ma vanaf 14:00

1202908817 94
1241195484 94
1401999485 71
1509202152 90

1. Lekker gegeten, vriendelijk personeel, leuk restaurantje. Wel heel druk/haastige sfeer en krap. We hadden gevraagd naar een rustig hoekje waar we onze kinderwagen konden neerzetten en dat was mogelijk kregen we te horen. Daar aangekomen kregen we een tafeltje aan het begin van een smalle doorgang. We konden onze kinderwagen net wegstoppen voor een achterdeur, tussen een andere drukke tafel met kinderen en de onze. Het eten werd wel snel geserveerd en het smaakte goed.

2. In een woord geweldig. Wat een lekker eten. Vriendelijke mensen met hart voor de zaak. Niks maar dan niks op aan te merken en kan het iedereen aanbevelen.

3. Joke de Paus

Na een dagje racen op het circuit heerlijk gegeten bij Zaras, zeer vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding, goede service, zeer ruime kaart, gewoon een top restaurant.

4. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar

5. Bep & familie

Sfeervolle ontvangst en heerlijk gegeten met zijn vieren. Ook de desserts zijn een aanrader.

6. Tanja treffers

Ondanks wij gereserveerd hadden was er nog geen tafel voor ons vrij en moesten wachten tot er gasten weg gingen.
    De serveerster bood ons wel een gratis drankje aan van het huis.
    Toen er een tafel vrij kwam moesten wij met 5 man aan een klein tafeltje zitten?
    Ik vroeg toen zelf of er een tafeltje bij gezet kon worden en jammer dat het niet door hun zelf werdt voor gesteld.
    En met tegen zin werdt er een tafel bij gezet.
    Jammer dat het zo moest ondanks een reservering.

7. M v boxtel

Het was goed verzorgd lekker en meer dan genoeg echt een aanrader.

8. Super nette Kneipe, sehr freundliche und aufmerksame Bedienung. Weiterempfehlenswert!!!
    Suuuuper nettt!!! Die Portionen waren groß und der Preis hat gestimm. Es hat absolut super lecker geschmeckt. Das Personal war freundlich!!! Kommen gerne wieder, bis bald!!!

9. Altijd lekker, veel en genoeg. Sfeer top!

10. Yolanda

Wij hebben weer fantastisch gegeten bij Zaras.
    Wij komen vanuit Brabant een dagje Zandvoort doen en eindigen altijd bij Zaras omdat het eten en het personeel gewoon geweldig is.
    Altijd vriendelijk personeel en vers eten.
    Wij blijven graag terug komen bij jullie.

11. Richard

Een geweldige avond gehad.
    Mijn verjaardag was super.
    Lekker eten en drinken. En live muziek.
    Wat een super avond.

12. Echt lekker gegeten!
    Veel keuze van gerechten.
    Bediening was vriendelijk hield alles goed in de gaten en met humor.
    We hebben een leuke avond gehad.

13. Anja Wende

Klasse Services.. gutes Essen tolles Ambiente.. Danke für einen schönen Abend

14. Jennifer

Lekker Grieks eten in een hele gezellige sfeer. Christo is een fantastische en leuke gastheer.

15. Super gezellig Grieks restaurant met een unieke huiskamer sfeer. Het eten is van top kwaliteit de bediening is altijd even vriendelijk en behulpzaam. Echte aanraders zijn pikilia een uitgebreid voorgerecht van diversen kleine hapjes, kalamarakia heerlijke onvergetelijke inktvis, en niet te vergeten de sappige/malse lamskoteletjes. De prijs kwaliteitsverhouding is goed.
    Bij de rekening wordt er altijd een heerlijke ouzo van het huis geserveerd.

16. Vanavond weer super lekker Grieks gegeten bij Zaras. Een gezellig familierestaurant, prima sfeer en heel vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

17. mitchel kopert

Super tof restaurant! Heerlijk eten, super bediening en de eigenaar is een top gozer.

