Op dit adres zit nu: The Red Fort

1422872013 74
1496206252 86
1500520031 86

1. José Vizee

Een heerlijke afsluiting van een mooie dag gehad. Het eten was heerlijk, de sfeer ouderwets gezellig en de bediening geweldig!! Onze zoon werd 18 en werd ontvangen met felicitaties, een versierde stoel en een toetje met vuurwerk. Super!! Gaan dit niet snel vergeten. Bedankt namens ons allemaal!!

2. Waren Freitag den 01.07.2016 gegen 20.45 Uhr dort Essen. Sehr sauberers, gemütliches Restaurant mit netter & freundlicher Bedienung. Freue mich schon auf den nächsten Besuch, weil das Essen sehr gut geschmeckt hat.

(Vertaling door Eet.nu)

We hebben er vrijdag 1 juli gegeten om 20:45 uur. Zeer schoon en gemoedelijk restaurant met nette en vriendelijke bediening. Ik verheug me al op het volgende bezoek, aangezien het eten heel goed gesmaakt heeft.

3. Bas van der mije

Dank, we hebben genoten. Ook de lieve attenties voor de 70ste verjaardag van onze vader.

4. Jesse hunting

Echt perfect. Voor mij zeker mijn lievelings restaurant

5. Prima, heel gezellig restaurant. Goede bediening, eten uitstekend. Jammer dat de dranken zo erg duur zijn, schrokken wel van de rekening.

6. Wilma kappert

Op het gevaar af dat de recensies eentonig worden: dit is een zeer gemoedelijk en fijn restaurant met een top kok en uiterst vriendelijke bediening!

7. Björn en Thea Keizer

Vanavond hier gegeten. Ik had een mixed grill en mijn vrouw zalmfilet. Het vlees was super mals en de vis boterzacht. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Prijzen zijn goed! Zeker voor herhaling vatbaar!

8. Gisteren heerlijk gegeten... ik had de mixed grill, deze was uitstekend. 5 verschillende soorten vlees. Mijn partner had de tournedos, deze was uitstekend gegrild en super mals. Porties zijn meer dan genoeg. Zeker voor herhaling vatbaar...

9. Evi Hendrickx

Lekker gegeten, grote porties, vriendelijke bediening. Ze houden rekening met allergieën.

10. We werden op een zeer vriendelijke manier ontvangen. We hadden gereserveerd en 's morgens nog een herinnering (mail) gekregen of er nog iets moet worden aangepast, zoals tijd of aantal personen. De bediening was zeer vriendelijk en uitstekend. Kwaliteit eten zeer goed. We gaan er zeker nog eens eten en wij zullen het meerdere mensen aanbevelen.
    Tot gauw.

11. Lekker en gezellig gegeten.

12. 7-1 met 47 personen van de senioren vereniging Zandvoort gegeten bij Meyershof. Was heel gezellig en hebben heerlijk gegeten. Het is een restaurant waar je je gelijk thuis voelt. Goede bediening die ook heel zorgzaam zijn. Ook 6-1 was er een groep van 47 gasten van ons daar. Meyershof dank - Th-Porsch.

13. Remcoproef

14. Voor de derde keer hier heerlijk gegeten, goede wijn, hele relaxte bediening, alleen vonden wij de muziek een beetje minder. Misschien lag het aan ons. Maar voor de rest een prima avond gehad.

15. Agaath de Gpede

Het was erg druk, daardoor duurde het opdienen van de volgende gerechten tamelijk lang. Ook het 1e drankje werd laat opgenomen. Vond ik een minpuntje.

16. Super lieve mensen en uitstekende bediening. Uiteraard ook heerlijk eten tegen een schappelijke prijs. Ben hier meerdere malen wezen eten en geniet telkens weer met volle teugen, dus een echte aanrader!

