voor de deur, in de haltestraat en anders bij het station, op 5 min loop afstand

lijn 80, 81 met de bus, en de trein stopt vlak bij. Dus ook vanuit amsterdam is het 20 min met de trein.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Meerpaal

1220121239 96
1227172032 96
1509203733 92

1. Jolandahet

heel welkom gevoel en er was een uitstekend service

2. Zeer nette bediening. Sfeervolle eetgelegenheid. Aandacht voor details. Eten was zeer smaakvol. Echt een aanrader.

3. marion koopman

gezellig en erg lekker gegeten

4. Trudy en Rene Balhan

Heerlijk vis gegeten. Wij komen uit Almere. Speciaal voor de lekkere maaltijd. En heel gastvrij. Wij komen zeker nog eens terug. Familie Balhan.

5. Maria van der Pal

We hebben erg lekker en goed gegeten bij de Meerpaal. De medewerkers en eigenaar waren zeer vriendelijk.

6. Heerlijk gegeten in een prima restaurant.

Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten, zoals tong, schol, kabeljauw en inktvis, waren geweldig berijd.

Het voorgerecht van gewokte mosselen in een heerlijke kaassaus was fantastisch. De heerlijke Italiaanse witte wijn en de La Trappe biertjes smaakten prima.

Als wij in de buurt zijn, dan gaan wij zeker weer eten bij Lenie en Floor.

Ria en Dick Rietvink.

7. Een aanrader. Een restaurant waar je nog klant bent, van het begin tot het eind. Komen zeker nog eens terug. Bedankt voor de gezellige avond en heerlijk eten.
    Fam dame

8. Qua uitstraling was ik er waarschijnlijk aan voorbij gelopen als ik dit restaurant niet van te voren had gecheckt op het internet.
    Ondanks dat de bediening vanavond bestond uit één persoon, vond ik dat ze het super deed en ze gaf ons evengoed alle aandacht en tijd hoe het hoort. Zeker een compliment voor haar.
    Het eten was boven verwachting goed en er werd totaal niet moeilijk gedaan met speciale wensen.
    Ik kom hier zeker vaker terug. Hier hebben ze echt verstand van lekker eten!

9. fam. Klaassen

Het eten was heerlijk, we hebben een driegangen en een viergangen menu gegeten. Het was heerlijk en verrassend.
    Een huiskamergevoel in een restaurant. Echt een aanrader.

10. ALinders

In een gezellig, huiselijk aandoend, restaurant werden we zeer gastvrij ontvangen.
    Het eten was heerlijk, zowel voor-, hoofd-en nagerecht, met verse ingredienten: dat proef je!
    We hadden een perfecte avond .
    Fam Linders

11. j.paap

12. Jena 356 punten

Op een regenachtige avond min of meer per ongeluk bij de Meerpaal terecht gekomen. We hadden het werkelijk niet beter kunnen treffen! Heerlijk eten, gastvrij onthaal met persoonlijke aandacht zonder opdringerig te zijn, een enthousiaste brigade en een voortreffelijke kok. Hoe aangenaam om te ervaren dat men het belangrijk vind dat de gasten het naar de zin hebben en lekker eten - uitgaan van hoe je het zelf zou willen hebben. Die kunst verstaan jullie! Wij hebben geen op- of aanmerkingen, ga vooral zo door. Bedankt voor de genoeglijke avond.
    Wij komen zeker terug!

13. Heerlijk gegeten. Een aanrader is het parfait van Lenie. Omdat wij daarna het Noordzeebanket namen hebben we samen het voorgerecht gedeeld. We kregen een extra garnalenkroketje. Volgens Floor hoefden we dan geen ruzie hierover te maken. Het Noordzeebanket was weer voortreffelijk. De ijssurprise is iedere keer weer een verrassing.
    Gastvrijheid staat hoog in het vaandel.
    Wij komen zeker nog vaker terug ook al moeten we er 100 kilometer voor rijden.
    Ga zo door.