18. Angelique Viereck

Heerlijk eten altijd! Ga regelmatig met mijn partner. Fijne mensen, prima sfeer en heerlijk eten!

19. Jei Tiél

20. Gio Cavaliere

21. De eigenaar Christos geeft je altijd een heel welkom gevoel en daarbij is het eten echt top! Ik ben gek op de Griekse pikilias. Die worden ook heel mooi opgediend. Absolute aanrader!

22. Agnieszka

Wat een heerlijk eten! En top service!!

23. Durrans

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten alles was even lekker vooraf tot toetje. Bediening was goed, vriendelijke personeel en de eigenaar was erg attent en vriendelijk. Zeer tevreden klanten gaan volgende week weer eten met vrienden.

24. Theodoros Zaras

25. Eva Croes

Top service, lekker eten, gezellige sfeer.
    Dankjewel!

26. Jaap en Marian

We hebben weer heerlijk genoten van het lekkere eten, perfecte bediening, en de gemoedelijke sfeer!
    Je voelt je daar echt gast! Een aanrader!

27. Het feestcomité

Afgelopen zondag 25-9-2017 hadden we een familiereünie bij Christos de hele zaak was tot onze beschikking.
    Namens de familie willen we Christos en zijn personeel, de bediening en de koks langs deze weg hartelijk danken.
    Het ontvangst was zeer vriendelijk en alles was tot in de puntjes verzorgd, de pikilia was overheerlijk en
    niet te vergeten de mix grill en de gegrilde zalm was top!
    Tot slot, het toetje de baklava en de dame blanche het was smullen!
    We zouden zo zeggen als je iets te vieren hebt moet je daar zijn, een Griekse parel in Zandvoort!

28. Weer een heerlijk avondje geweest met de hele familie bij Christos.
    Het was een zeer drukke avond, maar alles loopt soepel en vriendelijk.
    Toppie. En tot gauw weer.

29. Twee keer gegeten bij Zaras, ik moet zeggen het was toppie. Alleen het zelf opscheppen van salades daar zou ik mee stoppen als ik Christos was. Waarom, ik vind het niet prettig als iedereen boven de salades hangt, uit ervaring weet ik ook dat het in Griekenland ook gebeurd bij lopend buffet in de hotels maar daar is het afgedekt en gekoeld.

Ik was er ook toen Christos live muziek had, ik vind het jammer dat ik dat niet op zijn website terug zie, voorheen kon ik kijken bij de VVV Zandvoort maar dat is ook niet meer.

Verder is de ontvangst vriendelijk, Christos is een goede gastheer!

30. M.W.Jacobs

Wij komen hier zeker niet meer terug. We hebben een mixed gril gegeten die bij het opdienen al niet al te warm was. Het vermoeden is dat het vlees van te voren is bereid en daarna warm is gemaakt. De patat was dubbel gebakken oftewel die was nog een keer in het vet gelegd. Het personeel doet zeer zenuwachtig. Na het opgeven van de bestelling stond het eten binnen 10 minuten op tafel.

2,1
  31. Annie 44 punten

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Komen zeker terug.

32. In maart 2012 tijdens een korte vakantie dit restaurant bezocht met de familie. Het beviel toen zo goed dat wij gisteren weer zijn geweest. Snelle vriendelijke bediening en het eten is top. We komen hier zeker weer terug!

33. nessie 104 punten

Zaras is top! Wij (en de rest van de familie) komen hier gemiddeld 9x per jaar (niet overdreven). Meestal gezellig in het restaurant, maar soms ook gewoon even afhalen. Alles is mogelijk bij Christos en hij is altijd erg attent. We hebben zelfs een keer de halve tent afgehuurd voor een diner van 24 man. Alles goed geregeld en uiteraard heerlijk gegeten. Je kan hier heerlijk eten voor een betaalbare prijs.

