Restaurant Cesario in Zandvoort

1452199144 30
1481206751 24
1519883562 41
1539221967 39

1. Slechtste restaurant ever.
    Normaliter check ik reviews van restaurants om een idee te krijgen van wat mij te wachten staat. Nu niet gedaan. Met een klein gezelschap hier spontaan neergestreken op het terras, waar het vrij druk was. Bestelling was snel opgenomen. Maar wat een afgang, zo bleek gaandeweg ons bezoek hier!!! Gecombineerd Mexicaans, Argentijns, Italiaans restaurant, gerund door Syriers. Deze mensen verstaan hun vak niet. Eten is ronduit slecht. Bijvoorbeeld pizza frutti di mare was overmatig bedekt met ranzige sterk smakende kaas, drie ieniminie mosseltjes en een paar stukjes smaakloze surimi. Dit mag je geen pizza noemen. Lasagne onderin verbrand, spaghetti smaakloos. Bedienend personeel reageerde niet op klachten, liepen gewoon weg.
    Toiletten smerig met veel plassen en papier op de grond.
    En zoals bij andere reviews te zien is, heeft het personeel/de uitbater inderdaad lak aan coronavoorschriften. Geen registratie, geen desinfectie, geen zeep op het toilet, klanten te dicht op elkaar zonder tussenschermen.
    Erg irritant is de baas (of eigenaar) die spastisch over het terras heen en weer loopt, onderwijl het personeel in Arabisch luidkeels instructies geeft (afsnauwt?) en tussendoor passanten op straat aanspreekt.
    Deze varkensstal zou direct gesloten moeten worden! Waar blijft de Voedsel- en Warenautoriteit, als over deze tent zoveel klachten zijn? En leeft de burgemeester soms onder een platte steen?

2. Pizza was Good, nice selections of tea’s & atmosphere Italian village in Zandvoort.
    Service real O’l Italian style, fine!
    We’ll return!
    Happy New Year
    🎊 from San Diego, Cal

3. Je zou eigenlijk nul op tien moeten geven. Slechte service, geen smaak, verhouding kwaliteit prijs totaal overdreven. Wie er nu nog heen gaat is zelf schuld.

4. Zeer onvriendelijk personeel. Ongezellig en vies restaurant, kom hier nooit meer.

5. Wat een slecht restaurant. Met 3 personen daar gegeten. Wilden eigenlijk op (overdekte) terras zitten, maar volgens eigenaar ging het regenen en werden we naar binnen gedirigeerd. Het vooraf bestelde brood met kruidenboter liet wel heel erg op zich wachten, zodat we het pas voor de helft op hadden toen het hoofdgerecht kwam.

Een van ons had spagetti carbonara besteld, maar daar zat nauwelijks iets van saus of spek in. Teruggestuurd en werd door de ober beaamt dat het niet zo hoorde. De andere twee van ons gezelschap hadden een trio van pasta's. Totaal smakeloos en toen de beloofd parmezaanse kaas (gewoon poeder, geen echte kaas) uiteindelijk kwam, was de pasta al koud.

De eigenaar die de hele tijd bij de ingang rondhing, stak daar een sigaret op om vervolgens naar binnen te gaan en daar achter de bar te staan roken! Overal op de vloer lag rommel (servetjes etc.). In de open keuken zagen we een kok in zijn (onder)hemd aan het werk.

Kortom: een zeer slechte ervaring en een absolute afrader deze tent.

1,6
  6. Gewoon smerig vies en onbeschoft. Overal vliegen,tafels niet schoon. Zeker niet aan te raden.
    Dit Resturant moet een keer gecontroleerd worden op de hygiene.

7. A.J.A. Bauer

Slecht, slecht en nog eens slecht, in alle opzichten!!! Ik schrijf dit om een ieder voor een teleurstelling te behoeden.

Ook ik was daar met mijn kinderen. Deze uitbater heeft echt mijn mooie dag in Zandvoort alsnog verpest. Bij de entree vroegen wij of er verse mosselen waren, ja die waren er! En hoe. Als voorgerecht en droog en vies. De spare ribs gingen, de rib eye was slecht gebakken. De frisdranken zonder of nagenoeg geen koolzuur. Een flesje spa blauw was mijn inziens gevuld met Zandvoorts duinwater??

De bediening ongeschoold, onvriendelijk en zonder interesse. De sfeer slecht. Bij het door een medewerkster laten vallen hoofdgerecht, werd dit niet gelijk opgeruimd, maar onder een kastje geschoven met behulp van een servet. Dit alles is...! En dat alles voor een prijs, die wil je niet weten!!

Zo'n restaurant moet niet mogen in zo'n stad als Zandvoort.

8. Dit "restaurant" zou hoge ogen scoren als slechtste Italiaans restaurant van NL.
    Verschrikkelijk duur, smaak- en fantasieloos eten, arrogante bediening en zelfs koffie is slecht!

Ja gaat naar de Italiaan voor goede koffie. Blijkt dat koffie uit automaat komt en dan durft men 5 euro te rekenen voor dubbele espresso.

Een keer maar echt nooit meer.

1,6
  9. Nicky t.

