Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zalk verdeeld zijn.

1. Nederlands Zalk

Helaas hebben we niet gegeten. Tot twee keer toe werden andere gasten bediend die na ons binnen kwamen. Omdat er nog steeds niemand kwam zijn we weggegaan en ergens anders gaan eten. Dat we weggingen werd ook niet opgemerkt door het personeel.

Allemaal geen opzet maar naar een restaurant waar personeel gasten over het hoofd ziet (er waren zes/zeven tafels bezet en twee personen in de bediening) gaan wij niet terug.

Jaap D Troost

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen in een gezellige omgeving wat een huiskamer gevoel uitstraalde. De bediening geeft een gevoel van welkom en haast is een woord dat niet bestaat. Het eten is ruim voldoende en uitmuntend bereid. Gewoon genieten van een goede maaltijd.

Samengevat kun je stellen dat als je op je gemak ouderwets gezellig en goed wil eten, dan ben je bij restaurant 'de Oase' in Zalk aan het juiste adres.

j. van egteren

Heerlijk Schweinehaxe gegeten. Het was weer ouderwets lekker. Vlotte bediening en aanvulling van aardappeltjes was geen probleem Ga zo door.

We hebben er heerlijk gegeten met 4 personen, het was onwijs goed en heerlijke sfeer. Echt voor herhaling vatbaar.

Vandaag hebben wij een schotel kip en varkenshaas gegeten. Dit was m.u.v. de varkenshaas prima. Ook alle bijgerechten waren ruim voldoende en smakelijk. De varkenshaas was helaas te droog. Op mijn klacht was de reactie dat dat kwam omdat ik er geen saus had bijbesteld. Dat is natuurlijk onzin want een te droge varkenshaas blijft een droge varkenshaas. De kok nam niet de moeite om even te komen kijken. Je mag van een restaurant dat deze prijzen berekend wel wat meer verwachten. Jammer en ik kom er dus niet weer.

6. Nederlands Zalk

Het eten was lekker, alles was goed voor elkaar.

Met 4 vriendinnen hebben we een high tea gehad bij de Oase op een zaterdagmiddag. Het was erg goed!! Allemaal herkenbare hapjes, die lekker smaakten. Ook de sandwiches waren erg lekker. En etagères met veel zoete hapjes. De thee werd goed bijgevuld en was prima.

Jules

Vond het helaas wat tegenvallen ondanks de lovende recensies hier. De Zalkse roerbakschotel was vooral erg veel maar niet erg smaakvol. De bijgerechten als stoofpeertjes en aardappelgratin waren lekkerder dan het hoofdgerecht. Van de sfeer moet je houden, erg donker meubilair. Wel gezellig gekletst met de eigenaar(?) over Klazien uit Zalk

9. Nederlands Zalk

Heerlijk gegeten en een top bediening. Ga er zeker vaker naar toe als we weer eens in de buurt zijn. Echte aanrader

10. Nederlands Zalk

Hier lekker gegeten op doorreis... Wij zullen zeker een volgende keer hier stoppen als we er langskomen...

11. Nederlands Zalk

Samen met mijn vriend zaterdagavond heerlijk gegeten. Het eten was echt goed en lekker klaar gemaakt. Op naar de volgende keer.

We hebben met vier personen gegeten in De Oase op dinsdagavond. Het was niet druk maar het dorpse karakter en de sfeer van vroeger sprak ons zeer aan. Gezellig. Het eten van Schweine Haxe was een belevenis, werkelijk heerlijk. Ook de bijgerechten en de desserts smaakten ons goed. De gratin mag nog vermeld worden. Ook heel lekker.
    Wij kunnen het anderen aanbevelen en komen zelf zeker nog een keer terug.
    MK

13. Nederlands Zalk

We kunnen alleen de service bepalen. En die krijgt een dikke nul. Kwamen op de heetste dag om een hapje te eten. Er zat een handjevol andere gasten dus bepaald niet druk. Het is geen zelfservice stond er op een bord. Maar bediening kwam niet. Zelfs niet om even een drankje op te nemen. Zelfs na oogcontact kwam niemand. We zijn weggegaan.