17. Wij zijn regelmatige Zandvoort bezoekers en mogen dan graag een hapje eten in de Meijershof.

Het eten is heerlijk en het sfeertje is top. De bediening is lekker relaxed, ook tussen de gangen door geen gejaag en de prijzen zijn zeer redelijk.

Dus voor ons geldt: Zanvoort is Meijershof!

18. Leuk restaurant met een goede service. We moesten redelijk lang op het eten wachten, maar we kregen daardoor 2 drankjes gratis aangeboden. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

19. Ik ben hier op 20 juli geweest met mijn vriendin en zeer tevreden! Het eten is super goed en ze zijn er heel klantvriendelijk. Mijn vriendin was ook zeer tevreden met haar wijntje (haar lekkerste zei ze).

20. Voor de 80ste verjaardag van F.H. Porsch zijn we met ons gezin bij brasserie Meyershof gaan eten. Het was geweldig, de sfeer, geen gejaag, rustig heerlijk gegeten. Je voelt je daar gelijk thuis. De kok niet weg doen. Bedankt voor de fijne avond, ook van onze gasten. Frans en Thea Porsch.

21. Heerlijk gegeten met een heel goede bediening. We voelden ons er thuis. Gaan er volgende maand mijn verjaardag vieren. Verheugen ons nu al.

22. G&E Harderwijk

Pure gezelligheid met aandacht voor de klant. De maaltijden en desserts waren tip top in orde. Dit alles tegen een zeer redelijke prijs. Wij komen zeker terug wanneer we weer in Zandvoort zijn!

23. van Kroonkamp

24. Fijne brasserie op een prima stek. Ik werd er snel en prettig bediend, de zalm caprese smaakte goed en portie was royaal. Zeker een aanrader als je ergens relaxed wilt eten in de buurt van het strand.

25. Harry Abma

Leuk restaurant met aardige mensen in de bediening en heerlijk gegeten en de porties waren voldoende.
    Later bij het weg gaan nog even een leuk gesprek gehad met de eigenaar.

26. Zoals altijd heerlijk gegeten, gezellig als altijd en komen zeker weer terug.

27. J. Kraaijeveld

Wederom heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant waar je ontspannen zit te eten. Het bedienend personeel, een klein clubje, is uiterst vriendelijk en zorgt er voor dat je je op je gemak voelt. Een aanrader!

29. Schreurs HJW

14/02/2015 Voorgerecht stokbrood met kruidenboter 2 personen: 40 minuten wachten, 3 kleine afbakbroodjes met voor 1 persoon kruidenboter. Hoofdgerecht Spareribs grote portie met veel vlees en Brochette satésaus: wederom 45 minuten wachten, ergo na lang wachten (we zijn er mee bezig) kwam er eten van zeer slechte kwaliteit. De spareribs waren binnen afzienbare tijd koud en zeer zeker niet voorzien van vlees, de brochette bleek stoofvlees met veel satésaus en kruiden die niet op elkaar waren afgestemd, ook niet te verorberen.
    Aan gastvrouw doorgegeven, op de vraag "Komen deze spareribs uit de magnetron" het antwoord "Nee, we marineren zelf." Als goedmaker werd ons een kopje koffie aangeboden, hiervoor bedankt, een duur patatje gegeten, komen hier nooit weer, wel € 60, = verder.

30. Ouderwets gezellig en goed eten voor een normale prijs! Zeer goede ontvangst en niks moet, alles mag.

31. Danny en Evelien

32. Zeer goed bevallen. We werden door de gastheer en -vrouw hartelijk ontvangen. Er hing een ongedwongen sfeer en een prettige, punctuele bediening/service. De kip pesto / mozzarella die ik heb gegeten smaakte belachelijk goed, zeer malse kip en een flink gevuld bord. Tot slot hebben we nog een kop koffie op de zaak mogen ontvangen.

Zeker een aanrader.

