Lunch Diner

1199986011 27
1266720843 37
1400190507 25
1711619724 38

1. Heerlijk eten. Aardig personeel. Wij komen zeker eens terug!

2. Ossebuco: kleine portie.
    Onbeperkt spareribs: Personeel kwam niet een keer aan tafel om te vragen of alles goed was en ook niet om te vragen voor een 2e portie of drinken. Ze lieten ons gewoon liggen en stonden met 3 man te kletsen i.p.v. goed te bedienen. De spareribs waren mager, weinig vlees aan de botten, niet gemarineerd, geen sausjes erbij.
    Kortom: dit restaurant links laten liggen!!

2,8
  3. Werkelijk OVERHEERLIJKE SPARERIBS! Super lekker! Héél mals, héél smaakvol, héél veel vlees, vielen zo van t bot af. Heerlijk gemarineerd, yummie yummie, in lange tijd niet zo'n geweldige spareribs gegeten! En goedkoop! € 17.50 onbeperkt incl friet, aardappel of rijst. Goede kwaliteit steaks óók, lekkere sausjes. Aanrader!

4. Was in eerste instantie geschrokken door alle negatieve recensies op eet.nu. Vooral omdat op Social deal de reviews wel positief waren. Kennellijk een nieuwe eigenaar. Ik ben uitermate tevreden. Kwaliteit en hoeveelheid waren uitermate goed als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding. Bezorging werd per fiets gedaan bij het huisje op CenterParcs Zandvoort en was zeer warm! Enige kleine min puntje is dat bezorging half uur te vroeg kwam!

5. Bezorgd via social deal voor onze trouwdag. Koud. Gelekt. Slecht verpakt. Rundvlees taai en wrap koud. Crème fraiche geschift. Mini gepofte aardappel en slappe koude friet.. de soep was heet maar gewoon puree met knoflook.
    Normaal kost dit 34.50
    Nu 16.50.
    Nog teveel. Mini waterige Tiramisu....
    Wat een nep, brrrrr
    Niet bestellen!!!!!!! Doe het niet!!!! Zijn telefonisch niet te bereiken! Nummer klopt niet! Ik help graag restaurants maar dit kan niet... ook nu niet. Nog nooit zo slecht gegeten via bestelling.. heeft niets met Mexicaans te maken!!
    Jammer op onze tweede trouwdag.. zal dit nooit vergeten... niet positief.

1,4
  6. Via social deal bestelling geplaatst voor 3 gangen diner voor 2 personen. Nu in corona tijd betekend dat afhalen van je bestelling.
    1 persoon (van de 2) was glutenvrij. Bij het ophalen zei de "chefkok" dat dat betekent dat het zonder saus en melk was toch?!?!?
    Verstand van zaken 0....

Eten mee genomen naar hotel (wat max 5 min heeft geduurd). De friet was slap en koud en het vlees was zo taai als kauwgom. Het zat in plastic bakken en het zag er nogal onwaardig en onsmakelijk uit.

De avocado salade was een paar blaadjes sla met heel af en toe een stukje avocado en tomaat. Smaakte ook nergens naar.

Bestelling was niet compleet. Hadden cheesecake en tiramisu besteld. Echter kregen we 2 keer tiramisu die ook niet lekker was. Met andere woorden, SUPER.... NOT

1,1
  7. Bobby van der Heul

8. Ik heb bezorgd besteld maar was erg lekker.

9. Ze kijken hier wel, maar het interesseert ze niets. Heel vroeger was dit een goed restaurant, maar sinds er een nieuwe eigenaar is, is het ontzettend slecht. Ik heb aangegeven dat het jammer is en dat er zoveel slechte recensies op internet komen, maar de eigenaar gaf aan dat het hem niet uitmaakte. Niet echt slim, want niemand die een beetje research vooraf doet gaat nog naar dit restaurant toe. Men loopt al jaren maar wat aan te klooien, hoe lang gaat men daar nog mee door?

3,6
  10. Het was heel lekkere eten, top En vriendelijke service.
    Trouwens kom ik zeker terug!

11. Vriendelijke mensen, en de spareribs waren heerlijk!

12. Gienus Meijerink

Corona regels hadden ze niet. Naast ons zat een vrouw te niezen, te kuchen en had een loopneus. Niemand hoefde zijn naam en telefoonnummer achter te laten. Snel de pizza opgegeten en vertrokken. Hopelijk heeft het geen gevolgen voor ons.
    Als de burgemeester van Zandvoort zich afvraagt waarom de besmetting zo toeneemt in Zandvoort moet hij eens bij el torro gaan kijken.

13. Nog nooit zo’n slecht restaurant meegemaakt. Mijn spareribs waren koud. De dikke klodder saus op de zalm die mijn vrouw had besteld was geschift.

14. Eten was best lekker. Maar toen we naar de toilet waren geweest hadden we gegeten en gedronken bah bah.
    Wat een vieze toilet!
    Plafond kapot, spinnen webben, vloer en tegels vies, geen zeep om je handen te wassen en geen desinfectie.
    Dit in de CORONA TIJD, zou meteen gesloten moeten worden.

