Op dit adres zit nu: Bij de Plas

Woody's Grill in Zaandam

Gratis parkeren voor de deur!

• Veganistisch

1. fam verhoeven wageningen

Vrijdag 28 november waren wij gasten in uw restaurant. Wij waren om half 5 uitgenodigd door een familielid van ons. Als familie onder elkaar hebben wij het heel leuk gehad, maar voor de bediening hebben wij geen goed woord over. Zelf waren wij er om kwart voor 5, maar het duurde tot kwart voor 6 voordat we ons eerste kopje koffie kregen. Ook het buffet was echt super slecht. We hadden eerst een kopje soep genomen en wilde daarna iets van het buffet pakken, maar alleen maar lege schalen. Na een half uur werd er wel iets aangevuld, maar dat stelde ook niet veel voor. De kwaliteit van het eten was trouwens ook niet best. Na het eten was het weer een half uur wachten op een kopje koffie en toen bijna iedereen al naar huis was, kwam er nog zoiets als een toetje op tafel. Kortom we zullen uw restaurant bij niemand aanbevelen. We vinden het jammer voor degene die ons heeft uitgenodigd. Zij zal het nodige hebben moeten betalen voor slechte bediening en slecht eten.

2. Natasja van Lith