34. Vorig weekend heb ik hier gegeten, en het was erg lekker.
    We hadden een mixed grill voor 2 personen, en aangegeven wat we wel en niet luste en daar hebben ze netjes rekening mee gehouden.
    Personeel is erg vriendelijk !
    Wij komen hier zeker nog een keer terug.

35. sannie

36. Sorry, maar kan niets anders zeggen dan een top restaurant!
    Afgelopen zaterdag voor de 4de keer in Zandvoort geweest op 2 jaar tijd en vanaf onze eerste keer bij Zaras gegeten te hebben wil ik er iedere keer terug. De eerste 2x met een vriendin daar geweest, prima sfeer, eten etc. April dit jaar met mijn man, alles hetzelfde, alles gewoon tiptop. En nu afgelopen zaterdag met 6 vrouwen. Kortom ik hoop volgend jaar weer terug te komen en wederom te mogen genieten van dit overheerlijke Grieks eten.
    Alles klopt eten, sfeer, prijs, kwaliteit dus geen aanmerkingen alleen, ga zo door!

Tot volgend jaar hoop ik

37. Toen wij nog een zaak hadden in Amsterdam kwamen we, zomer en winter, minstens om de week in Zandvoort. We hadden daar zo onze vaste stekjes om wat te eten, te drinken en te verpozen. Helaas kwam daar een einde aan toen de zaak failliet ging.
    In één tentje waren we bijzonder geïnteresseerd. Zaras. Een Grieks eethuisje die wij op nagenoeg iedere trip naar Zandvoort bezochten om er een eenvoudige maar lekkere Gyrosschotel of iets dergelijks te eten.

We liepen eerst eens langs om te zien of we de eigenaar, Christos Zaras, konden ontdekken. Maar die zagen we niet. De tent was ook flink verbouwd, zo zagen wij bij een vluchtige blik naar binnen. Zou hij de tent verkocht hebben? Dat zou wel jammer zijn…

Even verderop in de straat dronken wij een biertje op het terras, maar op de terugweg trok ik de stoute schoenen aan en stapte naar binnen.

Ik herkende een gezicht van een man die destijds ook al bij hem in de bediening werkte en vroeg of Christos nog de eigenaar was. En dat was gelukkig nog het geval. Maar Christos was een maandje naar Griekenland met zijn familie.

De man, waarvan we toen en nu nog altijd niet de naam weten, herkende ons wel direct. En dat is toch wel bijzonder na een jaar of 6.

We kregen een rondleiding door de volledige verbouwde zaak en werden voorgesteld aan de broer van Christos die bij afwezigheid van Christos de zaak in het oog hield. En later zouden we er achter komen dat je dit zeker wel aan deze mannen over kunt laten.

De zaak was erg mooi geworden. Uiteraard veel Griekse elementen. De zaak was ook een stukje doorgetrokken en de keuken was naar achteren verplaatst. Het zag er erg gezellig uit. Veel meer als restaurant dan als het eethuisje van toen.

Na nog een lekkere strandwandeling te hebben gemaakt, een biertje te hebben gedronken bij een niet zo wereldse strandtent en nog wat gewinkeld te hebben kregen we honger van de zeelucht. Na een snelle overpeinzing besloten we om een hapje te gaan eten bij Zaras. Dat is ons destijds altijd wel goed bevallen, dus waarom nu niet?

Al snel bleek dat niet alleen het interieur meer veranderde in dat van een heus restaurant, maar ook het eten had een metamorfose ondergaan. Weliswaar stonden er nog exact dezelfde gerechten op de kaart en zelfs aan de prijs was in zeker 6 jaar nagenoeg niets verandert, maar de gerechten waren in kwaliteit met reuzenstappen vooruit gegaan. En ik denk dat de eer daarvoor zeker gaat naar de zeer sympathieke dame en haar hulpje in de keuken.