15. Toeristen in eigen land

Service was super slecht. Doen net alsof ze je niet horen als je wat wilt bestellen. Keuken ziet er smerig uit. Wc’s al helemaal. Het eten was te doen. Aan de pizza weinig smaak. Eindstand de rekening zeggen ze; De pinapparaat is vorige week kapot gegaan, terwijl op andere reviews staat dat ze dat al jaren geleden al zo was.

16. Nog nooit in zo een slechte tent gegeten. Allebei onbeperkt spareibs gegeten a17.50 maar zetten allemaal dingen op tafel die je wel moet betalen. Uit eindelijk 65 euro betalen en bedreigd worden. Gewoon fraude praktijken. Deze tent zou echt aangepakt moeten worden en per direct moet worden gesloten!

17. Jeannine Toes

Wat een verschrikkelijk restaurant. Het meubilair viel nog net niet uit elkaar. De spaghetti rook en smaakte naar riolering. De zout en matig in de groentesoep rook je vanaf 3 meter afstand. De pasta was zo zout dat je gezicht vertrok. De theekeuze was pas bij de derde keuze mogelijk. Het enige goede van 3 etende gasten en hun keuzes waren de tortillachips met gesmolten kaas en pepers. En de ober was nog verbaasd over onze aanmerkingen ook. Nooit, maar dan ook nooit meer.

18. Maikel en bente

Na een dagje strand met mijn vriendin, wilde ik gezellig een hapje eten bij restaurant El Toro. Na de kaart bekeken te hebben, hadden wij besloten voor de lamsbout te gaan. Toen het eten werd geserveerd was deze nog half bevroren van binnen, tevens, toen ik aan het eten was, kwam ik een rups tegen op mijn bord!
    Hier meteen een melding van gemaakt bij het personeel. Zonder iets te zeggen werd het bord van tafel getrokken, en verder kwam er niemand langs de tafel om iets te doen of te zeggen, wij werden verder genegeerd. Tot ik uiteindelijk zelf de bediening wenkte, en vroeg wat we hier verder aan gingen doen, dat ik eigenlijk geen nieuw bord hoefde, aangezien mijn eetlust flink bedorven was, maar dat ik ook niet van plan was voor een koude lamsbout en rijst met een rups te betalen. De bediening zei alleen 'snap ik meneer' en liep weer weg. Toen wij om de rekening vroegen kwam de eigenaar/manager naar onze tafel. Hij vroeg of alles gesmaakt had, en wat er aan de hand was. Wij hebben het gebeurde uitgelegd en aangegeven dat wij best voor het bord van mijn vriendin en de wijn wilden betalen, maar niet voor mijn bord. Hij zei 'je hebt wel alles opgegeten' en wilde de discussie aangaan. Wij reageerden hier een beetje boos op, wij hadden immers meteen het bord teruggestuurd. Hij keek naar de andere gasten en zei snel 'isgoedisgoed' waarna ik gepind heb en snel ben weg gegaan, wat een ontzettend slechte service, slecht eten, wij komen hier zeker niet meer terug!

19. Was erg slecht! Bediening snapte er niks van en druk met de telefoon en totaal niet beleeft.
    Paar keer moeten vragen om stokbrood.
    En dan ook nog iets vragen en dan zeggen ze HE ipv wat zegt u.…
    Bij het afrekenen te weinig geld terug geven en als je er wat van zegt dan ook nog vragen om fooi.
    Nogmaals slecht!

1,8
  20. Met vrienden en een zakenrelatie wezen eten. Eten was goed, vlees zeker ook goed. De bediening was goed tot dat de tafel afgeruimd werd. Een onvriendelijke en onbeschofte ober liet de borden en de glazen vallen en zei dat we geluk hadden. Bij de tweede opruimronde liet hij de chilisaus vallen waarop hij weer zei dat we geluk hadden terwijl onze kleren onder de chilisaus zaten. Wat daarna volgde heb ik nog nooit meegemaakt. Deze ober begon mijn vrienden en zakenrelatie te beledigen in plaats van excuses aan te bieden. Zijn collega was nog redelijk. Maar ook die kreeg het niet klaar om zijn collega van gedachte te veranderen. Nooit zet ik nog maar één voet in dit restaurant!

21. Familie v.d. Broek

Alles wat mis kan gaan ging ook mis. Verkeerde drankjes gekregen, cola zonder prik, bestek laten vallen en toch meegeven, bediening heeft vieze nagels en het eten is ver onder de maat. Zo jammer dat wij hier geld voor uitgegeven hebben.

22. Cor frelink

Met mijn gezin wezen eten in dit restaurant. de ingang was niet te vinden en een bazig mannetje stuurde ons naar het restaurant beneden. een Italiaans restaurant. Wij wilden Mexicaans, maar werd een goedkope slechte inrichting met weinig sfeer,

Na dat we de kaart kregen, die zeer slecht te lezen was, liep de ober weer weg. Nam geen bestelling op voor drankjes. De ober staat voortdurend te roken bij de ingang. vast belangrijker dan zijn klanten.