14. Een dagje Zandvoort en geen idee waar we moesten zijn voor lekker eten. We namen een kijkje op deze site en na het lezen van de goede recensies besloten we naar de Meerpaal te gaan. Het klopte. We hebben heerlijk gegeten. Lekkere visgerechten en genoeg lekkere bijgerechtjes erbij. Bediening was vriendelijk en de sfeer was huiselijk.

15. Gister bij de meerpaal gegeten en het was top. Aardige bediening, heerlijk eten, wij hadden het noordzee banket, 5 verschillende soorten vis, op aanraden van de gastheet geen voorgerecht genomen, en dat was maar goed ook, het was veeel! We hebben gesmuld! Aanrader voor iedereen!

16. Hier afgelopen week gegeten.

Heerlijk gegeten, zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. De vis die we gegeten hebben was goed gebakken.
    Alles wordt heel mooi gepresenteerd. Volop garnituur bij het voor en hoofdgerecht. Bij het hoofdgerecht misschien zelfs te veel. Je gaat hier zeker niet met honger van tafel.

Bediening is top, vriendelijk, attent, persoonlijk en straalt passie uit voor het vak.

Interieur is wat gedateerd maar dit is wellicht ook wel de charme van dit restaurant.

Prijs viel achteraf enorm mee, zeker als je kijkt wat je er allemaal voor krijgt.

17. John Jeurissen

Wij gaan regelmatig eten in Zandvoort en altijd bij de Meerpaal.
    Dit is altijd top, lekker eten en gezellige sfeer.

John

18. 5 februari 2011

Nachtje aan zee en op zoek naar een restaurant. Wat te doen? Even googlen en naar eet.nu om te lezen dat de ‘Meerpaal’ goed stond aan geschreven. We wensten iets met vis, daar we bij de zee waren. Ach, hoort er toch bij.

Na een wandeling naar de Meerpaal, moet ik zeggen dat we het nooit per ongeluk hadden gevonden. Niet dat Zandvoort zo groot is, nee, het ligt een tikkie achteraf.

Wel een sfeervol en kneuterig ogende zaak. Dat was ook zo. Super vriendelijke bediening, vlot en niet gemaakt. De eigenaar was eveneens net zo vrolijk.

Het is geen trendy tentje, maar heeft een authentieke uitstraling. Het paste met het geheel.

Het eten is niets mis mee, al is het jammer van de super verse garnituur dat er iets van een zuur bij zat. (potje?) Is eigenlijk wel het enige waar ik niets mee had.

Ik had zalm met meloen vooraf, was een vrij dik stuk. Jammer, een paar bolletjes was ook voldoende geweest. De zalm is zo lekker, dat het niet veel extra nodig heeft!

Toetje van mijn vriendin zag er ook super uit, men verzekerde ons dat het zelfgemaakt was. Hoe dan ook, het was lekker. De koffie trouwens ook en dat was geen losse kreet van de eigenaar, daar moet ik hem gelijk in geven.

Een 10? Nee, maar dat is niet voor de kwaliteit. Daar was niets mis mee. Voor wat de zaak te bieden heeft, zeg ik gewoon goed! Tussen een 8 en een 9.

Dus mocht je een ‘visje’ willen prikken (natuurlijk anders dan langs het strand, is ook gewoon iets wat je moet doen!) en lekker willen zitten in een gezellig tentje. Ik zeg doen!

19. Vrijdagavond kwamen wij aan in het hotel in Zandvoort. Na het vergelijken van de verschillende restaurants in de directe omgeving waar wij de eerste avond van ons weekendje samen feestelijk zouden gaan inluiden, kwamen wij uit op het restaurant "De Meerpaal", een heerlijk visrestaurant. Er was een 8.8 gegeven, maar voor ons was het een dikke 10 waard! Wij werden ontzettend vriendelijk bediend, met een leuke uitleg over het fileren van een schol! Wij hebben een heerlijke avond gehad en super lekker gegeten. Bedankt!