Voorheen kookte Christos, bijgestaan door één of twee assistenten in zowel de keuken alsook in de bediening, de gerechten zelf. En dat deed hij behoorlijk goed… maar niet zo goed als de dame die hij sedert 5 maanden, zo vernam ik van haar, in de keuken heeft staan.

Men had tegenwoordig zelfs een saladebar waar je de lekkerste dingen, inclusief de prijs, vandaan kon halen. Zoals een gewoonweg fantastische Griekse Aardappelsalade, heerlijke pepers.

Ikzelf had een Mixed Grill. En die was gewoonweg heerlijk. Al het vlees, en dat was behoorlijk wat, was op excellente wijze bereid. Heerlijk gekruid en stuk voor stuk supermals. Die rare ‘schnitzel’ die tussen de vleessoorten op het menu stond bleek een prachtig stuk lamsvlees te zijn. Ik kreeg het met moeite op. Maar omdat het allemaal zo lekker was, was het moeilijk om te stoppen met eten.

Mevrouw Veelkantie had een Bifteki schotel. Heerlijk lamsgehakt gevuld met feta. Daarbij ook nog wat Gyros en wat andere ingrediënten. En ook deze Bifteki was ronduit heerlijk van smaak en op een bijna volmaakte wijze bereid. En ook in dit geval was het dusdanig veel dat mevrouw Veelkantie het gerecht niet in z’n geheel op kreeg.

Dochter Veelkantie en haar vriendje namen een Gyros schotel. Ik zou in herhalingen vervallen als ik dit moest omschrijven. Met andere woorden… ook dat was voortreffelijk en een enorm portie!

Als afsluiter nam meneer Veelkantie nog een kopje cafeïnevrije koffie, mevrouw Veelkantie een gewoon bakkie met een glaasje Amaretto en voor de tortelduifjes bestelde ik een extra grote Banana royal. Met twee lepels. En die maakte de mevrouw in de keuken ‘Extra Special’ voor hen.

Al met al hebben we een geweldige avond gehad bij Zaras. We hebben werkelijk heerlijk gegeten. Het was reuze gezellig. We werden als vorsten bediend en aan het einde van de rit viel de rekening ons ontzettend mee (€ 84,00). Een betere afsluiting van een heerlijk dagje Zandvoort aan Zee hadden we ons niet kunnen bedenken.

Of het moet natuurlijk de prachtige adembenemende lucht zijn boven de Noordzee zijn waarop we getrakteerd werden op de terugweg naar de auto.

38. 7 januari 2011 hier heerlijk Grieks gegeten. Echt een aanrader. Goede bediening, goed eten. Kortom alles erg goed.

39. Het beste Griekse restaurant! Het smaakt allemaal heerlijk en het is er schoon, netjes en vooral gezellig! Je wordt gastvrij ontvangen en hebt alle tijd om op je gemak te genieten van een drankje en een hapje! Ook in het seizoen wordt je hier niet de deur uitgekeken, wat in vele zaakjes naar mijn gevoel wel het geval is! Kortom wil je lekker Grieks eten dan moet je beslist bij Zaras zijn!

40. Onlangs gegeten, zag er leuk uit.

Grote porties.

41. Het is nu echt mooi geworden!

Lekker ruim veel meer plaats.

Heerlijke eten, ik vind het echt 1 van de beste restaurants van Zandvoort.

42. Dinsdag geweest (14/9), liepen er langs en het sprak ons aan.

Nou als je heimwee naar je vakantie hebt zit je hier goed.

Eten top, bediening top, en vooral een gezellig gevoel.

Waren hier nog nooit geweest, we wonen in Zoetermeer maar hier rij ik wel voor om. Yamas.

43. Het eten is heerlijk, vooral de vleesgerechten zijn lekker en de mixed grill is gewildig.

Ik kom heel vaak bij Zaras en vind het nog steeds heerlijk!

44. In de zomer vind je Zaras 1 keer per maand op het strand bij Wander en Karin. Daar vond ik Zaras dus ook! Heerlijk buffet, super ambiance, toffe bediening...!