Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zaltbommel verdeeld zijn.

Goed en lekker eten leuke sfeer en goede bediening. Voor herhaling vatbaar.

Martine Keur

3. Pannenkoekenhuis Zaltbommel

Martine Keur

Regina Schijf

Kaylee

We hebben zaterdag gereserveerd voor de lunch. Het personeel was vriendelijk, het eten goed. We zijn later in de middag nog eens terug gegaan voor een drankje.

Sjaak trekhaak

Ik haal hier elke dag een hamburger voor 1 euro meer wil je toch niet topkwaliteit.

Jan van Hemert

Altijd een vriendelijke bediening. Ze houden het in hun omgeving goed schoon. Proberen ook de klanten op te voeden door te vragen het afval in een bak te gooien. Sociaal altijd bezorgd om andere.

Voor het eerst in Zaltbommel en, op verzoek van onze kleinkinderen van 5 en 7, pizza gegeten. Viel niet mee, veeeeel te groot voor de twee. Men had ons kunnen adviseren 1 pizza voor de twee te bestellen, nu ging heeeeeeeeel veel retour. Ons stoorde enorm dat 1 kleinkind een glas water wilde omdat andere dranken haar niet goed vallen. Nu kreeg zij dus een glas kraanwater waarvoor, let op, 2 euro betaald diende te worden! Gelukkig bij ons doen restaurants dit niet. Dit restaurant noemt zich geschikt voor kinderen, jaja…

10. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

kees & christa t.

Ellis

Gisteren geluncht bij het Stadscafe.
    Wij zaten als enige gasten binnen. Over ons hoofd heen werd vanachter de bar het terras in de gaten gehouden en dus werden wij letterlijk 'over het hoofd gezien'.
    Later werd ook vanachter de bar gevraagd wat we wilden eten en toen dat niet werd verstaan werd vanaf de zelfde plaats nogmaals gevraagd wat het moest zijn. Niemand kwam even aan ons tafeltje de bestelling opnemen dus.

Lunchplankje was matig, met lobbige tomatensoep.
    Clubsandwich carpaccio was ronduit droog en zo zonder enige decoratie of iets op een bord gekwakt.
    De twee dames van de bediening hingen een beetje tegen de bar aan en werden af en toe naar buiten gedirigeerd.
    Er werd nadat we ons kopje koffie hadden genuttigd ook niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken en we vonden het ook jammer om de barman te storen bij het dagdromen, dus hebben we maar afgerekend en zijn een beetje teleurgesteld naar huis gegaan.

Hans van den Bighelaar

Als het vol had gezeten, dan was de sfeer zeker ook een negen geworden, maar wat wil je op de dinsdag avond. De service is uitstekend met een ongelooflijke parate kennis en het verrassingsmenu met bijpassende wijn is werkelijk subliem. Kortom een aanrader voor iedereen en in verhouding met andere restaurants redelijk betaalbaar.

Ben onbeschoft behandeld door het stadscafe! Geef netjes aan dat de rekening niet klopt krijg je eerst een discussie uiteindelijk valt het kwartje en zou ik geld terug krijgen. Lopen ze gewoon weg en word je genegeerd, en helpen ze andere klanten en sla jou gewoon over. Ik ben zonder geld terug te krijgen gewoon weg gegaan! Hoe kun je iemand die regelmatig komt zo negeren....dat is toch niet netjes! Voortaan uit principe ga ik naar de concurrent!

Hans Themmen

Gisteravond heerlijk gegeten in dit hippe sfeervolle restaurant. Vriendelijke vlotte bediening, lekkere muziek en comfortable (hoge) zitplaatsen. Gerechten ter grote van een voorgerecht, veel verschillende verrassende combinaties en beslist goed geprijsd. Bij een volgend bezoek aan Zaltbommel gaan we zeker weer bij Jeszebels eten!