Nadat we de behoorlijke prijzen zagen toch maar besloten voor pizza. Ook omdat de Mexicaanse sfeer ontbrak en het restaurant een erg goedkope indruk maakte.

Volgens mijn dames in de groep, ze liepen langs de keuken om naar het toilet te gaan, maakte de keuken een smerige indruk.

Besteld, 4 pizza's en een maaltijdsalade.

Bestellen ging overigens moeizaam doordat de ober zeer slecht Nederlands spreekt. Veel misverstanden.

De pizza's werden geserveerd op koude borden en waren al niet echt warm meer.
    Ze waren slap, erg nat en smakeloos. Klachten hierover werden niet serieus genomen.

De maaltijd salade had guacamole bovenop en deze was bedorven. Klachten hierover werden ook niet serieus genomen. Hiervoor ga ik de voedsel en waren autoriteit inschakelen.

Daarna pittige discussie met het personeel gehad, deze nam klachten niet aan als feedback maar als een bedreiging.

Dergelijke restaurants zouden direct gesloten moeten worden. Dit is oplichting en mensen kunnen hier ernstig ziek worden.

23. Hier ist mal eine deutsche Bewertung.
    Das Ambiente ist recht alt. Die Spiesekarte ist total verwaschen, so dass man gar nicht mehr alles erkennen kann.

Die Getränke und die Pizzabrötchen kamen sehr schnell. Da kann man auch nicht viel verkehrt machen.
    Da ich durch das Schild Sparerips unlimited angelockt wurde, habe ich natürlich Sparerips bestellt. Meine Frau hat eine Ofenkartoffel mit sour cream und einen Maiskolben bestellt. Das Essen kam auch recht zügig und die Lage Rippchen sah nicht nur richtig gut aus, sie war auch sehr zart und lecker. Meine Frau hatte nicht so ein Glück, denn die sour cream war aus dem Kaufhaus und hat nicht geschmeckt. Der Maiskolben war zu lange auf dem Grill, der hat mehr nach Rauch geschmeckt.
    Dann habe ich gewartet das der Kellner mal wieder kommt. Nichts. Irgendwann hatte ich keine Lust mehr zu warten und hab bezahlt. Dann habe ich Ihn gefragt ob ide unlimited Sparerips nur an bestimmten Tagen gibt, Nein ich hätte es vorher sagen müssen. Kleine Info am Rande die Rips aus der Karte kosten € 16,50 und die unlimited vom Plakat auch € 16,50. So geht man als Kunde davon aus, dass es die identischen Rips sind. Das war meine erste schlechte Erfahrung in Zandvoort, hoffentlich die letzte. In jedem Fall war es im EL Toro mein letzter Besuch.

Vrije vertaling Eet.nu

Bij deze een Duitse recensie.
    De ambiance is oud. De menukaart is verwassen, zo dat je het niet eens meer allemaal kunt lezen.

Het drinken en de pizzabroodjes kwamen zeer snel. Hier kan men ook niet veel verkeerd aan doen. Ik zag staan dat ze ongelimiteerde spareribs hadden, dus ik heb dan ook spareribs besteld. Mijn vrouw had een ovenschotel met aardappels, sour cream en een maïskolf besteld. Het eten kwam ook zeer snel en de ribjes zagen niet alleen goed uit, ze waren ook mals en lekker. Mijn vrouw had niet zo'n geluk, aangezien de sour cream van de supermarkt was en niet smaakte. De maïskolf had te lang op de grill gelegen en smaakte meer naar rook.

We hebben gewacht tot de ober kwam, maar deze kwam niet. Aangezien ik niet langer wilde wachten heb ik betaald. Hier vroeg ik of de ongelimiteerde spareribs alleen maar op bepaalde dagen gold. Nee werd aangegeven, ik had dat van tevoren moeten aangeven. Zie de kleine lettertjes op de rand van de menukaart, de spareribs op de kaart kostte € 16,50 en de ongelimiteerde spareribs van de poster kostte ook € 16,50! Op deze manier gaan klanten er vanuit dat het dezelfde ribs waren.

Dit was mijn eerste slechte ervaring in Zandvoort, hopelijk ook de laatste. In ieder geval was dit mijn laatste bezoek aan El Toro.

24. Remorik

Ik had spare ribs en die waren echt niet te eten, smaakte helemaal niet als normaal. Zaten allemaal zwarte bloedvaatjes in zo leek het, de patat die er bij zat was veel te zout en ze zijn meerdere malen voorbij gelopen. En mijn glas was al een tijdje leeg en als je ze aanspreekt dan zeggen ze, kom zo bij u, nou ze moeten nog steeds langskomen voor de bestelling op te nemen. Maar met de rekening kwamen ze wel heel snel en vroegen niet of het gesmaakt had.

