Nieuwste foto's in Zaandijk

Laatste updates in Zaandijk

1. Eray's profielfoto
    Eray heeft een recensie geschreven voor Zaanse Shoarma

Dramatisch paar keer besteld of de saus werd vergeten of een halve besteling en helaas vandaag hele bestelling niet geleverd bel je na anderhalf uur. Krijg je als antwoord is al opgehaald.

2. Ufuk Argun's profielfoto
    Ufuk Argun heeft een recensie geschreven voor Zaanse Shoarma

Ufuk Argun

Ik kwam binnen en kreeg al gelijk een vriendelijke komst, het personeel was heel aardig en zeer beleefd. Ik vond de prijs/kwaliteit perfect en heb totaal geen problemen met de zaak. Ik zou hier vaker willen eten, 10/10 recommended!

3. Rob en Kitty's profielfoto
    Rob en Kitty heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Smuiger

Rob en Kitty

Weer het beste culinaire huiskamer restaurant in geheel zaanstreek is onze mening. Gelukkig weer in professionele handen van eigenaren van o.a De swarte Walvis. Zaterdag voor Pasen genoten wij weer van wijn en spijs. Heerlijke gerechten op klassieke wijze bereid en gepresenteerd. Creatieviteit van gerechten en smaak op hoog niveau. Een opbouwende kritiek puntje is een iets te kleine portionering. Menu prijs voor dit culinair niveau verbaasd ons positief steeds weer.
    We mogen de bediening zeker niet vergeten te complimenteren, ook hier zijn de veranderingen merkbaar, leuke vriendelijke jonge proffesionele dames met kennis van wijn en spijs met alertheid en aandacht voor de gasten. We hebben genoten!

4. R. Krokke's profielfoto
    R. Krokke heeft een recensie geschreven voor Brouwerij Hoop

R. Krokke

Drinken prima in een gezellige ambiance. Eten goed van smaak, wel heel erg weinig en over groente hoeven we het niet te hebben, die was er niet, op een heel klein maiskolfje na. Prijs kwaliteit verhouding matig. Voor de uitgegeven €150.00 Weet ik betere zaken. Niet voor herhaling vatbaar.

5. Fred en Kelly Snel's profielfoto
    Fred en Kelly Snel heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Smuiger

Fred en Kelly Snel

Heerlijk gegeten in restaurant De Smuiger. Het eten was top, de ambiance mooi en sfeervol en de bediening heel vriendelijk en attent. Een Aanrader!

6. Sylvie's profielfoto
    Sylvie heeft een recensie geschreven voor Brouwerij Hoop

Attente ontvangst en 1 vlotte dame in de bediening. Brood vooraf lijkt te krimpen en heeft nu formaat kadetje. Eten prima. Een salade of groenten zou fijn zijn ipv de eeuwige little gem. Dessert ook prima. French coffee te weinig drank, een losse borrel ook vrij karig. Keuken goed al kan gezien de prijs alles wel iets royaler geserveert worden.

7. De Graaf's profielfoto
    De Graaf heeft een recensie geschreven voor Brouwerij Hoop

Bokketochie 7 oktober 2017 onaangenaam verrast door het aangeboden menu. Vorige editie was prima, maar nu werd duidelijk bezuinigd op de hoeveelheden. Kleine hamburgertjes en kleine zakjes met te hard gebakken patatjes. Verkeerde keuze on winst te maken.

8. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Guis

Het eten is lekker je wordt goed bediend erg vriendelijk.

9. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor De Steenoven Hut

Heerlijk!! Heerlijke pizza's. Lekkere toetjes. Zelf de espresso is uitstekelijk. Leuke sfeer. Zeker een aanrader.

10. Mark's profielfoto
    Mark heeft De Steenoven Hut toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Pizzeria
    John Lennonstraat 271 Zaandijk
  11. Dafne's profielfoto
    Dafne heeft een recensie geschreven voor De Steenoven Hut

Heerlijk pizza's en leuk sfeer om er te dineren. Lekker buiten zitten met mooi weer. De tiramisu is ook verrukkelijk en de mensen heel vriendelijk!

12. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor De Steenoven Hut

Lekker Heerlijke pizza's en leuke zitplekken binnen en buiten

13. Linda Backers's profielfoto
    Linda Backers heeft een recensie geschreven voor Brouwerij Hoop

Super gegeten! Personeel is kundig en vlotte dames in de bediening. De koks zie je aan het werk en hebben duidelijk oog voor details.
    We komen zeker een keer weer (al is het voor de heerlijke biertjes)

14. bob sch's profielfoto
    bob sch heeft een recensie geschreven voor Brouwerij Hoop

Vreselijk slome bediening, gemiddeld een kwartier op je bier wachten. Naar mijn mening is het ook nog is niet te drinken die zelfgebrouwen rommel.

15. Bas van den Berg's profielfoto
    • Nederlands
    Lagedijk 69-73 Zaandijk
  17. Johan Agema's profielfoto
    Johan Agema heeft een recensie geschreven voor Brouwerij Hoop

Op 1e kerstdag hebben we hier heerlijk gegeten, ook voor de kinderen was er een lekker kerstmenu. En natuurlijk geen wijnarrangement, maar een bier arrangement, bij iedere gang een ander, zelf gebrouwen bier, lekker hoor! Brouwerij en restaurant Hoop is een aanwinst voor de Zaanstreek!

18. Smuller's profielfoto
    Smuller heeft Brasserie De Smuiger toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Fusion
    • Internationaal
    Lagedijk 7-9 Zaandijk
  19. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Brouwerij Hoop

Het is een mooi restaurant met heerlijk eten, maar aan service kan nog gewerkt worden. Allereerst hadden ze meerdere soorten drinken niet, zoals cassis, radler en zoete witte wijn en ook twee van de zelf gebrouwen biertjes waren er niet. Ook van de maaltijden hadden ze niet genoeg. Wij kwamen vroeg eten (half 6), maar er was al geen vis meer. En dat terwijl ze een hele kleine kaart hebben.

Daarnaast ging het rondbrengen van het eten allemaal erg slordig. De kok moest meerdere keren op de bel drukken, maar er kwam geen serveerster. Die bleef rustig bestek staan neerleggen op lege tafels. De kok is uiteindelijk zelf het eten maar gaan rondbrengen.

Het eten was wel erg lekker! Mooie porties en goed op smaak!

Al met al twijfel ik of ik er nog een keer zou gaan eten.

20. Brasserie De Smuiger heeft een nieuwe foto
  21. Brasserie De Smuiger heeft een nieuwe foto
  22. Brasserie De Smuiger heeft een nieuwe foto
  23. Brasserie De Smuiger heeft een nieuwe foto
  24. Brasserie De Smuiger heeft een nieuwe foto
  25. H.Vulsma's profielfoto
    H.Vulsma heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Smuiger

H.Vulsma

Geweldig klaargemaakt diner. Zeer apart met een redelijke kaart. Leuke bediening.

26. aprilia's profielfoto
    aprilia heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Smuiger

Heerlijk gegeten, zeer goede service. De kok kwam zelf vragen of het lekker was. En niet duur. Ook bediening was zeer goed en heel erg behulpzaam, zeker aanrader voor iedereen! En als ik nog een keer in de buurt ben ga zeker terug. En als je iets van menu niet lust kan je schuiven met andere gerechten.

27. Meijer's profielfoto
    Meijer heeft een recensie geschreven voor D' Vijf broers

Slechte ervaring, wat de website beloofd wordt niet waargemaakt. Summiere bediening, drankjes vergeten, terras slecht. Het diner was een hobbykok niet waardig. Veel vliegen in het restaurant. Kopje koffie halfvol enz. Enz. Ons verjaardagsfeestje is dus in het water gevallen.

28. char's profielfoto
    char heeft een recensie geschreven voor D' Vijf broers

Vandaag op het terras gezeten. Op de banken mogen wel eens goeie kussens gezet worden, je zat er niet echt lekker op. Op een gegeven moment een bittergarnituur de luxe besteld, wat ook niet echt luxe was. Ik vond het niet veel bijzonders. Dit was echt een goedkope hap.