Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zandvoort verdeeld zijn.

Regelmatig gegeten bij Izumi. En zoals altijd tevreden. Het eten is lekker en de bediening is vriendelijk, Wij komen zeker terug!

In een woord geweldig. Wat een lekker eten. Vriendelijke mensen met hart voor de zaak. Niks maar dan niks op aan te merken en kan het iedereen aanbevelen.

Joke de Paus

Na een dagje racen op het circuit heerlijk gegeten bij Zaras, zeer vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding, goede service, zeer ruime kaart, gewoon een top restaurant.

Super gezellige avond gehad met heerlijk eten.
    Sfeervolle zaak met uitstekende bediening.
    Aanrader!!! Wij komen zeker terug :-)

Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar

Bep & familie

Sfeervolle ontvangst en heerlijk gegeten met zijn vieren. Ook de desserts zijn een aanrader.

7. Internationaal Zandvoort

Slechte saté met super zoute saté saus bestrooid met wat seroendeng en een zeer verkleurde atjar erbij.
    Oké patat was prima maar de salade ?? Bakje met ? Jammer.
    Misschien een leuke tent voor een biertje maar voor de rest.....

8. Internationaal Zandvoort

John Bish

9. Internationaal Zandvoort

Slecht! Waardeloze saté met saus, geen salade maar atjar. Geen goede bediening, geen sfeer, luide vervelende muziek, dussss…

10. Internationaal Zandvoort

Sinds januari 2018 is de eigenaar veranderd en ook de naam. Van Bruxelles aan zee naar BAZ. Vandaag voor het eerst gegeten bij BAZ en dat is ons erg goed bevallen! Lekker en gevarieerde kaart voor een kleine prijs. Ik had de daghap, pasta met zalm en dillesaus voor €9 en dat was superlekker! Toetje was cheesecake met cassisijs en daar kreeg ik allerlei verse rode vruchten bij, heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en de accommodatie sfeervol. Voor herhaling vatbaar.

11. Internationaal Zandvoort

Liselore Zandvliet

J. Sperling

Heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer.

Tanja treffers

Ondanks wij gereserveerd hadden was er nog geen tafel voor ons vrij en moesten wachten tot er gasten weg gingen.
    De serveerster bood ons wel een gratis drankje aan van het huis.
    Toen er een tafel vrij kwam moesten wij met 5 man aan een klein tafeltje zitten?
    Ik vroeg toen zelf of er een tafeltje bij gezet kon worden en jammer dat het niet door hun zelf werdt voor gesteld.
    En met tegen zin werdt er een tafel bij gezet.
    Jammer dat het zo moest ondanks een reservering.

14. Nederlands Zandvoort

Hanneke smink

Heel fijn, voeten in het zand, bij donker weer naar huis. Lichtjes overal👍
    Was ook een uitzonderlijk mooie avond.
    Kortom… super.

M v boxtel

Het was goed verzorgd lekker en meer dan genoeg echt een aanrader.

Vertaal van de naar Nederlands

Super nette Kneipe, sehr freundliche und aufmerksame Bedienung. Weiterempfehlenswert!!!
    Suuuuper nettt!!! Die Portionen waren groß und der Preis hat gestimm. Es hat absolut super lecker geschmeckt. Das Personal war freundlich!!! Kommen gerne wieder, bis bald!!!

Maria Tikos

Super fijn gehad en heerlijk gegeten!

Altijd lekker, veel en genoeg. Sfeer top!

20. Zuid-Amerikaans Zandvoort

Wij hadden er naar ons zin, zij met glas cassis en ik een bier Bavaria in de hete zon. Groetjes Dirk Trea

21. Internationaal Zandvoort

Griekse maaltijdsalade is geen aanrader. Veel sla, olijven en feta, 3 reepjes paprika, twee tomaatjes en bij een van de twee salades 1 pijnboompit! Paar stukken brood, geen boter, waren op de sla gelegd. Smaakt op zich wel oke.
    Bediening door net beginnend personeelslid was prettig maar collega die er speciaal werd bij gehaald met vraag over Weizenbier wist verschil niet tussen Weizen en witbier.
    Plek op zich is heerlijk, eerste rang voor de zonsondergang!