25. Hier gaan we nooit meer heen! Het voorgerecht werd niet tegelijk geserveerd. Toen we eindelijk beide voorgerechten hadden werd het hoofdgerecht ook al geserveerd.
    Mixed grill was allemaal veel te doorbakken. Droog en taai. Spareribs ook overgaar met veel vet er aan.

26. Familie Borgers

In een woord, wat een DRAMA. Echt on-ge-loof-lijk. Alles ging fout! De drankjes werden verkeerd en in een vies glas geserveerd. De tafels naast ons waren niet afgeruimd. Wat wij bestelden, was niet meer op voorraad en wat wij wel kregen smaakte echt smerig. Dat dit restaurant nog bestaat zeg.

27. Erg slecht!

Toen we gingen zitten kregen we direct de kaart in de handen gedrukt en liep de serveerster weg (zonder te vragen of we drinken wilden). De baas staat de hele tijd bij de ingang, en grijpt voor het gemak de borden van de serveerders, zodat hij die zogenaamd "heeft opgehaalt"

Na een half uur wachten op brood en 2 keer er naar vragen waar het bleef kregen we al een slechte indruk. Mijn pizza was niet goed gebakken en er werd een verkeerde pizza geleverd (waarvan de extra kosten ook nog op het bonnetje stonden). Ik heb een kwart gegeten van mijn pizza en heb het tegen de serveerster gezegd, die alleen sorry zei en daarna wegliep, met moeite de pizza van het bonnetje afgekregen.

Erg slechte tent ik ga hier nooit weer naar toe

28. Zeer slecht! Broodje gevraagt als voorgerecht met knoflooksaus en kruidenboter. Knoflook saus mocht niet van de keuken. Mensen naast ons kregen het wel. 2x nog naar het broodje moeten vragen omdat we hier een halfuur op wachtten. Uur gewacht op ons hoofdgerecht. Pizza niet gaar. Verkeerde pizza gebracht.
    Waardeloos! Ga hier nooit meer heen.

29. Erg slecht!! We gingen met vriend spareribs eten, maar het was niet te eten, heb spijt van dat ik daar geweest ben. Ik krijg cola maar het lijkt alsof je water drinkt, niet te doen!! Ik zou nooit meer terug gaan naar dit restaurant.

30. Echt afschuwelijk. Het eten was verschrikkelijk slecht. Niet gaar, te gaar.

1,6
  31. Zeer slecht! Ossenhaas was absoluut geen ossenhaas, eerder bavet. Na klagen nieuwe ossenhaas gekregen. Ook deze was niet te eten; taai en vol zeen. Weer geen ossenhaas dus. Bijgerechten waren ondertussen koud. Brood was goed, boter was ijskoud niet te smeren. Daarna geen bediening meer gehad. Chagrijnig personeel. Vieze toiletten. Absoluut geen aanrader.

1,6
  32. Wat een ramp, zojuist klaar met eten. Na een uur wachten kwam dan eindelijk ons eten. Na aangegeven te hebben dat er iets ongepast in mijn pizza zat, liep de bediening gewoon weg zonder excuus. Baas staat de hele avond te roken en geeft verder geen aandacht. Wanneer wij willen afrekenen wordt ons verteld dat de pin stuk is, of we even om de hoek willen gaan pinnen. Cash geld wat we hadden op tafel gelegd en uiteindelijk de pizza niet afgerekend. Zeker geen aanrader!!

1,4
  33. Broodjes en kruidenboter vooraf. Broodjes niet knapperig maar klef. Kruidenboter kruimelig en niet te smeren. Toen we daar wat van zeiden tegen de onvriendelijke vrouwelijke ober, was dat "normaal" want het kwam uit de koeling. Ik en onze kinderen hadden spareribs geserveerd op een houten plank. Geen opmaak van sla of iets dergelijks, mayo en ketchup in zakjes. Patat in een bord in het midden van de tafel om gezamelijk uit te eten. Mijn vrouw had lasagne in een rechthoekig bakje. Niet mooi geserveerd.
    Pinnen is niet mogelijk. Verschillende mensen naar buiten zien lopen om een geldautomaat te zoeken. Waarom wil men daar alleen maar cash? Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. De rekening was te vroeg uit de kassa gedraaid. 2 drankjes moesten extra afgerekend worden. Zonder bon. Waardeloos restaurant. Stonden binnen een uur weer buiten, 85 euro armer maar een slechte ervaring rijker.

1,9
  34. Wat een slecht restaurant, carpaccio was bevroren. Terug gestuurd, hebben ze volgens ons opgewarmd in de magnetron. Slechte kwaliteit vlees. Een chagerijnige meid in de bediening. Aangegeven dat het niet lekker was, geeft het door aan de keuken en daar blijft het bij. Vieze aftandse w.c. Echt niet heen gaan, zonde van je geld.

35. Wat een slechte tent! We wachten al 1,5 uur op onze bestelling! Zelfs het voorgerecht (brood met knoflookboter) kwam pas nadat we er de tweede keer om hadden gevraagd. Zeer zeker niet aan te bevelen!!!

2,5
  36. Zelden zo vieze spareribs gegeten. Het was vet en er hing een ranzige geur aan het vlees. Als je er wat van zij, haalden ze hun schouders op en liepen gewoon weg. Hier nooit meer eten.

1,2
  37. 29-08-2014 hier gegeten. Ziet er aan de buitenkant gezellig uit maar daar is alles mee gezegd.

Voorgerecht nooit gekregen, hoofdgerecht klopte ook niet en patat ligt op een bordje met een zakje majo erop. Baas stond alleen maar bij de ingang te roken, en als je weg wilt moet je er nog omheen ook, omdat hij zijn geld staat te tellen.

Bedankt en tot ziens kan er niet vanaf!

2,6
  38. 17-08-2014 hier gegeten. We zaten alleen, geen andere gasten. Het was rond de klok van 18.30 uur. Bediening was niet in voor praatje. Broodje vooraf kwam van beneden, pizza was niet lekker. Baas staat voor de deur te roken en gasten naar binnen te lokken?
    Eten (vlees) was redelijk maar in mijn ogen hoort er wel een sausje bij en hoef je hier niet apart voor te betalen? Op mijn rekening stond 5 euro knoflooksaus. Jammer dat het niet even vermeld wordt dat dit op de rekening komt. Sorry maar ik ga niet meer daarheen.

1,8
  39. Zeer slechte ervaring met het filiaal dat kortgeleden in Zaandam is geopend. Triviaal is dat El Toro vanaf de jaren 80 tot de sluiting in 2011 een gevestigde naam van een kwaliteits Argentijn in Zaandam is. Deze El Toro profiteert daarvan maar zal elke bezoeker teleurstellen als er geen revolutie in de keuken plaatsvindt.

Het voorgerecht bestond uit oppiefbroodjes die onvoldoende waren afgebakken. De Ajolie kwam mijn inziens uit een potje. Mijn pasteitjes waren onsmakelijk en veel te simpel om 'Argentijns' te mogen heten, smakeloos en 90% deeg.

Toen kwam de Argentijnse Lomo ossenhaas en voor mijn moeder de lamsboutjes. De aanblik was al niet goed: Wat ijsbergsla van het formaat zakje AH met een bleek bolletje 'iets' er bovenop en een schijfje tomaat. Was dit de salade? Geen groente, wel 10 Kidneybonen uit een potje.
    De opgebakken aardappeltjes waren sompig en geheel oranje van het vet en de overmatige kruiden. Echt vies. De Argentijnse saus sloeg nergens op en was niet te consumeren.
    En dan de Argentijnse Ossenhaas. Deze werd op een heet plaatje op tafel gezet. De ober meldde dat de ossenhaas die medium rare besteld was well done zou worden als ik hem erop zou laten liggen. Toen ik de ossenhaas op m'n bord legde zag ik direct al dat er bloed uitliep. De binnenkant bleek nog geheel koelkast koud, terwijl de buitenkant te snel en kort extreem was verhit.
    Ik heb direct de ober verwittigd zonder andere bezoekers hiervan iets mee te geven. Deze bood excuus aan en onderschreef mijn klacht, "veel te rauw". Ik laat meteen een nieuwe maken. 3 minuten laten kwam hij terug met dezelfde stukken die nu roetzwart waren en van binnen uiteraard nog steeds bloederig rauw.
    Ik heb 1 hap genomen en ben daarna gestopt. Inmiddels gold dit ook voor mijn moeder die haar 'lamsboutjes' niet gesneden kreeg. Deze bestonden voor 90% uit vet, zeen en bot en waren in feite oneetbaar.

Ik ben naar binnen gelopen en heb de rekening gevraagd. Uiteindelijk kwam dan toch de vraag of alles naar wens was, waarna ik een en ander toegelicht heb. De eigenaar werd erbij gehaald en vroeg me waarom ik dat niet eerder aangegeven had. Blijkbaar had hij mijn eerste klacht gemist. Toen hem dat duidelijk werd, kwam er een nieuwe strategie namelijk dat het onmogelijk was dat het slecht was, immers de kok werkt al 20 jaar voor hem. Na het lezen van de recenties hier begrijp ik ineens het probleem!

El Toro Zaandam en Zandvoort hebben NIETS gemeen met de El Toro op bijna dezelfde plaats die tot 2011 bestond. Deze El Toro serveert gerechten die thuishoren in een grillbar en die in een piepschuim bakje worden meegegeven. Absoluut niet naar toe gaan. Dit restaurant hoort in mijn top 3 van extreme horeca ervaringen.

1,4
  40. Na een lekker dagje Zandvoort dacht ik hier lekker te gaan eten met mijn vriendin. Helaas ging dit totaal fout en zijn de 1-en eigenlijk nog te hoog:

Vanaf buitenkant was het al zoeken naar de ingang. Bleek dat we bij de pizzeria eronder moesten zitten ipv gewoon bij de Argentijn. Makrelen meteen menu kaart en werd ons met 1 woord gevraagd of we iets wilde drinken: "Drinken?!"