14. Nederlands Zalk

D. Hilbrink

Het eten was helemaal top, goede kwaliteit en ruime porties. Personeel is zeer vriendelijk, prettige bediening. Lekker gegeten. Met een vol en voldaan gevoel naar huis gegaan.

15. Nederlands Zalk

Hennie Wolf

Hallo. Wij hebben gegeten bij Zalkerbroek van de fietsclub op 21 oktober 2015. Ieder had heerlijk gegeten. Maar wij hadden met z'n tweeën een hamburger speciaal.

Het zag er heerlijk uit, één maal begonnen was de hamburger niet lekker er zat een lucht aan van gehakt wat over tijd was en was niet gaar. We hebben de patat opgegeten, dat smaakte goed. De champions waren ook niet te eten.

Ik wilde het even kwijt. Jammer. Vriendelijke groet, Hennie.

16. Nederlands Zalk

Wij zijn met 18 mensen gekomen om 13.00 uur op 25e december voor het kerst diner. De ontvangst was geweldig. En de bediening ver boven verwachting.

Het eten, al was het een klein keuze menu, beviel iedereen van ons, qua combinatie goed van smaak; goed uit gedacht dus! Wij hebben er allemaal van genoten!!

Hulde aan jullie, dus! Wij verheugen ons al op volgend jaar!

Anton en Melissa Lans

17. Nederlands Zalk

M. Lans

Zaterdag avond heerlijk gegeten. Eerst een drankje op het terras, daarna de specialiteit schweine Haxe gegeten fantastisch. Eindelijk een restaurant waar je als gast nog meetelt. En de prijs is alleszins redelijk waar voor je geld.

Op een mooie zomeravond op het 'terras' een menu 'Torenvalk' besteld: waterig soepje, plak gegrilde ham, wirwar van groentes, toetje uit de diepvries, kopie van vanderValk maar dan mislukt.

Tafelgenote bestelde stuk vlees met saus uit fles voor bijna 30 euro, belachelijke prijs, gezien het gebodene.

Mensen uit de omgeving vinden het hier geweldig, houden zo, ik ga niet meer van de dijk af.

Karin vd Plas

Aanrader! Met een paar collega's zijn we hier een avondje geweest. Erg leuk restaurant met een ruime keus in gerechten die ook nog eens erg betaalbaar zijn. Vanuit Zwolle is het maar 10 minuten rijden. Leuke landelijke sfeer die je op niet zo heel veel plekken meer vindt.

Afgelopen zaterdag hebben we met ons gezin heerlijk gegeten bij de oase. Leuke bediening en een goede sfeer, dat was onze eerste indruk. Het eten was goed, heel divers, en dat maakte dat ook onze kinderen het hier prima naar hun zin hadden!
    Komen zeker weer terug.

Afgelopen december heerlijk uit eten geweest bij de Oase in Zalk. Het eten was van uitstekende kwaliteit en de prijs-kwaliteitverhouding is gewoon goed. Er wordt meer dan voldoende eten geserveerd.

Het wildstoofpotje was duidelijk met veel kennis en passie bereid. Tijdens het eten trof ik een kleine kogel aan, waarna de eigenaar vermeldde dat het betreffende vlees diezelfde week nog geschoten was door de eigen jager. Dit alles resulteert in een stukje beleving waar menig restaurant iets van leren kan!

23. Nederlands Zalk

Erg duur voor wat ze bieden, wens ze veel succes met de nieuwe concurrentie op de loer. Het eten is absoluut niet smaakvol, jaren 90 menu en buffet...

24. Nederlands Zalk

We hebben daar vanavond nog gegeten. Personeel is heel vriendelijk wat je dan terug vind in de sfeer. Er wordt aandacht aan je besteed zodat je je een beetje een thuis gevoel krijgt. Het eten was helemaal top, zeer goede kwaliteit met voldoende eten zodat wij met een voldaan gevoel weer naar huis zijn gegaan. Ook een plus punt is het rokers gedeelte.

