Ons Paviljoen 11 in Zandvoort

KOM NAAR 11 EN ERVAAR HET ZELF!

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Ons Paviljoen 11!

• Lunch Diner
  • ma lunch 11:00 - 16:30 diner 17:00 - 21:00
  • di lunch 11:00 - 16:30 diner 17:00 - 21:00
  • wo lunch 11:00 - 16:30 diner 17:00 - 21:00
  • do lunch 11:00 - 16:30 diner 17:00 - 21:00
  • vr lunch 11:00 - 16:30 diner 17:00 - 21:00
  • za lunch 11:00 - 16:30 diner 17:00 - 21:00
  • zo lunch 11:00 - 16:30 diner 17:00 - 21:00

Ons Paviljoen 11 is een gezellig strandpaviljoen, gelegen in het hart van Zandvoort.
De sfeer is ongedwongen, kindvriendelijk en kinderwagen/rolstoel makkelijk toegankelijk.

Het paviljoen heeft een groot zonnig terras waar altijd wel een hoekje te vinden is om uit de wind te zitten, even bijkomen met een lekker kopje koffie of drankje.
Wij serveren zowel binnen als buiten ontbijt, lunch of diner. Onze jonge, actievere gasten hoeven zich ook niet te vervelen, zij kunnen klimmen, schommelen, wippen en glijden. Bij mooi weer staan de ligbedden met windschermen al klaar op het strand.

Door de gunstige ligging is Ons strandpaviljoen 11 zeer goed bereikbaar.
Het paviljoen ligt centraal gelegen aan de zogenaamde "Middenboulevard" van Zandvoort, de Boulevard de Favauge.
Vanaf het centrum iets naar het noorden richting het strand.
Vanaf het treinstation in Zandvoort is het een kleine 7 minuten lopen.
De auto kan worden geparkeerd achter de boulevard, naast de supermarkt Dirk v.d. Broek, of in een van de parkeergarages of parkeerterreinen in het dorp.
Hier onze "route en parkeren" in Zandvoort.

Naast ons strandpaviljoen staat ONS APARTE FEESTLOCATIE, voor alle feestjes, zoals verjaardagen, borrels, barbeques, trouwen, jubilea, bedrijfsfeesten, sportief dagje uit.
Wij denken graag mee om van elk evenement een geslaagde dag e/o avond te maken.

ONS STRANDPAVILJOEN VOOR JONG EN OUD. KOM NAAR 11 EN ERVAAR HET ZELF!

Bekijk onze menukaarten
Foto van Ons Paviljoen 11 in ZandvoortFoto van Ons Paviljoen 11 in ZandvoortFoto van Ons Paviljoen 11 in ZandvoortFoto van Ons Paviljoen 11 in ZandvoortFoto van Ons Paviljoen 11 in ZandvoortFoto van Ons Paviljoen 11 in ZandvoortFoto van Ons Paviljoen 11 in ZandvoortFoto van Ons Paviljoen 11 in Zandvoort

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het strand
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Budget, gezellig, huiselijk, kindvriendelijk en romantisch
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding), vermaak en verschoontafel

Restaurants in de buurt