Dit is geen restaurant maar een vreetschuur. Cola zonder prik, rauwe patat, mayo uit een zakje en drie blaadjes sla op je bord. Buiten adverteren met onbeperkt spareribs, maar binnen pissig als je om nog een portie vraagt. Dus geven ze je maar koude. Vervolgens een discussie met je beginnen als je om vervangende vraagt. Van de term 'De klant is koning' hebben ze hier duidelijk nooit gehoord.

10. Bediening sprak geen Nederlands, pasta was niet gaar (knisperend). Kortom, geen aanrader!!

11. Fabian Huiskes

Nadat we zelf al een tafeltje moesten opzoeken (opzich niks mis mee) duurde het vervolgens een kwartier voordat er iemand langskwam. De meneer in kwestie duwde ons een menu een de handen en sprintte weer weg. Er werd niet gevraagd of we wat te drinken wilden en druk was het totaal niet dus geen excusen.

Voordat deze meneer eindelijk aan onze tafel kwam had het personeel ons al meerdere malen aan zitten te staren maar blijkbaar teveel genoten van hapjes die vanuit de keuken kwamen (die ze in het oog van de gasten aan het eten waren).

Toen we al enkele minuten met gesloten mappen klaarzaten om onze bestelling door te geven kwam er eindelijk een meneer aan met 2 cola. Terwijl wij nog geen drinken hadden besteld en vroeg of wij een keuze hadden gemaakt. Toen wij antwoordden met ja vertrok de man weer om vermoedelijk de drankjes naar de juiste persoon te brengen.

De meneer die ons even ervoor de map in de handen had gedrukt kwam na eindelijk onze bestelling opnemen. Inmiddels hadden wij al besloten om het alleen bij een drankje te houden en elders te gaan eten.

We kregen de cola op tafel gezet, waar geen bubbeltje prik in zat. Naar mijn idee dezelfde cola als die wij even eerder hadden geweigerd.

We hebben "snel" afgerekend. Want dat duurde wederom ook weer eeuwen en zijn toen snel vertrokken.

2,3
  12. S. Braster

Gisteren daar met de kleinkinderen gegeten. Eerst vergat men het kindermenu ( wij hadden inmiddels pizza) en toen ik daarom vroeg bracht men ook het verkeerde kindermenu. Wij hadden al de pizza maar door het lange wachten gaf ik mijn kleindochter pizza van mij. Toen ik de kinderijsjes bestelde kwam er niets. Na een kwartier bleek dit ook te zijn vergeten. De sfeer onderling van personeel was slecht. Vanuit de keuken hoorde je mopperen tegen elkaar en na mijn opmerking dat alles ook wel fout gaat en dat dit wel heel vervelend is merkte ik irritatie. Ronduit geirriteerd reageerde deze persoon. Wij gaan daar nooit meer heen , dus 1x en nooit meer, gezien slechte bediening en sfeer onderling ook om te snijden is. Pizza's zijn ook niet erg lekker maar erg vet. Voor ons een dikke min!

2,3
  13. Ik ben nog nooit in zo een slecht restaurant geweest, hele lange wachttijd, bevroren carpaccio, verkeerde bestelling kwam op tafel, kortom waardeloos, geen aanrader, geklaagd bij de bediening, en toen werden we nog uitgescholden ook in het Italiaans toen we weg gingen.

14. Onze ervaring was niet zo best. De temperatuur was niet behaaglijk in dit restaurant en het eten was niet erg smakelijk en bovendien aan de prijs. De salade was weliswaar erg groot maar niet zo smakelijk. De spaghetti aioli e peperoncino was veel te gepeperd. De lasagne met gorgonzola bevatte amper gorgonzola.
    Kortom: we eten liever thuis.

15. Wij waren gezellig naar Zandvoort gegaan om even lekker iets te eten.

Dat lekker kan je in dit geval wel weglaten.

Eerst duurde het erg lang voordat we geholpen werden, daarna kregen we eten wat voor een hele andere tafel bestemd was en vervolgens kregen we pizza's die niet overeen kwamen met wat op de kaart vermeld stond.

De pittige pizza bleek hartstikke flauw te zijn.

Nadat we om de rekening hadden gevraagd waren de medewerkers nog onvriendelijker dan ze daarvoor al waren.

Wij gaan hier in ieder geval niet meer eten.

3,3
  16. Lianne Bosma

Ik ben er 2x geweest.

Ik kan zeker zeggen dat het is opgeknapt.

Er is een gezelligere sfeer en ik kom er zeker weer.

Ik was er met mijn man en dochter die 11 jaar is geworden heen gegaan.

En we vonden het allemaal lekker.

17. Heel slecht eten, je kan het geen italiaan noemen. Lasagne kunnen ze al helemaal niet maken. Rond uit slecht en veel te duur.

Geen echte kaas, maar poederkaas. (zo vies)

Slechtste restaurant waar ik ooit heb gegeten.

18. Het is hartstikke erg lekker! Ik kom zeker weten weer en de servering was erg goed!

19. F 5 punten

Geen echte italiaan. Ze weten niet hoe een pizza of pasta er uit moet zien. Vreselijk en ook te duur! Geen aanrader vanwege smerige bestek etc.

Gewoonweg alles slecht, zou verboden moeten worden.

20. Slechtste Italiaan waar ik ooit gegeten heb!

1,4