di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Roezemoes is overdag een heerlijke Lunchroom met luxe broodjes en uitsmijters.

En s'avonds is het een restaurant met diverse luxe gerechten.

Roezemoes heeft verschillende Biersoorten en Heineken van de Tap met een Wifi Zone en een invalidentoilet.

Ook voor een kopje koffie met heerlijk gebak van Buter en een goed gevuld glas met chocomelk en slagroom voor de kinderen, kunt u altijd gezellig bij ons terecht.

Ons vriendelijk personeel helpt u graag verder.

• Rookruimte

1531193551 81
1534196529 80
1537199507 82
1540202485 83

1. Lekker eten en goede service. We genieten iedere keer weer.

2. Wij hadden kipsate met gebakken aardappels en een maaltijdsalade carpaccio.
    Lekker!
    Vriendelijke medewerkers ook.
    Aanrader.

3. Heerlijk gegeten. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga hier zeker terug.

4. Goed gegeten, vriendelijk personeel, gezellig sfeer.

5. Open advies aan de EIGENAAR van Roezemoes, stuur eens een aantal mystery guests naar uw bedrijf om de medewerkers weer eens minimaal de pagina's 1 2 en 3 van de horeca opleiding te laten volgen!
    Man man man wat kan dat veel beter in uw bedrijf.

6. Ondanks dat de reservering blijkbaar niet door was gekomen, hadden ze nog plek voor ons. Aardig en snel personeel. Het eten was erg lekker en het vlees heel erg mals. Dit is zeker een aanrader en een reataurant om vaker heen te gaan.

7. Fred Kohlberg

Weer een super ervaring rijker net als vorige keer. Menu 3-gangen geweldig klaar gemaakt en dat voor een prijs van € 22.50 Per persoon. Goede bediening en een gezellige sfeer. Alleen omdat het Moederdag was ontzettend gestoord aan kleine kinderen maar daar kunnen jullie niets aan doen. Deze mensen kunnen beter gaan eten bij een pannenkoeken restaurant zodat andere mensen hier geen last van hebben. Het enige minpuntje vond ik dat de prijs van een La Chouffe wel erg prijzig was namelijk € 4.25 Per flesje. Voor de rest alleen maar genoten en we komen zeker een paar keer terug om bij jullie te eten.

8. Lekker gegeten voor een leuke prijs! Met goede bediening.

9. de Jong

Even bijkomen na een dagje shoppen? Roezemoes is de aangewezen plek. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

10. Heel gezellig met vriendin bij jullie gegeten en gedronken!! En dan om de hoek naar de film Fifty grey of freed!! Dus zeker nog een volgende keer!! Een aanrader!!!!

11. Echt lekker eten voor een habbekrats: dat kun je bij Roezemoes. We werden gastvrij ontvangen door de bediening die goede uitleg gaf over de kaart en gerechten. Onze keuze viel op het (22,50 euro) driegangen keuzemenu, inclusief visje en prima carpaccio als voorafje. Vers, smaakvol en duidelijk gemaakt door een keukenbrigade die weet wat smaakbeleving is. De 'ontplofte' yoghurtbavarois met rodevruchtencoulis als verfrissend dessert was ook zalig. Perfect gelegen naast de bioscoop en vlak achter de parkeergarage. We komen terug!

12. Prima restaurant met veelzijdig keuzemenu voor een eerlijke prijs.
    Veel ruimte in het restaurant en de bediening is persoonlijk en vriendelijk.
    Aanrader.

13. Gezellig bij Brasserie en restaurant gezeten
    Kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen

14. Vandaag een bezoek gebracht aan Roezemoes maar wij waren niet tevreden. Personeel kijkt erg chagerijnig, is meer bezig met elkaar dan met de klanten. Duurt erg lang voordat er iemand kwam. Wij wilde graag nog een tweede keer drinken bestellen maar er kwam telkens niemand. Uiteindelijk maar besloten om te betalen, we moesten zelf naar de bar lopen om te vragen of we mochten betalen. Het meisje dat ons hielp was totaal niet vriendelijk. Het appeltaartje was overigens wel lekker.

15. Het was super goed.

16. Heel vriendelijk, leuke bediening. Super naar mijn dochtertje van 4 jaar!
    Moest ik niet in België wonen, dan kwam ik er vaker!

17. Gezellige sfeer, snelle en vriendelijke service. En het eten was heerlijk en zag en goed uit.
    Aanrader! Wij gaan zeker weer een keer heen.

18. Sfeervol en gezellig! Snel geholpen, goede bediening en uitgebreide kaart.

19. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant, met vriendelijk personeel.

20. Prima gegeten met 8 personen, waaronder 2 kleine kinderen. Goeie snelle en behulpzame service. Volgende keer gaan we weer.

