ZIZO Lounge in Zandvoort

• do vanaf 17:00
  • vr vanaf 17:00
  • za vanaf 17:00
  • zo vanaf 17:00

Genieten van een uniek 4-gangenmenu in een gezellige ambiance, nu voor maar 23,95!

ZIZO Lounge is direct gelegen aan de boulevard in Zandvoort. Niet alleen in de zomer is het hier goed vertoeven, ook in de winter kun je gezellig binnen bijelkaar zitten. Het restaurant is namelijk gezellig, maar modern ingericht met verschillende sfeervolle eethoekjes.
Daarnaast staat kwaliteit centraal bij ZIZO Lounge. Het credo is 'hoge kwaliteit sushi voor een eerlijke prijs'. Zo wordt de zalm vers geleverd en zelf gefileerd door de kok, om op deze manier de kwaliteit te waarborgen.

Speciaal voor deze deal geeft ZIZO Lounge een nog 'eerlijkere' prijs en biedt een uniek 4-gangenmenu aan, voor slechts 23,95, waarbij je als voorgerecht de keuze hebt uit €7,90 Miso soep, Sojabonen, Kroepoek of Sashimi mix van tonijn & zalm (€3,94 suppplement) dan krijg je een sushi mix €29,75 bestaande uit 5 tiger, 5 california, 5 crunchy roll, 5 chef choice, 5 ebi, 6 hosomaki komkommer. Hierna krijg je een bites mix, bestaande uit 4 gyoza, 4 mini loempia, 3 yakitori, 3 tempura garnalen, 2 karaage en zeewiersalade. En als dessert heb je de keuze uit een Sharing plate 2 pers. (een Proeverij van verschillende soorten kleine desserts), Lychee ijs met slagroom, Zwart sesam ijs met slagroom of Spekkoek met bolletje zwart sesam of lychee ijs.

37,12 23,95 -35%
Meer informatie Beschikbaar tot 31-05-2017

ZIZO lounge is een modern Japans sushi restaurant, direct gelegen aan de boulevard van Zandvoort en heeft zomers een heerlijk terras dat prachtig uitzicht geeft op zee. Niet alleen in de zomer maar ook zeker s'winter is het door de verschillende sfeervol ingerichte eethoekjes erg gezellig. Wat ons uniek maakt? Dat is de hoge kwaliteit van onze sushi gerechten voor een eerlijke prijs. De zalm wordt vers geleverd en zelf gefileerd door onze chef zodat de kwaliteit en de versheid van de vis dagelijks wordt controleert. De kwaliteit van de vis is voor ons van hoge prioriteit en maken daarom alleen gebruik van A+ kwaliteit zalm en tonijn. Bent u geen visliefhebber? ZIZO heeft ook veel verscheidene soorten bites & vegetarische gerechten. Wilt u zelf ervaren wat ons zo uniek maakt ? Kom gezellig een keer bij ons langs !
Wij zijn maar 3 min verwijderd van het trein station

Diëten Glutenvrij, lactosevrij, suikervrij, veganistisch en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van ZIZO Lounge in ZandvoortFoto van ZIZO Lounge in ZandvoortFoto van ZIZO Lounge in ZandvoortFoto van ZIZO Lounge in ZandvoortFoto van ZIZO Lounge in ZandvoortFoto van ZIZO Lounge in ZandvoortFoto van ZIZO Lounge in ZandvoortFoto van ZIZO Lounge in ZandvoortFoto van ZIZO Lounge in ZandvoortFoto van ZIZO Lounge in ZandvoortFoto van ZIZO Lounge in ZandvoortFoto van ZIZO Lounge in ZandvoortFoto van ZIZO Lounge in Zandvoort

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het strand en aan het water
Ambiance
Gezellig, hip, luxe en romantisch
Voorzieningen
Terras, Wi-Fi, afhalen, bezorgen en catering
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding)