Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zaltbommel verdeeld zijn.

1. Klara van weelden

Wat hebben wij lekker gegeten goede kwaliteit met 6 personen allemaal heel tevreden klant vriendelijkheid zo wel de eigenaar als personeel komen vragen of t goed is wij raden Perla di cariro zeker aan

2. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Gunter Peters

Klein restaurant en de tussenruimte is niet bijster groot maar de tafels zijn mooi gedekt, bediening is vriendelijk en het eten is zeer goed. Aanrader

3. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Patrick

Vriendelijke bediening, lekker eten. Een hele fijne avond gehad

4. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Adrie V eck

Bediening was een 10
    Eten een 8
    Drinken ook goed 👍
    Mooi restaurant.

5. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Heerlijk gegeten. Een aanrader.

6. Varkenshaas was plat stuk vol vette draden. Wijntje besteld, krijg heeel klein glaasje, ijs is niet aanwezig, dan maar glaasje water gewoon lauw kraanwater voor 3,50€. Eten ook heel zout.
    Bah bah niet doen

1,6
  7. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening
    heerlijk diner, kan kraanwater geen probleem.

8. Zeer slechte ervaring. Bediening slecht en vergeetachtig. Vergaten meerdere drankjes en leek oprecht alsof we na het opnemen van het hoofdgerecht vergeten waren. Gelukkig duurde het bestelde eten maar een uur. Biefstuk rare, werd well done, knap. Gratis friet bij elk hoofdgerecht, werden er 4 voor 10 borden. (Ja zo’n frietje is eigenlijk voor 3 personen krijg je dan te horen haha). We mochten wel tegen betaling bijbestellen, coulant. Burger voor iemand met glutenallergie, werd een kale burger zonder brood. Dat was een grappig gezicht. Later wel 2 glutenvrije kleine borrelbroodjes gebracht. Pastte de koude burger mooi op haha. Snel betaald en naar huis. Was nog duur ook, maarja das opzich normaal deze tijd. Geen goede reclame voor bommeltje.

9. F. Her

10. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Iedere keer als we er komen is het eten top. Er is ruime keuze voor een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Service is prima en een fijne plek. We komen er graag

11. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Leon de Smet

Het was best gezellig, buiten op het terras. De bediening was goed. Ik vond het eten maar matig. Wat er nu zo Mexicaans was aan een blaadje sla weet ik niet. Er zaten wel stukjes inktvis bij, maar die vond ik te taai om op te kunnen eten. Mijn dochter vond het wel lekker.
    De prijs was aan de hoge kant.

12. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Mart

Eten was erg lekker. Het voorgerecht (Maxima) was fantastisch.

13. Esther Manders

Vanavond heerlijk gegeten met 3 personen op het terras. Verassingsmenu van de chef, gekozen voor vis. Voortreffelijk bereid en uitgeserveerd, blij met onze keuze. Vriendelijk personeel met fijne uitleg gerechten en smaken.
    We komen hier zeker snel weer eens terug
    Bedankt voor de fijne avond!
    Fam Manders

14. Angel de winter

Hun friet was altijd het lekkerste van Zaltbommel. Helaas heb ik de laatste 2x oude friet gegeten. Waarschijnlijk eerder die dag gebakken en weer warm gemaakt. Ik ga hier geen friet meer halen. Jammer.

3,1
  15. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Josiane Temmerman

Eten was heel lekker, vorig jaar ook. Niet lang moeten wachten. Prijs kwaliteit ok. Niets op aan te merken. Volgend jaar in ons weekendje Zaltbommel komen we zeker terug 😀

16. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Mireille

Lekker gegeten en vriendelijk personeel.

17. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Mieke Verhoeven

Super bediening en ontvangst. Eten was heerlijk. Echt een aanrader.

18. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Nada & Toon Reeuwijk

Een heel goede ervaring! Prettige bediening en ons eten snel en goed verzorgd opgediend! Heerlijk gegeten en van ons krijgen ze dan ook een 10-Plus

19. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Supervriendelijk bediend, kwamen meermaals vragen of alles naar wens was. De Argentijnse zarzuela was hemels lekker, alsook de t-bone steak. Als we in de buurt zijn zoeken we Maxima zeker terug op!

20. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Het gerecht Zarzuela Argentina is top en ook nog eens glutenvrij!

21. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Miranda

Goede bediening en heerlijk gegeten!

22. Dat deze asociale eigenaar zich een Grillroom en Pizzaria mag noemen, zal dus tot op heden geen hygiëne controle hebben gehad. Smerige zaak, smerig eten. Nog nooit zo slecht gegeten en veel te veel betaald. Waarschuwing voor toekomstige klanten!

23. Dennis Schoenmaker

24. Corine

Met 13 personen gegeten in de sfeervolle oude trouwzaal van het mooie Gemeentehuis van Zaltbommel, was echt heel speciaal en een belevenis op zich! We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Petje af voor de begeleiders van deze organisatie, die onder andere werkt met mensen met het syndroom van Down. Door de goede begeleiding liep alles op rolletjes, waarvoor heel hartelijk dank. We hebben ervan genoten en komen zeker terug!

25. Corine

We hebben allemaal heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs! Bijbestellen van aardappelen etc. was geen probleem. Bediening was zeer attent, gastvrij en vriendelijk. Zo mocht een 6e persoon waar niet voor gereserveerd was toch gewoon mocht aanschuiven, was heel fijn!
    Hier komen we zeker terug, bedankt voor de goede service! We hadden een heel gezellige en fijne afsluiting van ons dagje uit in Zaltbommel!

26. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Wij waren in Zaltbommel op vakantie. Twee jaar geleden hebben we ook bij Maxima gegeten. Door deze goede ervaring wederom gereserveerd en opnieuw was het fantastisch. Het malse en goed gekruide vlees, de gepofte aardappel en goede wijn. Ook de dame blanche als afsluiter. Niet gewoon dit was geen toetje, maar een ijstaart zo groot.

27. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Nina Derksema

Het eten bij Maxima is altijd heel smakelijk en er is veel keus qua gerechten.
    De sfeer is fantastisch en de bediening zeer vriendelijk en attent.
    Het is een leuke en gezellige plek om een heerlijke maaltijd te gebruiken en eens rustig bij te praten. De droge witte wijn is meer dan verrukkelijk!

28. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

De Parrillada mixta was een mix van verschillende soorten gegrild vlees. De smaak en malsheid was geweldig goed!

29. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Eduard en Nanette

Wij hebben heerlijk gegeten, Voorafje avocado en avocado soep, en als hoofd een vegetarische wrap en lekker sappig stuk vlees! De hoeveelheid soep had iets minder gemogen van mijn partner. En zelf vind ik de Zuid Amerikaanse rode wijn altijd vrij pittig en had het fijn gevonden als er ook een eenvoudige rode Franse huiswijn was geweest.

30. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Aly van Uitert

Vooraf aangegeven glutenvrij en lactosevrij, werd meteen goed op geanticipeerd.
    Supervriendelijk en behulpzame bediening top.
    Ook het eten was verrukkelijk!!