Cola (lauw/zonder prik) arriveerde en we bestelden 2x spareribs.

Tijdje later kwamen die. Presentatie niet spetterend maar oké. Zaten losse saus zakjes mayonaise bij de patat. Niet echt restaurant waardig.

2 happen van de spareribs, meer hebben we niet gegeten. Smaakloos!! Nooit zulke slechte spareribs geproefd.

Ober er bij gehaald welke bij de ingang stond te roken en pas na 10 minuten doorhad dat we iets wilden zeggen. Wij uitleggen dat er iets mis was met de spareribs. Dat dit gewoon echt niet kon.

Ober stond ons letterlijk uit te lachen. En zei dat het niet kon. Nadat hij half was uitgelachen zei hij dat hij de baas zou halen.

Na nog eens 10 minuten wachten zonder iets van de baas of iets, zijn we opgestaan en weggelopen. Toen kwamen ze opeens heel snel aanrennen met z'n tweeën.

Baas spreekt gebrekkig Nederlands en hele discussie volgde. Hij stond erop dat we alles betaalden (het blijkt dat patat en sauzen ongevraagd erbij worden geserveerd en op de rekening komen. Hoort dit niet al standaard bij spareribs te zitten van 16,50??)

Baas bleef discussie volhouden en na nog eens 5 minuten zijn we weggelopen uit het restaurant zonder te betalen met een schreeuwende baas achter ons aan.

Kortom. Hele slechte ervaring.

41. Hier afgelopen week gegeten.

Dit zijn twee restaurants boven elkaar(van dezelfde eigenaar). El toro zit boven en een pizzeria beneden. Ziet er van de buitenkant leuk uit.

Het begon met een probleem met het licht bij el toro waardoor we beneden bij de italiaan moesten zitten. we konden wel van de kaart van el toro bestellen.

Somber, eenvoudig interieur.

We wilden een fles wijn. Een fles uitgezocht van de beperkte wijnkaart, deze was niet voorradig. Daarna ging de ober kijken wat hij nog wel had. Hij had nog maar 1 soort rode wijn.

Vooraf had ik een carpaccio. Dit leek nergens op. Heel veer rundercarpaccio die nergens naar smaakte behalve een nattig sapje waarhij bijna in dreef. Er was een eetlepel pesto op de carpaccio gekwakt en een hand vol rucola. Verder zat er niets bij.

Als hoofdgerecht de ossehaas. Vlees was opzich goed en ok gebakken. De saus van de ossehaas was zurig en leek op het sapje van de rundercarpaccio.

als nagerecht tiramisu. Leek verdacht veel op de tiramisu die je bij de supermarkt koopt. Een bult slagroom eromheen en chocoladesaus eroverheen.

Hier ga ik nooit meer heen.

2,3
  42. Wat een slechte tent!

Bediening slecht: mevr. leek wel mensenschuw, kijkt niet aan, praat binnensmonds onverstaanbaar.

Cola zonder prik

Gerechten en bijgerechten worden niet tegelijkertijd geserveerd, je moet erachteraan vragen, vergeten?

Als het eten goed was geweest had ik dit door de vingers gezien maar de dames WC was ook smerig en de lamp deed het niet, je moet het doen met het licht van het gedeelte van de wastafel en voor het gemak hadden ze de tussendeur er alvast uitgehaald, maar boven de pot dus geen licht.

en continu het gepiep van de kassa omdat mevr. er klaarblijkelijk niet mee om kon gaan.
    Je krijgt echt het idee dat ze dit werk pas doet.

Nou, mij zien ze daar niet meer. Je kunt dan beter naar de bekende hamburger firma gaan, is nog beter te eten.

43. Bediening is nors, we kregen eten zonder bestek, carpaccio van 11,50 die doordrenkt was in een soort citroensapje met een miniscule hoeveelheid kaas. Naast sla ook niks erop; geen kappertjes, geen pijnboompitjes, niks. Doordrenkt lapje vlees met sla dus.
    Gamba's van mn vriendin waren meer saus dan gamba's.
    Spare-ribs waren ook miniscuul (en lauw), bedroefd blaadje sla erbij en c-merk fritessaus in zakje. Voor de prijs hadden ze 't op z'n minst in een bakje mogen doen. Ook geen schoonmaakdoekjes voor je handen, wat jammer was, want op de meidenwc was er ook geen zeep.
    Enige voordeel/service: de hond mocht ook mee naar binnen.

44. Gisteren een poging gedaan bij El Toro te eten. Na 10 minuten werd er uberhaupt pas naar ons omgekeken. Menukaart werd uitgereikt zonder te vragen of we iets wilden drinken, bleek dat diverse tafels ook niet werden bediend. Heeft ons doen besluiten op te stappen.

45. Niet doen!

Toen wij aankwamen lag onder onze tafel een afgekloven sparerib, een servet en een open zakje mayonaise. De komkommer op mijn bord was uitgedroogd. De ossenhaas bevatte veel spiertjes, de frietjes glommen van het vet en waren slap. Alle voorbeelden laten zien aan serveerster, ze was niet onder de indruk. De kaart en bereidingswijze hadden helemaal niets te maken met Mexicaans. De serveerster wist geen enkele vraag over de gerechten te beantwoorden.

Op de dames toilet was geen zeep, op de herentoilet geen handdoekjes, bovendien een afschuwelijke urinelucht.

46. Op koninginnedag 30-4-2011 hier geweest...

De slibtongetjes van mijn man waren niet te eten. De vis kon niet van de graat afgehaald worden. Nog niet gaar?

Ikzelf had een ossenhaas, die nog helemaal koud was!

Hiervoor gaan klagen, maar kregen te horen dat wij dat meteen hadden moeten doen, terwijl wij nog maar twee hapjes hadden genomen. Verder een sneer van: u kunt nog wel een gratis kopje koffie krijgen, meer niet. En dat voor € 71,00...

Afrader!

47. Even serieus... Wat een aanfluiting... Muziek op repeat...

Bediening van niveau ondermaats... nooit meer..

48. Wij komen hier niet meer terug. Prijs/kwaliteitsverhouding is echt geheel zoek. Prijzen van een toprestaurant terwijl het eten en de bediening meer weg heeft van het niveau eetcafe (alhoewel ik ook daar veel beter heb gezien).

We kregen direct de kaart, zonder even te vragen of we iets wilden drinken, hier werd pas aan gedacht toen we een keuze van de kaart hadden gemaakt. Vervolgens kregen we eenmaal een spareribs aangeboden, terwijl we nog aan het voorgerecht moesten beginnen, met zijn 4en waren en in zijn geheel geen spareribs hadden besteld. De soep (voorgerecht) was ook aan alle kanten gemorst en zacht gezegd niet bijzonder. De presentatie van het hoofdgerecht was in de basis leuk... eten in een pannetje met alles op een plank, maar: waarom geen borden erbij? Wellicht omdat de tafel te klein is en je het maar op de plank moet doen, die weer veel te klein is? Iedereen had verschillende bakjes en bordjes (bij hetzelfde gerecht), alsof er overal maar één van in de keuken stond. Ook de ijsthee, 2 normale ijsthee glazen en de ander opeens weer in een longdrink. Tortilla's en friet (los betalen) op een bordje en was zo koud. Het was allemaal te eten, maar absoluut niet bijzonder, laat staan Mexicaans.

Tot slot bleven we een kwartier rustig wachten tot de spullen werden opgehaald. Werd de helft opgepakt, om vervolgens weer 5 of meer minuten aan het smsen te slaan voordat de rest werd opgehaald (dit gebeurde heel de avond). Er werd niet eens gevraagd of we behoefte hadden aan een dessert, zoek het maar uit. WC's waren ook toppunt van viezigheid...

1,9
  49. Jammer dat El Toro zelf hier niet kijkt. Want ben er gisteren geweest met vriendin en 2 kids. Het begon al op de WC. Geen zeep, geen handdoeken, bij de heren. Vervolgens trage bediening van vrouwtje, maar wel redelijk vriendelijk (drinken). Later kwam een man voor het opnemen van eten. Hij kende de kaart uit zijn hoofd, maar was vrij nors. Vriendin en ik hadden mixed grill. Werd geleverd in een soort BBQ om het vlees warm te houden. Volgens mij waren de kooltjes niet aangestoken, want het vlees was lauw, op het eind (en ik ben vrij snelle eter). Kipfilet, worstje, stuk spareribs en biefstuk waren lekker gekruid en goed van smaak. Weinig vet en niet pezig. Dit in tegenstelling tot de entrecote. Één bonk pezen en vet, bijna rauw en lauw. Was eerste stuk vlees dat ik pakte. Saus kon je erbij bestellen à 2,50 per bakje. Wel lekker. Frietjes werden geserveerd op een bord, dus snel koud. Als groente, hadden we een kwart maiskolf. Meer niet... En dat voor 24,50 per persoon. De kinderen hadden een pizza hawaii met salami ipv ham. Die was erg goed. Een een kindermenu met spareribs. Was ook erg veel en erg lekker. Echter... geen handdoekjes of waterbakjes met citroen om je vette vingers in af te wassen. Vervolgens moesten we, na een kwartier met een volle tafel gezeten te hebben, (er waren nog 2 tafels bezet) zelf vragen of ze de tafel af konden ruimen en het ijsje konden brengen wat bij het kindermenu hoorde. Weer kortaf en ongeïnteresseerd. En idem bij vragen om de rekening. Kortom: hygiëne matig, bediening matig, eten redelijk (volwassenen) tot goed (kids), prijs is voor volwassenen te duur voor wat je krijgt, zowel qua hoeveelheid, verscheidenheid als kwaliteit.

Wij komen hier niet meer terug, gezien het grote aanbod in Zandvoort van andere restaurants.

