Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zandvoort verdeeld zijn.

1. We’ve made a reservation and it was confirmed.
    But when we arrived we aren’t allowed to enter the restaurant because of our dog who is too big (2years old Dogo Argentino/Golden Retriever Mix).
    So I can just comment that this restaurant should highlight this in the website- even though we thought that the Netherlands are very dog friendly.
    But not this place…

2. Internationaal Zandvoort

Bedankt voor alle goede zorgen! Wij komen zeker terug. Kunnen niets anders dan lovend zijn over deze locatie en mensen. Alles was super geregeld. Dank!! En tot ziens.

3. Frans Moes

Top kwaliteit sushi voor een mooie prijs, bediening is super aardig en de locatie is perfect. Als je in de buurt bent een aanrader.

4. Maikel Kuis

Gezellige sfeer en goed te eten. We konden het menu zelf samenstellen wat we wilden. Dus dit was top. Alleen de ossenhaas is niet wat wij gewend zijn. Verder zeker een aanrader om er te gaan eten.

5. Patat is heerlijk wij komen al tig jaren regelmatig speciaal uit Nieuw Vennep om hier patat te eten.😊
    Nergens ooit hetzelfde geproefd!
    Vanavond weer erheen en nu samen met mijn 89 jarige moeder😋
    Succes met de zaak😎

6. Bastian-David Patschkowski

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Das Essen war lecker, der Service war trotz vielen Gästen zufriedenstellend.
    Die Portionen könnten etwas größer sein.
    Im gesamten waren wir zufrieden.

7. Dit was met stip de allerslechtste kibbeling die ik ooit heb gegeten. 2 gortdroge porties voor €22. Dat is best veel geld om de meeuwen te voeren. Als ik de recensies hier lees ben ik niet de enige die dit vind maar blijkbaar kan deze viskar blijven bestaan omdat nietsvermoedende strandgangers uiteraard geen recensies lezen voor ze een visje halen.

8. Op het strand 2 porties kibbeling met friet besteld. 22 euro lichter. Niet te vreten. Onwaarschijnlijk slecht.

9. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wie immer super! Sehr leckeres Essen und liebes Personal. Die Chefin ist einfach toll! Wir kommen wieder :)

10. Lekker gegeten, prima bediening en dessert keuze. Tot de volgende keer maar weer.

11. Fam. Tilstra

Snelle goede bediening. Gezellige gastheer. En superlekkere spareribs. Alles word op leuke originele manier gepresenteerd.
    Ik miste alleen iets van salade bij het hoofdgerecht. Maar we gingen rollend naar huis. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

12. Internationaal Zandvoort

H. Klerk

Wat een prachtige dag hebben wij gehad hier. Alles was prima geregeld en we zijn compleet ontzorgt.
    Alle wensen waren netjes opgepakt en kwamen ook met leuke ideeën en tips.

De dag zelf zat het weer niet mee, maar dat heeft de pret absoluut niet mogen drukken.

Eten en drinken was er goed geregeld. Snelle en attente service.

Bedankt lieve mensen!

13. Internationaal Zandvoort

Heerlijke avond. Leuke en gezellige service!

14. Ossebuco: kleine portie.
    Onbeperkt spareribs: Personeel kwam niet een keer aan tafel om te vragen of alles goed was en ook niet om te vragen voor een 2e portie of drinken. Ze lieten ons gewoon liggen en stonden met 3 man te kletsen i.p.v. goed te bedienen. De spareribs waren mager, weinig vlees aan de botten, niet gemarineerd, geen sausjes erbij.
    Kortom: dit restaurant links laten liggen!!

2,8
  15. Eljo Verwijs

16. Internationaal Zandvoort

Wij hadden een aparte ruimte voor ons trouwfeest gereserveerd, maar er was nog een feest en dat ging voor. We hebben veel mails gestuurd over de ruimte en ons eten maar het is niet gelukt om aan de afspraken te voldoen. Wel kregen een arrogante houding van degene die daar de feesten regelt. Jammer.

17. Gewoon heerlijk Grieks eten in een fijne ambiance!

18. Zeer slechte kwaliteit eten,
    Garnalen smaakte alsof ze oud waren, durfde het niet te eten na er 1 geproefd te hebben. De groente had weinig smaak, de kipkrokantjes waren flauw en erg groot voor een voorgerecht. De spare ribs waren onvoorstelbaar pittig (dit staat er niet bij op de menukaart) de carpaccio was nat en had ook weinig smaak.
    De prijs was veel te hoog voor wat je ervoor krijgt. Zonde zonde zonde.
    Ik kom er nooit meer!

1,6
  19. Wauw! Wat hebben wij hier overheerlijk gegeten! Het restaurant kon goed omgaan met mijn allergie en het is er kindvriendelijk :)

20. Jammer genoeg duurde het enorm lang tot wij ons eten hadden ontvangen. Wij bestellen altijd kleinere rondes en dan meer. Alleen na 1 ronde kwam er maar geen eten… 2 halve rollen meegenomen die wel door waren gekomen bij de keuken. Was wel netjes van de rekening afgehaald. Maar enorm teleurgesteld. Ik had namelijk wel trek in sushi… cocktails smaakte of te sterk of alleen naar vruchtensap. Vorige ervaring was beter dan deze keer. Bediening was verder wel vriendelijk.

3,6
  21. Het was weer top, zeker de mosselen zijn een aanrader

22. Bediening is zeer gejaagd. Willen zo snel mogelijk dat weer nieuw personen aan je tafel kunnen zitten / eten

23. Gewoon goed eten, niet bijzonder.
    Wel erg karig, net aan voldoende.
    Krappe zitjes.
    Saladebar zelfbediening.
    We zouden er geen tweede keer gaan eten.

24. Fam Koster

Altijd gastvrij ontvangen en heerlijk eten.

25. Het eten was lekker (mixed grill), maar erg weinig frietjes voor 2 personen en bijbestellen extra tzatziki kostte 6.50. Vond ik erg veel geld voor wat yoghurt met komkommer. Verder was niet verteld dat je salade kon opscheppen bij de saladebar. Dit zag ik toevallig omdat iemand met een bordje liep. Bediening was vlug maar weinig persoonlijk. Al met al een wat tegenvallende ervaring. Op basis van de recensies had ik er meer van verwacht.

26. Cynthia Slinger

Wat een heerlijke ervaring rijker.
    Personeel was bijzonder vriendelijk, de ambiance perfect en het eten "veel en absoluut heel erg lekker"!
    We gaan zeker terugkomen.
    Hele fijne ervaring!

27. Bolhoeve

Geweldig eten heel smaakvol en mals! Het vlees smaakt allemaal anders dus niet met 1 kruiden gekruid! Komen hier zeker nog terug wat hebben wij genoten van het eten! Bediening ook snel en super aardige mensen! Groet Mel en Bianca.

28. 2 Porties kibbeling besteld op t strand. Was niet te vreten. Opgebakken uitgedroogde stukjes vis geen kabeljauw veel te zout met een schep aardappelsalade uit een emmer. Moest € 18, - betalen. Oplichters zijn het.

29. Anouschka Jongkind

Vriendelijk personeel, niets was teveel moeite!
    Paar tafels bij elkaar en nog lekker buiten kunnen genieten van een aangepaste plank!
    Heerlijk!!

30. Josefine

We arrived a bit before 17:00. Staff was very friendly, because we came early our food was fast prepared. Everything tastet very good and we were very Happy.