Gisteren eten afgehaald. Precies op tijd klaar, verse smakelijke groenten op de pizza, pasta's ook prima klaargemaakt. Alles goed op temperatuur en smaak. Vriendelijke bejegening, ik kom zeker terug.

Familie van Loon

Prima cafetaria met goede producten​ en uitermate vriendelijk personeel!

Een echte aanrader!

Je mag twee gerechtjes per keer per persoon bestellen, dat schiet dus echt niet op. Het duurt minimaal 15 minuten voordat je het gerechtje krijgt dat je besteld hebt. Normaal is de lol van tapas dat je veel verschillende gerechtjes samen deelt. Gewoon kraanwater naast je fles wijn is onmogelijk, dat verkopen ze niet, alleen dure flessen chaudfontaine. Met de snelheid van eten serveren (in ons geval op maandagavond😱) heb je aan 1 fles wijn niet eens voldoende.
    Verder is het eten nodeloos ingewikkeld en daardoor niet echt in balans qua smaken. Doe mij maar een ongecompliceerd tapasrestaurant. Dit concept is 't voor mij niet...

Annabel

Enorm goede snackbar. Zeker een aanrader. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is heel lekker, daarnaast is het niet duur.

Niek van der Veen

Zeer prettige sfeer en zeer vriendelijke bediening.
    Zeer zeker komen wij nog een keer terug om van het heerlijke en diverse eten te genieten.

Goed, gezellig en niet duur.

Ruime keuze uit vele typische en minder typische cafetaria snacks, uitstekende service met vriendelijk personeel en goede locatie midden in het stadscentrum.

Pas met een hele grote groep (meer dan 20pers) geweest!
    Eten duurde veelste lang voordat het steeds kwam..
    Zo hadden wij na 3 uur nog geen voldaan gevoel.
    Zo jammer dat je tijd koopt en er haast niets voor krijgt.
    Vis was koud en flauw,uit de diepvries?
    Varkenshaas te droog,ga zo maar door..
    Erg jammer..
    Drinken werd wel vlug bijgeschonken,waren jullie maar net zo vlug met het eten!
    Erg jammer..

Peter

Het voedsel smaakt ongeëvenaard lekker. Er is geen enkele cafetaria die de consumeerbare producten op deze hygiënische, toch indrukwekkende manier serveert. De variatie aan snacks en dranken is eindeloos. Het personeel is uiterst vriendelijk en geduldig, zelfs met onwetende of onaangename bezoekers. Kortom: een leuk hutje.

Lekker eten, altijd schoon en goede kwaliteit. Top.

Veel te weinig saus en alles te afgepast en te zuinig!!! Jammer dat ik thuis er saus bij moet gooien. Ook de frietjes erg afgepast.

Wat een fantastisch restaurant! Op 1e kerstdag hadden wij een tafeltje gereserveerd in dit restaurant. De sfeer die er hangt en de gastvrijheid van het personeel is niet te beschrijven. Al bij het ontvangst werden we direct hartelijk ontvangen en keurig naar onze tafel begeleid. Het concept werd helder uitgelegd waarna we genoten hebben van alle lekkere kleine hapjes. De wachttijd tussen de gerechten was precies goed om ook nog te kunnen praten met elkaar. Onze serveerster wist van aanpakken en voelde precies aan wat wij nodig hadden. Niet te veel maar zeker ook niet te weinig verscheen zij vriendelijk aan tafel om ons te voorzien van onze drankjes. Ook de jongens die het eten brachten deden het keurig.
    De gerechten waren allemaal smaakvol en lekker en er is voor ieder wat wils. Bij het afrekenen kregen we nog een leuk cadeautje en een goodie bag.

We hebben werkelijk Bourgondisch genoten en hebben zelfs alweer geboekt voor in het nieuwe jaar.

Lekkere verse friet, zoals friet moet smaken. Super lekker!

Heel vervelend als je aan het eten bent dat iemand met een emmer schoonmaakmiddel de vloer gaat dweilen! Mijn eetlust was over. Slecht hoor.