20. Bruinsma-van der Bij

Afgelopen weekend waren wij in Zandvoort en door de positieve recensies kozen wij ervoor bij visrestaurant de Meerpaal te gaan eten. En het is ons uitstekend bevallen. De inrichting is huiselijk en aan de muur hangt niet de obligate “verantwoorde” kunst, maar spullen die ons deden opmerken: “dat had mijn moeder ook”.

De eigenaar onderhoudt op een prettige manier contact met de verschillende gasten en de bediening is attent en vriendelijk.

Het eten vonden we erg lekker. ( we kozen voor een menu; zalm in witte wijn en kabeljauw met kerrie).

Er is aandacht voor details: de dressing bij de sla b.v. wordt apart geserveerd.

Samenvattend: als u in Zandvoort bent, ga eens eten bij de Meerpaal. Het zal u zeker bevallen!

Klaas en Wopkelien Bruinsma.

Willy van der Bij.

21. Wij hadden dit restaurant uitgekozen ivm de recensies op deze site. En werkelijk waar, het was een prima suggestie. (waarvoor nog onze dank!)

Heerlijk gegeten; zeker betaalbaar (goed 3-gangen menu voor eur 19.75), goede kwaliteit en vriendelijke, attente bediening. Informele sfeer.

In het seizoen of in het weekend is reserveren waarschijnlijk aan te bevelen. Bij ons bezoek (op een wo avond eind sept) was er nog voldoende plaats).

Ik kom niet uit de regio, maar als ik weer eens in de buurt kom ga ik zeker hier weer eten!

22. Gezellig restaurant met leuk personeel en een geweldige kok.

Heerlijk gegeten, kok maakt zijn eigen sausjes die zeer smaakvol zijn.

Een echte aanrader voor een heerlijk diner en gezellig avondje uit!

Lydia.

23. Zeer gezellig Bourgondisch visrestaurant. Echt een aanrader.

Voor de echte liefhebber van een spannende creatieve vismaaltijd met altijd verse groenten en fruit!

24. Typisch en authentiek visrestaurantje. Lekker en vers eten voor een zeer schappelijke prijs, gezellige bediening/ eigenaar. Hart voor de zaak. Aanrader!

25. Heerlijk gegeten!

Een heel gezellige avond gehad, fijn ontvangst, heerlijke wijn.

Komen zeker terug.

26. Heerlijk gegeten in Rest. De Meerpaal in Zandvoort!

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Aanrader is het 3- gangenmenu.

Gezellige bediening en eigenaar/uitbater.

Je voelt je er al snel thuis en je krijgt alle tijd om te genieten van de gerechten.

Kortom, een aanrader!

27. Wat een geweldig restaurant.

Een eerlijke, heerlijke keuken met verse producten voor een zeer goede prijs. En service zoals ze je het op school geleerd hebben, dat kom je nergens meer tegen.
    Wij hebben ons weekendje Zandvoort hier heerlijk afgesloten en zullen zeker terug keren.

28. Echt een heel oud Zandvoorts restaurant met tradities, goede vis, heerlijke gebakken aardappels en een zeer geheime salade dressing waar je het recept niet van krijgt, helaas.
    We hebben een gemengd gebakken visplateau genomen, met alles erop en eraan, ik kan niet anders zeggen dan...subliem..heerlijk.
    Vers gebakken in de boter, en met liefde uitgeserveerd!
    Als je in de buurt bent zou ik zeggen, bel en ga het uitproberen...je krijgt er zeker geen spijt van!

29. P F Wierdsma

Ik heb enorm genoten van de ambiance en het eten. Echt een aanrader als je echt van vis houd. De bediening is professioneel en erg gezellig. Wat mij betreft een echte TOPPER.

30. Sls je lekkere verse vis in een gezellig restarant wil eten kan ik dit aanraden. Een verse grote tong voor maar 26 euro, kwaliteit prijs zit dus goed een aanrader!!