25. Nederlands Zalk

Wij hebben heel goede ervaringen met restaurant Zalkerbroek.
    Prima eten en zeker in verhouding met de prijs. Een plate voor 12 tot 16 euro is toch echt niet duur.
    Goed rookgedeelte wat voor ons een reden is om weer eens uit eten te gaan met zijn tweeen.
    Zeker na de restyling een aanrader.

26. Nederlands Zalk

Geen verse producten. Vermelde ingrediënten niet in menu bereid. Vlees niet mals. Geen spare ribs bij de mixed grill. Na melding doen toch volle pond moeten betalen. Geen aanrader dus!

27. Nederlands Zalk

Eric

Zojuist met ons drieën (ouders en 1 kind van 8 jaar) gegeten bij Hotel Restaurant Zalkerbroek.
    Het was een teleurstellende ervaring. De gekozen schotels waren allen standaard en prijzig. Mayonaise en ketchup tegen meerprijs. Bij de vis kozen we gebakken aardappeltjes en bij de kippenbout de frietjes. Zowel de aardappeltjes als de frietjes waren ok. De vis was smakeloos en de saus wellicht niet vers/bedorven. De kippenbout was wellicht te kort gefrituurd want de binnenzijde was op diverse plekken nog rouw. Bijgaand werd er een trosje sperciebonen (wederom geen smaak te herkennen) omwikkeld met bacon. 1 keer wel doorbakken en 1 keer vrijwel wit (en wederom vrijwel zonder de echte baconsmaak) omdat dit er niet gaar uit zag is het niet verder gegeten. De bediening heeft geen 1 keer gevraagd of alles ok was of voldoende. Bij het weggaan ook geen medewerker meer gezien om de teleurstellende ervaring te delen. Totaal waren we voor 2 schotels, een losse kroket een flesje cola, de sausjes en een Fristie € 35.-- kwijt, Aanmerkelijk meer dan de McDonnalds die we juist niet wilden doen maar waarvan de kwaliteit helaas aanmerkelijk beter is dan van dit restaurant.
    We zullen hier nog met regelmaat langsrijden maar qua restaurant is dit echt in de categorie eens en nooit weer.

joop van den berg

Al een aantal keren hier gegeten en altijd een zeer goede bediening en heel lekker eten en ruim voldoende aan verse groentes. Alles voor een redelijke prijs. Wij zullen hier nog regelmatig terug komen. Wij zullen dit restaurant zeer zeker aan iedereen aanbevelen.

Jooop

We waren hier nog nooit wezen eten, maar we vonden het geweldig. Het eten smaakte erg goed. Er was genoeg, de sfeer was gezellig. Niet te chique, maar wel netjes allemaal. En de prijs....dat viel reuze mee.
    We raden andere mensen aan om hier echt naar toe te gaan. Wij komen zeker nog een keer terug.

Met zijn allen naar de Oase in Zalk omdat Oma Boeve daar graag haar verjaardag wil vieren met een gezellig diner, met kinderen en klein kinderen. De menukeuze was voor iedereen vrij en de kaart ruim en mede daardoor moet de kok het wel behoorlijk zwaar hebben gehad, er zaten toch negentien personen aan tafel... Aan het eten was het absoluut niet merken, zowel de voor-, hoofd- als nagerechten werd op een professionele manier opgediend en de borden zagen er netjes opgemaakt uit. Nog belangrijker alles smaakte perfect en je zag iedereen genieten van het heerlijke eten. Ook de glazen werden op tijd gevuld waardoor iedereen een zeer geslaagde avond had in een leuke ambiance... Oma tevreden, kinderen en kleinkinderen voldaan een prima avond in de Oase in Zalk, waar we zeker nog eens terug zullen komen... Groet, Benny Michel