4,9
  50. Y Schoneveld

Een weekendje Zandvoort,... dan ook lekker uit eten! Na een zoektocht uitgekomen bij El Toro. Allereerst gekozen voor een 1/2L bier en een desperado, met brood&knoflooksaus vooraf. Daarna een 2-persoonsschotel met spare-ribs, argentijns vlees, enchilladas, taco's etc. Super lekker. Nog nooit zo'n lekker gekruide en malse spare-rib gehad.

Aardige bediening.

51. 8 mrt 2011 wezen eten, 4 volwassenen en twee kinderen.

Perfecte bediening, flexibel met aanpassingen (mixed grill voor kind) en perfecte maaltijden! T bone, ossehaas en slibtong perfect, en wij zijn verwende rundvlees en viseters!

Prijs acceptabel. Aanrader!

52. Met ons gezin ff lekker eten in zandvoort bij El Toro.

Nou ik dacht het niet....

Carpaccio: bevroren en dan op een warm bord, echt dat kan echt niet!

Tevens kwamen de gerechten al helemaal niet tegelijk, echt vervelend.

Mixed grill: met koude spare ribs, ja echt gewoon koud. Verder waren de biefstukken doorgeslagen, niet eens een beetje rauw van binnen, dus erg taai.

Kipfilet was erg erg droog, ben er maar niet aan begonnen.

We hebben na het hoofdmaal maar gauw afgerekend.

2,3
  53. Eten was op zich wel goed.
    Ik was erg tevreden over de bediening.
    We hadden mixed-grill besteld.
    Het was heerlijk.
    We waren met zijn tweeën en er was lekker veel vlees.
    Wij komen zeker nog een keer.

54. Heel slecht.

Een weekendje Zandvoort aan zee, even lekker uiteten.

Dan stap je El Toro binnen.

Onbeperkt spare ribs eten, er zat alleen maar vet aan, een lekker stukje vlees zat er niet tussen.

Twee vrienden van mij hadden gezamenlijk mixed grill besteld voor €26,50 p.p., veel te weinig vlees en geen smaak aan, zo flauw als het maar kan.

Wij zetten hier geen stap meer binnen en als ik u was zou ik dat ook maar niet doen.

Prijs/kwaliteit verhouding klopt voor geen meter, veel te duur voor een mexicaans restaurant.

Nooit naar binnen lopen!

55. Zeer slecht! Wij gaan hier nooit meer naar toe. Prijs/kwaliteit verhouding is totaal zoek. Ik had kipfilet met molesaus voor 18,50. Op mijn bord had ik een flauw gegrild stukje platgeslagen kipfilet met een koud barbecuesausje ernaast gekwakt. (Het zou zomaar uit een flesje kunnen komen). Een bordje smakeloze rijst erbij en dat was het.

De bediening was ook niet zoals je mag verwachten in die prijsklasse. Een norse ober. Geen vriendelijk woord!

1,5
  56. Zeer slecht restaurant. Onbegrijpelijk dat je tegenwoordig nog zo'n slechte bediening kan krijgen. De bediende stond constant buiten te roken. De kwaliteit/prijs verhouding is totaal zoek. Het is het niet waard om voor de gezelligheid El Toro te bezoeken.

3,4
  57. Echt te duur voor het geserveerde eten en drinken: bv. Icetea zonder citroen en stampertje voor 3€ en een kipfiletje met zeer eenvoudige garni voor 18,50.

58. Wij hebben uitstekend gegeten bij El Toro.
    Geen lange wachttijden, smaakvolle gerechten en een zeer vriendelijke ober.

59. Remco Colen

In 1 woord: heeerlijk eten. Er was een goede bediening en een prima sfeer.

60. Ruud Schiltmeijer

Vreselijk 2 keer geprobeerd als Zandvoorter. Smaakpolitie zou hier niet misstaan.
    Asociaal duur en onbeschofte hufterige bediening.
    Schandelijk dat zulke restaurants bestaan.
    Ben met ruzie vertrokken

1,6
  61. Nog nooit in zo'n waardeloze tent gegeten. Het eten was op zich goed, maar duur omdat je elk blaadje sla er apart bij moet bestellen. De bediening was zeer slecht. Bedroevend dieptepun: het sausje (dat wij niet hadden besteld)en waarvan wij naïef dachten dat het bij ons gerecht hoorde, dat zonder plichtplegingen na 2 minuten weer van onze tafel werd gegrist.

4,1
  62. Bediening was zeer slecht. Bestelling werd 2 keer opgenomen. Drinken kregen we pas na een uur. Bij het eten misten we de friet en de salade, waar ze zelf nog om moesten vragen. Het eten wat we kregen was wel lekker, maar doordat er een kat in het restaurant en in de keuken liep, leek het me niet erg hygienisch. Kortom: zeker geen aanradertje!!

2,8
  63. het eten opzich ed waren prima, maar er liep een kat rond in het restaurant, die kon ook gewoon de keuken in. toen we hier wat van zeiden lachte de serveerster. "de kat liep er al jaren, dat was hun huiskat".. wij hebben ons afgevraagd wat een HUISkat in een restaurant doet, maar we komen er in ieder geval niet weer

2,7