33. Lekker eten, goed gevuld bord, strakke prijs. Voor herhaling vatbaar.

34. Super gegeten en gedronken en super gezellige sfeer.

35. L.w.brinkhuis.

Wij komen vaak in Zandvoort. Helaas nog nooit in brasserie meijershof. Daar gaat nu verandering in komen. Wij komen vaak in zandvoort dus ook bij de brasserie. Mijn vrouw zit in een rolstoel dus het is een beetje behelpen met de ruimte. Nou we zijn geholpen hoor geweldig. En dan het eten in een woord heerlijk. Het zag er fantastisch uit en het smaakte nog beter. Tot slot de bediening. Je kreeg nog echte ouderwetse aandacht. Niet gemaakt maar gemeend. **** als wij weer naar Zandvoort gaan, blijven wij daar eten. Oh ja het was helemaal niet duur. Echt een aanrader.

36. Onvoorstelbaar dat mensen hier slechts een 1/10 durven geven. Zonet met 5 personen de menu gegeten. Zeer lekker en royaal bediend. Enkel jammer dat een cola in plaats van de koffie werd aangerekend. Voor de rest niets op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar.

37. Was er zaterdag met 3 vrienden, was bom vol, gezellig. Net een grote huiskamer, allemaal heerlijk gegeten voor een goede prijs. Ondanks de drukte had het personeel de tijd voor je en uiterst vriendelijk. Wij gaan zeker terug.

38. Wat een teleurstelling was dit! Het eten was echt slecht. Je verwacht heel wat met zo'n uitstraling qua interieur maar helaas. De kwaliteit is ver te zoeken. Uiteindelijk had ik 3 happen gegeten en toch de een dikke rekening moeten betalen. Absoluut geen aanrader.

39. Laat je niet misleiden door het sfeervolle uiterlijk van deze tent. De keuken is echt slecht. Mosselen in pannetje komen uit vacuumverpakking en zijn helemaal drooggefrituurd. De zalm smaakt nergens naar, een vette hap creme fraiche. De tournedos komt linearecta uit de vriezer en heeft de structuur van een moot tonijn. De gastvrouw stond totaal niet open voor enige vorm van kritiek dus daarom beoordeel ik de service ook met een 1. Wij komen nooit meer terug!

40. Mijn verjaardag hier met 10 mensen gevierd, allemaal zeer tevreden.

Leuke bediening, goede sfeer en mooie menu's voor een schappelijke prijs.

Hier gaan we zeker vaker heen!

41. Zeer goed gegeten, hele vriendelijke bediening en super gezellig!

42. Herman Vrielink

Het voor- en nagerecht waren prima. Het hoofdgerecht (varkenstournedos) vonden wij wat minder. De bediening was keurig en open.

43. Ellen

44. Diverse keren gegeten bij dit gezellige restaurant. Gezellig en sfeervol. Leuke en warme ontvangst. Eten fantastisch. Zullen dit restaurant zeker aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.

45. Glutenvrij is erg belangrijk voor onze jongste. Al twee keer gegeten in dit restaurant. De mensen zijn zo vreselijk lief en attent en het eten is geweldig. Het is net of jij bij papa en mama bent eten, maar dan super culinair.
    Vertrouw 100% op werkelijk glutenvrij!! Onze neef van zes heeft bij de minste gluten al een ernstig probleem. Deze mensen onderkennen dit en hij is niet ziek geworden.
    Maar vooral gezellig, lief en attent. Menu van de dag; Genoeg om echt vol te raken maar heerlijk die smaken.
    Wij gaan jullie zeker promoten.

46. Hannie Mom cs

Na een leuke dag op de braderie in Zandvoort geweldig gegeten in Brasserie Meijershof. Voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen.

Fam. Mom en Ham Nijmegen/Amsterdam

47. Goed eten, leuk personeel en gezellige sfeer.

48. Ik heb hier heerlijk gegeten. Super leuke mensen. Zeker voor herhaling vatbaar.