al snel bij "Bij Kobus". De keuze was er goed en het eten subliem. De hoeveelheid was meer dan voldoende. Bijna alles wordt er ook vers klaargemaakt en het smaakt er dan ook naar. Wat een verschil met de diepvriesfrietjes die we op een van de andere avonden in een restaurant in Braamt voorgeschoteld kregen. We zijn dan ook de overige avonden naar "Bij Kobus" gegaan. De Spare Ribs zijn zeker een aanrader. Buiten het goede eten, is de service ook prima, snel en vriendelijk. Zelfs toen drie zalen vol zaten, hebben we niet lang hoeven wachten. Als we weer in de buurt zijn, gaan we zeker terug.

8. Volgens mij is hier de crisis ook toegeslagen, kleine porties, vlakke hap. Sorry voor ons geen 2e keer!

9. Bert Haan

Zeer goed gegeten, de spare-ribs waren bijzonder goed.

10. leonie derksen

De salade met kip vind ik geweldig lekker.
    Ook het personeel is erg vriendelijk.

11. Mariëlle

12. Arjan 304 punten

Kan 1 ding zeggen...spareribs geweldig en ik kan goed eten, maar was echt teveel, haha! Goed restaurant, niet super luxe maar wel waar voor je geld.
    Zeker een aanrader, dit is gewoon lekker achterhoeks zoals het hoort. Ga zo door mensen. Tot de volgende keer!

13. Willem Wensink

Vandaag, 22 november met vrienden gegeten bij "Bij Kobus".

Een "first class" aanrader in alle opzichten!

Uitermate vriendelijk, correcte en...zeer snelle bediening, ondanks de drukte in de zaak een perfecte plaats gereserveerd en...aangeboden!

Een perfecte kop soep, een heerlijke Argentijnse biefstuk en een "tof" aardappelgarnituur met bijgaande groenten, met tenslotte een "Boswandeling", een zeer smaakvolle (ijs) afronding van het geheel!

Eens naar Kobus, zeker nog eens bij Kobus!

14. In de vakantie bij Kobus pannenkoeken gegeten, ze waren heel lekker, goed belegd met het bestelde (Mexicaans gehakt en Bolognese).

Heel vriendelijke bediening, ook heel attent om ons uit te leggen hoe we het beste naar Kleef konden rijden, toen we daar zelf over zaten te praten.

Maar in elk geval heel lekker gegeten en zeker een aanrader als je daar in de buurt bent! Wij wel in elk geval!

15. Mooie zaak, gezellig mooi terras, kwaliteit eten goed. Mijn vriendin die toch wel kieskeurig is wil altijd weer terug.

16. Helaas slechte ervaring met het restaurant: we zijn wezen eten met 4 kleine kinderen (dit was aangegeven bij de reservering ) en omdat Bij Kobus als een kindvriendelijk restaurant staat benoemd hadden we er toch verwachtingen van. Helaas: de kinderen werden eerder als 'lastig' gezien, het speeltoestel buiten was zeer onveilig en aan de andere kant van de parkeerplaats en we moesten erg lang wachten op het eten. Dit terwijl we er heel vroeg waren en we hadden aangegeven met kleine kinderen dat we graag snel bediend wilden worden. Al met al bijna 3 uur daar gezeten, voor kinderen niets te doen, en de verrassing bij het kindermenu werd ook niet gegeven.

Erg jammer, we gaan er nooit meer naar toe, dus geen kindvriendelijk restaurant!

17. Gister wezen eten. Men vraagt of we hebben gereserveerd, niet dus. Onze fout, maar er was een overvloed aan lege tafels en toch werd er eerst op een lijst gekeken of er wel plaats was.

Lekkere salade van 't veld vooraf en een uiensoepje met de nadruk op soepje.

Ook het kipgerecht bestond niet echt uit kip. De kipstukjes moest je zoeken tussen de wokgroenten.

En de sate was een erg kleine portie.

Was op zondag-avond soms alles bijna op?

18. Lekker gegeten, maar wel erg jammer dat de porties zo klein zijn. Saté is één spies. Erg spijtig, want het is een beetje weinig. Wel goed gekruid, de zelfgemaakte aardappelsalade is erg goed.

