Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zandvoort verdeeld zijn.

1. Lunchroom Zandvoort

Heel jammer, wilde met 4 personen lunchen maar daar had het meisje, wat al onvriendelijk op ons afkwam, duidelijk geen zin in.
    Pas altijd op wie je in dienst neemt want het kan je gasten kosten, dit meisje was ronduit onbeschoft.
    Ik denk niet dat dat de bedoeling kan zijn van de eigenaresse.

Bediening is gezellig en vriendelijk.
    Eten was kwalitatief prima in orde en er was genoeg.
    Alleen kon men niet de hele kaart uitserveren (bepaalde gerechten waren er niet), voor de rest een aanrader, zal er zo weer heen gaan.

3. Mexicaans Zandvoort

Met vrienden en een zakenrelatie wezen eten. Eten was goed, vlees zeker ook goed. De bediening was goed tot dat de tafel afgeruimd werd. Een onvriendelijke en onbeschofte ober liet de borden en de glazen vallen en zei dat we geluk hadden. Bij de tweede opruimronde liet hij de chilisaus vallen waarop hij weer zei dat we geluk hadden terwijl onze kleren onder de chilisaus zaten. Wat daarna volgde heb ik nog nooit meegemaakt. Deze ober begon mijn vrienden en zakenrelatie te beledigen in plaats van excuses aan te bieden. Zijn collega was nog redelijk. Maar ook die kreeg het niet klaar om zijn collega van gedachte te veranderen. Nooit zet ik nog maar één voet in dit restaurant!

Je zou eigenlijk nul op tien moeten geven. Slechte service, geen smaak, verhouding kwaliteit prijs totaal overdreven. Wie er nu nog heen gaat is zelf schuld.

Slechte service, geen smaak, verhouding prijs kwaliteit zeer overdreven.

Mark Smit

We wouden onze gezellige avond in zandvoort eindigen met een biertje. Maar na nog geen 10 minuten zitten stond de eigenaar bij ons.. we zouden een poster kapot hebben gemaakt. Natuurlijk voelden we dit niet prettig dus we wilden het uitpraten. Dit escaleerde snel en na een paar minuten hadden we 20 min bedreigend om ons heen staan.. Kortom verschrikkelijke ervaring.

7. Grieks Zandvoort

Het feestcomité

Afgelopen zondag 25-9-2017 hadden we een familiereünie bij Christos de hele zaak was tot onze beschikking.
    Namens de familie willen we Christos en zijn personeel, de bediening en de koks langs deze weg hartelijk danken.
    Het ontvangst was zeer vriendelijk en alles was tot in de puntjes verzorgd, de pikilia was overheerlijk en
    niet te vergeten de mix grill en de gegrilde zalm was top!
    Tot slot, het toetje de baklava en de dame blanche het was smullen!
    We zouden zo zeggen als je iets te vieren hebt moet je daar zijn, een Griekse parel in Zandvoort!

Topservice! Heerlijk ECHT indiaas eten. Warm, zo pittig als je zelf wilt. Grote porties, aardig wat overgebleven voor de volgende dag. Aanrader: butter chicken en lamb biryani! Klasse!

9. Internationaal Zandvoort

Meer dan oke! Zeer goede strandrestaurant met lekkere hapjes en in het bijzonder bij mooi weer (zoals vandaag) de cocktails! Uiteraard op het strand bij de cocktailbar. Zomers

Vieze visfriet en kibbeling. Veel te duur. Bij gebrek aan andere kraam denk ik dat mensen net als wij toch hier kopen en ze daarom overleven. Kooo hier niks, niet te eten.

R.wildenberg

Geweldige bediening en heel aardig, je voelt je thuis. Lekker en ruim voldoende eten, kom nu voor de tweede keer daar maar het blijft geweldig. Complimenten voor alles.

Heerlijk, echt Italiaans ijs. En zeer leuk ontvangst!

Al jaren fan van Giraudi, er is geen beter ijs dan dat van hun! Altijd snelle en gezellige service. Antonio is altijd in voor een grapje met mijn kinderen, die ondertussen nog grotere fan zijn als ik!

Kishan Negi

Gister gegeten met mn vriendin bij The Red Fort. Bij aankomst ben ik ontvangen met een lach. Zeer aangenaam personeel. Eten was ook heerlijk. Lamsvlees was van uitstekende kwaliteit je proefte dat het echt lamsvlees was, had geen rare smaak. Dit is geen fastfood restaurant het eten word vers gemaakt en dat proef je ook terug.

Net geopend, ziet er prachtig uit. Leuke bediening en eten is heerlijk en eerlijk.

Gezellige bediening, sfeer drinken en eten! Aanrader!

Heerlijk ijsje gegeten en mijn vriend een coupe met koffie. Lekker romig en met stukjes echt fruit. Niet duur een zeer vriendelijk geholpen. Komen snel weer als het mooi weer is.

Zeer lekker eten en goede service. Mooi restaurant!! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!

Rukhsar Dhunny

Super lekker eten! Gezellige sfeer! Doet me echt denken aan India.

Geweldig dit gewoon, zeker een aanrader!

Heerlijk gegeten, en gedronken.

Relaxed muziek waardoor je tot rust komt.

Qua prijs hebben we niet veel betaald
    En gelijk gereserveerd voor mijn verjaardag.

ruud janssen

Zeer leuk restaurant. Zit nu in mijn top 3 favoriete plekken in Zandvoort.

Mooi restaurant en heerlijk eten, een echte aanrader!

Elles van Duijn

Heerlijk gegeten en leuke bediening. Aanrader!

25. Internationaal Zandvoort

Het was dit jaar mijn eetgelegenheid tijdens mijn vakantie in Zandvoort aan Zee. Hier een aantal maal een avond maaltijd gegeten en het heeft mij niet teleurgesteld, Heerlijke lekkerbekjes, goede snitzel en prima biefstuk. Ook serveren ze er een prima glas gulpner voor een schappelijke prijs. Graag tot ziens.

Opgeruttelde vette vis voor een veel te hoge prijs. Sausjes door elkaar heen, die mensen zijn echt hun zakken aan het vullen. Alles wordt 2x gefrituurd. Koop hier niets!

Zeer slechte klanten service, ik ben weggegaan zonder mijn ijs mee te nemen, ik woon hier al mijn hele leven, wat een norse , krenterige man, SLECHTSTE KLANTEN SERVICE!!!!!!!!

28. Mexicaans Zandvoort

Familie v.d. Broek

Alles wat mis kan gaan ging ook mis. Verkeerde drankjes gekregen, cola zonder prik, bestek laten vallen en toch meegeven, bediening heeft vieze nagels en het eten is ver onder de maat. Zo jammer dat wij hier geld voor uitgegeven hebben.

1,5 Uur op een pizza moeten wachten vervolgens je doos opendoen en zien dat alles aan de zijkanten van de doos ligt door de bezorgrit erg jammer eten is verder prima.

Paulien

Eten was erg lekker, maar bediening ronduit slecht erg jammer. Niet geïnteresseerd, traag en onbeleefd. €4,50 voor een lauw biertje...