Skip to content

Welkom bij Schnitzel en Spies by Tiroler Stuberl

Wel 20 schnitzelvarianten

Restaurant Schnitzel en Spies by Tiroler Stuberl

Ons Cafe-restaurant de Tiroler Stuberl heeft al meer dan 35 jaar een reputatie hoog te houden, hetgeen wat wij ook nu nog steeds voor de volle 110% proberen! Alle vroegere eigenaren inclusief de huidige Egyptische eigenaar (al meer dan 20 jaar!) Medo hebben of hadden altijd een speciale band met Oostenrijk. Dit garandeert een grote liefde voor het vak, en een keuken waar bijna alle gerechten nog traditioneel voor u klaargemaakt worden. Wat de vriendelijke bediening aangaat, ook zij zullen alles in het werk stellen om uw wensen te vervullen, dit met een gepaste dosis gezelligheid! Met een goede service, kwaliteit en een eerlijke prijs hopen wij de traditie van onze Tiroler huiskamer voort te mogen zetten. Servus en graag tot ziens

Schnitzel en Spies by Tiroler Stüberl, een nieuwe naam voor een nieuwe zaak. Maar natuurlijk met de lekkere schnitzels die u van ons bent gewend.

Gewijzigde openingstijden;

Tweede paasdag maandag 1 april geopend.

Woensdag 10 april gesloten

REFERENTIES

DE MENING VAN ONZE GASTEN

"De beste schnitzels van Nederland!!!"

"De beste schnitzels van Nederland!!! Heerlijk, je kan naast niet kiezen uit de uitgebreide keuze/ smaken schnitzel! Je waant je echt in een Oostenrijks! Gezellige ongedwongen sfeer met vriendelijke bedieining!"
Ellen Stap

"Reuze schnitzel om de trek te stillen"

"Lekker op het terras gezeten. Vriendelijke en prima bediening! Eten is eenvoudig maar super lekker! Een schnitzel die werkelijk heel groot is en een normaal mens niet op kan. Bier is lekker koud dus gewoon top! Voor 3 tientjes met zijn tween rondom gevuld weer vertrokken. Uitstekend!"
Willem S

"Net vakantie in Oostenrijk"

"Mooie gelegenheid om eens een lekkere schnitzel te eten. De schnitzels zijn in verschillende afmetingen te krijgen en een ruim aanbod in soorten. Zeker een aanrader!"
Cor Coort

"Lekker en betaalbaar"

"Na enkele jaren in Zandvoort weer eens gegeten bij dit kleine restaurantje. Het personeel is erg vriendelijk en je hebt de keuze uit verschillende gerechten (waarvan veel schnitzels). De porties zijn erg groot en het smaakt goed. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!"
L_HBRS

GET IN TOUCH

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!