Bediening was vriendelijk, maar mag alerter. Hebben lang moeten wachten om drinken te bestellen ed. Dat had beter gemoeten.

19. Nog nooit van mijn hele leven heb ik zo'n lekkere spare-ribs gegeten. Goed personeel, geweldige sfeer en voor een geweldige prijs. Je zou bijna zeggen gratis! Spare-ribs!

Met vriendelijke groet,

Dhr. Van Os.

20. s. uniko

Het is meer een snelle hap rest. dan een volwaardig rest, zoals de benaming doet laten denken.

Ik zie het meer als een restaurant waar je met je kids heen gaat, lekker luchtig, niet te druk maken.

Maar met volwassenen onder elkaar, nee dank je. Dan ga ik toch iets sneller naar iets hoogstaanders heen, want daar kunnen ze niet aan tippen!

21. H. Pietersen

Het is goed dat ze bij Kobus wat doen met het commentaar,
    Nu in 2009 is het prima in orde, gewoon klasse.

Tot een volgende keer, groeten.

22. Robbert Hoek

Op 2 november gegeten met 2 personen. Vooraf de tomatensoep en de salade van het veld. Gevolgd door de spare ribs en de saté van de varkenshaas en na 2 maal koffie Kobus.
    Aardige en vlotte bediening. Gezellige sfeer in de rode kamer met open haard. Wij komen zeker terug.

23. Ben Borkus

wij 14 pers.hebben in de rode zaal heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk

24. was wel heel mooi maar dat was dan ook alles heel jammer ga er niet meer heen

25. fam. de ruit

heerlijk gegeten, groente genoeg en zelfs meer als je vraagt.bediening vriendelijk en niets te veel.

26. Mevr. Lenderink

In één woord geweldig! Het eten was goed, de wijn was lekker, voor de kinderen waren er placemats met kleurplaten klaargelegd, de bediening was heel vriendelijk, super! Ik kom hier zeker nog een keer terug!

27. Voor een tijdje geleden zijn wij hier wezen eten. Ik geef eerlijk toe wij waren wat aan de late kant, maar goed we konden nog kiezen uit 3 gerechten. spareribs sate of nog iets. Van de sat en spareribs van niets te zeggen was lekker klaar gemaakt, maar de rest?? wat de rest we kregen een schaaltje saus en een minischaaltje dikke frieten (ong.6) van groenten hebben ze hier schijnbaar nog nooit gehoord en hebben wij ook niet gehad, ja een blaadje sla bij de sate?? Ronduit schandalig, we komen hier dan ook GEEN TWEEDE KEER???

28. van zanten

het eten is hier erg goed dit is geklets in de ruimte zeker niks thuis gewend ik kom volgende bezoek weer

29. G.H. Brands

Ik zie een aantal zeer varierende ervaringen met deze plek in zeddam. Mijn mening is dat goed kunnen kloppen, want zo is ook onze ervaring. Wij zijn hier voor een week terug geweest, en het hoofdgerecht van mij was prima in orde en lekker van smaak, het vlees van mijn vrouw was doorbakken terwijl rood besteld was, en de spareribs waren niet zo bijzonder als vermeld word, maar in elk geval goed van smaak. De bediening was wel snel, maar moet je geen moeilijke vragen stellen. Maar goed dat is dan ook geen pre. De ambience vonden wij allen wat minder, erg gedateerd en niets bijzonders, maar goed daar kun je van houden. Al met al, een goed restaurant voor een snel hapje eten, maar niet iets bijzonders om iets te vieren.

30. Vruggink

Ooit zo'n geweldig restaurant. Kwaliteit is ronduit slecht. Prijzen te hoog voor wat men wordt aangeboden. Dit was een ervaring voor nooit weer. Volgende keer rijden we wel iets verder naar een nieuwe favoriet in Beek. Jammer, gemiste kans voor Bij Kobus

31. D.Hoogeveen

Hier ooit lekker gegeten, maar de laatste tijd gaat de kwaliteit met sprongen omlaag. Jammer, maar ik kom niet meer.

32. Demi Loerofs

De Pannenkoeken zijn echt het lekkerst bij kobus, wij wonen in Zupthen maar elke maand moeten we een pannenkoek eten bij jullie heerlijk dus!!

Groetjes en tot de volgende keer!