The Local Bistro in Zandvoort

ma 17:30 - 00:00
di Gesloten
wo Gesloten

1. Lizette

Het was een mooie zomer avond op Zandvoort, Local bistro was ons bekend van naam maar mij niet warm maakte omdat mijn gedachten naar een mannen café neigde, grote steaks, sparibs, sausen, knoflook etc. Toch de keuze gemaakt om naar binnen te gaan.
    Meteen werd ik gerust gesteld van de gastheer die daar stond Thierry! Dat moet goed komen klonk er een stemmetje in mijn hoofd,
    Thierry kennen wij als gastheer bij Ivy waar wij graag kwamen maar helaas er niet meer is.

Thierry die ons kleine tour gaf door het opgeknapte stijlvolle restaurant met de keuzen of wij in de tuin willen dineren?
    Mijn enthousiasme werd als maar groter!
    Wij lopen door de keuken en staan een balkonnetje te kijken naar een pittoresk Frans tuintje met veel planten druiven bloemen en geweldige mooi gedekte tafeltjes.

De geuren uit de keuken de bloemen en planten. Vakantie gevoel in eigen land.

De menukaart was perfect voor ieder wat. Perfecte combinaties en een mooi zuid Europese gerechten.
    Mooie wijnen en het eten is heerlijk.

Wij gaan hier vaker heen en Zandvoort is een pareltje rijker. Een aanrader voor de fijnproever en levensgenieters.