21. Yvonne de Boer

Lekker gegeten we waren met 18 pers en iedereen kreeg tegelijkertijd zijn eten.
    Super geregeld en iedereen was tevreden 😁🤗

22. Patrick Elemans

Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant en vriendelijke bediening.

23. Wij hebben een aantal keer met veel plezier bij Roezemoes gegeten. De laatste keer zijn we boos vertrokken, want wij zagen dat de mannen in de keuken voortdurend naar ons zaten te kijken. Dit gaf ons een erg ongemakkelijk gevoel. Wij zullen niet meer terugkomen. Jammer.

24. Dames stonden gezellig te keuvelen aan de bar.
    Het leek alsof wij onzichtbaar waren.
    Mijn vrouw zei dat ook.
    Bedienster vind dat niet zo.
    Bij afrekenen. In hoog volume "u kunt afrekenen aan de kassa". Mensen naast ons keken verbaasd.
    Voor de eerste keer hier voor de laatste keer.

25. Miranda Heerdt

Eten was lekker, maar eerst kregen wel de verkeerde bestelling, en daarna had ik de verkeerde saus bij mijn vlees. Heb toen gevraagd om de saus dan apart erbij te zetten, die kreeg ik , duurde wat lang en saus was wel wat dun, maar goed van smaak. Werdt mij wel een gratis drankje aangeboden voor de overlast, dat is wel heel netjes.
    Of ik nog eens bij jullie ga eten... denk het niet, sorry

26. Burgzorg

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Kom zeker weer terug!!

27. Fam Schipper

Heerlijk gegeten. Een lekker 3 gangen diner genuttigd. Zeer smakelijk bereid. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. En honden zijn welkom !

28. leuk restaurant met goed eten voor een mooie prijs, echter is het personeel niet altijd even oplettend (lege glazen maar er worden geen nieuwe drankjes opgenomen). ook het timen voor het filmarrangement ging mis waardoor we maar net op tijd in de pathe waren.

29. de Groot

Heerlijk gegeten en fijne bediening.

30. Petra Kragten

Heerlijk gegeten, ruime porties, zeer vriendelijke en nette bediening. Ik kom graag nog eens terug!

31. Heerlijk gegeten bij Roezemoes. Snelle bediening, eten zag er verzorgd uit en smaakte zalig! Een aanrader!

32. jacqueline Bakker

Het was erg lekker eten en drinken bij jullie! Het was alleen een beetje rustig in het restaurant. Ik vind het zelf wat gezelliger als er wat meer klanten zijn.

33. Vrijdagavond met 14 mensen heerlijk genoten van een prima diner! Goede achtergrond muziek en vlotte en zeer spontane bediening.
    Leuk detail is de open keuken waar je de koks bezig ziet om culinaire hoogstandjes voor u klaar te maken.
    Namens alle vrijwilligers van het Rode Kruis zwemmen Zaandam: hartelijk bedankt voor de gezellige avond.

34. Niet duur. Mooie zaak. Maar de service is niet goed. Bij binnenkomst geen Hallo. We moesten na een kwartier vragen of we wat mochten bestellen. Pannenkoek spek kaas. Spek was wel erg doorgebakken. 2 man personeel op een bijna volle zaak. Rende poten uit hun lijf. Afentoe Hulp uit de keuken van iemands wiens gezicht op onweer stond.

35. Als je binnenkomt word je geholpen en dan ben je een verloren mens. Ze komen niet naar je toe terwijl je oogcontact wilt maken. Half uur zitten wachten voor een tweede thee. Personeel lijkt te socializen met elkaar i.p.v. werken...

36. ilse de boorder

Was echt geweldig en leuk, ga de volgende keer weer naar Roesemoes toe. Hebben lekker gegeten en ze waren heel vriendelijk.

38. We hebben echt heerlijk gegeten gisteren. Het was best goedkoop aangezien je 3 gangen krijgt voor maar 19,95. We werden heel vriendelijk geholpen en tussendoor vroegen ze of alles smaakte enzo. Echt een super leuke avond gehad!

39. Bij binnenkomst werden wij niet gegroet door het personeel achter de bar (en nee zij waren niet allemaal druk aan het werk). De broodjes (club sandwich kip) waren netjes opgediend en voldoende, wel erg zout van smaak. Het duurde lang voordat we opnieuw wat drinken konden bestellen, personeel hadden geen oog contant met klanten. De verse sinaasappelsap was niet lekker en had de smaak van oude sinaasappels. Op de bar lag allemaal vaat wat naar de keuken gebracht moest worden, ik vind dit zelf geen gezicht en het staat zeker niet professioneel. Wat mij ook duidelijk opviel is dat niemand van het personeel heeft gevraagd of alles naar wens was. Wij eten hier helaas nooit meer.