22. Internationaal Zandvoort
    Vertaal van English naar Nederlands

Absolutely great place to sit, eat, drink and enjoy life! Service is very good and friendly. You will see us back, the whole family!

23. Internationaal Zandvoort

Paul Kerkhoff

Ik begrijp de slechte recensies niet, ik heb goede ervaringen bij Kroon. Wat mij betreft de beste viskar aan de boulevard van Zandvoort.

Nog nooit zo'n slechte "all-you-can-eat" meegemaakt
    Er wordt moeilijk gedaan over hoeveel je besteld. Kip is koud en niet gaar, wat een gevaar voor de gezondheid is. Als je hier wat van zegt krijg je een grote mond terug. Hier kom ik nooit meer.

Maurits

Na 3 uur eten pas 3 rondes voorgeschoteld krijgen. Vervolgens heel veel gerechten vergeten te serveren. Als je het personeel hier op aanspreekt gaan ze met je in discussie waar op ze beweren dat je liegt. Nog nooit zo schandalig behandeld in een restaurant. Doe je dit zelf niet aan.

1,3

Jeremy H

Werkelijk nog nooit zo'n slecht restaurant meegemaakt. Elke ronde kregen wij niet al onze gerechten en wat we kregen wat koud en rauw. Na dit aangegeven te hebben werd het personeel kwaad en vertelde ons dat het allemaal niet waar was. Wij komen hier echt nooit meer

Patricia Michielsen

Wij zitten op het strand dus zelf sushi besteld en opgehaald echt super handig en overheerlijk !! Echt een zomers hapje !!

29. Mexicaans Zandvoort

Maikel en bente

Na een dagje strand met mijn vriendin, wilde ik gezellig een hapje eten bij restaurant El Toro. Na de kaart bekeken te hebben, hadden wij besloten voor de lamsbout te gaan. Toen het eten werd geserveerd was deze nog half bevroren van binnen, tevens, toen ik aan het eten was, kwam ik een rups tegen op mijn bord!
    Hier meteen een melding van gemaakt bij het personeel. Zonder iets te zeggen werd het bord van tafel getrokken, en verder kwam er niemand langs de tafel om iets te doen of te zeggen, wij werden verder genegeerd. Tot ik uiteindelijk zelf de bediening wenkte, en vroeg wat we hier verder aan gingen doen, dat ik eigenlijk geen nieuw bord hoefde, aangezien mijn eetlust flink bedorven was, maar dat ik ook niet van plan was voor een koude lamsbout en rijst met een rups te betalen. De bediening zei alleen 'snap ik meneer' en liep weer weg. Toen wij om de rekening vroegen kwam de eigenaar/manager naar onze tafel. Hij vroeg of alles gesmaakt had, en wat er aan de hand was. Wij hebben het gebeurde uitgelegd en aangegeven dat wij best voor het bord van mijn vriendin en de wijn wilden betalen, maar niet voor mijn bord. Hij zei 'je hebt wel alles opgegeten' en wilde de discussie aangaan. Wij reageerden hier een beetje boos op, wij hadden immers meteen het bord teruggestuurd. Hij keek naar de andere gasten en zei snel 'isgoedisgoed' waarna ik gepind heb en snel ben weg gegaan, wat een ontzettend slechte service, slecht eten, wij komen hier zeker niet meer terug!

Yolanda

Wij hebben weer fantastisch gegeten bij Zaras.
    Wij komen vanuit Brabant een dagje Zandvoort doen en eindigen altijd bij Zaras omdat het eten en het personeel gewoon geweldig is.
    Altijd vriendelijk personeel en vers eten.
    Wij blijven graag terug komen bij jullie.