Krua Surin in Zandvoort

Heerlijke Thaise hapjes, soepen en maaltijden.

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Krua Surin!

• ma 16:00 - 22:30
  • di 16:00 - 22:30
  • wo 16:00 - 22:30
  • do 16:00 - 22:30
  • vr 16:00 - 22:30
  • za 16:00 - 22:30
  • zo 16:00 - 22:30

Van harte welkom in Thai Restaurant Krua Surin. Krua Surin, bij de Zandvoorter beter bekend als "de Thai". Het eten van Krua Surin wordt dan ook door de Zandvoorter zeer op prijs gesteld wat deze dan ook honoreert met 177 beoordelingen met gemiddeld 4,5 sterren van maximaal 5 haalbare sterren.

Ons restaurant is 7 dagen per week open van 16.00 uur tot 22.30 uur en over dezelfde tijd wordt er ook gratis bezorgd. U kunt bij ons genieten van een ruime keus aan Thaise gerechten. Onze menukaart bevat naast de verschillende Curry en Wok gerechten ook een grote keus aan typische Thaise Hapjes zoals Satë, Loempia, Viskoekjes en gefrituurde garnalen pittig kip- en varkensgehakt in bladerdeeg.

Krua Surin is naast restaurant ook gespecialiseerd in bestellen via telefoon en internet en kunt u het bestelde afhalen of gratis laten bezorgen. Ook verzorgen wij op aanvraag een volledige catering.

Wij bezorgen gratis onze kleine bestellingen (tussen € 10 en € 75) in een straal van 10 km rondom Zandvoort tot aan de spoorlijn Alkmaar, Haarlem, Zandvoort. Bestellingen boven € 75 leveren wij gratis in een straal van 35 km van Zandvoort, dus tot Amsterdam

Catering:

Wij verzorgen ook uw maaltijden voor een privé feest of bedrijfsevenement. Wij brengen de Thaise sfeer en smaken naar u toe. De lekkerste gerechten ambachtelijk bereid met verse ingrediënten en kruiden die wekelijks uit Thailand worden overgevlogen. We garanderen dat uw gasten tevreden en voldaan weer naar huis terugkeren.

Onze Catering opdrachten vanaf 15 personen worden uitgevoerd in een straal van 20 km rondom Zandvoort. Dus in heel Kennemerland.

Onze producten bevatten uitsluitend natuurlijke voedingsstoffen. We krijgen wekelijks verse specerijen aangeleverd uit Thailand en dagelijks verse groenten, vis en vlees.

We hopen u snel welkom te mogen heten en u kennis te laten maken met onze heerlijke maaltijden in ons Thaifood Restaurant of geleverd via onze bezorgservice of catering diensten.

Bekijk onze menukaarten
Foto van Krua Surin in ZandvoortFoto van Krua Surin in ZandvoortFoto van Krua Surin in ZandvoortFoto van Krua Surin in Zandvoort

Overnachten
Hotels in de buurt »