40. We hebben met 7 dames gegeten, en alle gerechten voldeden ruimschoots aan onze verwachtingen. Erg aardige bediening. Sfeer in het restaurant is goed, maar wij zaten in het midden vrij achteraan. Hier heb je wel wat last van het kille licht vanuit de keuken en gang naar de toiletten.
    Zeker wel een aanrader.

41. Hadden een menu maar de kip was niet gaar. Moet niet kunnen. Verder weinig bijzonder. Kregen drankje van het huis maar wel voor de rauwe kip moeten betalen.

42. Ik had de zalm en de carpacio en vond het erg lekker. Zeker een aanrader. Goede bediening en gezellige sfeer.

43. Dick Visser

Roezemoes is een fijne tent waar ik graag kom en daarom ook vaste klant ben. Ik heb totaal niets aan te merken op het eten dat daar aangeboden wordt, de Wienerschnitzels zijn om je vingers bij op te eten zó lekker en ik ben er nog nooit een vervelende bediening tegen gekomen. De eigenaresse is uiterst vriendelijk en voorkomend en de bediening is wat mij betreft altijd heel aangenaam. Tegen al de zwartkijkers zou ik willen zeggen: wees zelf aardig dan krijg je ook een aardige reactie...

Dick Visser, Zaandam.

44. Rustige sfeer. Aardig personeel. Wij hadden hier gegeten echt heerlijk en dan erna naar pathe. Arrangement dan wordt de film voor je gereserveerd. Super! En nog voordelig ook. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij vinden het een aanrader!

45. Diner is prima verzorgt en voldoende. Lunch is in verhouding te duur voor wat je krijgt. Broodje gerookte kip gegratineerd met kaas en chilisaus is 6.75 en daarvoor krijg je een klein pistoletje met ordinaire gerookte kip plakjes met wat kaas erover. Een broodje wat je zo thuis ook in een handomdraai maakt.
    Service is middelmatig.
    Voor diner (3 gangen voor 19.95) en een kopje koffie zullen ze me daar nog wel vinden maar voor de lunch.. voor dat geld krijg je op de dam meer waar voor je geld.

46. Het eten is goed te eten. Het is aan een iets dure kant gezien de kleine porties die worden geserveerd. Maar verder goed te doen.

Service is echter ver te zoeken. Driemaal iets wezen eten/drinken maar wij gaan niet meer. Een keer hebben we gedineerd. We hadden beiden zalm besteld. De ene zalm was perfect gebakken, de ander was nog zo goed als rauw. Deze is nogmaals op de grill gelegd maar dit duurde zo lang dat tegen de tijd dat mijn zalm (alsnog) gaar was, mijn partner inmiddels was uit gegeten. Je zou op z'n minst iets kleins van het huis verwachten voor een dergelijk ongemak.

Een andere keer met de lunch een koffie met een glas water besteld. Het glas water werd vergeten dus nogmaals naar gevraagd. Eigenaresse weigerde een glas water te geven 'omdat mijn koffie al op was'. Dus moest ik maar een spa blauw bestellen en zodoende ook afrekenen.

Erg jammer!

47. Wij drinken iedere week hier koffie en soms eten wij ook. Personeel is top ! Vooral Wendy en Jenny, groetjes Cobie en Fred.

48. Wij hebben vrijdagmiddag met ze vieren een drankje en gebakje gedaan, het ziet er goed uit. Ook lekker de ruimte rond de tafeltjes. Onze ervaren met het personeel is jammer genoeg een stuk minder, we moesten erg lang wachten. Vervolgens krijgt 1 van ons een theelepeltje als bestek bij het gebakje, wij gingen van een vergissing uit en gaven aan graag een vorkje te willen. Deze waren op werd ons verteld, dus als je vorkje wilde konden we onderling wel ruilen. Dat is toch werkelijk geen antwoord, vervolgens hebben dan maar om een grote vork gevraagd. Deze werd na een lange tijd gewoon op tafel gegooid. Jammer hoor, 1 x keer geweest, maar nooit weer.

49. Maandag 24 februari hier gegeten en wat gedronken na bezoekje aan de primarkt en centrum. Sfeer kan ik niet echt beoordelen want we waren aan de late kant en zodoende weinig mensen meer aanwezig. We waren op het laatst nog met ons vieren, maar helemaal geen druk "van ga nu maar weg want we sluiten". Rustig nog even gepraat bij het afrekenen met die leuke blonde vrouw uit Purmerend. Eten lekker en betaalbaar, ga zo door!

Harry Visser uit Sneek.

50. Fam. Koster en kuiper

We hebben 's middags eerst even wat gedronken en zijn later terug gekomen om heerlijk te dineren. Het was super gezellig, leuk personeel, nog even een babbeltje mee gemaakt en erg gelachen met hun. Al met al een aanrader.

We hopen dat ze het heel druk gaan krijgen, net 9 maanden open. Toptent.

Gr van de mensen uit Drenthe.